Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Πως αντιδρά η πετρελαϊκή αγορά εν όψει 2020

Από το naftikachronika.gr
Μόλις έξι μήνες από την εφαρμογή του Sulphur Cap 2020, και ήδη η αγορά των ναυτιλιακών καυσίμων παρουσιάζει μεγάλες ανακατατάξεις, όπως αναφέρεται σε πρόσφατο δημοσίευμα τού Bloomberg.

Πιο συγκεκριμένα, τα αποθειωμένα καύσιμα, τα οποία παράγονται από τα διυλιστήρια και προορίζονται για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, παρουσιάζουν ..

Το πετρελαϊκό θαύμα της Ελλάδας!

Από το sofokleousin.gr
Ένα μικρό επιχειρηματικό θαύμα συντελέστηκε αθόρυβα στα χρόνια της κρίσης, καθώς τα δύο διυλιστήρια της χώρας, ΕΛΠΕ και Motor Oil, πέτυχαν μεγάλη και σταθερή αύξηση εξαγωγών, χάρη στις μεγάλες επενδύσεις τους, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να συγκαταλέγεται πλέον στις είκοσι χώρες με τις μεγαλύτερες εξαγωγές καυσίμων, σε σύνολο 232 χωρών.

Το φαινόμενο της τεράστιας ανάπτυξης των εξαγωγών διυλισμένων προϊόντων από την Ελλάδα αναλύεται διεξοδικά..

Γερμανικό διυλιστήριο σταματά τις ρωσικές εισαγωγές πετρελαίου λόγω νέας μόλυνσης

Από το worldenergynews.gr
Το διυλιστήριο PCK στην ανατολική Γερμανία έχει σταματήσει τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου μέσω του αγωγού Druzhba, αφού για άλλη μια φορά ανακάλυψε «ελαφρώς αυξημένα» επίπεδα οργανικών χλωριδίων, ανακοίνωσε  ο ιδιοκτήτης του διυλιστηρίου Shell  σύμφωνα με την εφημερίδα εφημερίδας Handelsblatt την Παρασκευή 5/7/2019.

Ο αγωγός, ο οποίος μεταφέρει..

Στις 10 χώρες με τα ακριβότερα καύσιμα παγκοσμίως η Ελλάδα

Από το insider.gr
Στην όγδοη θέση μεταξύ των χωρών με τις ακριβότερες τιμές βενζίνης και υγραερίου βρίσκεται η Ελλάδα, ενώ στο πετρέλαιο κίνησης καταλαμβάνει τη 14η θέση παγκοσμίως.

Κάθε καλοκαίρι τα ίδια! Μόλις αρχίζουν οι πρώτες μαζικές καλοκαιρινές εξορμήσεις, ανεβαίνουν αυτόματα και οι τιμές στα πρατήρια..

Πονοκέφαλος για τον Μαρτίνο το μολυσμένο πετρέλαιο στο aframax Searuby

Από το epixirimatias.gr
Στις 22 Aπριλίου, το, χωρητικότητας 114,100-dwt aframax Searuby (κατασκευής 2017), το οποίο ανήκει στη ναυτιλιακή Thena-maris (συμφερόντων του εφοπλιστή Nίκου Mαρτίνου), φορτώθηκε στο Ust-Luga, στη Σαμάρα της Pωσίας με 100.230 τόνους ακατέργαστου πετρελαίου.

Tο πλοίο, είχε ναυλωθεί από τη Glencore, η οποία είχε σύμβαση πώλησης του φορτίου στη Socar. H αζερική εταιρία, είχε συμφωνήσει να διαθέσει το πετρέλαιο που έχει στα αμπάρια του το Searuby στη Star Rafineri, εταιρία που εκμεταλλεύεται..