Από το worldenergynews.gr
Το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (HSFO) και τα υπολείμματα παραγωγής ραφιναρίσματος πετρελαίου, θα συνεχίσουν να ρέουν από τα διυλιστήρια σε όλο τον κόσμο, ακόμη και μετά την έναρξη νέων κανόνων το 2020 περιορίζοντας τη χρήση τους στην παγκόσμια ναυτιλία, σύμφωνα με έρευνα του Reuters.
Συγκεκριμένα 60% από τα 33 διυλιστήρια ,που συμμετείχαν στην έρευνα του Reuters, θα εξακολουθήσουν να παράγουν..
Το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (HSFO) και τα υπολείμματα παραγωγής ραφιναρίσματος πετρελαίου, θα συνεχίσουν να ρέουν από τα διυλιστήρια σε όλο τον κόσμο, ακόμη και μετά την έναρξη νέων κανόνων το 2020 περιορίζοντας τη χρήση τους στην παγκόσμια ναυτιλία, σύμφωνα με έρευνα του Reuters.
Συγκεκριμένα 60% από τα 33 διυλιστήρια ,που συμμετείχαν στην έρευνα του Reuters, θα εξακολουθήσουν να παράγουν..