Από το worldenergynews.gr
Η Unipec, το εμπορικό σκέλος της κρατικής εταιρείας Sinopec της Κίνας, στέλνει το πρώτο πολύ μεγάλο πλοίο μεταφοράς πετρελαίου (VLCC) από την Κίνα προς την Ευρώπη.
Η εταιρεία φορτώνει το πλοίο με πετρέλαιο 10 ppm από το διυλιστήριο της στο βόρειο λιμάνι της πόλης Tianjin, κοντά στο Πεκίνο, το δεύτερο 15νθημερο του Σεπτεμβρίου, για να κατευθυνθεί προς τη Μεσόγειο ή τη βορειοδυτική Ευρώπη .
Το φορτίο θα ταιριάζει επίσης...
Από το bankingnews.gr
Οι τράπεζες αλλά και οι εταιρείες του ενεργειακού κλάδου βάζουν «στοπ» στην πίστωση της Citgo Petroleum, στον απόηχο των κυρώσεων που επέβαλε η Ουάσινγκτον στην κυβέρνηση της Βενεζουέλας, στα τέλη Αυγούστου του τρέχοντος έτους.
Επιπλέον, όπως μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, τουλάχιστον δύο πετρελαϊκές εταιρείες του Καναδά σταματούν να συνεργάζονται άμεσα με την Citgo.
Η Citgo Petroleum, αμερικανική εταιρεία ραφιναρίσματος που..
Από το energypress.gr
Αναπτυξιακούς στόχους θέτει και υλοποιεί η DIAXON στη βιομηχανική περιοχή Κομοτηνής. Μία νέα γραμμή παραγωγής και περίπου 30 νέες θέσεις εργασίας προβλέπονται μέχρι το τέλος του έτους, όπως αποκάλυψε στον "Χ" ο πρόεδρος του Σωματείου των εργαζομένων, ο κ. Νίκος Κλεισάρης. Το εργοστάσιο της DIAXON Πλαστικά Συσκευασίας της Κομοτηνής είναι θυγατρική εταιρεία των Ελληνικών Πετρελαίων, παράγει τους περισσότερους τύπους BOPP φιλμ (φιλμ πολυπροπυλένιο), απαραίτητο για τις συσκευασίες τροφίμων.
"Η DIAXON στο αμέσως επόμενο διάστημα έως τέλος του χρόνου προτίθεται να ..
Από το worldenergynews.gr
Μια νέα εμπορική βάση αποθεμάτων αργού πετρελαίου που κατασκευάστηκε από την Sinopec Corp στο βόρειο κινεζικό λιμάνι Tianjin παρέλαβε την πρώτη μεταφορά πετρελαίου την Τετάρτη 13/9 , ανακοίνωσε το κρατικό διυλιστήριο.
Ο νέος χώρος αποτελείται από 12 δεξαμενές έκαστου μεγέθους 100.000 κυβικών μέτρων, συνολικού ύψους περίπου 7,56 εκατομμυρίων βαρελιών.
Αυτός είναι..
Από το mignatiou.com
Η ανακοίνωση των προκαταρκτικών αποτελεσμάτων της διερευνητικής γεώτρησης στον στόχο «Ονησίφορος Δυτικά 1» ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη.
Από την αρχή του προγράμματος της γεώτρησης, γνωρίζαμε ότι το προς αναζήτηση δυναμικό του ταμιευτήρα στον στόχο εκείνο θα κυμαινόταν σε χαμηλά επίπεδα (ακόμη και πιο χαμηλά από το κοίτασμα Αφροδίτη), αφού κύριος στόχος της γεώτρησης ήταν περισσότερο η επιβεβαίωση του γεωλογικού σχεδιασμού του υποθαλάσσιου όρους Ερατοσθένης και των γειτονικών δομών του υπερκοιτάσματος Ζορ στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Αιγύπτου.
Η γεώτρηση του πλοίου-γεωτρύπανου West Capella στο Οικόπεδο 11 δεν πρέπει να θεωρείται αποτυχημένη για πολύ συγκεκριμένους λόγους:
Από το capital.gr
Δεκάδες άρθρα του οικονομικού Τύπου είναι αφιερωμένα στην κρίση ρευστότητας που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Ωστόσο, στην περίπτωση της χώρας μας το πρόβλημα ρευστότητας έχει και κυριολεκτική διάσταση. Το Ινστιτούτο Παγκόσμιων Πόρων κατατάσσει την Ελλάδα 28η σε σύνολο 161 χωρών στη λίστα με τα κράτη που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο κίνδυνο σπανιότητας νερού έως το 2040 αφού καταναλώνει το 40-80% των αποθεμάτων της.
Αλλά το πρόβλημα του νερού δεν είναι μόνο ελληνικό. Η αμερικανική κυβέρνηση προβλέπει ότι έως το 2025, το 60% της εδαφικής επιφάνειας του πλανήτη θα υποφέρει από ελλείψεις νερού και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και λειψυδρία. Η σπανιότητα νερού έπαιξε..