Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Πρώτη δοκιμαστική πτήση του ιπτάμενου αυτοκινήτου (video)

Πρώτη δοκιμαστική πτήση του ιπτάμενου αυτοκινήτου (video)
«Ένα όχημα που θα αλλάξει την προσωπική μετακίνηση σε παγκόσμια κλίμακα». Αυτή είναι η υπόσχεση των δημιουργών του AeroMobil. Αυτή σίγουρα είναι και η σκέψη όσων αντικρίζουν ένα αυτοκίνητο που βγάζει... φτερά.

Όχι δεν πρόκειται για όχημα του μέλλοντος. Το αυτοκίνητο-αεροπλάνο των Σλοβάκων Στεφάν Κλάιν και Γιούραϊ Βάτσουλικ, παρουσιάστηκε την Τετάρτη σε ειδική εκδήλωση στη Βιέννη. Και ήδη έχει λάβει σχετική πιστοποίηση από την ομοσπονδία υπερελαφράς αεροπορίας της Σλοβακίας, με το «βλέμμα» προς αντίστοιχη πιστοποίηση από την Ε.Ε.

Το AeroMobil 3.0 διαδέχεται ουσιαστικά το προηγούμενο πρωτότυπο, το AeroMobil 2.5,  ενσωματώνοντας σημαντικές βελτιώσεις. Όπως επισημαίνεται, έχει ολοκληρωθεί και βρίσκεται σε στάδιο προγράμματος δοκιμών πτήσης. Είναι κατασκευασμένο από προηγμένα συνθετικά υλικά και διαθέτει κινητήρα Rotax 912, μέγιστη ταχύτητα (ως αεροσκάφος) 200 χλμ/ ώρα, ταχύτητα απογείωσης 130 χλμ/ ώρα και εμβέλεια 700 χλμ. Το πλάτος του διθέσιου οχήματος είναι 8,32 μέτρα και το μήκος του έξι. Σε κατάσταση αυτοκινήτου η μέγιστη ταχύτητά του είναι 160 χλμ/ ώρα και η εμβέλειά του 875 χλμ, ενώ το πλάτος του είναι στα 2,24 μέτρα.

Το πρωτότυπο είναι κατασκευασμένο από υλικά που θα προορίζονται να χρησιμοποιθούν και στο τελικό προϊόν, ενώ διαθέτει όλα τα προγραμματισμένα χαρακτηριστικά, όπως εξοπλισμό avionics, αυτόματο πιλότο και προηγμένο σύστημα αλεξιπτώτου.

Πριν ωστόσο σπεύσει κανείς να το παραγγείλει, οι Στεφάν Κλάιν, επικεφαλής σχεδιαστής του ιπτάμενου αυτοκινήτου και ο Γιούραϊ Βάτσουλικ, διευθύνων σύμβουλος της κατασκευάστριας εταιρείας, εξηγούν ότι δεν λαμβάνουν ακόμη παραγγελίες, προκειμένου να βελτιώσουν τη διαδικασία παραγωγής. Όταν όμως το «AeroMobil 3.0» βγει στην αγορά, όπως και πάλι οι ίδιοι εξηγούν, θα κοστίζει λιγότερο από ένα μικρό αεροπλάνο, αλλά θα είναι ακριβότερο από ένα σπορ αυτοκίνητο. Και όπως είναι φυσικό, δεν θα αρκεί το δίπλωμα οδήγησης για να το οδηγήσει κανείς, αλλά θα είναι απαραίτητη και η άδεια πιλότου.

ΠΗΓΗ:.newmoney.gr

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ – ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014, διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του ΣΚΕΕΠ, ανοιχτή ημερίδα με θέμα  «Η αναγκαιότητα αλλαγής πολιτικής στα συνδικαλιστικά δρώμενα, ως προς το μέλλον των εργαζομένων».
Συμμετείχαν εκτός των μελών του ΣΚΕΕΠ και μέλη άλλων παρατάξεων, καθώς και εργαζόμενοι με έντονο προβληματισμό και ενδιαφέρον για τα συνδικαλιστικά δρώμενα στα ΕΛ.ΠΕ. αλλά και αγωνία για το μέλλον του Σωματείου μας και του ρόλου που θα κληθεί να διαδραματίσει στο άμεσο μέλλον.
Ακούστηκαν όλες οι απόψεις, ανταλλάχθηκαν προβληματισμοί, παρουσιάστηκαν διάφορες προσεγγίσεις στο πώς και γιατί φτάσαμε μέχρις εδώ.
-          Γιατί οι νέοι συνάδελφοι – κυρίως – πλήρωσαν το μάρμαρο των μισθολογικών και προνοιακών περικοπών και θα εξακολουθούν να το πληρώνουν για πολλά χρόνια ακόμα;
-          Γιατί οι δεκαήμερες απεργίες χρησιμοποιήθηκαν από το Προεδρείο του Σωματείου για να εκφοβίσουν και εκβιάσουν τους εργαζόμενους πριν την ψηφοφορία για τα οργανογράμματα και όχι ως ουσιαστικό εργαλείο πίεσης της Διοίκησης την περίοδο των διαπραγματεύσεων για την ΕΣΣΕ;
-          Γιατί οι αυξήσεις στους μισθούς μας συνδέθηκαν με τα κέρδη της Εταιρίας (EBITDA), στα οποία σε μία Εταιρία εντάσεως κεφαλαίου και όχι εντάσεως εργασίας όπως τα ΕΛ.ΠΕ. οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να επηρεάσουν;
-          Γιατί κανείς δεν προβάλλει τις στρεβλώσεις  που παρατηρούνται στις εργασιακές συνθήκες στην Εταιρία (προσλήψεις συμβασιούχων, μη πληρωμή υπερωριών, κ.ά.) και ασχολούνται όλοι με τα λεφτά και μόνο την περίοδο πριν την ανανέωση της ΕΣΣΕ; Ποιός είναι τελικά ο ρόλος του Σωματείου;

Συμφωνήθηκε ότι το Συνδικαλιστικό Κίνημα στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση και στα ΕΛ.ΠΕ. περνάει βαθιά κρίση. Οι λόγοι εντοπίζονται πέραν των εξωγενών (αύξηση ανεργίας, επέκταση ελαστικότητας στην αγορά εργασίας, υποχώρηση συλλογικών οραμάτων, επικράτηση Νεοφιλελεύθερης Ιδεολογίας, κλπ) σε ενδογενείς παράγοντες, όπως :
-          Έντονη παραταξιοποίηση ή/και κομματικοποίηση των συνδικάτων και έλλειψη συνδικαλιστικής κουλτούρας.
-          Πολυδιάσπαση, πολλές παρατάξεις με λίγα μέλη και μικρή δύναμη.
-          Συναινετική στάση συνδικάτων απέναντι στην εργοδοσία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Όλοι οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση. Πρέπει να προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε τους παραπάνω παράγοντες που μας κρατάνε πίσω και διευκολύνουν τα σχέδια της εργοδοσίας. Πρέπει να πάμε όλοι μαζί οι εργαζόμενοι, σαν μια γροθιά, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων και παραταξιακών προτιμήσεων.
Στην προσπάθεια αυτή χρειάζονται ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι, παλιοί και νέοι. Οι παλιοί με την εμπειρία τους και οι νέοι με τον ενθουσιασμό και τη φρεσκάδα τους. Η προσέγγιση όμως των συνδικαλιστικών δρώμενων και η αντίληψη για το Σωματείο πρέπει να αλλάξει. Χρειάζεται μία πιο ρομαντική προσέγγιση, μία ανιδιοτελής ενασχόληση με το Σωματείο μας, όχι για να πάρουμε κάποιο μισθολογικό κλιμάκιο, αλλά για να το κάνουμε ισχυρό, για να συνειδητοποιήσουμε ότι ένα τέτοιο συλλογικό συνδικαλιστικό όργανο έχει δύναμη, τεράστια δύναμη όταν λειτουργεί σωστά.
Έτσι, αποφασίστηκε να συγκροτηθεί μία ανεξάρτητη ομάδα προκειμένου να διερευνηθεί η διάθεση των παρατάξεων, να συμφωνήσουν σε ένα πλαίσιο. Οι βασικοί του άξονες θα πρέπει να δίνουν κατεύθυνση προς :
-          Συνεργασία των Παρατάξεων με κοινές πεποιθήσεις και όραμα για το μέλλον των εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ. Μόνο με τη συνεργασία των παρατάξεων θα αφυπνιστούν οι εργαζόμενοι για να διεκδικήσουν και να αντισταθούν στις άγριες διαθέσεις της Διοίκησης.
-          Διαπαραταξιακή εκπροσώπηση στο Γενικό Συμβούλιο μέσω σύνταξης ενιαίου ψηφοδελτίου.
-          Διοργάνωση ημερίδων στο άμεσο μέλλον για τον καθορισμό των βημάτων που πρέπει να γίνουν για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.

Σε ένα Σωματείο Συλλογικό, Δυνατό, Ανεξάρτητο, που δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ολίγων και ημέτερων, αλλά εργάζεται για το συλλογικό συμφέρον των εργαζομένων. Σε ένα Σωματείο που οραματιζόμαστε και μας αξίζει.

Ας προσπαθήσουμε ΟΛΟΙ και ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του – ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!


Σε απόσταση αναπνοής από τη Λεμεσό το «Μπαρμπαρός» - Δίπλα από το γεωτρύπανο της ENI/KOGAS


Σύμφωνα με το ΡΙΚ, το "Μπαρμαρός" βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τη Λεμεσό το οποίο διεξάγει σεισμικές έρευνες ανοικτά της πόλης και εντός της κυπριακής (ΑΟΖ. Το τουρκικό σκάφος εντοπίστηκε  να συνοδεύεται και  από υποβρύχιο του τουρκικού ναυτικού.

Η παρουσία του επιβεβαιώθηκε από σκάφη της διεθνούς ναυτικής δύναμης UNIFIL, που περιπολεί στην ανατολική Μεσόγειο.

Σήμερα το «Μπαρμπαρός» βρίσκεται στο τεμάχιο «9» της κυπριακής ΑΟΖ,  κοντά στο γεωτρύπανο SAIPEM 10000 της κοινοπραξίας ENI/KOGAS.

Δίπλα του πλέουν, εκτός από δύο σκάφη υποστήριξης, και δύο τουρκικά πολεμικά σκάφη, η φρεγάτα «Goksu», που συνοδεύει το «Μπαρμπαρός, και η κορβέτα «Bartin» που παρακολουθεί την κυπριακή πλατφόρμα στη ερευνητική γεώτρηση «Ονασαγόρας» του τεμαχίου «9».

Το τελευταίο τριήμερο κινείται σε παράλληλες ζώνες εντός των τεμαχίων «1», «2», «8» και «9», σαρώνοντας με τα σεισμογραφικά συστήματα τον βυθό. Πραγματοποιεί δηλαδή πλήρεις σεισμογραφικές αποτυπώσεις της γεωλογίας του βυθού.


ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Τι γίνεται με την αποκρατικοποίηση της αποθήκης φυσικού αερίου στη Νότια Καβάλα;

Τι γίνεται με την αποκρατικοποίηση της αποθήκης φυσικού αερίου στη Νότια Καβάλα;
Εξελίξεις φαίνεται ότι θα έχουμε το αμέσως επόμενο διάστημα στο θέμα αποκρατικοποίησης της υπόγειας αποθήκης φυσικού αερίου στη Νότια Καβάλα, όπως αφήνουν να εννοηθούν κάποια κυβερνητικά στελέχη, ωστόσο το ΤΑΙΠΕΔ δεν φαίνεται να το έχει εντάξει στον προγραμματισμό του για φέτος.

Η εν λόγω εγκατάσταση φυσικού αερίου ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και η αποκρατικοποίησή του μένει «παγωμένη» για περίπου τρία χρόνια. Η κυβέρνηση κατά καιρούς εμφανίζεται πρόθυμη να επιταχύνει τις διαδικασίες, ωστόσο το ζήτημα της προκήρυξης του διαγωνισμού καθυστερεί.

Υπενθυμίζεται ότι τα κοιτάσματα φυσικού αερίου στη Νότια Καβάλα εντοπίστηκαν το Δεκέμβρη του 1972 και η παραγωγή ξεκίνησε το Μάιο του 1981 και το ΤΑΙΠΕΔ παραχώρησε τα δικαιώματα εκμετάλλευσης σε μια ιδιωτική πετρελαϊκή εταιρεία μέχρι και του χρόνου. Η νότια Καβάλα έχει σήμερα δυναμικότητα αποθήκευσης 7 δισ. κ.μ., και είναι η μοναδική φυσική υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου πανελλαδικά. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μελέτες το σχέδιο απαιτεί επένδυση της τάξης των 350-400 εκατ. ευρώ. Η δυνατότητα αποθήκευσης εκτιμάται στο 1 δισ. κυβικά μέτρα, ενώ η μέγιστη παραδοσιμότητα στο σύστημα εκτιμάται σε 9 εκατ. κυβικά μέτρα αερίου ημερησίως. Επίσης, η αποθήκη κρίνεται σημαντική για τη μεταφοράς φυσικού αερίου μέσω αγωγών όπως ο TAP και ο IGB, ενώ έχει δυνατότητα αποθήκευσης τους έξι μήνες.

Σύμφωνα με το Ταμείο, στόχος είναι να επανεξετάσει την πιθανότητα και τους εναλλακτικούς τρόπους εκμετάλλευσης των δικαιωμάτων επί των υπεράκτιων σχεδόν εξαντλημένων κοιτασμάτων φυσικού αερίου στη Νότια Καβάλα μέσω της χρήσης, της αξιοποίησης και της εμπορικής εκμετάλλευσης τους ως εγκαταστάσεις αποθήκευσης φυσικού αερίου, ενώ η τράπεζα HSBC έχει αναλάβει το έργο του Οικονομικού Συμβούλου.


ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Τίτλοι τέλους..


Μία μέρα μετά την επέτειο της αντίστασης του ελληνικού λαού εναντίον οποιουδήποτε επίδοξου κατακτητή,
     ..και τα σημάδια οδηγούν σε θλιβερές διαπιστώσεις:

     Συνηθίσαμε, δυστυχώς, τα κάγκελα.
     Συνηθίσαμε και τις αλυσίδες.
     Συνηθίσαμε σε μισθούς και συντάξεις πείνας.
     Συνηθίσαμε σε αδικαιολόγητους-ανύπαρκτους φόρους, χαράτσια, και κάθε είδους διαστροφή που γεννά το μυαλό των πολιτικών απατεώνων που κυβερνούν.
     Συνηθίσαμε να δεχόμαστε σαν ανθρώπους που μπορούν να κατέχουν κρατικά και κυβερνητικά αξιώματα,
     ..άτομα ψυχοπαθητικά και νοητικά καθυστερημένα.
     Συνηθίσαμε την ιδέα των οικονομικών σκλάβων και της ελεγχόμενης αποικίας,
     ..από πιστωτές ληστές, μπαταχτσήδες, τοκογλύφους.
     Συνηθίσαμε το ψέμα.
     Συνηθίσαμε το παραμύθι ότι τίποτα δεν αλλάζει,
     ..και ότι είμαστε όλοι το ίδιο ηθικά διαβρωμένοι.
     Συνηθίσαμε την πείνα, την ανεργία, την μετανάστευση, τους άστεγους, τις αυτοκτονίες δίπλα μας.
     Συνηθίσαμε την καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην χώρα μας.
     Συνηθίσαμε το ξέσκισμα του Συντάγματος και την παραποίηση του πολιτεύματος. 
     ΣΥΝΗΘΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.

     Το χειρότερο όμως είναι πως συνηθίσαμε στην σκλαβιά, και παραιτηθήκαμε κάθε προσπάθειας.
     Περιμένουμε από εκλογές σε εκλογές, όποτε, και αν, αυτοί επιτρέψουν, για να εκφράσουμε την αντίθεσή μας, τις απαιτήσεις μας, τον θυμό μας, την θέλησή μας.

     Υποστείλαμε κάθε σημαία δυναμικής διεκδίκησης του δίκιου μας.
     Φοβόμαστε να ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ότι είναι προδότες, αγύρτες, ανθέλληνες, υπάνθρωποι.
     Φοβόμαστε να ανασάνουμε.
     Να ελευθερωθούμε.
     Ή, έστω, να προσπαθήσουμε.

     Τίτλοι τέλους για μιά χώρα.
     Κι έναν λαό κάποτε ελεύθερο και υπερήφανο,
     ..και τώρα ζήτουλα και χέστη!..


ΠΗΓΗ:mandatoforos.blogspot.gr

Αυτές είναι οι 6 πετρελαϊκές μετοχές που πρέπει να προσέξετε

Αυτές είναι οι 6 πετρελαϊκές μετοχές που πρέπει να προσέξετε
Μπορεί οι τιμές του πετρελαίου να έπεσαν ακόμα και κάτω από τα 80 δολάρια το βαρέλι και να οδεύουν, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις προς τα 70 δολάρια του χρόνου, όμως, ο Paul Sankey της Wolfe Research εκτιμά ότι οι μετοχές του κλάδου πετρελαίου θα ανατιμηθούν κατά τους επόμενους μήνες.

“Πιστεύω πως υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες το πετρέλαιο να έχει πιάσει πάτο”, λέει ο Sankey στο CNBC. “Απέχουμε ένα μήνα από τη συνεδρίαση του ΟΠΕΚ. Πιστεύουμε ότι οι Σαουδάραβες ίσως να προσπαθούν να εκφοβίσουν τα άλλα μέλη του ΟΠΕΚ ώστε να μειώσουν και εκείνα την παραγωγή μαζί τους, και για αυτό η ειδησεογραφία έχει υπάρξει τόσο πολύ bearish”.

“Εάν έχουμε δίκιο και οι τιμές του πετρελαίου πρόκειται να αυξηθούν, θα πρέπει κανείς να αγοράσει πετρελαϊκές μετοχές. Και όσο περισσότερο leverage έχει, τόσο το καλύτερο, λόγω της αδύναμης ζήτησης. Προτιμούμε να αγοράσουμε ποιοτικές μετοχές, επομένως ένα όνομα που μας έρχεται στο μυαλό είναι αυτό της EOG. Μας αρέσουν οι εταιρείες που κάνουν αναδιάρθρωση και επιστρέφουν μετρητά στους μετόχους, επομένως προτιμούμε την Hess. Και μας αρέσουν τα μερίσματα, επομένως θα μπορούσατε να αγοράσετε την ConocoPhillips ή να κοιτάξετε τα ευρωπαϊκά ονόματα”, λέει ο Sankey.

Και προσθέτει πως ακόμα και εάν οι τιμές του πετρελαίου συνεχίσουν να υποχωρούν, τα ιστορικά στοιχεία από τους έξι προηγούμενους πετρελαϊκούς κύκλους δείχνουν ότι οι μετοχές του κλάδου θα μπορούσαν να ανακάμψουν.

Στις υπόλοιπες επιλογές του από τον κλάδο, ο αναλυτής σημειώνει: “Έχουμε πολλές ελπίδες για το νέο CEO της Valero και για αγνό leverage μας αρέσουν οι Delek και Western Refining”.


ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Ανακοίνωση – Κάλεσμα του ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ για 1η ΝΟΕΜΒΡΗ


ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στο Πανελλαδικό Πανεργατικό Συλλαλητήριο που καλεί το ΠΑΜΕ, Σάββατο 1η Νοέμβρη στο Σύνταγμα, 12 το μεσημέρι.

Ήδη οι αποφάσεις συμμετοχής Εργατικών Κέντρων, Ομοσπονδιών, Σωματείων, Συλλόγων 
αυτοαπασχολούμενων, αγροτών, γυναικών και φοιτητών - σπουδαστών έφθασαν τις 908.
Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, νέοι, γυναίκες, διαδηλώνουμε και απαιτούμε εδώ και τώρα:

 Επίδομα ανεργίας 600 ευρώ για όλους τους ανέργους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις, για όλη τη διάρκεια της ανεργίας.

 Κανένας εργαζόμενος να μην εργάζεται με μισθούς κάτω από 751 ευρώ. Κανένας εργαζόμενος να μην εργάζεται ανασφάλιστος, χωρίς συλλογικές συμβάσεις. Να επανέλθουν οι κλαδικοί μισθοί στα επίπεδα του 2009.

 Να καλυφθούν άμεσα όλες οι ανάγκες των ασφαλιστικών ταμείων, από το κράτος και τη 
μεγαλοεργοδοσία. Πλήρης κρατική εγγύηση όλων των συντάξεων και των παροχών. 

Κατώτερη σύνταξη στα 600 ευρώ. Να επανέλθουν άμεσα ο 13ος και 14ος μισθός.  

 Κατάργηση όλων των αντεργατικών και αντιασφαλιστικών νόμων, που επηρεάζουν τους 
μισθούς, τις εργασιακές σχέσεις, την Κοινωνική Ασφάλιση και τις συντάξεις.

 Να μπει φρένο στη φοροληστεία και στην αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος. Κατάργηση 
του ΕΝΦΙΑ, των χαρατσιών και των φόρων, που πλήττουν μισθούς και συντάξεις.

Η ζωή μας κάθε μέρα κάνει άλματα προς τα πίσω, για να αυξάνονται τα κέρδη και τα προνόμια 
των μονοπωλιακών ομίλων, των λίγων. Εκατοντάδες χιλιάδες σήμερα πιέζονται στην πρέσα της 
ανεργίας, χιλιάδες εργαζόμενοι εργάζονται ευέλικτα και κακοπληρωμένα. Παίρνουν πίσω όχι μόνο 
δικαιώματα που κατακτήθηκαν βήμα - βήμα με αδιάκοπους αγώνες και αίμα, αλλά μας γυρνούν 
στην εποχή του μαστίγιου, στην ασταμάτητη δουλειά ήλιο με ήλιο για ένα κομμάτι ψωμί.
Χρησιμοποιούν τις στρατιές των ανέργων για να πιέσουν ακόμα περισσότερο τα δικαιώματα 
αυτών που ακόμα έχουν δουλειά.

                                               Ως εδώ! Απαντάμε αγωνιστικά.

Συνάδελφοι, πάρτε μέρος μαζικά στο συλλαλητήριο. Προσυγκέντρωση των εργαζομένων στον κλάδο της Ενέργειας στην Ομόνοια στις 11 πμ. 


ΠΗΓΗ:pseep.gr

Το αργό παράδοσης Δεκεμβρίου σημείωσε άνοδο 78 σεντς ή 1% στα 82,20 δολάρια το βαρέλι

Το αργό παράδοσης Δεκεμβρίου σημείωσε άνοδο 78 σεντς ή 1% στα 82,20 δολάρια το βαρέλι
Άνοδος για το αργό παράδοσης Δεκεμβρίου την Τετάρτη, το οποίο επηρεάστηκε θετικά από την έκθεση προμηθειών που έδειξε ότι τα αποθέματα πετρελαίου κυμάνθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street.

Το αργό σημείωσε κέρδη 78 σεντς ή 1% στα 82,20 δολάρια το βαρέλι.

Το Brent παράδοσης Δεκεμβρίου κατέγραψε άνοδο 1.09 δολάρια ή 1,3 σεντς στα 87,12 δολάρια το βαρέλι. 


ΠΗΓΗ:newmoney.gr