Τούτες τις ημέρες κάτι σάπιο φαίνεται να υπάρχει στο ήδη σαπισμένο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Ένας περίεργος μα συνάμα και δυσώδης αχταρμάς έχει αρχίσει να πλανιέται στην ατμόσφαιρα. Η τρικομματική κυβέρνηση δείχνει πια ότι έχει χάσει κάθε έλεγχο των πραγμάτων και έχει αρχίσει να συμπεριφέρεται όπως κάθε άλλη ελληνική κυβέρνηση στο κύκνειο άσμα της. Τα πάντα έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Ούτε καν σε έναν αυτόματο πιλότο. Σε τέτοιες περιπτώσεις μια είναι η εύκολη λύση για όσους καταρρέουν. Το επικοινωνιακό παιγνίδι.
Μπορεί να υπάρχει προγραμματισμός βέβαια για μη προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία αλλά αυτό δε σημαίνει πως τα πάντα πλέον είναι τόσο ρευστά που κανείς δε μπορεί να αποκλείσει οποιαδήποτε εξέλιξη, πόσο μάλλον να προβλέψει τι θα γίνει μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Από τη δική της πλευρά η πλειονότητα των πολιτών, αυτή τουλάχιστον που είναι προορισμένη να πληρώνει τους φόρους της προκειμένου να κρατιέται τούτο το Κράτος ή ότι έχει απομείνει όρθιο από αυτό, ετοιμάζεται για το πρώτο κρίσιμο ραντεβού με την Εφορία. Όπως άλλωστε βεβαιώνουν οι ειδικοί λογιστές – φοροτεχνικοί τα rendezvous με τους φοροεισπρακτικούς μηχανισμούς θα είναι αρκετά αυτό το καλοκαίρι.
Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει τολμήσει να τα βάλει με τα λεγόμενα και ως μπάνια του λαού. Η αλήθεια είναι ότι δε θα υπάρξουν και πολλοί που θα μπορέσουν να τα κάνουν και φέτος ή τουλάχιστον θα είναι αισθητά λιγότεροι από πέρσι. Όλα αυτά για τους Έλληνες γιατί σε ότι αφορά τους τουρίστες κάτι πήρε το αυτί τους για την «ανάπτυξη» που έρχεται με βήμα ταχύ και όλο και θα αγγίξουν τα 17 εκατομμύρια, σύμφωνα πάντα με τους υπολογισμούς των αρμοδίων – αναρμοδίων ή ανεύθυνα υπευθύνων. Αναμφίβολα, η επικοινωνία είναι ένα χρήσιμο εργαλείο αρκεί κάποιος να ξέρει να το χρησιμοποιήσει. Για να μπορέσει να το κάνει θα πρέπει να έχει και ένα έργο να επιδείξει έστω και μικρό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ