Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

Η απόφαση για την υγραεριοκίνηση στα ΙΧ


Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ανοίγει ο δρόμος για τη μετατροπή των αυτοκινήτων από βενζινοκίνητα σε «αεριοκίνητα».Μετά τη χρήση υγραερίου, οι οδηγοί θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν και την κίνηση με φυσικό αέριο το οποίο είναι το φθηνότερο καύσιμο που διατίθεται αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Η υψηλή τιμή μετατροπής αποτελεί το βασικό «μειονέκτημα» της μετατροπής του αυτοκινήτου ώστε να χρησιμοποιεί φυσικό αέριο. Η μετατροπή για τη χρήση υγραερίου κοστίζει πλέον περίπου 800-1000 ευρώ με αποτέλεσμα, το υγραέριο να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον παρά το γεγονός ότι είναι ακριβότερο ως καύσιμο από το φυσικό αέριο. Το δεύτερο μειονέκτημα είναι ο μικρός αριθμός πρατηρίων. Ωστόσο και αυτό το θέμα θα αντιμετωπιστεί καθώς η ΔΕΠΑ έχει προγραμματίσει επέκταση του δικτύου πρατηρίων υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, οι δεξαμενές με το νέο καύσιμο θα πρέπει να υπόκεινται σε ελέγχο ανά 48 μήνες μετά την πρώτη εγκατάσταση ενώ το όχημα θα πρέπει υποχρεωτικά να περνά από έλεγχο σε περίπτωση που υπάρξει εμπλοκή σε ατύχημα. Η διάρκεια «ζωής» της δεξαμενής του καυσίμου ορίζεται στα 20 χρόνια. Επίσης, όπως αναφέρεται, το αυτοκίνητο που θα αλλάξει καύσιμο, θα περνάει υποχρεωτικά από έλεγχο.

«Μετά την εγκατάσταση σε όχημα συστήματος κίνησης με φυσικό αέριο, δηλαδή των συσκευών και των εξαρτημάτων που του προσδίδουν την ικανότητα να χρησιμοποιεί για την κίνησή του και φυσικό αέριο, η διασκευή εγκρίνεται από Δημόσιο ή ιδιωτικό ΚΤΕΟ».


ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Γερμανικό think tank: Οι επιχειρήσεις “τσεπώνουν” τις μειώσεις μισθών


Γερμανικό think tank: Γιατί απέτυχε το εργασιακό μοντέλο που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα

Σε άρθρο του ο Γερμανός οικονομολόγος Θόρστεν Σούλτεν, επικεφαλής του τομέα ευρωπαϊκής εργατικής πολιτικής του think tank WSI – Hans Boeckler Stiftung επισημαίνει, ειδικά σε ο,τι αφορά τις χώρες στις οποίες εφαρμόστηκε μνημονιακού τύπου πολιτική πως «σε αντίθεση με τις προσδοκίες της Κομισιόν, η αδύναμη εξέλιξη των μισθών δεν οδήγησε αυτόματα στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας».

Οπως δημοσιεύει και το capital.gr ο κ. Σούλτεν επικαλούμενος συμπέρασμα και μελέτες του ΔΝΤ τονίζει πως δεν αποδίδει το εργασιακό πρότυπο που έχει εφαρμοστεί στην Ελλάδα εξέφρασε

Ποιες είναι οι πέντε βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας για το 2014-2015

1. Δεν θα μειωθεί η ανεργία στην ΕΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕ, 26,5 εκατομμύρια ήταν οι άνεργοι το 2013. Δηλαδή οι άνεργοι έγιναν 10 εκατομμύρια περισσότεροι από ο,τι στην αρχή της κρίσης το 2008».«Το 2013, σε 5,64 εκατομμύρια ανέρχονταν άνεργοι νέοι στην ΕΕ, δηλαδή ήταν κατά 1,4 εκατομμύρια περισσότεροι σε σχέση με το 2008. Σχεδόν ένα στους τέσσερις νέοι είναι χωρίς δουλειά».

2. Η ευρωπαϊκή αγορά εργασίας έχει σπάσει στα τέσσερα. Συγκεκριμένα αναφέρει «Σε όλα την ευρωπαϊκή αγορά εργασίας σημειώνεται μία ξεκάθαρη διάκριση μεταξύ βόρειας και νότιας Ευρώπης και μεταξύ δυτικής και ανατολικής Ευρώπης», σημειώνει ο Γερμανός οικονομολόγος.

3. Οι μισθοί των Ευρωπαίων εργαζομένων θα μείνουν στάσιμοι

4. Θα ενταθεί ο παρεμβατισμός στις εργασιακές σχέσεις

«Το νέο πρότυπο ανάπτυξης της εισοδηματικής πολιτικής που χαρακτηρίζεται από την επίθεση στους πραγματικούς μισθούς δεν είναι μόνο αποτέλεσμα της διαπραγματευτικής θέσης των συνδικάτων τα οποία έχουν δομικά αδυνατίσει λόγω της οικονομικής κρίσης και της υψηλής ανεργίας. Είναι επίσης αποτέλεσμα του νέου παρεμβατισμού στην εισοδηματική πολιτική, με την πολιτική να εμπλέκεται ενεργά στη διαδικασία καθορισμού μισθών. Ένα νέο σύστημα οικονομικής διακυβέρνησης στόχευσε σε μία στενότερη σύνδεση στο εσωτερικό της ΕΕ την επαύριον της κρίσης» ση

5. Η ανταγωνιστικότητα δεν βελτιώθηκε από τη μείωση των μισθών

Ο κ. Σούλτεν καταλήγει λέγοντας πως «μελέτες του ΔΝΤ έχουν αποδείξει πως σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και η Ισπανία, οι χαμηλοί μισθοί δεν οδήγησαν σε μία βελτίωση στην ανταγωνιστικότητα γιατί οι επιχειρήσεις μετέτρεψαν τις μισθολογικές μειώσεις σε κέρδος και όχι σε μείωση των τιμών των προϊόντων (IMF 2013a)».

Πληροφορίες: iefimerida.gr

ΠΗΓΗ:papaioannou-giannis.net