Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΠΙΣΤΟΛΗ
 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
            
      Μετά από σχεδόν 7 χρόνια εργαζόμενος στα ΕΛΠΕ και σχεδόν 2,5 χρόνια Μέλος του Δ.Σ. του ΠΣΕΕΠ, έφτασε η ώρα της αποχώρησής μου από την Εταιρεία.
           
 Αποχωρώ  ένα  χρόνο ακριβώς μετά το τραγικό δυστύχημα της 8ης Μαΐου, όπου έχασα 3 συναδέλφους – φίλους και έναν ακόμα συνάδελφο.  Ένα γεγονός που με  στιγμάτισε για το υπόλοιπο της ζωής μου όπως και πολλούς ακόμα συναδέλφους.
           
 Θα ήθελα να
ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους στα ΕΛΠΕ και ειδικά «τα παιδιά» από το Τμήμα Μετατροπής που συνεργάστηκα αυτά τα χρόνια.
          
 Με λυπεί όμως αφάνταστα το γεγονός ότι οι συνάδελφοι – συνδικαλιστές του ΣΚΕΕΠ και όχι μόνο, για μικροπαραταξιακούς σκοπούς, κάνανε αναφορά στο όνομά μου, ότι δήθεν εγώ έπαιρνα επίδομα βάρδιας σαν πρωινός και ότι επικαλέστηκα δήθεν ψυχολογικούς λόγους.
          
      Παρόλο που μου είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο να το αναφέρω συνάδελφοι, ήμουν με εξάμηνη δοκιμαστική περίοδο με εισήγηση των ψυχιάτρων και ψυχολόγων της συνεργαζόμενης εταιρείας (ΕΑΡ) με τα ΕΛΠΕ. Να γνωρίζετε «συνάδελφοι» ότι δεν επιτρέπεται να παίζει ΚΑΝΕΝΑΣ με την ψυχολογία του κάθε εργαζόμενου που εκείνη τη στιγμή βρισκόταν μπροστά στο τραγικό συμβάν. 

Μετά και την αποχώρησή μου από τα ΕΛΠΕ για προσωπικούς και ψυχολογικούς λόγους, αποδεικνύεται πόσο ΨΕΥΤΕΣ είστε για μία ακόμα φορά. Αποδεικνύεται επίσης πως μπροστά σε πρόσκαιρα μικροσυνδικαλιστικά οφέλη δεν διστάζετε να θυσιάσετε ηθική, αξίες και «ανθρώπινες» συμπεριφορές.
           
 Ευχαριστώ και πάλι όλους τους συναδέλφους που γνώρισα ή συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια αλλά και αυτούς που με στήριξαν στη συνδικαλιστική μου δράση.
           
 Και να θυμάστε συνάδελφοι, ότι όλα πρέπει να γίνονται με ασφάλεια για να επιστρέφετε όλοι μετά τη δουλειά στα σπίτια σας υγιείς !!

Με εκτίμηση
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΕΣΤΩΡΑΣ
Πρώην Εργαζόμενος ΕΛΠΕ
Πρώην μέλος του Δ.Σ. ΠΣΕΕΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου