Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2018

Οι Υδρογονάνθρακες Είναι Εδώ ! - Το Φυσικό Αέριο θα Υπερκεράσει τη Ζήτηση Πετρελαίου

Από το energia.gr
«Εκτιμούμε ότι η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου θα κορυφωθεί το 2023 και η παγκόσμια ζήτηση φυσικού αερίου θα κορυφωθεί το 2034", αναφέρεται σε έκθεση του νορβηγικού νηογνώμονα, DNV GL. Σύμφωνα με την εταιρεία, η συνολική, τελική ζήτηση ενέργειας, δηλαδή, η συνολική ενέργεια που καταναλώνουν οι τελικοί χρήστες, όπως..

Στην καρδιά του εκλογικού 2019 όλες οι μεγάλες αποκρατικοποιήσεις

Από το liberal.gr
Στα χέρια της επόμενης κυβέρνησης ενδέχεται να βρεθεί η ολοκλήρωση πολλών μεγάλων αποκρατικοποιήσεων, καθώς αντιδράσεις, παρατάσεις, και αστοχίες, τις σπρώχνουν όλο και πιο βαθιά μέσα στο εκλογικό 2019.

Από τα ΕΛΠΕ και τη ΔΕΠΑ, μέχρι την Εγνατία Οδό, και την πώληση του 30% του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, καμία από όλες αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, δεν προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί..

Energean: Ξεκίνησαν οι γεωτρήσεις στο Έψιλον, ετοιμασία για Karish North - Αύξηση παραγωγής το α’ εξάμηνο

Από το naftemporiki.gr 
Η έναρξη των γεωτρήσεων ανάπτυξης του κοιτάσματος Έψιλον στον Κόλπο της Καβάλας, η προετοιμασία της ερευνητικής γεώτρησης Karish North στην θαλάσσια περιοχή του Ισραήλ και η αύξηση παραγωγής και λειτουργικών επιδόσεων χαρακτήρισαν το α’ εξάμηνο του έτους για την Energean, η οποία ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Πιο συγκεκριμένα, οι βασικές εξελίξεις στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς ήταν οι εξής:

ΕΛΠΕ: Οι τρεις λόγοι που θα καθυστερήσει η αποκρατικοποίηση

Από το euro2day.gr
Πιο πέρα κι από τον Οκτώβριο αναμένεται να μετατεθεί η ημερομηνία της υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την αποκρατικοποίηση των Ελληνικών Πετρελαίων.

Πηγές του Euro2day.gr, από διαφορετικά στρατόπεδα που εμπλέκονται στην υπόθεση, δίνουν τρεις παράγοντες που έχουν ανακύψει και καθυστερούν τη διαγωνιστική διαδικασία.

Ειδικότερα, και σύμφωνα με στελέχη που έχουν..

Καθυστέρηση στο διαγωνισμό πώλησης των ΕΛ.ΠΕ με τις προσφορές να υποβάλλονται μετά τον Οκτώβριο. Τα εμπόδια που περιπλέκουν τις διαδικασίες του ΤΑΙΠΕΔ και προβληματίζουν τους επενδυτές

Από το energypress.gr
Σε μετάθεση του αρχικού προγραμματισμού για την προθεσμία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών απόκτησης του 50,1% των ΕΛ.ΠΕ οδηγείται το ΤΑΙΠΕΔ.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του energypress, το Ταμείο αν και δούλευε προκειμένου η ημερομηνία της κατάθεσης του οικονομικού τιμήματος από την Glencore και τη Vitol να οριστεί εντός του Οκτωβρίου, εντούτοις το χρονοδιάγραμμα και προφανώς και η αποκρατικοποίηση πάνε πιο πίσω.

Αστάθμητοι παράγοντες που έχουν..

Πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου και μετακίνησης προσωπικού σκοπεύει να υλοποιήσει η ΔΕΠΑ

Από το worldenergynews.gr
Σχέδιο αναδιάταξης του προσωπικού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και εθελούσια έξοδο, προωθεί η διοίκηση της ΔΕΠΑ παράλληλα με τον σχεδιασμό διχοτόμησης της εταιρίας σε Εμπορία και Υποδομές που συμφωνήθηκε με τους θεσμούς στο πλαίσιο της αποκρατικοποίησής της. 

Το σχέδιο αναμένεται να εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας της αμέσως επόμενες ημέρες με στόχο..

Το διαφαινόμενο Ελντοράντο και οι πράσινες ιδεοληψίες

Από το slpress.gr
Η αναμενόμενη την ερχόμενη εβδομάδα υπογραφή της έρευνας και εκμετάλλευσης των υδρογονανθράκων δυτικά και νοτιοδυτικά της Κρήτης από την κοινοπραξία Exxon-Mobil, Total, ΕΛΠΕ και το ελληνικό δημόσιο είναι ένας πολύ μεγάλος σταθμός για την Ελλάδα. Για τον υπογράφοντα που ζει για πάνω από μισό αιώνα σε μια επαρχία του Καναδά και η οποία αναστήθηκε οικονομικά, αυτή η εξέλιξη για την Ελλάδα ισοδυναμεί με ανάσταση του ελληνικού έθνους κάτι που δεν κατάλαβε ούτε η κυβέρνηση ούτε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στο άρθρο αυτό θα αναπτύξω..

Η Exxon αναβαθμίζει το διυλιστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου - Επένδυση πάνω από 650 εκατ. δολ.

Από το worldenergynews.gr
Η Exxon Mobil Corp σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα από 500 εκατομμύρια λίρες (650 εκατομμύρια δολάρια) για να αναβαθμίσει το μεγαλύτερο διυλιστήριο πετρελαίου του Ηνωμένου Βασιλείου, Fawley, στη νότια ακτή της Αγγλίας, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρεία την Τρίτη 11/9/2018.

Το έργο στο διυλιστήριο των 270.000 βαρελιών ημερησίως - το οποίο αντιπροσωπεύει το ένα πέμπτο της βρετανικής ικανότητας διύλισης - εξακολουθεί να χρειάζεται..