Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Κοζάνη: Συλλήψεις για διαρροή διυλισμένου πετρελαίου σε αγροτική περιοχή



Εικοσιτετράωρη προθεσμία, ώστε να δικαστούν αύριο Πέμπτη ζήτησαν και έλαβαν από τον Εισαγγελέα Κοζάνης, οι δυο αγρότες 66 και 47 ετών από την Τ.Κ Δρεπάνου, οι οποίοι ευθύνονται για την διαρροή μεγάλης ποσότητας διυλισμένου πετρελαίου από αγωγό της Πολεμικής Αεροπορίας, τον οποίο κτύπησαν κατά την διάρκεια εκτέλεσης αγροτικών εργασιών. Οι δυο αγρότες βαρύνονται με την κατηγορία της διακεκριμένης φθοράς εν γνώσει τους, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η ζημιά εκτιμάται στα 150.000 ευρώ.
Μόλις έγινε γνωστή η διαρροή κινητοποιήθηκαν δυνάμεις του Στρατού και της Διοίκησης Αγωγού Καυσίμων με έδρα την Λάρισα, οι οποίοι έκλεισαν την παροχή και στη συνέχεια ξεκίνησαν το άδειασμα του μέσω σύνδεσης by pass σε βυτιοφόρο οχήματα καυσίμων, εργασίες που εκτιμάται ότι θα συνεχιστούν μέχρι άυριο, οπότε αναμένεται να επιδιορθωθεί η βλάβη. Επι τόπου έσπευσε χθες επικουρικά και η Πυροσβεστική Υπηρεσία με ένα όχημα αφρού, τρεις πυροσβέστες και τον Διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κοζάνης, ώστε να αποσοβηθεί ο κίνδυνος ανάφλεξης, ενώ για να ανακοπεί η πορεία των καυσίμων προς την παλαιά εθνική οδό Κοζάνης-Βέροιας, αγροτικά οχήματα έσκαψαν αυλάκια για να την περιορίσουν στο χωράφι.
Όσον αφορά την ποσότητα του πετρελαίου που διέρρευσε στο υπέδαφος εκτιμήσεις κάνουν λόγο ακόμη και για 100 τόνους, άποψη όμως που δεν επιβεβαιώνεται καθώς δεν έγινε ογκομέτρηση.  
ΠΗΓΗ:zougla.gr

Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ !...

Τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση του νερού



Μάρτιος 2001. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Νερού και τα Ηνωμένα Έθνη διοργανώνουν παγκόσμιο Φόρουμ στο οποίο το νερό χαρακτηρίζεται για πρώτη φορά ανοιχτά ως προϊόν. Αργότερα, στο ίδιο συνέδριο αποφασίζεται η πολιτική που θα ακολουθηθεί για την αντιμετώπιση του προβλήματος της παγκόσμιας λειψυδρίας:
Η διαχείριση του νερού ανατίθεται πλέον στον ανταγωνισμό της ελεύθερης αγοράς… Από τότε το τοπίο της παγκόσμιας αγοράς του «γαλάζιου χρυσού», όπως αποκαλείται πλέον το νερό, διαμορφώνεται από τρεις μεγάλες πολυεθνικές, τις γαλλικές Suez και Vivendi, η οποία κρύβεται πλέον υπό το όνομα Veolia, και την Water Thames.
Οι τρεις αυτές εταιρείες βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων 100 εταιρειών στον κόσμο, με το ετήσιο εισόδημα και των τριών το 2003 να υπολογίζεται σε 156,7 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ αναφέρεται ότι ελέγχουν την παροχή νερού σε περίπου 230 χώρες και στις πέντε ηπείρους[1].

Οι υπέρμαχοι της ιδιωτικοποίησης του νερού θα έτριβαν τα χέρια τους διαβάζοντας τα παραπάνω στοιχεία, καθώς θεωρούν ότι η ιδιωτικοποίηση είναι ο μόνος δρόμος για να διακινηθεί το νερό στις φτωχές χώρες του Τρίτου κόσμου, οι οποίες αντιμετωπίζουν και το μεγαλύτερο πρόβλημα λειψυδρίας. Θα πρόσθεταν μάλιστα ότι, με αυτόν τον τρόπο, όλοι οι άνθρωποι θα είχαν πρόσβαση σε καλύτερες υπηρεσίες και θα μπορούσε να παρακαμφθεί η γραφειοκρατία και η διαφθορά. Πριν από μερικά χρόνια μάλιστα θα μπορούσαν να υποστηρίξουν αυτά τα επιχειρήματα με ατράνταχτα παραδείγματα πόλεων και χωρών επιτυχούς εφαρμογής της ιδιωτικοποίησης του νερού. Δυστυχώς όμως για αυτούς τα παραδείγματα αυτά γίνονται όλο και λιγότερα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Άνοδος στην τιμή της βενζίνης στην Ευρώπη


Άνοδος στην τιμή της βενζίνης στην Ευρώπη
Νέα άνοδος καταγράφεται στην τιμή των καυσίμων στην Ευρώπη, με την βενζίνη στην Ιταλία να έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ - ακόμη και σε περιοχές μακριά από τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, και την Τοσκάνη να καταγράφει 2,008 ευρώ/λίτρο - ενώ στη Γαλλία, η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε μία «προσωρινή» και «μετριασμένη» μείωση του ειδικού φόρου επί των καυσίμων, προκειμένου να αποτρέψει την εκτόξευση της τιμής στα βενζινάδικα.
Σύμφωνα με το περιοδικό Quotidiano Energia, που παρακολουθεί την εξέλιξη των τιμών των καυσίμων στην ιταλική χερσόνησο, η περιοχή της Τοσκάνης αναδεικνύεται πρωταθλήτρια στην ακρίβεια όσον αφορά την τιμή της 'σούπερ', ενώ και το ντίζελ --που παραδοσιακά διατίθεται φθηνότερα-- έχει φθάσει να πωλείται σε άλλες περιοχές του νότου έως και 1,843 ευρώ/λίτρο, αναφέρει το ΑΜΠΕ.
Η αύξηση της τιμής των καυσίμων ήταν προβλεπόμενη από καιρό για τα βενζινάδικα στους αυτοκινητοδρόμους, εκείνο όμως που προκαλεί έκπληξη είναι πως επίσης έχει εκτοξευθεί στα ύψη και στα απλά βενζινάδικα, όπου κανείς θα ανέμενε πως θα ήταν φθηνότερη.
Για παράδειγμα, ο πετρελαϊκός κολοσσός Eni αύξησε την τιμή διάθεσης καυσίμων κατά 1,6 λεπτά/λίτρο για τη 'σούπερ' και κατά 1 λεπτό/λίτρο για το ντίζελ, ενώ ο όμιλος Tamoil αύξησε κατά 1 λεπτό/λίτρο την τιμή της αμόλυβδης.
Κατά μέσον όρο, οι τιμές στα βενζινάδικα αυξήθηκαν στα 1,920 ευρώ/λίτρο η 'σούπερ', στα 1,803 ευρώ το ντίζελ και στα 0,784 ευρώ έφθασε το πετρέλαιο θέρμανσης.
Σύμφωνα με το Quotidiano Energia, η ανοδική εξέλιξη των τιμών οφείλεται στις διεθνείς αυξήσεις στα καύσιμα. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το Ιράν αναζητεί τρόπους για να πουλήσει καύσιμα


иран нефть иран танкер
Οι Αρχές του Ιράν προσπαθούν να βρουν χώρες, οι οποίες θα μπορούσαν να καταχωρήσουν στο νηολόγιό τους τα πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια της Ισλαμικής Δημοκρατίας. Αυτό συνέβη αμέσως μετά την ανακοίνωση Τανζανίας και Τουβάλου ότι σχεδιάζουν να αποσύρουν τα πλοία της Τεχεράνης από το νηολόγιό τους, γεγονός, που μπορεί να περιορίσει τις δυνατότητες εξαγωγής καυσίμου σε καταναλωτές στην Ασία, γράφει η εφημερίδα Financial Times.
Τους τελευταίους τρεις μήνες το Ιράν άλλαξε όνομα και νηολόγιο σε πάνω από τα μισά πλοία του στόλου των μεγάλων πετρελαϊκών του τάνκερ, ώστε να αποφύγει το εμπάργκο, που επέβαλαν ΗΠΑ και Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τον Ιούλιο το Ιράν αντικατέστησε στα δεξαμενόπλοιά του τις σημαίες του, καθώς και τις σημαίες Μάλτας και Κύπρου με σημαίες Τανζανίας και Τουβάλου. Τώρα και οι δύο χώρες λόγω της πίεσης της Ουάσιγκτον και των Βρυξελλών δήλωσαν ότι θα διαγράψουν από το νηολόγιό τους τα πλοία, που ανήκουν στην National Iranian Tanker Company, η οποία κατατάχθηκε από τις ΗΠΑ στη λίστα των ιρανικών εταιρειών, στις οποίες επεκτείνεται η δράση των κυρώσεων. 
 ΠΗΓΗ:greek.ruvr.ru

Για 40 χρόνια στους ιδιώτες η Εγνατία

Σε ιδιώτες για 40 χρόνια η Εγνατία, γρίφος με τα δάνεια
Σε ιδιώτες θα δοθεί για 40 χρόνια η εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού (διόδια), μαζί με τους κάθετους οδικούς άξονες, τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων και τις παρόδιες εκτάσεις γής. Πρώτη κίνηση η μεταβίβαση της ομώνυμης εταιρίας (Εγνατία Οδός ΑΕ) στο ΤΑΙΠΕΔ,
το οποίο εν συνεχε θα προκηρύξει διαγωνισμό για την παραχώρηση της. Αδιευκρίνιστο παραμένει ποιός θα επωμισθεί τα δάνεια 700 εκ. που έχουν συναφθεί για την κατασκευή της μεγάλης οδικής αρτηρίας.

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε απόφαση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων με την οποία παραχωρούνται στο ΤΑΙΠΕΔ οι μετοχές της Εγνατίας Οδού ΑΕ, μαζί με τα δικαιώματα εκμετάλλευσης, επιβολής διοδίων, δημιουργίας-εκμετάλλευσης ΣΕΑ κλπ.

Τα δικαιώματα αφορούν και τους κάθετους άξονες Χαλάστρας - Μεθοριακού Σταθμού Ευζώνων, Καστοριάς-Σιάτιστας, Λαγκαδά-Σερρών και προς τους μεθοριακούς σταθμούς Κρυσταλλοπηγής και Προμαχώνα.
Οπως αναφέρεται στην απόφαση, στο ΤΑΙΠΕΔ μεταβιβάστηκαν «και όλα τα υφιστάμενα και μελλοντικά περιουσιακής φύσεως δικαιώματα, εμπράγματα δικαιώματα και κεκτημένα οικονομικά συμφέροντα και άυλα δικαιώματα» της Εγνατίας Οδού και «κατά περίπτωση του Ελληνικού Δημοσίου.
Δεν διευκρινίζεται όμως ποιός θα αναλάβει τα δάνεια της Εγνατίας Οδού, που προσεγγίζουν τα 700 εκατ. ευρώ. Η αναφορά σ'αυτό το θέμα αποτελεί νομικό «γρίφο»: «Το Ταμείο δεν υποκαθιστά την εταιρία «Εγνατία Οδός ΑΕ» και το Ελληνικό Δημόσιο στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το σύνολο των υφιστάμενων ή και μελλοντικών συμβάσεων που έχουν συνάψει ή θα συνάψουν για την κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Αυτοκινητοδρόμου, των παρόδιων αυτού εκτάσεων και των Καθέτων Αξόνων».
Πάντως, η Εγνατία θα συνεχίσει να εισπράττει τα έσοδα από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου μέχρι την ιδιωτικοποίησή της.
Σημειωτέον ότι, σύμφωνα με την απόφαση της διυπουργικής επιτροπής, η έναρξη της αποκρατικοποίησης της εταιρίας θα πραγματοποιούνταν «το αργότερο έως το τέλους του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους».
Άλλωστε, είχε προηγηθεί η μεταβίβαση στο ΤΑΙΠΕΔ των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρίας στη γενική συνέλευση των μετόχων στις 27 Οκτωβρίου 2011 
ΠΗΓΗ:seleo.gr

Επιδότηση πετρελαίου, ανά κλιματική ζώνη;



Την καταβολή επιδοτήσεων για το πετρέλαιο θέρμανσης με βάση κλιματικές ζώνες σε συνδυασμό με το υψόμετρο, μελετά η κυβέρνηση. Στην κλιματική ζώνη Β εντάσσεται η Αιτωλ/νία

Υπενθυμίζεται πως με παλαιότερη απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος (για τον ενεργειακό κανονισμό κτιρίων) έχουν ήδη καθιερωθεί τέσσερεις κλιματικές ζώνες.

«Η λογική είναι επιδότηση με βάση τις κλιματικές ζώνες και ενιαίος φόρος στα δύο είδη πετρελαίου, κίνησης και θέρμανσης, δήλωσε στο Βήμα 99,5 ο υφυπουργός Ανάπτυξης Αθανάσιος Σκορδάς. 
Με την πρόταση που έχει κατατεθεί η επιστροφή του φόρου θα γίνεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ στην αρχή κάθε χειμώνα.

«Είχα καταθέσει μια πρόταση. Νομίζω ότι γύρω από αυτήν κινούνται οι σκέψεις στο υπουργείο Οικονομικών, να ενοποιηθεί ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης και στο πετρέλαιο κίνησης, έτσι ώστε φύγει το κίνητρο του λαθρεμπορίου, και από την άλλη να υπάρχει μια διαμόρφωση της χώρας σε κλιματικές ζώνες, ανάλογα με το υψόμετρο και με τη μέση θερμοκρασία που παρατηρείται, και να μπορεί να υπάρξει επιστροφή του φόρου μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ από το υπουργείο Οικονομικών στην αρχή κάθε χειμώνα» είπε ο κ. Σκορδάς.

Ήδη με τον Κανονισμό Ενεργειακής Απόδοσης που είχε καθιερώσει το υπ. Περιβάλλοντος είχαν καθοριστεί τέσσερεις ενεργειακές ζώνες στην χώρα, οι οποίες έχουν ως εξής:
Νομοί της Ελλάδος ανά κλιματική ζώνη
 
Όμως στην ίδια απόφαση προβλέπεται πως "Σε κάθε νομό, οι περιοχές που βρίσκονται σε υψόμετρο πάνω από 600 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσα εντάσσονται στην επόμενη ψυχρότερη κλιματική ζώνη από εκείνη στην οποία ανήκουν σύμφωνα με τα παραπάνω." 
ΠΗΓΗ:agriniopress.gr

Αντιδρούν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις Αμφιλεγόμενη δικαστική απόφαση υπέρ των πετρελαϊκών εταιρειών στην Αλάσκα



Η δραστηριότητα των πετρελαϊκών εταιρειών στην Αλάσκα έχει αμελητέα επίδραση στις πολικές αρκούδες και τους πληθυσμούς θαλάσσιων ίππων της περιοχής, αποφάνθηκε σχετικά δικαστήριο της περιοχής.
Η απόφαση του δικαστηρίου ουσιαστικά στηρίζει νομικά και προστατεύει τους πετρελαϊκούς κολοσσούς, σε περίπτωση που προσβληθεί το οικοσύστημα της Αλάσκας.
Το αποτέλεσμα, όπως ήταν φυσικό, δεν άρεσε καθόλου στους ανθρώπους του Κέντρου Βιοποικιλότητας που, μέσω της δικηγόρου τους, Ρεμπέκα Νόμπλιν, εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά και απογοήτευσή τους.
Σύμφωνα με την Πράξη για την Προστασία Θαλάσσιων Θηλαστικών, απαγορεύεται η κακοποίηση ή ενόχληση που μπορεί να βλάψει καθ' οιονδήποτε τρόπο τη συμπεριφορά, τη μετανάστευση, τη γέννηση και το μεγάλωμα του είδους.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι βιολόγοι είναι ο θόρυβος των μηχανημάτων στις εξέδρες πετρελαίου, αλλά και εντός της θάλασσας, που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και το θάνατο των ζώων της Αλάσκας.
Τέλος, από την πλευρά των εταιρειών πετρελαίου συμφωνήθηκε ότι η δραστηριότητά τους θα περιορίζεται μακριά από τις ακτές για να μειωθεί ο κίνδυνος βιολογικής καταστροφής. 
ΠΗΓΗ:protothema.gr

Διαρροή σε αγωγή πετρελαίου του ΝΑΤΟ σε αγρό στο Δρέπανο Κοζάνης



Όπως αποκαλύπτει το kozan.gr, διαρροή σε αγωγό πετρελαίου του ΝΑΤΟ σε χωράφι στο βόρειο τμήμα του τοπικού διαμερίσματος Δρέπανου (κοντά στο ...μηχανουργείο Τσαβδαρίδη), σημειώθηκε χθες το βράδυ γύρω στις 9:00, κινητοποιώντας αστυνομία, πυροσβεστική και στρατό. Πρόκειται για αγωγό που καταλήγει στις αποθήκες – δεξαμενές καυσίμων κοντά στα LIDL λίγο πιο έξω από την πόλη της Κοζάνης.
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του Kozan.gr που παρουσιάζει το θέμα, η διαρροή του διυλισμένου πετρελαίου προήλθε από το άροτρο ενός τρακτέρ που όργωνε το συγκεκριμένο χωράφι. Αμέσως σήμανε συναγερμός, ενώ ο γύρω χώρος πλημμύρισε με καύσιμα. Άντρες του στρατού που έφτασαν στο σημείο έκλεισαν τις βάνες ώστε να σταματήσει η διαρροή, ενώ η συνδρομή τόσο της αστυνομίας όσο και της πυροσβεστικής (που συμμετείχε με ένα 5τονο πυροσβεστικό όχημα και τρεις άνδρες) ήταν επικουρική, μιας και πρόκειται για μια καθαρά υπόθεση του στρατού, που διέπεται από το λεγόμενο απόρρητο. Για να εμποδίσουν την όδευση στην άσφαλτο και να την περιορίσουν σε χωμάτινο περιβάλλον, χρησιμοποίησαν τρακτέρ δημιουργώντας αυλάκια.
Η ζημιά έχει σχεδόν αποκατασταθεί, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας – μέχρι και αυτή την ώρα – βρίσκονται στο σημείο άντρες του στρατού, της αστυνομίας και της πυροσβεστικής. Η δυσοσμία παραμένει έντονη. 
ΠΗΓΗ:tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

Πρώτη Παγκοσμίως η Σαουδική Αραβία στην Παραγωγή Πετρελαίου τον Ιούνιο energia.grΤετάρτη, 22 Αυγούστου 2012



Η παραγωγή της Σαουδικής Αραβίας αυξήθηκε τον Ιούνιο στα 10,10 εκατ. βαρέλια ανά ημέρα, ξεπερνώντας την αντίστοιχη της Ρωσίας, η οποία ανήλθε σε 9,93 εκατ. βαρέλια, με βάση τα επίσημα στοιχεία.
Στον τομέα της κατανάλωσης, η Σαουδική Αραβία χρησιμοποίησε 778.000 βαρέλια πετρελαίου για την ηλεκτροπαραγωγή και την αφαλάτωση τον Ιούνιο, ποσότητα ιδιαίτερα αυξημένη σε σύγκριση με τα 616.000 βαρέλια του περσινού Ιουνίου.
Με βάση τα στοιχεία πάντως, οι αναλυτές αναμένουν ότι το βασίλειο θα ξεπεράσει το ρεκόρ του φέτος στην παραγωγή. 
ΠΗΓΗ:energia.gr

Προπολεμική εικόνα στις αγορές με μαζικές αγορές χρυσού - 18,6 τ. αγόρασε η Ρωσία!



Σε συσσώρευση χρυσού προχωρά η ρωσική κεντρική τράπεζα αγοράζοντας 18,6 τόνους και αυξάνοντας τα αποθέματά της στους 936,2 τόνους χρυσού, περίπου 30 εκατομμύρια ουγγιές. Όλα αυτά μετά την αποκάλυψη ότι και ο διεθνής επενδυτής και γεράκι των αγορών Τζόρτζ Σόρος, επίσης αγόρασε χρυσό αξίας 50 εκατ. ευρώ μειώνοντας το χαρτοφυλάκιό του σε μετοχές.
 Η Ρωσία έχει ξεκινήσει πριν από μερικούς μήνες να συγκεντρώνει...
χρυσό σε ράβδους και σε νομίσματα, κάτι που δείχνει ότι η ρωσικιή κυβέρνηση φοβάται μείζονα αναταραχή είτε σε γεωστρατηγικό επίπεδο, είτε σε νομισματικό. Φυσικά  το ένα, δεν εξαιρεί το άλλο. 
 Αλλά οι μαζικές αγορές χρυσού που αποτελεί το επενδυτικό καταφύγιο σε περιόδους μείζονος γεωστρατηγικής αναταραχής μόνο αισιοδοξία δεν μπορούν να προκαλέσουν, καθώς τα σύνεφα σε ολόκληρη την περιοχή από την Ανατολική Μεσόγειο μέχρι τον Κόλπο και από τον Κόλπο μέχρι τον Καύκασο, πυκνώνου. Μην ξεχνάμε ότι το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ενισχύει συνέχεια τις δυνάμεις του στην Καύκασο...
 Την ίδια συμπεριφορά επιδεικνύουν και αραβικά κράτη που αθόρυβα αυξάνουν τα αποθέματα χρυσου. Τόσο το Κατάρ, όσο και τα ΗΑΕ προχώρησαν σε συνολικά αγορές περισσότερων από 12 τόνων τους τελευταίους μήνες.
 Ανάλογη συγκέντρωση χρυσού, με αυτούς τους ρυθμούς μπορεί να συγκριθεί μόνο με την εποχή πριν από τον Β'Π.Π..
 Όλα αυτά βέβαια, είναι άκρως ανησυχητικά για την Ελλάδα. Στην παρούσα χρονική συγκυρία ο φόνος της νομισματικής αστάθειας είτε λόγω της οικονομικής λαίλαπας που πλήττει την ευρωζώνη είτε μείζοναν γεωστρατηγικών ανακατατάξεων, μόνο περαιτέρω προβληματισμό μπορούν να προκαλέσουν... 
ΠΗΓΗ:nyxtobaths.blogspot.com

Ανοίγει ο δρόμος της επιστροφής θραυσμάτων του Παρθενώνα Αρχίζει συζήτηση μεταξύ Μουσείου Ακρόπολης και Βρετανικού Μουσείου


Ανοίγει ο δρόμος της επιστροφής θραυσμάτων του Παρθενώνα
«Αδέσποτα» θραύσματα του Παρθενώνα, από το γλυπτό του διάκοσμο κυρίως, τα οποία βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα _αν όχι στο σύνολό τους, τουλάχιστον όμως κάποια από αυτά _ εφ΄ όσον επιτευχθεί η συνεργασία, την οποία εισηγήθηκε στην τελευταία σύνοδο της Ουνέσκο τον περασμένο Ιούνιο, το Μουσείο Ακρόπολης. 
Το θέμα ετέθη για πρώτη φορά και φυσικά είναι ανεξάρτητο από το πάγιο και διαρκές αίτημα της Ελλάδας για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πρόεδρος του Μουσείου Ακρόπολης καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής εισηγήθηκε το ειδικό αίτημα για μία κατ΄αρχάς επανένωση «αδέσποτων» θραυσμάτων, που ευρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο με τα γλυπτά που εκτίθενται στην Αθήνα. 
Στις προθέσεις του Μουσείου Ακρόπολης έτσι, είναι η πρόσκληση το φθινόπωρο εκπροσώπων του Βρετανικού Μουσείο, προκειμένου να δουν ιδίοις όμμασι την έκθεση των Γλυπτών του Παρθενώνα ώστε να σχηματίσουν τη δική τους άποψη για την δυνατότητα επανατοποθέτησης θραυσμάτων που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο στα σημεία από όπου λείπουν. Βασικό επιχείρημα της ελληνικής πλευράς είναι, ότι η επανάκτηση της συνολικής εικόνας ενός γλυπτού, ακόμη και με την προσθήκη ενός μικρού σπασμένου μαρμάρου είναι θέμα, πρώτα απ΄ όλα, επιστημονικής δεοντολογίας.
Τι είδους θραύσματα όμως είναι αυτά; Για παράδειγμα το πίσω τμήμα του άνω κορμού του Ποσειδώνα από το δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα (το πρόσθιο τμήμα εκτίθεται στο Μουσείο Ακρόπολης). 
ΠEΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κινεζική Συμμετοχή στο Πρώτο Εξαγωγικό Σταθμό LNG των ΗΠΑ Αποκαλύπτουν οι FT



Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα των Financial Times, πίσω από την επένδυση της Cheniere Energy σε σταθμό υγροποίησης φυσικού αερίου στις ΗΠΑ με σκοπό τις εξαγωγές, κρύβεται το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Κίνας. Το ταμείο συμμετέχει στην Blackstone, η οποία με τη σειρά της έχει χρηματοδοτήσει με 1,5 δις δολάρια το σχέδιο της Cheniere, το οποίο σημειωτέον, θα είναι ο πρώτος σταθμός LNG των ΗΠΑ με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Η σημασία της συγκεκριμένης επένδυσης είναι μεγάλη διότι στις ΗΠΑ το φυσικό αέριο παράγεται με φθηνό τρόπο και σε μεγάλες ποσότητες μέσω των νέων μεθόδων εξόρυξης, με αποτέλεσμα η τιμή του να είναι πολύ χαμηλότερη σε σύγκριση με της Ασίας ή της Ευρώπης. Κατά συνέπεια, οι εταιρείες εκείνες που θα κατασκευάσουν πρώτες σταθμούς LNG και θα μεταφέρουν αέριο στους προορισμούς αυτούς, θα πλουτίσουν.
Καθώς λοιπόν φαίνεται ότι οι Κινέζοι έχουν έμμεση συμμετοχή στο έργο της Cheniere, προκαλούνται αντιδράσεις σε πολιτικούς κύκλους των ΗΠΑ. Οι Financial Times σημειώνουν πάντως ότι η επιρροή του κινεζικού ταμείου δεν μπορεί να είναι άμεση, ενώ στην Cheniere έχει μερίδιο και το κρατικό ταμείο της Σιγκαπούρης. 
ΠΗΓΗ:energia.gr

Αυξήθηκαν οι τιμές πετρελαίου στην Ασία εν αναμονή της παρέμβασης της ΕΚΤ



Άνοδο σημείωσαν την Τετάρτη στην Ασία οι τιμές του αργού πετρελαίου, εν μέσω των αυξανόμενων προσδοκιών για επικείμενη παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) για περιορισμό της κρίσης χρέους της Ευρωζώνης, σύμφωνα με αναλυτές.
Το αμερικανικό ελαφρύ αργό πετρέλαιο παράδοσης Οκτωβρίου ενισχύθηκε πέντε σεντ, φθάνοντας στα 96,89 δολάρια το βαρέλι, ενώ το Μπρεντ της Βόρειας Θάλασσας συμβόλαια Οκτωβρίου αυξήθηκε 10 σεντ, φθάνοντας στα 114,74 δολάρια το βαρέλι.
“Οι τιμές του πετρελαίου αυξήθηκαν, καθώς ενισχύθηκαν οι ελπίδες ότι η ΕΚΤ θα δράσει για να περιορίσει την κρίση χρέους, οδηγώντας το ευρώ σε υψηλό επτά εβδομάδων έναντι του δολαρίου”, αναφέρει σε έκθεση του ο αναλυτής Phillip Futures.
Οι ελπίδες των επενδυτών για παρέμβαση της ΕΚΤ αυξήθηκαν την Τρίτη, μετά την υποχώρηση του επιτοκίου ή της απόδοσης των 10ετών ισπανικών κρατικών ομολόγων στο 6,211%, από 6,443%, με το επιτόκιο να υποχωρεί ενδοσυνεδριακά μέχρι και 6,2070%. 
ΠΗΓΗ:inews.gr

ΟΤΕ: Ξεκινά η διαπραγμάτευση για την εθελουσία



Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να ξεκινήσουν οι συζητήσεις ανάμεσα στην διοίκηση του ΟΤΕ και το προεδρείο της ΟΜΕ-ΟΤΕ για το νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που επιθυμεί να εφαρμόσει ο Οργανισμός προκειμένου να μειώσει τα μισθολογικά του κόστη.
Επιθυμία και των δύο πλευρών ήταν η διαπραγμάτευση να ξεκινήσει νωρίτερα, ωστόσο η καθυστέρηση στο «κλείσιμο» του πακέτου μέτρων που ζητεί η τρόικα από την κυβέρνηση φρέναρε τις συζητήσεις. Αλλωστε στην περίπτωση που το εν λόγω πακέτο περιλάμβανε και ρυθμίσεις για ασφαλιστικά ζητήματα τότε θα έπρεπε η όποια συζήτηση να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. 
Η εφαρμογή ενός νέου προγράμματος εθελούσιας εξόδου είναι πλέον εφικτή μετά τις ρυθμίσεις για την αυτασφάλιση καθώς και την φορολόγηση των ποσών που προέρχονται από εθελούσια έξοδο. Αμφότερα, ψηφίστηκαν από την Βουλή πριν από τέσσερις περίπου μήνες και έχουν άρει σημαντικά εμπόδια που υπήρχαν στην υλοποίηση του προγράμματος. 
Ειδικότερα, με τις νέες ρυθμίσεις παρέχεται το δικαίωμα της αυτασφάλισης στο προσωπικό του ΟΤΕ καθώς και άλλων ΔΕΚΟ, ενώ σταμάτησε να ισχύει και η επιβολή φόρου που έφτανε έως και το 90% στις αποζημιώσεις όσων αποχωρούσαν με εθελούσια έξοδο από τις ΔΕΚΟ, ένα μέτρο που είχε ψηφιστεί πριν από δύο χρόνια προκειμένου να μπει τέλος σε προγράμματα εθελούσιας εξόδου σαν αυτό που είχε εφαρμόσει πριν από επτά χρόνια η διοίκηση του ΟΤΕ και είχε κριθεί εξαιρετικά γενναιόδωρο.

. . . Χίλιες λέξεις

thumb 
ΠΗΓΗ: topontiki.gr

Από τον Οκτώβριο τα ειδοποιητήρια για τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας 2010 και 2011



Από τον Οκτώβριο και έως το τέλος του έτους, τουλάχιστον 1 εκατ. φορολογούμενοι θα πάρουν τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας (ΦΑΠ) για το 2010 και το 2011, τα οποία θα είναι για πρώτη φορά ξεχωριστά ανά σύζυγο. Από τον συγκεκριμένο φόρο, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά να εισπράξει περί το 1 δισ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του υπουργείου Οικονομικών, εντός του Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική πύλη του εντύπου Ε9, προκειμένου οι φορολογούμενοι να δηλώσουν τις τυχόν μεταβολές για το 2012 στην ακίνητη περιουσία τους. Παράλληλα, το τρέχον διάστημα, η ΓΓΠΣ διαχωρίζει την ακίνητη περιουσία μεταξύ των συζύγων. Ενώ, θα καθορίσει και νέες ενδεικτικές τιμές αφετηρίας ανά τ.μ. για τον προσδιορισμό των φορολογητέων αξιών των κτισμάτων και των εκτός σχεδίων πόλεων οικοπέδων, τα οποία βρίσκονται σε περιοχές όπου την 1-1-2010 και την 1-1-2011 δεν ίσχυε το σύστημα των αντικειμενικών αξιών. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Oι Ρότσιλντ ποντάρουν κατά του ευρώ η κατάρρευση είναι κοντά....?



 Όπως μεταδίδει το «capital.gr», στοίχημα ύψους 130 εκατ. βρετανικών λιρών κόντρα στο ευρώ έβαλε ο Λόρδος Rothschild εν μέσω διόγκωσης των φόβων για κατάρρευση της Ευρωζώνης.
 Το μέλος της γνωστής δυναστείας πόνταρε κόντρα στο ευρώ μέσω της RIT Capital Partners, το επενδυτικό fund των 1,9 δισ. στερλίνων στο οποίο διατελεί εκτελεστικός πρόεδρος, μεταδίδει η Daily Telegraph.
 Το γεγονός ότι ο πρώην επενδυτικός τραπεζίτης προβλέπει.... αυτή την εξέλιξη αναμένεται να θεωρηθεί αρνητικό στοιχείο για το κοινό νόμισμα. Πηγές αναφέρουν πως η τοποθέτηση δεν αντανακλά μια αρνητική δογματική άποψη για ευρώ ως νόμισμα, αλλά μια ρεαλιστική προσέγγιση απέναντι σε ένα νόμισμα που παραμένει σχετικά αδύναμο. 
 Και μόνο το σήμα που θα εκπέμψει η κίνηση αυτή στις αγορές φτάνει για  την πορεία που θα ακολουθήσει η δήθεν ευρωπαϊκή ένωση!    
ΠΗΓΗ:nyxtobaths.blogspot.com

Ένα “μαλακό” Ευρώ, η τελευταία ελπίδα της Ευρώπης;


Σε  άρθρο της γερμανικής Welt προτείνεται ένα «μαλακό» Ευρώ για τις… παρακατιανές χώρες, μόλις δυο μέρες πριν την συνάντηση Μέρκελ-Σαμαρά. Παραθέτουμε τα σημαντικώτερα αποσπάσματα του άρθρου:



Το ευρώ πέφτει σταδιακά σε αξία. Αυτό έχει και θετικές πλευρές, θεωρούν κάποιοι οικονομολόγοι. Ειδικά για τις χώρες που βρίσκονται σε κρίση στη νότια Ευρώπη θα μπορούσε να είναι μια ευλογία – τουλάχιστον προσωρινά.
Η αδυναμία μπορεί να είναι και δύναμη: Κορυφαίοι οικονομολόγοι επιχαίρουν για το γεγονός ότι η εξωτερική αξία του ευρώ έχει μειωθεί τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες. Για πολλούς παρατηρητές όμως θεωρείται η εξέλιξη αυτή επικίνδυνη.
Στην πραγματικότητα θα μπορούσε να βοηθήσει η χαμηλή ισοτιμία του ενιαίου νομίσματος τις χώρες της κρίση στην περιφέρεια της ευρωζώνης να φέρουν την οικονομία τους σε ισορροπία: αυτό είναι το επιχείρημα των οικονομολόγων. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στη Βαρκελώνη ο πρώτος αιολικός σταθμός φόρτισης αυτοκινήτων



Ο πρώτος στον κόσμο σταθμός φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που τροφοδοτείται με αιολική ενέργεια εγκαινιάστηκε στη Βαρκελώνη, μόλις ένα χρόνο αφότου ανακοινώθηκαν τα σχέδια για την υλοποίησή του. Η Urban Green Energy με έδρα τη Νέα Υόρκη παρείχε μια ανεμογεννήτρια κάθετου άξονα ισχύος 4 KW και ο αμερικανικός κολοσσός General Electric εφάρμοσε την τεχνολογία WattStation για τη φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δημιουργώντας το σταθμό Sanya Skypump.
Από μακριά, η ανεμογεννήτρια δεν διαφέρει σε τίποτε από τις γνωστές τουρμπίνες κάθετου άξονα. Η διαφορά της από τις υπόλοιπες είναι ότι στη βάση του - ύψους 13 μέτρων πύργου της- μπορεί κανείς να φορτίσει το αυτοκίνητό του. Ο πρώτος σταθμός εγκαταστάθηκε στα κεντρικά γραφεία της Cespa, μιας θυγατρικής της ισπανικής πολυεθνικής Ferrovial, λίγο έξω από τη Βαρκελόνη.
Παρότι η ανεμογεννήτρια αρχίζει να παράγει ενέργεια μόλις η ταχύτητα του ανέμου ξεπεράσει τα 11 χιλιόμετρα την ώρα, χρειάζεται ταχύτητες σχεδόν 40 χιλιομέτρων την ώρα για να παραγάγει την ελάχιστη ισχύ που απαιτείται για να λειτουργήσει ένας σταθμός 240 βολτ. Όταν η ταχύτητα του ανέμου είναι χαμηλότερη ή το φορτίο υψηλότερο, τότε ο σταθμός μπορεί να συνδεθεί με το δίκτυο ηλεκτροδότησης για να αντλήσει την απαιτούμενη ενέργεια.
Οι δύο αμερικανικοί όμιλοι ελπίζουν ότι ο αιολικός σταθμός φόρτισης της Βαρκελόνης δεν θα είναι ο τελευταίος. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα πετρέλαια του Κατακόλου και τα τρία κακά της μοίρας μας



Τα πετρέλαια του Κατάκολου είναι μια παλιά ιστορία για την Πόλη μας,
γύρω από την οποία δημιουργήθηκαν κατά καιρούς και διάφοροι μύθοι μετά τις πρώτες ερευνητικές προσπάθειες στην ευρύτερη περιοχή.
Όπως παλιά ιστορία είναι και οι ιστορίες του αεροδρομίου ( μια της Ανδραβίδας μια του Επιταλίου και τανάπαλιν) η ιστορία του εκσυγχρονισμού των τρένων, η ιστορία της Βιομηχανικής Ζώνης, η ιστορία της Πανεπιστημιακής σχολής, η ιστορία του νέου Εθνικού δρόμου, η αξιοποίηση του Καϊάφα, η δωδεκάμηνη τουριστική περίοδος για την Αρχ. Ολυμπία, οι νέες μορφές γεωργικών εκμεταλλεύσεων και σύγχρονες εφαρμογές επεξεργασίας των γεωργικών προϊόντων και τόσα άλλα.
Ιστορίες 40-50 και 60 χρόνων
Σε αυτές τις ιστορίες προσθέστε την μετατροπή του Κατάκολου σε εμπορικό λιμάνι με γερανούς (προσφορά Λάτση) τέλη της δεκαετίας του 1970 που δεν έγινε ποτέ, τα σχέδια μετατροπής των δημοσίων παραλιακών εκτάσεων σε Ελληνική Ριβιέρα [δείτε τα χάλια μας ], η τουριστική αξιοποίηση των διάσπαρτων ιαματικών πηγών της Ηλείας (Χειμαδιό, Κουνουπέλι, Κυλλήνη κ.λπ.)  ο χειμερινός τουρισμός (δάσος Φολόης, Δίβρης, κ.λπ.) και θα καταλάβετε γιατί τούτος ο «ευλογημένος»  δήθεν τόπος πάει συνεχώς κατά διαόλου και θα βολοδέρνει συνεχώς ανάμεσα σε εξαγγελίες προόδου και πραγματικότητες καθυστέρησης 
Αν επιμένετε ακόμη να μην καταλαβαίνεται ,τότε καλό είναι να συμφωνήσουμε ότι ανεπαρκείς για τον τόπο και επαρκείς για τον εαυτόν τους τον  κυβέρνησαν, διαχειριζόμενοι τον ασύνταχτο, κατά Γκράμσι,  κοινό νου με τον μόνο τρόπο που τους βόλευε. Την ύπνωση.  
Ας ελπίσουμε ότι τούτη τη φορά με αφορμή τα Πετρέλαια του Κατακόλου δεν θα γίνουν πάλι έτσι τα πράγματα . Ας εξηγηθούμε όμως.
1.    Τα πετρέλαια του Κατάκολου είναι με μη αισιόδοξους υπολογισμούς [10.000.000βαρελια]  μια επένδυση 15ετιας με μέσο όρο τουλάχιστον 50 θέσεις άμεσης εργασίας και είναι δυο σταδίων .Πρώτο στάδιο η άντληση των υπαρχόντων Πετρελαίων και δεύτερο στάδιο η άντληση του υπάρχοντος Φυσικού αερίου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Shell: Επενδύει 1 δισ. δολάρια ετησίως στην Κίνα



Ένα δισεκατομμύριο δολάρια σκοπεύει να επενδύει σε ετήσια βάση η Royal Dutch Shell στην Κίνα, προκειμένου να αξιοποιήσει τα κοιτάσματα σχιστολιθικού φυσικού αερίου στη μεγαλύτερη αγορά ενέργειας παγκοσμίως.
Τον Μάρτιο η Shell εξασφάλισε το πρώτο συμβόλαιο εξόρυξης σχιστολιθικού φυσικού αερίου στην Κίνα, σε μια προσπάθεια να ηγηθεί της πολλά υποσχόμενης αγοράς ενέργειας, μεταδίδει το Reuters.
Απαντώντας στην ερώτηση σχετικά με το εάν η εταιρεία επιμένει στα σχέδιά της να επενδύσει πάνω από 1 δισ. δολάρια ετησίως στην Κίνα, ο Λιμ Χάοθ Κουάνγκ, κορυφαίο στέλεχος της Shell στη χώρα, απάντησε καταφατικά. «Εάν πρόκειται να υπάρξει κάποια αναπροσαρμογή στη δέσμευση αυτή, θα είναι μόνο προς τα επάνω», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, στην Κίνα υπάρχουν τα μεγαλύτερα κοιτάσματα σχιστολιθικού φυσικού αερίου, το οποίο εξορύσσεται από τους αρχαίους ασβεστόλιθους δια της μεθόδου της «υδραυλικής διάρρηξης», η οποία αναπτύχθηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ. 
ΠΗΓΗ:energypress.gr

Οι συριακές δυνάμεις ασφαλείας κατηγορούνται για τρομοκρατική πράξη στη Τουρκία


21.08.2012 Турция взрыв турция теракт Газиантеп
Εννέα άτομα σκοτώθηκαν και 69 τραυματίστηκαν από έκρηξη στο Γκαζιανεπέ της Τουρκίας. Το Εργατικό κόμμα του Κουρδιστάν (ΕΚΚ) δήλωσε πως δεν έχει σχέση με την τρομοκρατική πράξη. Οι τοπικές αρχές πιστεύουν πως στο συμβάν συμμετείχε η Συρία.
Η έκρηξη της βόμβας, η οποία ήταν γεμάτη με καρφιά, σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας κοντά σε στάση, όπου ένα λεωφορείο εκείνη τη στιγμή αποβίβαζε τους επιβάτες. Ο εκρηκτικός μηχανισμός ενεργοποιήθηκε εξ αποστάσεως. Οι φλόγες από την έκρηξη σκέπασαν το λεωφορείο που βρισκόταν κοντά μαζί με τους επιβάτες και τρία αυτοκίνητα.
Οι Τούρκοι πολιτικοί δεν βιάζονται να αφαιρέσουν την ευθύνη από τους κούρδους αυτονομιστές, όμως σημειώνουν, πως το ΕΚΚ δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει μία τέτοια τρομοκρατική πράξη μόνο του και δηλώνουν για την κατηγορηματική συμμετοχή των συριακών δυνάμεων ασφαλείας. Σύμφωνα με αυτούς, στόχος αυτής της τρομοκρατικής πράξης ήταν να σπείρει τον φόβο στους κατοίκους της Τουρκίας. 
ΠΗΓΗ:greek.ruvr.ru

Gazprom: Σε συνομιλίες με την Κροατία για τον αγωγό South Stream



Ο ρωσικός ενεργειακός κολοσσός OAO Gazprom (GAZP.RS) επιβεβαίωσε σήμερα ότι είναι σε συνομιλίες με την κροατική εταιρεία Plinacro d.o.o. για τον αγωγό φυσικού αερίου South Stream .
"Μια διακυβερνητική συμφωνία μεταξύ της Ρωσίας και της Κροατίας για κοινή συμμετοχή στο έργο του South Stream υπογράφηκε το 2010. Αυτή την περίοδο, με βάση τα αποτελέσματα στο προ-επενδυτικό στάδιο, η Gazprom και η Plinarco Ltd. συζητούν τους όρους μιας μετοχικής συμφωνία σε κοινή εταιρεία του έργου με σκοπό τις μελλοντικές εγκαταστάσεις", αναφέρει ο ρωσικός κολοσσός σε σχόλιο του προς το Dow Jones Newswires.
Νωρίτερα σήμερα η ουγγρική εφημερίδα Jutarnji List ανέφερε ότι η Gazprom διεξάγει διαπραγματεύσεις για να περάσει τον αγωγό South Stream μέσω της Κροατίας αντί της Ουγγαρίας. Η εφημερίδα επικαλέστηκε ανώνυμες πηγές με γνώση του θέματος για τις πληροφορίες της.
Η Gazprom δεν αναφέρθηκε στην Ουγγαρία σε ανακοίνωση της για το δημοσίευμα της εφημερίδας επισημαίνοντας ωστόσο ότι "όταν ανακοινωθεί η τελική επενδυτικά απόφαση, η διαδρομή του μελλοντικού αγωγού θα περιλαμβάνει πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες που ενδιαφέρονται για την επίτευξη του βασικού στόχου του έργου – την προώθηση της ενεργειακής ασφάλειας στην Ευρώπη".
"Αυτό το διάστημα η Gazprom εξετάζει προτάσεις από συγκεκριμένες χώρες οι οποίες εξέφρασαν την επιθυμία τους να συμμετάσχουν στο έργο τόσο ως καταναλωτές όσο και ως χώρες διέλευσης", αναφέρει. 
ΠΗΓΗ:energypress.gr

Μείωση Κερδών και Μερίσματος για την CNOOC



Μείωση κερδών κατά 19% ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο η κινεζική πετρελαϊκή CNOOC αποδίδοντας τις εξελίξεις στην αύξηση του κόστους λειτουργίας όπως επίσης και στη μείωση της παραγωγής που προκλήθηκε από διαρροή πετρελαίου.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 31,87 δισ. γιουάν (που αντιστοιχεί σε 5,01 δισ. δολ) έναντι 39,34 δισ. γιουάν το πρώτο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Επίσης η παραγωγή μειώθηκε κατά 4,6% σε ετήσια βάση. Η κρατικά ελεγχόμενη CNOOC προχώρησε επίσης και σεμείωση μερίσματος κατά 40%στα 0,15 δολάρια Χονγκ Κονγκ ανά μετοχή.
Όπως και άλλες πετρελαϊκές εταιρίες ανά τον κόσμο, έτσι και η CNOOC πασχίζει να αυξήσει την παραγωγή της και να μειώσει το κόστος λειτουργίας της, καθώς αναγκάζεται να στραφεί στην εκμετάλλευση πιο δαπανηρών ενεργειακών πόρων.
Επισημαίνεται ότι τον προηγούμενο μήνα η CNOOC διατύπωσε τη μεγαλύτερη κινεζική προσφορά εξαγοράς για εταιρεία του εξωτερικού ώστε να αποκτήσει την καναδική Nexen, η οποία εκμεταλλεύεται άμμο πετρελαίου και φυσικό αέριο από σχιστόλιθο. Η CNOOC έχει προσφέρει 15,1 δισ. δολ.για την εξαγορά της Nexen. 
ΠΗΓΗ:energia.gr

ΔΕΗ: Στις 30 Αυγούστου τα Αποτελέσματα Εξαμήνου



Η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι τα οικονομικά της αποτελέσματα για το α΄ εξάμηνο 2012 θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012, πριν από την έναρξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών. 
ΠΗΓΗ:energia.gr

Αυτοί βάζουν τις φωτιές στην Ελλάδα!



 “Σκοπιανοί, Τούρκοι, Αλβανοί πράκτορες και παρακρατικοί κάνουν εμπρησμούς. Τα ονόματά τους στη φόρα. Οι έρευνες της ΕΥΠ και της CIA.Για ποιες πυρκαγιές ευθύνονται. Ένα ρεπορτάζ που τσακίζει κόκκαλα.” Έχει προκαλέσει σοκ η δήλωση του Νίκου Δένδια, σύμφωνα....
με την οποία η ΕΥΠ ερευνά τις “σοβαρές ενδείξεις” ότι πίσω από τις 282 πυρκαγιές που ξέσπασαν στη χώρα το τελευταίο τριήμερο, κρύβονται εμπρηστές. Και γιατί το ερευνά η ΕΥΠ; Για να ανακαλύψει αυτό που όλοι ξέρουμε: Ότι ξένοι πράκτορες έχουν βαλθεί να κατακάψουν τη χώρα.
Η iTabloid είχε αποκαλύψει πρόσφατα (διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ εδώ: http://www.itabloid.gr/?p=4591) το γεγονός ότι η ΕΥΠ έχει στα χέρια της “ενδείξεις” και “προειδοποιήσεις” για τη δράση πρακτόρων μυστικών υπηρεσιών στη χώρα μας, με σκοπό να ανάβουν καταστροφικές πυρκαγιές. Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, απλά επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ της iTabloid. Καιρός λοιπόν, να αναφερθούμε και σε ονόματα. Αρκεί βέβαια, κάποιος εισαγγελέας να φροντίσει να εκδοθούν εντάλματα σύλληψής τους. Γιατί, αν δεν κάνουμε λάθος, είναι ύποπτοι (εκτός των άλλων) τέλεσης ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΩΝ κατ’ εξακολούθηση. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ