Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050 480 δισ. ευρώ επενδύσεις της Ρωσίας στην ... Αρκτική Ζώνη!




Μέχρι το 2050 θα έχουν επενδυθεί στην Αρκτική Ζώνη από την Ρωσία, περιοχή 475-480 δισ. ευρώ! Μόνο την προσεχή εξαετία θα επενδυθούν 35 δισεκατομμύρια ευρώ από τρεις ρώσικες κρατικές εταιρίες στη ρώσικη ζώνη της Αρκτικής, ανακοίνωσε σήμερα η Κεντρική Τράπεζα στη Μοσχα.
Τα σχέδια προβλέπουν, πέρα από τις εγκαταστάσεις άντλησης κλπ, δημιουργία δυο οικισμών για 400 άτομα και μιας πόλης η οποία το 2035 θα ήταν δυνατόν να φιλοξενεί 5.000 ως 8.000 κατοίκους.
Νεότερες  έρευνες στην παγωμένη ρωσική ζώνη της Αρκτικής διαπιστώσαν κολοσσιαίες ποσότητες πετρελαίου και «εντυπωσιακή παρουσία» φυσικού αερίου το οποίο υπολογίζεται ότι ισοδυναμεί με 100 δις τόνους πετρελαίου.
Η Ρωσία είναι η μόνη χώρα μέχρι στιγμής που προχωρά ταχαύτατα στην εκμετάλλευση του αρκτικού ενεργειακού πλούτου.
Ενδιαφέρον έχει δείξει και ο Καναδάς, ενώ η Νορβηγία και η Δανία -οι οποίες ελέγχουν τμήματα της αρκτικής ζωνης-μάλλον προσανατολίζονται σε συνεργασία είτε με την Ρωσία είτε με τις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr

NIGEL FARAGE "Ευρωπαϊκή Ένωση: Mια μεγάλη απάτη!"



“Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, δεν ψηφίζει νόμους και δεν ανακαλεί νόμους.
Οι νόμοι, με την μορφή οδηγιών, κανονισμών κλπ., που ήδη έχουν φθάσει τους 30.000,
Αλλά οι φάκελοι των θεμάτων έχουν χιλιάδες σελίδες στην Γαλλική γλώσσα, και κανείς Ευρωβουλευτής δεν προλαβαίνει να τους μελετήσει.
Έτσι, οι ευρωβουλευτές λαμβάνουν από τα ευρωπαϊκά κόμματα, στα οποία ανήκουν, μια μεγάλη «λίστα» με το τι πρέπει να ψηφίσουν μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας!!!»
Δηλαδή, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι μόνο μία μεγάλη φάρσα εξαπατήσεως των Ευρωπαϊκών λαών.
Το «Ευρωπαϊκό Σχέδιο» οδηγεί σε ένα ενιαίο ομοσπονδιακό κράτος βάσει του Γάλλο-Γερμανικού άξονα, το οποίο συντρίβει την διαφορετικότητα και τις εθνικές παραδόσεις των λαών των χωρών-μελών χωρίς να τους ενημερώσει ή να τους ρωτήσει.
Όποιος διαφωνήσει στο μέλλον, θα έχει να αντιμετωπίσει την ενιαία ευρωπαϊκή «ταυτότητα», την ευρωπαϊκή αστυνομία, την ευρωπαϊκή δικαιοσύνη και τον ευρωπαϊκό στρατό.
Ας αναλογιστούμε τις συνέπειες αυτού του αντιδημοκρατικού πειράματος που πλήττει την κοινοβουλευτική Δημοκρατία και το εθνικό κράτος. Η κοινωνική δυσαρμονία, η ανελευθερία και η πίεση που θα δεχθούν οι λαοί της Ευρώπης θα έχουν δύο πιθανά αποτελέσματα:
Ή θα οδηγήσουν σε μεγάλη ανάπτυξη της άκρας δεξιάς και άκρας αριστεράς με απρόβλεπτα αποτελέσματα, ή θα οδηγήσουν σε εμφύλιο ευρωπαϊκό πόλεμο.
Η Ελλάς οφείλει να αντιδράσει στα τερατώδη ψεύδη, στην απίστευτη γραφειοκρατία, στην ουσιαστική αντιδημοκρατικότητα και ανελευθερία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, ώστε οι Ευρωπαϊκοί λαοί να διατηρήσουν την εθνική και δημοκρατική τους ταυτότητα σε ένα πλαίσιο διεθνούς συνεργασίας και συνεννοήσεως.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ποιος θα είναι ο νέος μέτοχος μειοψηφίας των ΕΛΠΕ;



Έρχεται και η σειρά του ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια να προχωρήσει στην πλήρη απεξάρτησή του από το Ελληνικό Δημόσιο. Μετά την ψήφιση του νόμου για τις ΔΕΚΟ που πρόκειται να αποκρατικοποιηθούν, το Δ.Σ. της εταιρείας, συγκαλεί γενική συνέλευση στις 29 Ιανουαρίου, η οποία που θα κληθεί να εγκρίνει την τροποποίηση των σχετικών άρθρων του καταστατικού.
Με βάση το ισχύον καταστατικό, η συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου δεν μπορεί να είναι μικρότερη του 35% και σήμερα ελέγχει το περίπου 35,50%. Ο προγραμματισμός του ΤΑΙΠΕΔ, προβλέπει ολοκλήρωση της μεταβίβασης του ποσοστού του Δημοσίου στα ΕΛ.ΠΕ., μέχρι το τέλος του 2013. Το ενδιαφέρον ωστόσο εστιάζεται στο ποιος θα είναι ο νέος μέτοχος μειοψηφίας, καθώς ο όμιλος Λάτση μέσω της Paneuropean Oil and Industrial Holdings κατέχει το 41,85% των μετοχών.
Ήδη ο ιδιώτης μέτοχος έχει δηλώσει ότι δεν πρόκειται να ασκήσει το δικαίωμα προαίρεσης για την αγορά των μετοχών του Δημοσίου, όπως προβλέπεται στη συμφωνία συγχώνευσης των ομίλων Πετρόλα και ΕΛ.ΠΕ.. Έτσι, από τη στιγμή που ο όμιλος Λάτση δεν σκοπεύει να γίνει κύριος των μετοχών του Δημοσίου, ο όποιος αγοραστής του 35,48% που κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο, εφ΄όσον το αγοράσει για να ελέγξει τον όμιλο, θα πρέπει προηγουμένως να έχει συμφωνήσει με τον κάτοχο του 41,85% για το ποσοστό που θα αγοράσει από αυτόν, ώστε να αποκτήσει τον έλεγχο του ομίλου.
Πολλά ακούγονται για ενδιαφέρον επενδυτών στα ΕΛ.ΠΕ. Δημοσίως έχουν εμφανιστεί ως ενδιαφερόμενοι επενδυτές ρωσικές ενεργειακές εταιρείες, με πρώτη τη Gazprom, μέσω των θυγατρικών της για το πετρέλαιο. Με ποιους μιλάει ο όμιλος Λάτση, το ξέρει μόνο ο ίδιος και τα στελέχη του. Οπωσδήποτε και κάποιοι από την ελληνική κυβέρνηση, η οποία παρακολουθεί τις κινήσεις και θέλει να έχει λόγο.
Το βέβαιο πάντως είναι ότι η ελληνική αγορά και η υπάρχουσα υποδομή σε ονάδες διύλισης και αποθηκευτικούς χώρους, πάνω από μια δεκαετία, βρίσκονται στο στόχαστρο των Ρώσων, καθώς τη θεωρούν μέρος της δικής τους ζώνης επιρροής. Εξ άλλου, ο όμιλος Λάτση και η ρωσική Λουκόιλ, είχαν εμφανιστεί από κοινού στο διαγωνισμό του Ελληνικού Δημοσίου για τα Ελληνικά Πετρέλαια το 2002, έστω και αν στη συνέχεια «χώρισαν» για να ολοκληρωθεί το «deal» μόνο με τον όμιλο Λάτση, με Κυβέρνηση Σημίτη και με Άκη Τσοχατζόπουλο στο ΥΠΑΝ και Νίκο Χριστοδουλάκη στο Εθνικής Οικονομίας.
Βεβαίως το 2013 δεν είναι 2003, ούτε και η Κυβέρνηση Σαμαρά ακολουθεί τα ανοίγματα προς ανατολάς της Κυβέρνησης Καραμανλή. Προβλέψεις δεν μπορούμε να κάνουμε, απλώς λέμε ότι το παιχνίδι θα έχει ενδιαφέρον και οι όποιες επιλογές, θα σηματοδοτήσουν πολλά σε επίπεδο επιλογών κυρίως σε γεωπολιτικό επίπεδο. 
ΠΗΓΗ:Follow us: @RizopoulosPost on Twitter | RizopoulosPost on Facebook 
ΠΗΓΗ:inews.gr

Η Ατζέντα 21 προωθεί τον φόρο άνθρακα στην Ελλάδα ;




Η τοπική Ατζέντα 21 στην Ελλάδα προωθείται ύπουλα μέσα από τα μνημόνια ώστε να μην μπορέσει να καταλάβει ο κόσμος την ύπαρξη της. Η Ατζέντα 21 είναι ένα σχέδιο δράσης του ΟΗΕ σχετικά με την αειφόρο ανάπτυξη. Ένα προϊόν της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη, που πραγματοποιήθηκε στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία το 1992 . Είναι ένα πρόγραμμα δράσης για τα Ηνωμένα Έθνη, και άλλους πολυμερείς οργανισμούς, και μεμονωμένες κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο που μπορεί να εκτελεστεί σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Το "21" στην Ατζέντα 21 αναφέρεται στον 21ο αιώνα.
Η πραγματικότητα όμως είναι, ότι η Ατζέντα 21 όπως είχε αποκαλύψει πρίν από χρόνια στην Ελλάδα πρώτος ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, δεν δημιουργήθηκε για να σώσει το περιβάλλον που ούτως η άλλως δεν κινδύνευε, αλλά ούτε και κινδυνεύει, διότι όλα είναι μια συνωμοσία από τα Ηνωμένα Έθνη για να στερήσει από τα άτομα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, όπου ταυτόχρονα θα έχουν δημιουργηθεί οι ζώνες χωρίς ανθρώπους. Θα καταργηθεί πλήρως η ιδιοκτησία και όλες οι εκτάσεις θα ελέγχονται από μια "παγκόσμια διακυβέρνηση" για την σωστή διαχείριση τους. Εξ ού και οι φόροι στην ακίνητη περιουσία.
Όπως ανέφερα αρχικά, η Ατζέντα 21 ψηφίστηκε στο Ρίο ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία το 1992 από τον πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, και εντατικά πλέον προωθήθηκε ύπουλα από τον πρωθυπουργό της χώρας Γιώργο Παπανδρέου, με την ανακοίνωση του για προσφυγή στον μηχανισμό στήριξης που έγινε στις 23 Απριλίου 2010. Άρχισε λοιπόν από εκεί και έπειτα καθημερινά η "καραμέλα" της πράσινης ανάπτυξης, και να υλοποιούνται κατά γράμμα τα διατάγματα της Ατζέντας 21 για να εφαρμόσουν τους στόχους τους. Όπως είναι γνωστό, ο Πούτιν πρόσφερε οικονομική βοήθεια με χαμηλότοκο δάνειο στην Ελλάδα για να μην προσφύγει στο ΔΝΤ, και αντί να τεθεί τέτοιο θέμα στη συνάντηση, ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου αδιαφορούσε εσκεμμένα και μιλούσε για οικολογία.
Μια τέτοια απάτη της Ατζέντας 21 φοβάμαι ότι θα είναι και ο φόρος άνθρακα. Αιθαλομίχλη «πνίγει» τον ελληνικό ουρανό, και δήθεν μολύνεται το περιβάλλον από την καύση προϊόντων ξύλου, ότι θα πάθουμε και ένα κάρο αρρώστιες όπως καρκίνους, πνευμονοπάθειες, μικροθρομβώσεις, έως και πνευμονικό οίδημα. Όλα αυτά μπορεί να υπάρξουν, αλλά αφορούν ενα μηδαμινό ποσοστό από ευπαθείς ομάδες και όχι όλους. Οι αεροψεκασμοί που γίνονται καθημερινά και αποκρύπτονται, η παρουσιάζονται ως ανύπαρκτοι από τα νεοταξικά τσιράκια δεν επηρεάζουν τον ανθρώπινο οργανισμό; είναι για το καλό μας; Όπως και οι περισσότεροι φόροι, ένας φόρος άνθρακα θα είναι μια ακόμη τιμωρία μέσω της Ατζέντα 21 που θα χτυπήσει τους φτωχούς εργαζόμενους και τις οικογένειες της μεσαίας τάξης.
Δηλαδή τα παλιά χρόνια οι άνθρωποι που έκαιγαν μόνο ξύλα είχαν μολύνει την ατμόσφαιρα;
Προβλέπω ότι σε λίγο θα προωθείται η προπαγάνδα ότι όποιος δεν έχει ενεργειακό τζάκι - η θα κάνει την κατάλληλη και πιστοποιημένη από το κράτος μετατροπή στο τζάκι, η θα πληρώνει φόρο άνθρακα επειδή μολύνει την ατμόσφαιρα. 
ΠΗΓΗ:anekshghtakaiapokryfa.blogspot.gr

Κόμβος μεταφοράς αερίου από Ρωσία Gazprom και η Sintez φαβορί για την εξαγορά της ΔΕΠΑ Συνεχή πίεση από την τρόικα για όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις




Δύο ρωσικές εταιρείες -η Gazprom και η Sintez- έχουν προκύψει ως φαβορί για την εξαγορά του ομίλου της ΔΕΠΑ, θέτοντας σε δίλημμα την ελληνική κυβέρνηση, η οποία επιδιώκει να επιτύχει τους στόχους για τα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις που προβλέπονται στο μνημόνιο, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times.
«Τίθεται το ερώτημα - τι θα γίνει αν οι Ρώσοι μας υποβάλουν προσφορά που δεν μπορούμε να αρνηθούμε;» δήλωσε στην εφημερίδα υψηλόβαθμος Έλληνας αξιωματούχος, προσθέτοντας: «Είμαστε υπό πίεση από την τρόικα να αντλήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις».
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι η ανάδυση των ρωσικών εταιρειών ως φαβορί για την αγορά της ΔΕΠΑ προκάλεσαν προειδοποιήσεις από την ΕΕ και τις ΗΠΑ για το άνοιγμα της ελληνικής αγοράς σε ρωσικά συμφέροντα.
To Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) φαίνεται, ωστόσο να ξεπερνά την προειδοποίηση του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ ότι η Ελλάδα πρέπει να διασφαλίσει διαφορετικές πηγές τροφοδοσίας με φυσικό αέριο, ώστε «να μην είναι όμηρος». «Προχωρούμε στη διαδικασία αποκρατικοποίησης με την αντίληψη ότι όποιος και αν αγοράσει τη ΔΕΠΑ θα λειτουργεί σε μία αγορά της ΕΕ και θα είναι υποχρεωμένος να είναι πλήρως συνεπής με τη νομοθεσία της ΕΕ» δήλωσε αξιωματούχος του ΤΑΙΠΕΔ, όπως αναφέρει το δημοσίευμα.
Σημειώνει, επίσης, το δημοσίευμα ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ έχει αναβάλει δύο φορές την απόφαση για τα λίστα με τις εταιρείες που θα υποβάλουν τελικές προσφορές για τη ΔΕΠΑ - την εταιρεία φυσικού αερίου - και τη θυγατρική της ΔΕΣΦΑ - τον διαχειριστή του συστήματος φυσικού αερίου, ενώ παράλληλα θεωρεί ότι η συμφωνία μπορεί να ολοκληρωθεί έως το τέλος Μαρτίου.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Sintez Αντρέι Κορόλεφ δήλωσε στους Financial Times ότι η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει κόμβος μεταφοράς αερίου για την Ευρώπη. Η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ «είναι μία ευκαιρία να εισέλθουμε στην ελληνική αγορά σε σχετικά χαμηλή τιμή, λόγω της κρίσης…Θα κατασκευάσουμε δίκτυα διασύνδεσης με τις γειτονικές χώρες για να αυξήσουμε τις ροές και θα κατασκευάσουμε ένα δεύτερο τερματικό σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG)», δήλωσε ο κ. Κορόλεφ. 
ΠΗΓΗ:.enet.gr

ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΙΟΝΙΟΥ Απειλεί και η Αλβανία για την ΑΟΖ! - "Αν τολμήσει η Ελλάδα να ανακηρύξει ΑΟΖ θα αντιδράσουμε"!



Τα Τίρανα λειτουργώντας ως φερέφωνο και "frontman" Άγκυρας δηλώνουν ότι "Θα αντιδράσουν ενεργά σε περίπτωση που η Ελλάδα θα υποβάλει μονομερώς στα Ηνωμένα Έθνη τους χάρτες των θαλασσίων συνόρων με τις γειτονικές της χώρες" χωρίς να δευκρινίζουν τι είδους ενεργού αντίδρασης θα επιλέξουν. Μήπως ... πόλεμο;
Ή θα τολμήσουν να ανακηρύξουν ΑΟΖ επάνω στην ελληνική διακινδυνεύοντας ακόμα και μια ένοπλη σύγκρουση με την Ελλάδα (αν, φυσικά, στην Αθήνα υπήρχε κυβέρνηση με "balls" που λένε και οι Αμερικανοί...)
Η αλβανική εφημερίδα «Gazeta Shqiptare» αναφέρεται σε επίσημες πηγές του υπουργείου Εξωτερικών οι οποίες φέρεται να είπαν πως «μέχρι στιγμής έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η ελληνική πλευρά δεν έχει προχωρήσει σε ένα τέτοιο βήμα επίσημα. Εμείς θα εξετάσουμε με την δέουσα προσοχή το θέμα και θα κάνουμε την κίνηση μας τη στιγμή που η πρωτοβουλία αυτή θα υλοποιηθεί, πάντα προς το καλύτερο συμφέρον της Δημοκρατίας της Αλβανίας. Εμείς θα εξετάσουμε τα βήματα που θα ακολουθήσουμε μόνο για την περίπτωση που η Ελλάδα θα προχωρήσει σε μονομερή δήλωση στον ΟΗΕ».
Από το υπουργείο Εξωτερικών (κύκλοι του οποίου ευθύνονται 100% για την δημοσιοποίηση των ελληνικών προθέσεων) δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής επίσημη απάντηση, ούτε στον Α.Νταβούτογλου, ούτε στους Αλβανούς.
Είναι σαφέστατο ότι η Άγκυρα εργάζεται "κυκλωτικά" και μετά την Λιβύη και την ίδια την Τουρκία, ήρθε η Αλβανία που έχει δορυφοροποιηθεί πλήρως από την Τουρκία να το παίξει "τσαμπουκάς" στην Ελλάδα. Στην περίπτωση της Αλβανίας, υπάρχει και συγκεκριμένο ενδιαφέρον για περιοχές του Βορείου Ιονίου 100%, φυσικά εντός της ελληνικής ΑΟΖ, που είναι σφόδρα πιθανές να κρύβουν πετρελαιοφόρα πεδία στο υπέδαφος.
Τα αποτελέσματα της κατευναστικής πολιτικής προς όλους, της εγκατάλειψης της ελληνικής μειονότητας και και των εναγκαλισμών με το καθεστώς Μπερίσα...
ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Η Τουρκία Ξεπέρασε Ακόμη και τη Νορβηγία σε Εξέδρες Εξόρυξης Πετρελαίου




Η Τουρκία αναδεικνύεται στη μεγαλύτερη δύναμη σε ευρωπαϊκό επίπεδο ως προς τον αριθμό των εξεδρών εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου, υπερβαίνοντας και την πρωτοπόρο Νορβηγία. Επίσης, εντός του 2013 θα καταρτίσει νέους κανόνες ώστε να επιταχύνει τις διαδικασίες έρευνας/εξόρυξης και να βελτιώσει την κάλυψη των αναγκών της.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, η Τουρκία διέθετε 26 εξέδρες εξόρυξης στα τέλη του 2012 και έκτοτε ανήλθαν σε τριάντα τέσσερις (34), όπως ανέφεραν αξιωματούχοι του υπουργείου Ενέργειας.
Το μέλλον της χώρας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διασφάλιση της ενεργειακής της επάρκειας, εφόσον το ΔΝΤ έχει προβλέψει πως η οικονομία της θα επεκταθεί 3,5% το 2013 εν συγκρίσει με το 0,2% της Ευρωζώνης και το 2,1% των ΗΠΑ. Οσο για το 2017, θα επεκταθεί 4,4% έναντι του 2,6% κατά μέσον όρο των ανεπτυγμένων οικονομιών. Η Τουρκία έχει ξεπεράσει τα δεδομένα της Νορβηγίας στην υπεράκτια εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου με νέες παρεμβάσεις της στη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα. Οι δε δαπάνες ερευνών υπερδεκαπλασιάστηκαν σε σύγκριση με εκείνες προς δεκαετίας. Το 2012 ανήλθαν στα 610 εκατ.δολάρια από τα 42 εκατ. δολάρια το 2002. Η Αγκυρα επιθυμεί να περιορίσει την εξάρτησή της από τις εισαγωγές ιρανικού, ιρακινού και ρωσικού πετρελαίου, εξ ου και η κρατική Turkish Petroleum (TPAO) έχει συνεταιριστεί με τη Shell και την Εxxon Mobil για κοινά έργα. Εν τω μεταξύ, οι γείτονες χώρες, το Ισραήλ και η Κύπρος, έχουν εντοπίσει ορισμένα από τα πλουσιότερα κοιτάσματα φυσικού αερίου της δεκαετίας. Η Τουρκία, πάντως, έχει αποδεδειγμένα κοιτάσματα 307 εκατ. βαρελιών πετρελαίου και φυσικού αερίου (2010), εκ των οποίων το 88% αφορά πετρέλαιο. Το 2011 η χώρα κατανάλωσε σχεδόν 258 εκατ. βαρέλια. Η τουρκική κυβέρνηση θέλει ακόμα να τροποποιήσει το νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο δίνει μόνο στην κρατική ΤΡΑΟ την αρμοδιότητα ερευνών και εξόρυξης πετρελαίου και φυσ. αερίου για την Τουρκία. 
Με τις αλλαγές θα υπάγεται πλέον σε καθεστώς ισονομίας έναντι των άλλων ξένων εταιρειών, οι οποίες προβλέπεται να δεσμεύουν το 2% των έργων που αναλαμβάνουν, ως εγγύηση για την παράταση της διάρκειας των αδειοδοτήσεών τους από το κράτος. 
ΠΗΓΗ:energia.gr

Ρωσικά σχέδια για αγωγό πετρελαίου στην Κίνα «ανησυχεί» την ΕΕ




Η Ρωσία μπορεί θα αυξήσει τις προμήθειες πετρελαίου στην Κίνα. Τουλάχιστον σ΄ αυτή την πρωτοβουλία, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρακτορείου Interfax, προέβη η εταιρεία Rosneftαναφέρει το Interfax news.ru.
Γι΄ αυτό το σκοπό, έχει προσκαλέσει για συνομιλίες στη Μόσχα τους εκπροσώπους της κινεζικής κρατικής εταιρίας CNPC. Μάλιστα η αύξηση των προμηθειών μπορεί να επιτευχθεί μέσω της χρήσης πρόσθετων δυνατοτήτων, συγκεκριμένα με τη μεταφορά πετρελαίου μέσω του Καζακστάν.
Σήμερα η εταιρία Rosneft ήδη εξασφαλίζει στην Κίνα «μαύρο χρυσό». Μέχρι και το 2030 η ρωσική πλευρά δεσμεύεται να προμηθεύει στη ΛΔΚ 15 εκατ. τόνους πετρελαίου το χρόνο. Ωστόσο το Πεκίνο είναι πρόθυμο να αγοράζει και μεγαλύτερες ποσότητες. Σήμερα το ρωσικό πετρέλαιο στην Κίνα μεταφέρεται μέσω του αγωγού «Ανατολικής Σιβηρίας – Ειρηνικού ωκεανού».
Να αυξήσει τις προμήθειες, σύμφωνα με τα στοιχεία του «Interfax», η «Rosneft» σκοπεύει μέσω της συνεργασίας με το Καζαχστάν και της χρησιμοποίησης του αγωγού του «Atasu-Alasankou». Για το Καζακστάν αυτά τα σχέδια της ρωσικής εταιρίας είναι καλή είδηση, λέει ο οικονομολόγος του Ινστιτούτου πολιτικών αποφάσεων Σεργκέι του ΚαζακστάνΣμιρνόφ:
 Για το Καζαχστάν το όφελος είναι άμεσο, διότι ο αγωγός θα είναι πλήρως εξασφαλισμένος από καύσιμο. Σήμερα ούτε κατά 50% δεν είναι εξασφαλισμένος (λόγω ανεπάρκειας πετρελαίου). Και κατά την κατασκευή του υπήρχε ήδη ο υπολογισμός ότι θα μεταφέρει και ρωσικό πετρέλαιο.
Για το Καζαχστάν σύμφωνα με ορισμένους υπολογισμούς, θα μπορεί να κερδίζει έως  και ενάμιση δισ. δολάρια ετησίως. Πάντως, πολλοί εμπειρογνώμονες θεωρούν ότι η συνεργασία με το Καζακστάν  δεν θα είναι και τόσο μεγάλη, γι΄αυτό οι πληρωμές για τη διαμετακόμιση θα είναι πολύ πιό μικρές. Ακολουθεί η άποψη του εμπειρογνώμονα του Ινστιτούτου Ενέργειας και Οικονομικών Σεργκέι Κοντράτιεφ... 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΝΟΣΙΟ ΕΝ ...ΥΑΛΟΠΩΛΕΙΩ !...




Τελικά καλύτερος σύμμαχος των νεοφιλελεύθερων που ζητούν τον ριζικό περιορισμό του κράτους, είναι το ίδιο το ελληνικό Δημόσιο. Η απλή ανάγνωση της ειδησεογραφίας των τελευταίων ημερών, αρκεί για να εξαγριώσει οποιοδήποτε πολίτη
- Με διαρροή σχετικής εγκυκλίου έγινε γνωστό ότι το Δημόσιο προτίθεται να ζητά από τους πολίτες που έχουν σημαντικές ληξιπρόθεσμες οφειλές, αποζημίωση για «ηθική βλάβη», διότι, λέει, η καθυστέρηση των οφειλών συνιστά προσβολή του… κύρους του 
Όχι δεν πρόκειται για ανέκδοτο αλλά για φαεινή ιδέα κάποιων «κρατιστών» που προφανώς πιστεύουν ότι το κράτος είναι ανώτερο του πολίτη κι ότι ο τελευταίος πρέπει να παίζει το ρόλο του ραγιά, ωσάν να βρισκόμασταν υπό ξένη κατοχή.
Ουδείς εξ αυτών αναρωτήθηκε τι «κύρος» μπορεί να έχει ένα κράτος το οποίο α) χρωστάει δισεκατομμύρια στους προμηθευτές του β) κούρεψε τα χρέη του και γ) έχει κυριολεκτικά καταστρέψει όχι μόνον όσους πολίτες επένδυσαν σε αυτό (βλέπε PSI, Αγροτική και ΤΤ) αλλά και τα συλλογικά κεφάλαια των ασφαλιστικών Ταμείων.
Ένα κράτος που ακόμη δεν έχει μπει στη διαδικασία να συμψηφίζει οφειλές και ζητά επιτακτικά ακόμη κι όταν από την άλλη πόρτα χρωστάει! Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι το επιτόκιο για καθυστερούμενες οφειλές ενός πολίτη προς το κράτος είναι πολλαπλάσιο από το επιτόκιο που πληρώνει το κράτος όταν καθυστερεί τις οφειλές του προς τον πολίτη.
Στην πράξη βέβαια όποιος λαμβάνει τη σήμερον ημέρα καθυστερούμενα χρήματα από το κράτος κάνει και το… σταυρό του, ακόμη κι αν έχει υποστεί στη διαδρομή σοβαρότατο «κούρεμα». Ρωτήστε τους φαρμακοποιούς, γνωρίζουν από πρώτο χέρι.
- Προκειμένου να «βολέψουν» τα λογιστικά τους, οι φωστήρες του Υπουργείου Οικονομίας, αποφάσισαν ότι το σημαντικότερο έξοδο του φετινού χειμώνα, το έξοδο θέρμανσης, δεν θα πρέπει να περιλαμβάνεται στο μέτρο των αποδείξεων, όπως επίσης και τα κοινόχρηστα γενικώς ! 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βόμβα ΙΟΒΕ: Ουτε σε δέκα χρόνια δεν θα βελτιωθούν οι μισθοί στην Ελλάδα


Βόμβα ΙΟΒΕ: Ουτε σε δέκα χρόνια δεν θα βελτιωθούν οι μισθοί

Με ρουκέτα εδάφους- εδάφους, το ΙΟΒΕ έκανε θρύψαλα τις προσδοκίες των μισθωτών ότι κάποια στιγμή εντός της επόμενης 5ετίας ή έστω 10ετίας, θα δουν τις αποδοχές τους να αναπροσαρμόζονται αυτομάτως μέσω των 3ετών ωριμάνσεων, καθώς όπως φαίνεται ο όρος του Μνημονίου που συνδέει το «ξεπάγωμα» με μονοψήφια ποσοστά ανεργίας, θα μείνει ανεκπλήρωτος!
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ΙΟΒΕ, η ανεργία που διαμορφώθηκε το 2012 στο 24,5%, θα «σκαρφαλώσει» στο 27,3% το 2013. Ωστόσο, το πιο ανησυχητικό είναι ότι σημαντικό μέρος της ανεργίας είναι πλέον διαρθρωτική, όπως αποτυπώνεται και στην εκτίναξη των μακροχρόνια ανέργων στο 60% των ανέργων, κάτι που σημαίνει πολύ απλά ότι η όποια ανάκαμψη δεν θα συνοδευθεί από ανάλογη μείωση της ανεργίας, τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα.
Είναι ενδεικτικό ότι σε ερώτηση για το πότε θα είναι δυνατή η επιστροφή στα επίπεδα του 2008, δηλαδή στο 8,5%, οι αναλυτές του ΙΟΒΕ ουσιαστικά παραδέχθηκαν ότι αυτό δεν είναι ορατό, συνδέοντας τα τότε χαμηλά ποσοστά ανεργίας με το ογκώδες Δημόσιο. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις του Μνημονίου, οι μισθολογικές ωριμάνσεις της ΕΓΣΕΕ θα παραμείνουν «παγωμένες» έως ότου η ανεργία υποχωρήσει κάτω από το 10%, ενδεχόμενο που φαίνεται, πλέον, ότι απομακρύνεται σε ένα πολύ μακρινό μέλλον. 
ΠΗΓΗ:iefimerida.gr

Κλείνουν τα Δημόσια ΚΤΕΟ




Κλείνουν τα 58 δημόσια ΚΤΕΟ, καθώς από τις 4 Ιανουαρίου το υπουργείο Μεταφορών απαγόρευσε, ουσιαστικά, να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους στα οχήματα και να εκδίδουν Δελτία Τεχνικού Ελέγχου.
Όπως τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Σταύρος Καλογιάννης, η απόφαση αυτή «δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία» και βασίζεται στο γεγονός ότι «βάσει νόμου τα δημόσια ΚΤΕΟ έπρεπε ως τις 3 Ιανουαρίου να έχουν πιστοποιηθεί καταλλήλως – όπως και τα ιδιωτικά – προκειμένου να συνεχίσουν να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους», σύμφωνα με Τα Νέα.
Κάτι τέτοιο, προσθέτει ο κ. Καλογιάννης, «δεν έγινε, με αποτέλεσμα από τις αρχές Ιανουαρίου τα δημόσια ΚΤΕΟ να μην μπορούν να κάνουν τεχνικούς ελέγχους».
Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Γιάννης Σγουρός αντιτείνει ότι παρά τις προσπάθειες των υπηρεσιών των Περιφερειών, οι οποίες προχώρησαν έγκαιρα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να πιστοποιηθούν τα δημόσια ΚΤΕΟ, αυτό δυστυχώς δεν κατέστη εφικτό. 
Ο κύριος λόγος που δεν έγινε αυτό, τονίζει ο κ. Σγουρός, ήταν επειδή οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Μεταφορών δεν ολοκλήρωσαν πλήρως και έγκαιρα σειρά διαδικασιών απαραίτητων για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ.
Η τακτική του υπουργείου, προσθέτει ο κ. Σγουρός, «επιφέρει οικονομική βλάβη στο Δημόσιο, με την απώλεια εσόδων σε μία ήδη δύσκολη συγκυρία για το Κράτος, ενώ εξαλείφει οποιαδήποτε προϋπόθεση να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός με τα 160 ιδιωτικά ΚΤΕΟ, τα οποία πλέον αποκτούν μονοπωλιακή θέση έως βάρος των πολιτών». 
ΠΗΓΗ:.energia.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΙΝΕ

"Ενημέρωση" Τεύχος 200 
Τις ενστάσεις, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις της σχετικά με το υπό συζήτηση φορολογικό σύστημα καταθέτει για ακόμη μια φορά η ΓΣΕΕ. Με τα προτεινόμενα μέτρα οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι θα συνεχίσουν να πληρώνουν άμεσα και δυσανάλογα φόρους και χαράτσια ενώ οι οικονομικά ισχυροί θα απολαμβάνουν προκλητική ασυλία με απαλλαγές, διαγραφές και παραγραφές των φορολογικών τους υποχρεώσεων. Η ΓΣΕΕ τονίζει το γεγονός ότι από το 2010 έως και το 2013 μισθωτοί και συνταξιούχοι θα έχουν χάσει το 50% του εισοδήματός τους, ενώ στο τέλος του έτους 3.900.000 άτομα θα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Η ΓΣΕΕ καταθέτει και διεκδικεί δέσμη μέτρων για το φορολογικό τα οποία επιβάλλεται να εφαρμοστούν παράλληλα με την αποκατάσταση του εισοδήματος μισθωτών και συνταξιούχων ώστε να αντιμετωπιστεί η οικονομική εξαθλίωση των ανθρώπων της μισθωτής εργασίας. Τις θέσεις της ΓΣΕΕ για το Φορολογικό παρουσιάζει το τεύχος αυτό της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ. Επιπλέον δημοσιεύονται άρθρα για την Φεντερασιόν και το Μάη του 36, καθώς επίσης και πληροφοριακό σημείωμα της Νομικής υπηρεσίας της ΓΣΕΕ για το θέμα της επέκτασης των ΣΣΕ στις χώρες της ΕΕ Τέλος παρουσιάζονται οι δραστηριότητες του ΙΝΕ το τελευταίο διάστημα. 
Διαβάστε το τευχος 200
 ΠΗΓΗ:inegsee.gr

Με κάρτα όλες οι συναλλαγές άνω των 500 ευρώ



Με στόχο την πάταξη της φοροδιαφυγής το υπουργείο Οικονομικών θέτει σε ισχύ την υποχρεωτική χρήση χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών στις συναλλαγές άνω των 500 ευρώ και την εφαρμογή του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της εφημερίδας "Ημερησία", τα νέα μέτρα που έρχονται με το μεγάλο φορολογικό νομοσχέδιο την Άνοιξη, προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας.
Το νέο νομοσχέδιο θα προβλέπει τη θέσπιση του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου που θα περιλαμβάνει αναλυτικά στοιχεία για την κινητή και ακίνητη περιουσία όλων των φορολογούμενων και την επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με κάρτες πληρωμών.
Πιο αναλυτικά το σχέδιο του υπουργείου για την αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής προβλέπει:
* Όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με τραπεζικές επιταγές, πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες ή μέσω τραπεζικών λογαριασμών.
Σύμφωνα με τον κ. Στουρνάρα το υπουργείο εξετάζει την επέκταση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με κάρτες πληρωμών και με άλλους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής για μια ευρύτατη γκάμα συναλλαγών και για ποσά πολύ μικρότερα από αυτά που προβλέπονται από την υφιστάμενη νομοθεσία.
"Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να περιορίσουμε τις συναλλαγές με μετρητά και την ευνοούμενη από αυτές φοροδιαφυγή", σημείωσε ο ίδιος.
Σήμερα το όριο των συναλλαγών πάνω από το οποίο απαιτείται χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή πληρωμή μέσω τραπεζών ανέρχεται στις 3.000 ευρώ και αναμένεται να πέσει στα 500 ευρώ.
Συγκεκριμένα, φορολογικά στοιχεία αξίας άνω των 500 ευρώ, που εκδίδονται από επιτηδευματίες για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, θα εξοφλούνται αποκλειστικά :
* μέσω τραπέζης, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες του αγοραστή των αγαθών/ λήπτη των υπηρεσιών ή
* μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή
* με επιταγές.
Ταυτόχρονα το υπουργείο Οικονομικών αναζητά ουσιαστικά κίνητρα για τους φορολογούμενους ώστε να απαιτούν την έκδοση αποδείξεων εξετάζονται παλαιότερες προτάσεις για φορομπόνους στη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, ώστε η αποτύπωση της συναλλαγής μέσω τραπεζών να εξασφαλίζει την άμεση είσπραξη του ΦΠΑ.
Στο σχέδιο αυτό, ο φορολογούμενος που χρησιμοποιεί κάρτες θα μπορούσε σύμφωνα με ορισμένες εισηγήσεις να έχει για παράδειγμα μείωση ΦΠΑ κατά 5 μονάδες ή με βάση το αριθμό της απόδειξης να μετέχει σε κληρώσεις για αυτοκίνητα , ταξίδια ή χρηματικά ποσά σε μηνιαία βάση. 
ΠΗΓΗ:news247.gr

«Γερό μπάσιμο» των Ρώσων για το ελληνικό φυσικό αέριο-Αντιδρούν έντονα ΗΠΑ και Ε.Ε.


«Γερό μπάσιμο» των Ρώσων για το ελληνικό φυσικό αέριο-Αντιδρούν έντονα ΗΠΑ και Ε.Ε.

Σε κόμβο διακίνησης φυσικού αερίου προς την Ευρώπη θέλουν να μετατρέψουν την Ελλάδα οι Ρωσικές εταιρείες φυσικού αερίου, κάτι που φαίνεται να μην αρέσει καθόλου στις ΗΠΑ και την Ε.Ε.
Δύο Ρώσοι πλειοδότες προηγούνται στον αγώνα δρόμου για την εξαγορά των ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ που αναμένεται να αποφέρει στο δημόσιο 1.5 δισ. ευρώ. Τεράστιο το δίλημμα για την ελληνική κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να εκπληρώσει το σχέδιο ιδιωτικοποίησης που έχουν θέσει οι διεθνείς δανειστές, αναφέρει σε χθεσινό της άρθρο η Κέριν Χόουπ στους Financial Times.
Η εμφάνιση των Gazprom και Sintez, μία ιδιωτική εταιρεία φυσικού αερίου, έχουν μπει για τα καλά στο «παιχνίδι» εξαγοράς της ελληνικής δημόσιας επιχείρησης φυσικού αερίου, πυροδοτώντας έντονες αντιδράσεις από την πλευρά των ΗΠΑ και της Ε.Ε. για το ενδεχόμενο άνοιγμα της ελληνικής αγοράς στα ρωσικά συμφέροντα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ανώτατος αξιωματούχος της ελληνικής κυβέρνησης φέρεται να δήλωσε: «Κι αν οι Ρώσοι μας κάνουν μία προσφορά που δεν θα μπορούμε να απορρίψουμε; Δεχόμαστε τεράστιες πιέσεις από την Τρόικα με σκοπό τη διασφάλιση όσο το δυνατόν περισσότερων χρημάτων από τις ιδιωτικοποιήσεις».
«Ο χρόνος τρέχει και όλοι αναρωτιούνται με ποιο τρόπο θα προλάβει το ΤΑΙΠΕΔ να εκτιμήσεις τις προτάσεις, να καταλήξει σε έναν προτιμώμενο αγοραστή και να ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις εντός προθεσμίας», δήλωσε εκπρόσωπος ενός εκ των πλειοδοτών.
Η ΔΕΠΑ θεωρείται η ναυαρχίδα των δημόσιων επιχειρήσεων που οδεύουν προς ιδιωτικοποίηση, καμία όμως ευρωπαϊκή, ιαπωνική ή κινεζική εταιρεία αερίου που έχει εγκριθεί ως δυνάμει αγοραστής από το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει καταθέσει τελική πρόταση εξαγοράς.
Οι άλλοι τρεις πλειοδότες είναι η δημόσια επιχείρηση αερίου του Αζερμπαϊτζάν Socar, η M2M (συνεταιρία MotorOil και Μυτιληναίου) και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μητρική εταιρεία ενός διευρυμένου ομίλου εταιρειών με ηγετική θέση στις κατασκευές, την ενέργεια και το το real estate που ενδιαφέρεται αποκλειστικά για τη ΔΕΣΦΑ.
H Gazprom καλύπτει ήδη το 90% των αναγκών της Ελλάδας στην παροχή φυσικού αερίου μέσω αγωγού από τη Βουλγαρία, με την Socar να είναι ο δεύτερος προμηθευτής μέσω Τουρκίας.
Σύμφωνα με τον Αντρέι Κορόλεφ, διευθυντή της Sintez, η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί σε κεντρικό κόμβο διακίνησης φυσικού αερίου στην Ευρώπη: «η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ είναι μία ευκαιρία να εισέλθουμε στην ελληνική αγορά σε σχετικά χαμηλή τιμή εξαιτίας της κρίσης. Πρόθεσή μας είναι να κατασκευάσουμε αγωγούς που θα διασυνδέουν τις γείτονες χώρες, αυξάνοντας τη ροή αερίου», αναφέρει το άρθρο των Financial Times.
Η Gazprom, από την πλευρά της, ενδιαφέρεται μονάχα για τη ΔΕΠΑ, δείχνοντας πρόθυμη να συμμορφωθεί με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, ενώ σε περίπτωση που ο ρωσικός κολοσσός τελικά αποκλειστεί, πολλοί θεωρούν ότι η Sintez θα εμφανιστεί ως πληρεξούσιος της Gazprom για την ανάληψη του ελέγχου της ελληνικής αγοράς φυσικού αερίου.
Οι εξελίξεις όμως μοιάζουν να μην «αρέσουν» στις ΗΠΑ, καθώς το αμερικανικό υπουργείο εξωτερικών προειδοποίησε το ΤΑΙΠΕΔ να φροντίσει ώστε με την επιλογή του να μην καταστήσει την ελληνική αγορά δέσμια συμφερόντων. 
ΠΗΓΗ:iefimerida.gr

Το σχέδιο πίσω απο την εξίσωση στο πετρέλαιο και στα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας.


1 ek.

Ο ακριβός φόρος στο πετρέλαιο και στα καύσιμα γενικότερα
όπως και τα ακριβά τέλη κυκλοφορίας που οδηγησαν σε μαζική απόσυρση αυτοκίνητων  για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
αλλά και οι ελλείψεις σε καύσιμα σε σχολεία και νοσοκομεία.
Οδηγούν στο  σιωπηλό περιορισμό συνολικά των εισαγωγών σε υγρά καύσιμα.
Και αυτό ήταν το σχέδιο δεδομένου ότι έχουμε χρεοκοπήσει … 
ΠΗΓΗ:papaioannou-giannis.net/

«Σφήνα» ΤΑΙΠΕΔ στην Εκμετάλλευση των Κοιτασμάτων Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου




Παρά τις κυβερνητικές αντιδράσεις και αυτές των βουλευτών της συμπολίτευσης το Ταμείο για την Αξιοποίηση Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) εξακολουθεί με αμείωτο ρυθμό το ενδιαφέρον του για την έρευνα και την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων, τις οποίες διακαώς επιθυμεί να ελέγξει στο πλαίσιο, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη του, της ευρύτερης αποστολής του. Έτσι, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του energia. gr ευρίσκεται σε εξέλιξη οργανωμένο σχέδιο για την υπαγωγή του τομέα υδρογονανθράκων στο ΤΑΙΠΕΔ. Απώτερος στόχος η διαμεσολάβηση του Ταμείου μεταξύ ΥΠΕΚΑ και εταιρειών ώστε τ’ αναμενόμενα έσοδα από την εκμετάλλευση κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου να καταλήγουν απευθείας στα ταμεία του ΤΑΙΠΕΔ.
Και επειδή κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από την υπάρχουσα νομοθεσία η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ ετοιμάζεται σύντομα να εισηγηθεί αλλαγή των κανόνων, μέσω πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, έτσι ώστε αυτό και όχι το ΥΠΕΚΑ ή ο υπό ίδρυση φορέας υδρογονανθράκων, αναλάβει την διαχείριση των κατά τόπους κοιτασμάτων. Δηλαδή, το ΤΑΙΠΕΔ επιδιώκει όπως αυτό είναι τελικά ο αντισυμβαλλόμενος κρατικός φορέας με τις εταιρείες, που θα επιλεγούν να οργανώσουν τις έρευνες, επενδύοντας σημαντικά ποσά με σκοπό την παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Προκειμένου να θέσει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο του και για να δοκιμάσει ίσως τα αντανακλαστικά του εν υπνώσει κρατικού μηχανισμού, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, εζήτησε και επέτυχε να καθυστερήσει η υπογραφή της τροποποιητικής σύμβασης για την παραχώρηση του Πρίνου, η οποία και έχει ήδη εγκριθεί, όπως προβλέπει ο Ν. 4001/ 2011, από την κυβερνητική επιτροπή έχει υπογραφεί από τον Υπουργό ΠΕΚΑ Καθηγητή Παναγιώτη Λιβιεράτο και επρόκειτο να σταλεί για επικύρωση στην Βουλή πριν τα Χριστούγεννα. Τελικά το κείμενο της σύμβασης αντί να κατατεθεί προ των Χριστουγέννων στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή της Βουλής βρέθηκε ως δια μαγείας στο γραφείο του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ κου. Τάκη Αθανασόπουλου. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ