Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΕΝΔΟΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ !...

Διπλάσιοι οι μετακλητοί και με 1.578 ευρώ(!) ο μικρότερος μισθός – Δείτε αναλυτικά

dimosio
Με προκλητικά τα προνόμια των μετακλητών συμβούλων, που τοποθετούνται σε γραφεία Υπουργών, Υφυπουργών, αν. Υπουργών, Γενικών και Ειδικών Γραμματέων, μελών της Κυβέρνησης κ.τ.λ., με το νέο Μισθολόγιο του Δημοσίου, διπλασιάστηκε ο αριθμός αυτών μέσα σε μόλις δύο μήνες, όπως αποκαλύπτει ο πρώην Βουλευτής του Ποταμιού και Πολιτικός Υπεύθυνος Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Κόμματος, Παναγιώτης Καρκατσούλης.karkatsoulis

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο κ. Καρκατσούλης, τον Σεπτέμβριο του 2015 ο αριθμός των μετακλητών συμβούλων Υπουργών ήταν 957, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται στους 1.814 μόλις μέσα σε 2 μήνες και το Νοέμβρη του ίδιου έτους!
Η πρόκληση σε αριθμούς και παραδείγματα

Για το μέγεθος της πρόσκλησης επισημαίνονται τα παρακάτω:Όπως προκύπτει από τη σχετική εγκύκλιο του αν. Υπουργού Οικονομικών, Γ. Χουλιαράκη, οι διατάξεις των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 για το νέο ενιαίο μισθολόγιο των πολιτικών υπαλλήλων του Δημοσίου καθορίζουν τη μισθολογική κατάταξη των μετακλητών υπαλλήλων των γραφείων των μελών της Κυβέρνησης και των Υφυπουργών με ιδιαίτερα ευνοϊκό τρόπο γι’ αυτές τις κατηγορίες «απασχολουμένων» στο Δημόσιο.

Ειδικότερα, με βάση τις διατάξεις αυτές:

Μπομπ Ντάντλεϊ (ΒΡ): Στηρίζουμε τις επενδύσεις προς την Ελλάδα


Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΒΡ και διευθυντής ΒΡ Μπομπ Ντάντλι, σε δηλώσεις σήμερα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από το Ντάβος, μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Επικρατείας, Νίκο Παππά, τόνισε την σημασία του αγωγού ΤΑΠ, περιγράφοντάς το ώς το μεγαλύτερο έργο υποδομών αγωγού στον κόσμο που γνωρίζει ή ΒΡ.

"Είμαι στο Ντάβος, σε συνάντηση με το Υπουργό Παππά και συζητάμε τη πρόοδο του ΤΑΠ.... Η κυβέρνηση μας έχει βοηθήσει να θέσουμε σε εφαρμογή την συμφωνία εγκατάστασης.

Θα αρχίσουμε να τοποθετούμε τους...

Νέα κοιτάσματα στο Ιόνιο


Την ώρα που παρατηρούμε μια τεράστια αδράνεια στον τομέα των υδρογονανθράκων στην Ελλάδα λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης, ή ακόμα και άγνοιας, γι’ αυτό το λόγο ενημερώνουμε όλους όσους θέλουν να μάθουν την πραγματική κατάσταση, ειδικά επειδή αυτή είναι αντικειμενικά θεαματική, ενώ αυτό παραμένει άγνωστο στους περισσότερους. Στο Ιόνιο υπάρχουν νέα κοιτάσματα και μάλιστα σημαντικά.

Έτσι δεν έχουμε μόνο το κοίτασμα Πύρρος και το κοίτασμα Αχιλλέας. Στα Διαπόντια νησιά υπάρχει μια περιοχή με οικονομικό ενδιαφέρον, διότι έχει ένα...

ΓΣΕΕ:ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

dikigoroi-poreia-30poe9fubxh6tfwb51eway
Οι προσπάθειες μετρημένων στα δάχτυλα του ενός χεριού ατόμων, που καμία σχέση δεν είχαν με το επιστημονικό προσωπικό της χώρας, δε μπορούν να υπονομεύσουν την παρουσία της ΓΣΕΕ στο Συλλαλητήριο των Επιστημονικών φορέων, κατά της ασφαλιστικής απορρύθμισης που προωθεί η κυβέρνηση.

Τέτοιου είδους μεμονωμένα περιστατικά μόνο «καλές υπηρεσίες» σε Κυβέρνηση και Δανειστές μπορούν να προσφέρουν.

Η Συνομοσπονδία διαμηνύει προς ...

Περιορισμός του κόστους και ασφάλεια στο επίκεντρο του νέου προγράμματος αναδιάρθωσης των ΕΛΠΕ


Ο όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια υλοποιεί ήδη πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της οργανωτικής δομής του, στο πλαίσιο προγράμματος πενταετούς στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης για την περίοδο 2016-2020.

Οπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, σε αυτό εντάσσονται:

• Η υλοποίηση προγράμματος ολιστικής ασφάλειας.

• Συγκεκριμένες δράσεις για τον έλεγχο και περιορισμό του λειτουργικού κόστους.

• Μέτρα για την ενδυνάμωση και βελτίωση της εργασιακής κουλτούρας και την καλύτερη επικοινωνία με τους εργαζόμενους του ομίλου.

• Περαιτέρω βελτιστοποίηση της κερδοφορίας.

• Διαρκής προσαρμογή των ενεργειακών προϊόντων που παρέχει η εταιρεία ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.

Ειδικά για το πρόγραμμα ολιστικής ασφάλειας, ο στρατηγικός σχεδιασμός της Διοίκησης περιλαμβάνει:

• Αναβάθμιση της εκπαίδευσης των εργαζομένων στα Διυλιστήρια σε θέματα ασφάλειας.

• Δημιουργία ...

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το Davos, σε γραφήματα

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το Davos, σε γραφήματα
Οι ισχυροί της παγκόσμιας οικονομίας ξεκινούν τις συνομιλίες και τις συναντήσεις τους στο Davos την Τετάρτη. Όλοι οι παρευρισκόμενοι στο 46ο συνέδριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ θα συζητήσουν τα ζητήματα όπως την "Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση", θα κανονίσουν συμφωνίες και θα προσπαθήσουν να μπουν στα καλύτερα cocktail parties.

Εν μέσω του "celebrity spotting", οι ισχυροί αυτοί θα...

Το ταξίδι στη "χώρα των ονείρων" έγινε πολιτικά τοξικό και απαγορευμένο…!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Το ταξίδι στη "χώρα των ονείρων" έγινε πολιτικά τοξικό και απαγορευμένο…!!!
Ευτυχία, σημαίνει να έχεις όνειρα... αλλά επιτυχία δεν μπορεί να είναι, τίποτε άλλο, από το να μπορείς να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα...!!!  
Αλήθεια, τι πιο απλό και κατανοητό από αυτό το δίπτυχο, της ευτυχίας και της επιτυχίας...

Είναι αυτό που με διάφορους τρόπους, οι γιαγιάδες μας, μέσα από τα παραμύθια και τις διηγήσεις μας διηγιόντουσαν!

Έλα, που, όμως, οι σοφές αυτές γιαγιάδες δεν γνώριζαν, πως αυτά που αποτελούσαν τον "χάρτη-πορεία” και την πυξίδα της διαπαιδαγώγησης των παιδιών, που τώρα μεγάλωσαν, δεν θα ίσχυε πια...

Δεν θα μπορούσαν, ποτέ, να διανοηθούν, πως, τα όνειρα θα...

Φθηνότερο να νοικιάσει κανείς τάνκερ παρά Ferrari

Φθηνότερο να νοικιάσει κανείς τάνκερ παρά Ferrari
H επιβράδυνση της ανάπτυξης της κινεζικής οικονομία "γκρέμισε" τα ναύλα σε τέτοιο σημείο που είναι πιο οικονομικό για όποιον επιθυμεί να νοικιάσει για μία μέρα ένα εμπορικό πλοίο μήκους 300 μέτρων παρά μία Ferrari για το ίδιο διάστημα.

Τα ναύλα για τα εμπορικά πλοία ξηρού φορτίου έχουν υποχωρήσει κατά 92% από τον Αύγουστο, φτάνοντας τα 1.563 δολάρια την ημέρα.

Χρειάζονται 5.597 δολάρια για να νοικιάσει κανείς μία Ferrari F40 για μία μέρα

Οι τιμές των ναύλων στο Χρηματιστήριο της Βαλτικής, αφορούν το κόστος ενοικίασης ενός εμπορικού πλοίο, όχι όμως και στο κόστος καυσίμων το οποίο είναι 4.000 δολάρια την ημέρα.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Ποια νέα μαθήματα έμαθαν για τις ΑΠΕ στην Ισπανία;


Σε μια απ' τις πρώτες αναρτήσεις του ιστολόγιου στις 2/1/2014 είχαμε δει "τα μαθήματα απ' την Ισπανία, που δυστυχώς δεν τα έμαθε κανείς" και το σκάσιμο της "φούσκας" των Φ/Β, που είχε ήδη συμβεί πριν μας προκύψει εδώ το 2009 ο ΓΑΠ με την απάτη της "πράσινης ανάπτυξης". 

Η Ισπανία ωστόσο δεν περιορίστηκε στα Φ/Β και στα ηλιοθερμικά, έβαλε και πολλά αιολικά και το ίδιο έκανε και η διπλανή της Πορτογαλία, χωρίς να σκεφτούν και πολύ πως βρίσκονται στην άκρη της Ευρώπης και το αιολικό ρεύμα δεν θα έχει προς τα πού να πάει: η διείσδυση αιολικών σ' ένα ηλεκτρικό σύστημα δεν μπορεί να ξεπεράσει ένα μικρό ποσοστό, αμέσως μετά αρχίζουν τα προβλήματα ευστάθειας δικτύου. 

Για να επιλύσουν το πρόβλημα του δικτύου Ισπανοί και Πορτογάλοι προσέτρεξαν στο "ιππικό": όπως είχαμε δει τον Οκτώβριο 2014, ζήτησαν απ’ την ΕΕ το 15% της εγχώριας ενέργειας να είναι διαθέσιμο στα σύνορα για άλλα κράτη-μέλη, αλλά το "ιππικό" δεν εμφανίστηκε και η Σύνοδος Κορυφής 23-24 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες μετέφερε το στόχο του 15% στο 2030 κι επανέφερε για το 2020 το στόχο του 10%, στόχος που είχε τεθεί ήδη απ’ το …2002.


Πριν ν' αρχίσουν τα προβλήματα ευστάθειας δικτύου είχαν αρχίσει τα προβλήματα ευστάθειας ολόκληρης της Ισπανικής οικονομίας, καθώς το σωρευτικό έλλειμμα του λογαριασμού ΑΠΕ της Ισπανίας είχε φθάσει το 2013 στα 30 δισεκατομμύρια ευρώ και συνέχιζε να φουσκώνει. Κάτω απ' την πίεση της οικονομικής δυσπραγίας η Ισπανία αναγκάστηκε να ξεκινήσει απ' το 2010 και μέχρι το 2013 να προχωρήσει μια σταδιακή αναθεώρηση της νομοθεσίας της περί ΑΠΕ, προκειμένου ν' αντιμετωπίσει το έλλειμμα. Τον Ιανουάριο 2012 το σύστημα των επιδοτήσεων (feed-in-tariffs) εγκαταλείφθηκε και στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από σύστημα εγγυημένης "εύλογης" απόδοσης κεφαλαίου 7,5%. Έτσι το 2014 εγκαταστάθηκαν μόλις 27,5MW αιολικών, ενώ το 2013 είχαν εγκατασταθεί 175MW (μείωση 84%).

Ωστόσο, πριν λίγες ημέρες, στις 14 Ιανουαρίου 2016, η Ισπανία μπήκε σε μια νέα εποχή, καθώς προχώρησε στην ...