Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Κρίση διαρκείας για τα ελληνικά ναυπηγεία

Αποτέλεσμα εικόνας για Κρίση διαρκείας για τα ελληνικά ναυπηγεία
Η μη λειτουργία του εμπορικού τμήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η υπολειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου και η απαξίωση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος έχουν μειώσει δραματικά το σύνολο των παραγωγικών, οικονομικών και εμπορικών δραστηριοτήτων στο χώρο. 

Εκτός από σταθερό φορολογικό σύστημα με μειωμένους φορολογικούς συντελεστές, οι γειτονικές χώρες διαθέτουν

Αυτό είναι το σχέδιο για να γεμίσει ο ...κουμπαράς των ασφαλιστικών Ταμείων

Αυτό είναι το σχέδιο για να γεμίσει ο ...κουμπαράς των ασφαλιστικών Ταμείων
Εσοδα από παλαιές και νέες πηγές χρηματοδότησης του ασφαλιστικού συστήματος θα ενταχθούν στον «κουμπαρά» για τα Ταμεία, το Ταμείο Εθνικού Πλούτου και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Όπως γράφει η “Καθημερινή της Κυριακής” βάσει του σχεδιασμού του υπουργείου Εργασίας, στο ειδικό, αποκλειστικά δημόσιο ταμείο, θα μεταφέρονται...

ΤΟ «ΤΡΙΓΩΝΟ» ΣΤΟ Α. ΑΙΓΑΙΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ


Υπάρχει μια θαλάσσια περιοχή στο ανατολικό Αιγαίο που έχει προκαλέσει το έντονη προσοχή των Τούρκων εξ αιτίας του μεγάλου αρχαιολογικού και ιστορικού της ενδιαφέροντος, αλλά και των ευρημάτων που υπάρχουν στο βυθό της.

Η περιοχή αυτή βρίσκεται ανάμεσα στα χωρικά ύδατα της Ελλάδας και της Τουρκίας και ορίζεται από το τουρκικό λιμάνι του Τσεσμέ, τον κόλπο Σιγατζίκ και την θαλάσσια περιοχή της Χίου όπως αποκαλύπτει ο τουρκικός τύπος. Στην περιοχή αυτή έχουν κατά καιρούς βυθιστεί δεκάδες πλοία, από την αρχαία εποχή, τότε που είχε αναπτυχθεί το εμπόριο και η θαλάσσια συγκοινωνία μεταξύ της κυρίως Ελλάδας και των αποικιών της Μικράς Ασίας. Τα ναυάγια συνεχίστηκαν και κατά την βυζαντινή εποχή, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της περιοχής να ονομάσουν την περιοχή αυτή σαν «Τρίγωνο του Διάβολου» και τα πλοία να προσπαθούν να αποφεύγουν την διέλευση από το «καταραμένο» αυτό μέρος όπου πάντα υπήρχε ο κίνδυνος να βυθιστούν. Έτσι στη Οθωμανική εποχή η περιοχή αυτή ήταν το «κόκκινο πανί» για τους ναυτικούς που την απέφευγαν συστηματικά έχοντας το προηγούμενο των αλλεπάλληλων ναυαγίων.

Πριν από λίγο καιρό βρέθηκε στην περιοχή αυτή μια ειδική ερευνητική ομάδα του «Αρχαιολογικού Ινστιτούτου Βυθού Θαλάσσης» της Τουρκίας και πραγματοποίησε κάποιες έρευνες με την βοήθεια του ειδικού ερευνητικού πλοίου, «Millawanda», από το Τέξας των Ηνωμένων Πολιτειών και υπό την αιγίδα του τουρκικού Υπουργείου Πολιτισμού. Σύμφωνα με τις πρώτες διαπιστώσεις των ερευνών στον βυθό της περιοχής υπάρχουν τουλάχιστον 12 ναυάγια, τα οποία έχουν τεραστία αρχαιολογική άξια και χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής για να αξιολογηθεί σωστά ο αρχαιολογικός πλούτος, που είναι ένα πολύτιμο δείγμα της ναυσιπλοΐας, αλλά και του εμπορίου της αρχαίοελληικής και της βυζαντινής εποχής.

Όπως αναφέρθηκε σχετικά στην ανακοίνωση του Ερευνητικού Ινστιτούτου, τα ναυάγια αυτά χρονολογούνται από τον έβδομο μ. Χ. αιώνα, αλλά υπάρχουν δείγματα και από ναυάγια του τέταρτου αιώνα και ίσως ακόμα παλαιοτέρα, που ανάγονται στην καθαρά αρχαία ελληνική εποχή. Το βάθος που βρίσκονται τα ναυάγια φτάνει τα 36 μέτρα και από τις πρώτες έρευνες διαπιστώθηκε πως τα περισσότερα πλοία που έχουν ναυαγήσει σε αυτό το «Τρίγωνο του Διαβόλου», ήταν εμπορικά, γι” αυτό και το περιεχόμενο τους ήταν κυρίως αντικείμενα εμπορικών συναλλαγών μεταξύ της ακτής της Μικράς Ασίας και της ελλαδικής ακτής

Στην ίδια περιοχή έχει ανεβρεθεί επίσης μεγάλος αριθμός από αμφορείς της αρχαίας εποχής και πιθάρια που μετέφεραν κυρίως τρόφιμα, ενώ υπάρχουν και νομίσματα προβυζαντινής εποχής, αλλά και από την εποχή του Βυζαντίου. Το πιο πρόσφατο ναυάγιο, σύμφωνα με τους Τούρκους ερευνητές, χρονολογείται από τον δέκατο ένατο αιώνα και όπως τονίστηκε θα προσπαθήσουν να ανακαλυφτούν οι λόγοι του τελευταίου αυτού ναυαγίου, για να μπορέσουν ίσως να εξηγήσουν τον μεγάλο αριθμό των ναυαγίων στην συγκεκριμένη περιοχή, κάτι που ίσως θα διαφωτίσει τον λόγο για τον οποίο είχε ονομαστεί το μέρος εκείνο σαν «Τρίγωνο του Διαβόλου».

Η ερευνητική ομάδα που έκανε τις πρώτες έρευνες αποτελούνταν από εννέα Τούρκους, ειδικούς οι οποίοι είχαν ζητήσει την βοήθεια σύγχρονης αμερικανικής τεχνολογίας, καθώς το έργο τους ήταν δύσκολο γιατί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην προκαλέσουνε κάποια καταστροφή στον ειδικό αυτό θαλάσσιο πλούτο, που έχει ξεχωριστή αρχαιολογική άξια. Όπως αναφέρεται τις έρευνες δυσκόλεψαν κατά την πρώτη φάση και οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή, αλλά η ερευνητική ομάδα ελπίζει ότι οι καλύτερες καιρικές συνθήκες θα βοηθήσουν την προσπάθεια καταγραφής των πολλών ναυαγίων, κυρίως ελληνικών πλοίων, τα οποία έχουν όπως αναφέρεται ξεχωριστή ιστορική και αρχαιολογική αξία. Έρευνες για ναυάγια θα γίνουν και στην τουρκική περιοχή Τσακίρμπουρνού, απέναντι από την Χίο, όπου και εκεί σύμφωνα με τις ενδείξεις θα πρέπει να υπάρχει αριθμός ναυαγίων πάνω από πέντε αιώνες.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ


ΠΗΓΗ:nikosxeiladakis.gr

Πώς αμείβεται η Αργία της 25ης Μαρτίου 2015

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΡΓΙΑ 25ης Μαρτίου
Η εορτή της 25ης Μαρτίου φέτος (2015) είναι ημέρα Tετάρτη, από το νόμο έχει καθοριστεί ως υποχρεωτική αργία όπου απαγορεύεται κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική, εμπορική δραστηριότητα καθώς βέβαια και η απασχόληση των μισθωτών, εκτός από εκείνες τις επιχειρήσεις που νόμιμα λειτουργούν την Κυριακή. 

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ισχύουν τα εξής

Το αυστηρό μήνυμα της Ουάσινγκτον για τους αγωγούς


Ο αγωγός Turkish Stream αποτελεί σχέδιο αντιπερισπασμού που μοναδικό στόχο έχει να δημιουργήσει προβλήματα στο κυρίαρχο ζητούμενο για ενεργειακή ασφάλεια στην Ευρώπη. Το ξεκάθαρο αυτό μήνυμα προς την Αθήνα μετέφερε με τον πλέον επίσημο και δημόσιο τρόπο η αναπληρώτρια υφυπουργός εξωτερικών, αρμόδια για τη διπλωματία των ενεργειακών πόρων, Robin Dunnigan. 

Το υψηλόβαθμο στέλεχος του State Department, που επιβλέπει ....

Δεν καταλαβαίνω ...


..ποτέ δεν κατάλαβα για πιο λόγο η ΔΕΗ βάζει διαφημίσεις στα ΜΜΕ (εκτός απο το να χώνει φράγκα στους καναλάρχες). Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί "διαφημίζει" ότι κάνει επανασυνδέσεις αφού το κόστος θα το πληρώσουμε εμείς.
Αυτά για τους "λάτρεις" της "ελεύθερης οικονομίας" των "μετοχοποιήσεων" της δεκαετίας του σημιτισταν (1995-2004)... δεν ξέρω κατά πόσο γίνονται επανασυνδέσεις επίσημα... αλλά εν όψει ολικής ιδιωτικοποίησης... φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν τα πάντα θα ελέγχονται από ιδιώτες στην ΔΕΗ και γενικότερα στην ενέργεια... σήμερα σου κόβουν το ρεύμα.. αύριο για...
οφειλές στη ΔΕΗ η όπως θα λέγετε θα σε κλείνουν φυλακή.. ΖΗΤΩ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ...

Pantelis Paspalas


ΠΗΓΗ:sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr

ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙΣ ;;;


Ορυχείο Κλειδιού: το δεύτερο από τρία σκάνδαλα στο λιγνίτη της Φλώρινας, που εμπλέκουν ΥΠΕΚΑ και ΔΕΗ και περιμένουν μέτρα απ' το Λαφαζάνη.


Παρουσιάσαμε χθες την υπόθεση του ορυχείου Βεύης ως το πρώτο από τρία σκάνδαλα στο λιγνίτη της Φλώρινας, που εμπλέκουν ΥΠΕΚΑ και ΔΕΗ και περιμένουν μέτρα απ' το Λαφαζάνη και συνεχίζουμε σήμερα με το δεύτερο, την εγκατάλειψη του ορυχείου Κλειδιού, που οδήγησε σε καταστροφή ενός πολύτιμου εθνικού πλούτου. Ένα ορυχείο που βρίσκεται μέσα στην παραχώρηση της ΔΕΗ,δεν είναι ιδιωτών, όπως ήταν η Βεύη μέχρι το 2003.

Στη δορυφορική φωτογραφία της αρχής, απ’ το Google Earth, βλέπουμε ...

ΚΙ Η ΜΟΥΡΛΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ !...



ΠΗΓΗ:logoplokies.blogspot.gr

Π. Λαφαζάνης: Όχι στην πώληση ΔΕΗ, ΟΣΕ, λιμανιού Πειραιά

Αποτέλεσμα εικόνας για Π. Λαφαζάνης: Όχι στην πώληση ΔΕΗ, ΟΣΕ, λιμανιού Πειραιά
Σε οριακό σημείο έχει ήδη φτάσει ο στραγγαλισμός της ελληνικής οικονομίας, δηλώνει σε σημερινή συνέντευξή στην εφημερίδα «Επένδυση» ο Υπουργός ΠΑΠΕΝ, Παναγιώτης Λαφαζάνης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανή νεοαποικιακό εκβιασμό που ασκείται σε βάρος μιας μικρής χώρας, μόνο και μόνο επειδή η Κυβέρνησή της αντιστέκεται και δεν ακολουθεί νεοφιλελεύθερα μονεταριστικά δόγματα.

Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να υλοποιηθούν με καθυστέρηση ορισμένες προεκλογικές εξαγγελίες της Κυβέρνησης λόγω των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους, ο Παν. Λαφαζάνης ξεκαθαρίζει ότι....

ΗΠΑ: Πτώση των εξέδρων πετρελαίου για 15η εβδομάδα

ΗΠΑ: Πτώση των εξέδρων πετρελαίου για 15η εβδομάδα
Υποχώρηση για 15η συνεχόμενη εβδομάδα κατέγραψε ο αριθμός των εξέδρων άντλησης πετρελαίου στις Ηνωμένες Πολιτείες την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή.

Ειδικότερα, δεν λειτούργησαν άλλες 41 εξέδρες πετρελαίου (εξαιρούνται οι εξέδρες φυσικού αερίου) ρίχνοντας το συνολικό αριθμό σε 825. Η συνολική καταμέτρηση και αξιολόγηση των στοιχείων δείχνει πως ο αριθμός των εν λειτουργία εξέδρων άντλησης πετρελαίου στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει μειωθεί κατά 49% από τον Οκτώβριο.  

Πρόκειται για μία άνευ προηγουμένου υποχώρηση  η οποία έχει κοστίσει την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας μέχρι στιγμής.


ΠΗΓΗ:enikonomia.gr

Αυτή είναι η νέα απειλή για την τιμή του πετρελαίου

Αυτή είναι η νέα απειλή για την τιμή του πετρελαίου
Ούτε οι αποφάσεις του ΟΠΕΚ, ούτε αποθέματα σχιστολιθικού πετρελαίου είναι αυτά που αναμένεται να επηρεάσουν την τιμή του πετρελαίου το επόμενο διάστημα. Όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του το πρακτορείο Bloomberg, η νέα απειλή για την τιμή του πετρελαίου το προσεχές διάστημα έρχεται από τη Ρωσία.

Ειδικότερα, τα απλά διυλιστήρια που επεξεργάζονται το αργό πετρέλαιο υποχωρούν, επειδή όταν πέφτουν οι τιμές του πετρελαίου η ρωσική κυβέρνηση μειώνει την έκπτωση που αυτές οι βιομηχανίες-γνωστές και ως «τσαγιέρες»- απολαμβάνουν για την εξαγωγή καυσίμων. Χρησιμοποιείται με τον τρόπο αυτό λιγότερο αργό πετρέλαιο, ελευθερώνοντας την πώληση προς το εξωτερικό, πράγμα το οποίο με τη σειρά του αυξάνει την παγκόσμια προσφορά.  Μάλιστα, υπολογίζεται πως η Ρωσία μπορεί να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου από στα 250.000 βαρέλια ημερησίως φέτος, κάτι το οποίο θα ισοδυναμούσε με 5% στις παραδόσεις, σε διάστημα μίας δεκαετίας.


ΠΗΓΗ:enikonomia.gr