Κυριακή 3 Ιουνίου 2012
ΒΑΘΥ ΠΡΑΣΙΝΟ: Η αθλιότητα και η υποστολή της σημαίας...από την Ν...
ΒΑΘΥ ΠΡΑΣΙΝΟ: Η αθλιότητα και η υποστολή της σημαίας...από την Ν...: Αυτό το άθλιο προεκλογικό βίντεο της ΝΔ με το οποίο κανείς δεν ασχολήθηκε, προσβάλλει με τρόπο αισχρά διλληματικό την νοημοσύνη του Ελλη...
Τι γίνεται με το ηφαίστειο της Σαντορίνης;
Το παγκοσμίου φήμης Ουγγρικό ινστιτούτου RSOE EDIS, αναβάθμισε σήμερα το πρωί 3 Ιουνίου 2021, το ηφαίστειο της Σαντορίνης στον... ηφαιστειακό δείκτη εκρηκτικότητας που περιλαμβάνει 8 βαθμίδες στην βαθμίδα 7 μετά από ηφαιστειακή δραστηριότητα που παρατηρήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες.
Στον πίνακα που έχει αναρτήσει, το ηφαίστειο της Σαντορίνης είναι στην τελευταία και 17 θέση του πίνακα ενώ το Yellowstone στην Αμερική αναρριχήθηκε στην 4η θέση με τελευταία δραστηριότητα την 1 Ιουνίου 2012.
ΠΗΓΗ:http://nonews-news.blogspot.gr
Κύπρος: Μειωμένες οι πωλήσεις πετρελαιοειδών
Μείωση 4,1% σημείωσαν οι ολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών στην Κύπρο την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2012, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2011, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία.
Επίσης, τα ολικά αποθέματα πετρελαιοειδών στο τέλος Απριλίου του 2012 σημείωσαν αύξηση 25,5% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Τον Απρίλιο του 2012, οι ολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών σημείωσαν πτώση 1,8% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2012.
Μεγάλη μείωση παρατηρήθηκε στις πωλήσεις Καθαρού και Ακάθαρτου Πετρελαίου, Υγραερίου, Ασφάλτου και στις προμήθειες Πετρελαίου σε πλοία. Αντίθετα, άνοδος σημειώθηκε στις προμήθειες Πετρελαίου σε αεροπλάνα και στις πωλήσεις Βαρέoς Μαζούτ.
ΠΗΓΗ:http://www.inews.gr
Έκτακτη σύσκεψη συγκαλεί η ΡΑΕ την επόμενη εβδομάδα εν μέσω φόβων γα μπλακ άουτ
Ο επικεφαλής της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Νίκος Βασιλάκος είπε την Παρασκευή ότι θα συγκαλέσει έκτακτη σύσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα, προκειμένου να βρεθούν άμεσα λύσεις για τα οξυμένα προβλήματα που υπάρχουν στο χώρο της ενέργειας και να αποτραπεί ενδεχόμενη κατάρρευση των συστημάτων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
«Η ΡΑΕ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες κρίσης όλη την επόμενη εβδομάδα για να αποτρέψει την κατάρρευση του συστήματος αερίου και ηλεκτρισμού», είπε στο Reuters ο κ.Βασιλάκος.
Η ΡΑΕ είπε ότι έλαβε την απόφαση μετά από επιστολή της ΔΕΠΑ, με την οποία απειλεί να διακόψει την παροχή φυσικού αερίου σε ηλεκτροπαραγωγούς που της χρωστούν χρήματα.
ΠΗΓΗ:http://www.energyonline.gr
Παρουσία της ΔΕΠΑ στο “2012 Mediterranean Oil & Gas Conference”, με ομιλία του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Χάρη Σαχίνη
Το “2012 Mediterranean Oil & Gas Conference” το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, διοργανώθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά στη χώρα μας, στις 28 & 29 Μαΐου στην Αθήνα. Σκοπός του ήταν να προσελκύσει το ενδιαφέρον στον τομέα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του φυσικού αερίου και του πετρελαίου, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Επικεφαλής των μεγαλύτερων διεθνών εταιρειών ενέργειας και φυσικού αερίου, παρουσίασαν τις θέσεις τους για τις μελλοντικές αναπτυξιακές επενδύσεις και την προοπτική ενίσχυσης της ασφάλειας προσφοράς φυσικού αερίου στον ευρύτερο χώρο της Ανατολικής Μεσογείου, της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, της Κασπίας, της Κεντρικής Ασίας και της περιοχής του Κόλπου. Τη ΔΕΠΑ εκπροσώπησε με ομιλία-παρουσίαση, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κ. Χάρης Σαχίνης.
ΠΗΓΗ:http://www.depa.gr
Κραυγή αγωνίας από καρκινοπαθή: έψαχνα έναν μήνα για να βρω φάρμακα
Ο εφιάλτης χιλιάδων ασθενών και των συγγενών τους, που το τελευταίο διάστημα αναζητούν φάρμακα απολύτως απαραίτητα για τις θεραπείες τους, δεν έχει τέλος... Ειδικά οι καρκινοπαθείς, όπως και οι ασθενείς με σκλήρυνση κατά πλάκας, καρδιακή ανεπάρκεια, οφθαλμολογικά προβλήματα κ.ά., συνεχίζουν να υπόκεινται στο μαρτύριο της αγωνιώδους αναζήτησης από νοσοκομείο σε νοσοκομείο.
Κάποιοι δεν βρίσκουν λύση για εβδομάδες, με αποτέλεσμα η ζωή τους να τίθεται σε άμεσο κίνδυνο, ενώ άλλοι προμηθεύονται το απαραίτητο σκευάσμα με αρκετή καθυστέρηση, γεγονός που διαταράσσει την ομαλή εξέλιξη της θεραπείας.
Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία της 35χρονης Αναστασίας Δ., όπως αναφέρει το «Έθνος της Κυριακής». Κάνει χημειοθεραπείες εδώ και 3 μήνες, καθώς ο καρκίνος μαστού προχώρησε σε μετάσταση στο ήπαρ. «Αναζητώ τον τελευταίο μήνα στα ογκολογικά νοσοκομεία “Άγιος Σάββας”, “Μεταξά”, αλλά και στο “Ιπποκράτειο”, τα δύο πανάκριβα φάρμακα, που χρειάζομαι για τη θεραπεία μου.
Μου λένε “δεν υπάρχουν, μπορείς να πας σε ιδιωτικό φαρμακείο και να τα πληρώσεις”. Σημειώνουν πάνω στη συνταγή την ένδειξη “Στερείται”, οπότε πάω από φαρμακείο σε φαρμακείο για να το αγοράσω και αν δεν το βρω πρέπει να το παραγγείλω, εφόσον εντοπίσω φαρμακοποιό που έχει τη δυνατότητα να μου το εξασφαλίσει.
Σε κάθε περίπτωση, παραλαμβάνω τα φάρμακά μου με καθυστέρηση. Πρέπει να πληρώνω και κάποια άλλα έξοδα, συχνές εξετάσεις, γι’ αυτό χρειάζομαι συνολικά κάθε μήνα, περίπου 7.000 ευρώ. Το φαρμακείο θέλει μετρητά...»...............ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πετρέλαιο ή βενζίνη;
Μέχρι πρότινος το δίλημμα του τίτλου είχε ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για τους περισσότερους Έλληνες λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Πλέον όμως με την άρση της απαγόρευσης, ο δυνητικός αγοραστής έχει ως επιλογή την αγορά αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου. Το τρέχον άρθρο έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τους λόγους επιλογής του ενός ή του άλλου τύπου κινητήρα από μηχανολογική σκοπιά, ώστε κάποιος να σταθμίσει με μεγαλύτερη ευχέρεια τις παραμέτρους πριν την τελική απόφαση.
Πετρέλαιο
Για την ίδια παραγόμενη ισχύ με ένα βενζινοκίνητο όχημα η ροπή στρέψεως είναι από 30-70% μεγαλύτερη και επιπρόσθετα αποδίδεται χαμηλότερα στην κλίμακα των στροφών.
Οι κινητήρες πετρελαίου διαθέτουν τα πιο προηγμένα συστήματα υπερπληρώσεως με μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως στον στρόβιλο, κάτι που μειώνει δραματικά το turbo lag, ενώ χρησιμοποιούν κατά περιπτώσεις διβάθμιες υπερπληρώσεις ακόμα και σε 4κύλινδρους κινητήρες αυξάνοντας περαιτέρω ισχύ και ροπή.
Ο συνδυασμός υψηλής γεωμετρικής συμπίεσης και μεγάλου βαθμού υπερπληρώσεως αυξάνει σημαντικά τον βαθμό απόδοσης και προφανώς μειώνει δραματικά κατανάλωση και ρύπους.
Η περίπτωση των υβριδικών diesel εισάγει πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας καυσίμου και χαμηλών ρύπων.
Η αντοχή λόγω των βαρέων μετάλλων που χρησιμοποιούνται και λόγω του ότι οι πετρελαιοκινητήρες είναι εν γένει χαμηλόστροφοι, είναι υψηλότατη με αποτέλεσμα η μηχανή να αντέχει περισσότερα χιλιόμετρα.
Το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου είναι απλούστερο διότι δεν υφίστανται σπινθηριστές (μπουζί) για την έναρξη της καύσεως αφού αυτή λαμβάνει χώρα αποκλειστικά και μόνο από την τρομερή συμπίεση του αέρα στο άνω νεκρό σημείο του κινητήρα.
Λόγω πολύ υψηλής παραγωγής ροπής αλλά και μικρότερου εύρους στροφών οι πετρελαιοκινητήρες χρησιμοποιούν πολύ μακριάς κλιμάκωσης κιβώτια τα οποία βοηθούν στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.
Βενζίνη
Ένας κινητήρας βενζίνης λόγω ελαφρύτερων μετάλλων επιτρέπει τη μετακίνηση του κόφτη σε υψηλότερο επίπεδο στροφών με αποτ..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)