Από το energypress.gr
Σε 34,1% από 41,2% μειώθηκε το ποσοστό πωλήσεων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2018, σε αντίθεση με τoυς κινητήρες βενζίνης που συνέχισαν να αυξάνουν το μερίδιο των πωλήσεών τους από 52,3% σε 57,2%.
Αξίζει, ωστόσο, να επισημανθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν την αντίστοιχη περίοδο αντιπροσώπευαν το 2,7% των νέων αυτοκινήτων. Το μικρό ποσοστό διείσδυσης δείχνει την απροθυμία της αγοράς ηλεκτροκίνητων..
Σε 34,1% από 41,2% μειώθηκε το ποσοστό πωλήσεων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2018, σε αντίθεση με τoυς κινητήρες βενζίνης που συνέχισαν να αυξάνουν το μερίδιο των πωλήσεών τους από 52,3% σε 57,2%.
Αξίζει, ωστόσο, να επισημανθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν την αντίστοιχη περίοδο αντιπροσώπευαν το 2,7% των νέων αυτοκινήτων. Το μικρό ποσοστό διείσδυσης δείχνει την απροθυμία της αγοράς ηλεκτροκίνητων..