Το Εργατικό Κέντρο Ελευσίνας – Δυτικής Αττικής θέλοντας να στηρίξει τους εργαζόμενους της ευρύτερης περιοχής συμμετέχει στο πρόγραμμα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά με τίτλο « επαγγελματική Κατάρτιση, συμβουλευτική Υποστήριξη, Πιστοποίηση Τεχνικής Ικανότητας, 2.500 επαπειλούμενων με ανεργία, εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων, κυρίως των βιομηχανικών κλάδων της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά και του Θριασίου Πεδίου».
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά έχει ενταχθεί στο επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ 2007- 2013 « ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού» ( ΟΠΣ 488597) και χρηματοδοτείται με πόρους του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.
Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν ένα (1) από τα 11 προγράμματα εξειδικευμένης επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία αφορούν στις εξής ειδικότητες, ανεξάρτητα από το αν τις είχαν πραγματοποιήσει στο παρελθόν:
Τεχνικός συγκολλήσεων και Κοπής Μετάλλων
Τεχνίτης Ελασματουργός
Τεχνίτης σωληνουργός
Τεχνίτης εργαλειομηχανών
Τεχνικός – Συντηρητής εγκαταστάσεων αυτοματισμού & αυτομάτου Ελέγχου
Τεχνίτης Καθαρισμού Μετάλλων ( Αμμοβολιστής- Υδροβολιστής)
Τεχνίτης Ξυλουργός
Τεχνίτης Ψυκτικός
Τεχνίτης Μόνωσης
Τεχνίτης Ικριωμάτων
Χειριστής κινητών μηχανημάτων – μηχανημάτων Έργου
Κάθε Πρόγραμμα κατάρτισης διαρκεί 250 ώρες ( 200 ώρες διδασκαλία στην αίθουσα και 50 ώρες Πρακτική).
Την ολοκλήρωση της συμβουλευτικής και της Κατάρτισης , ακολουθεί η διαδικασία της Πιστοποίησης Τεχνικής Ικανότητας του ωφελούμενου στην ειδικότητα στην οποία καταρτίστηκε.
Ο συμμετέχων λαμβάνει Εκπαιδευτικό επίδομα 7€ ανά ώρα κατάρτισης, μικτά, υπό την προϋπόθεση ότι ολοκλήρωσε Κατάρτιση και συμβουλευτική, και έλαβε μέρος στις εξετάσεις Πιστοποίησης.
Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλλουν όλοι οι εργαζόμενοι.
Εργαζόμενοι επαπειλούμενοι με ανεργία, αυτοαπασχολούμενοι, εργαζόμενοι που απασχολούνται με συμβάσεις μερικής απασχόλησης, συμβάσεις έργου, εκ περιτροπής απασχόλησης.
Ο τόπος απασχόλησης , όσων υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής, πρέπει να ανήκει στις Περιφερειακές Ενότητες Πειραιά, Νήσων και Δυτικής Αττικής.
Στην αίτηση επισυνάπτονται τα ακόλουθα έγγραφα, τα οποία αποτελούν τα υποχρεωτικά δικαιολογητικά συμμετοχής, ώστε να καταχωρηθεί και να αξιολογηθεί η σχετική υποψηφιότητα.
φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου του αιτούντος/της αιτούσης.
φωτοαντίγραφο Εκκαθαριστικού Δ.Ο.Υ του αιτούντος/της αιτούσης για την οικονομική χρήση 1.1.2013- 31.12.2013
Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντος/της αιτούσης, η οποία περιέχει τα στοιχεία για τ χαρακτηριστικά της απασχόλησης του αιτούντος/της αιτούσης και για τον τόπο απασχόλησής του/της. Η Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να περιλαμβάνει υποχρεωτικά τα στοιχεία που περιέχονται στις πρότυπες υπεύθυνες δηλώσεις για το έργο, όπως αυτές είναι αναρτημένες στον ισότοπο του Ε.Β.Ε.Π. (www.pcci.gr), οι οποίες διατίθενται και στα γραφεία του Επιμελητηρίου.
« Ατομικός ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ Ασφάλισης» του αιτούντος/της αιτούσης, από 1.1.2013 μέχρι 30.9.2014. Αφορά μόνον στους αιτούντες/τις αιτούσες, ασφαλισμένους στο ΙΚΑ.
φωτοαντίγραφο των εκδοθέντων παραστατικών («φύλλων») ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ Υπηρεσιών του αιτούντος/της αιτούσης, από 1.1.2014 μέχρι 30.9.2014. Αφορά μόνο στους αιτούντες/ στις αιτούσες, αυτοαπασχολούμενους.
Η επιλογή των ωφελούμενων θα γίνει από επιτροπή του Ε.Β.Ε.Π.
Οι εργαζόμενοι οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο επιδοτούμενο σεμινάριο μπορούν να πραγματοποιούν τις αιτήσεις τους στην γραμματεία του Εργατικού Κέντρου Ελευσίνας, Χαριλάου 28 στην Ελευσίνα, στον 1ο όροφο, από τις 8:00 έως τις 14:30 και από τις 17:00 έως τις 19:00.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 5546321, 210 5546237
ΠΗΓΗ:ekeda.gr
Νέα προκλητική πρόταση απο τη Τουρκία η οποία ζητά να τεθούν υπό την «ομπρέλα» του ΟΗΕ ή της Παγκόσμιας Τράπεζας τα έσοδα από το φυσικό αέριο της Κύπρου τονίζοντας πως η ελληνοκυπριακή πλευρά δεν... πέρασε το τεστ ειλικρίνειας.
Λογαριασμό υπό την «ομπρέλα» του ΟΗΕ ή της Παγκόσμιας Τράπεζας, στον οποίο να κατατίθενται τα έσοδα από τους υδρογονάνθρακες της Κύπρου, προτείνει η τουρκική πλευρά ως λύση στην κρίση της Ανατολικής Μεσογείου, σύμφωνα με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών, Μεβλούτ Τσαβούσογλου.
Ο Τούρκος υπουργός κατηγόρησε την ελληνοκυπριακή πλευρά, λέγοντας ότι δεν πέρασε το τεστ ειλικρίνειας.
Σε δηλώσεις του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Anadolu, ο Μεβλούτ Τσαβούσογλου είπε ότι η Τουρκία δεν είναι εναντίον των ερευνών και της γεώτρησης στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά εναντίον του να γίνουν αυτές οι εργασίες μονομερώς από την ελληνοκυπριακή πλευρά.
"Και οι Τουρκοκύπριοι έχουν δικαιώματα στα αποθέματα αυτά. Αυτό το είπαν και τα Ηνωμένα Έθνη και οι ΗΠΑ και η ελληνοκυπριακή πλευρά και η Ελλάδα" είπε, υποστηρίζοντας ότι, με βάση τη διαδικασία που είναι σε εξέλιξη, δεν τίθεται υπό εγγύηση το δικαίωμα των Τουρκοκυπρίων και γι' αυτό στάλθηκε εκεί το «Μπαρμπαρός», έπειτα από αίτημα του ψευδοκράτους.
Το ψευδοκράτος είναι υποχρεωμένο να προστατεύσει τα δικαιώματά του και η Τουρκία ως μητέρα-πατρίδα έχει χρέος να προστατεύσει τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων, είπε ο Τούρκος υπουργός.
Ο κ. Τσαβούσογλου είπε ότι υπάρχουν προτάσεις της Τουρκίας γι' αυτό το θέμα. "Είπαμε να ιδρυθεί μια επιτροπή, αυτό θα σημαίνει αναγνώριση, είπαν. Λέτε δύο πλευρές, αυτό τι σημαίνει; Τότε ας μην ανακατευτούν επίσημα οι πλευρές, να ιδρυθεί ιδιωτική εταιρεία, είπαμε. Όχι, είμαστε ενάντιοι και σε αυτό, είπαν. Τότε τι να κάνουμε;" διερωτήθηκε.
Τώρα, πρόσθεσε, κινητοποιήθηκε και η Ελλάδα. "Πώς μπορούμε να βρούμε μια λύση με την ελληνική διοίκηση; Πρώτα, ας προσθέσουμε μια πρόσθετη παράγραφο στην ανακοίνωση της 11ης Φεβρουαρίου. Μετά να αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις ξανά και να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Εμείς και αυτό το δεχόμαστε, εμείς προτείναμε και αυτό: το δικαίωμα του τουρκοκυπριακού «λαού» να τεθεί σε έναν εμπιστευτικό λογαριασμό, να προστατευθεί υπό την ομπρέλα του ΟΗΕ ή της Παγκόσμιας Τράπεζας. Εμείς σε αυτά συμφωνούμε, είπαμε. Φτάνει να υπάρξει λύση. Αλλά η ελληνοκυπριακή πλευρά για άλλη μια φορά δεν πέρασε το τεστ ειλικρίνειας. Ελπίζουμε να καταλάβουν το λάθος τους και να βρούμε λύση και να συνεχίσουν οι διαπραγματεύσεις" είπε ο κ. Τσαβούσογλου.
Πρέπει, συνέχισε, να ληφθούν κάποια μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης. "Δυστυχώς, η ελληνοκυπριακή πλευρά έδειξε ότι δεν είναι έτοιμη γι' αυτά. Αν θα ζήσουμε μαζί, πρέπει να εμπιστευτούμε ο ένας τον άλλο και δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε βήματα. Και στην Ελλάδα και στην ελληνοκυπριακή πλευρά υπάρχουν πολιτικά μπερδέματα. Όλα αυτά, οι πολιτικές στις δύο χώρες αποτελούν το μεγαλύτερο εμπόδιο για εποικοδομητικό βήμα" υποστήριξε ο Τούρκος υπουργός.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Σε προσωρινή αναστολή της παραγωγής στο διυλιστήριο του Σίσακ προχωρά η κροατική εταιρεία ΙΝΑ, εξαιτίας της εξάντλησης των αποθεμάτων πετρελαίου, αναφέρεται σε τηλεγράφημα του πρακτορείου ειδήσεων Hina.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόκειται για ένα μέτρο που στοχεύει στη βελτίωση της λειτουργίας του διυλιστηρίου και όχι, όπως ξεκαθάρισε, στο κλείσιμό του ή στη μείωση του αριθμού των εργαζομένων.
Ωστόσο, παρά τις διαβεβαιώσεις της διοίκησης, ομάδα εργαζομένων στο διυλιστήριο προειδοποίησε ότι σύντομα θα επέλθει το οριστικό κλείσιμο του διυλιστηρίου.
Λαμβάνοντας υπόψη την δραματική πτώση των τιμών του πετρελαίου, η οποία αποδυναμώνει την κερδοφορία της ΙΝΑ στον τομέα εξερεύνησης και παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου, είναι αναγκαίο να βελτιωθεί η κερδοφορία των δραστηριοτήτων διύλισης, ούτως ώστε να είναι ανεξάρτητη και βιώσιμη, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
"Σε αυτό το πλαίσιο και με βάση την απόφαση της διοίκησης να είναι σύμφωνη με τις βέλτιστες βιομηχανικές πρακτικές, η παραγωγή στο διυλιστήριο Σίσακ θα ανασταλεί προσωρινά στις 14 Ιανουαρίου εξαιτίας της εξάντλησης των αποθεμάτων πετρελαίου" αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
"Η επανέναρξη της διύλισης στις εγκαταστάσεις του Σίσακ εξαρτάται από τις συνθήκες της αγοράς και το εξωτερικό περιβάλλον και, στο μεταξύ, η παραγωγή θα συγκεντρωθεί στο περισσότερο ανταγωνιστικό διυλιστήριο Ριέκα, όπου η διύλιση θα ξεκινήσει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου" προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση.
"Από τη στιγμή που τα αποθέματα εξαντλήθηκαν είναι απίθανο να ξεκινήσει πάλι η παραγωγή" υποστήριξε εκ μέρους των εργαζομένων ο Πέντραγκ Σέκουλιτς.
"Είμαστε προετοιμασμένοι για όλα τα ενδεχόμενα. Συναντηθήκαμε με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΙΝΑ, αλλά δεν πήραμε ικανοποιητικές απαντήσεις" πρόσθεσε.
Στο μεταξύ, ο υπουργός Οικονομίας της Κροατίας Ιβάν Βρντόλιακ δήλωσε ότι η διοίκηση της εταιρείας ΙΝΑ δεν έλαβε καμία απόφαση για το κλείσιμο του διυλιστηρίου στο Σίσακ.
Σημείωσε δε, ότι ο "χώρος" της κυβέρνησης για ελιγμούς στις διαπραγματεύσεις με τον ουγγρικό όμιλο MOL και της επιρροής της στις επιχειρηματικές αποφάσεις της ΙΝΑ έχει μειωθεί σημαντικά, εξαιτίας της συμφωνίας διαφθοράς, όπως τη χαρακτήρισε, που είχε κλείσει ο πρώην πρωθυπουργός Ίβο Σανάντερ με την MOL.
Υπενθυμίζεται ότι το Ανώτατο Δικαστήριο της Κροατίας ανακήρυξε οριστική την καταδίκη του πρώην πρωθυπουργού Ιβο Σανάντερ για διαφθορά στο σκάνδαλο με την κροατική πετρελαϊκή εταιρεία.
Ο Ίβο Σανάντερ, σύμφωνα με την καταδικαστική απόφαση, έλαβε προμήθεια 10 εκατ. ευρώ για να εκχωρήσει στον ουγγρικό ενεργειακό όμιλο MOL την πλειοψηφία των δικαιωμάτων διαχείρισης της κροατικής πετρελαϊκής εταιρείας ΙΝΑ.
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ
ΠΗΓΗ.capital.gr
Η κατρακύλα του πετρελαίου διεθνώς δεν έχει τέλος, αλλά οι Έλληνες πληρώνουν "χρυσή" τη βενζίνη και το πετρέλαιο ελέω των φόρων που έχερι επιβάλει η κυβέρνηση. Οι μειώσεις στις τιμές θα έπρεπε να είναι ακόμη μεγαλύτερες όμως στη χώρα μας ούτε το 40% δεν εξαρτάται από την αγορά καθώς ένα ποσοστό άνω του 60% είναι φόροι.
Οι φόροι παραμένουν υψηλοί και έτσι οι Έλληνες καταναλωτές πληρώνουν την τρίτη ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη.
Η τιμή πώλησης του πετρελαίου διεθνώς έπεσε από τα 107 δολάρια, όταν η τιμή της βενζίνης στα ελληνικά πρατήρια ξεπερνούσε το 1,87, στα 45 και πλέον οι τιμές στα πρατήρια είναι κοντά στο 1,37.
Η τιμή αυτή όμως θα έπρεπε να είναι κατά πολύ χαμηλότερη. Ωστόσο με φόρους και τέλη στο 67,3% της τιμής η μείωση είναι δύσκολη. Αν σε αυτό προσθέσει κανείς και το γεγονός ότι οι έλεγχοι στα πρατήρια δεν επαρκούν με αποτέλεσμα να υπάρχουν διακυμάνσεις τότε η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη.
Υπάρχουν πρατήρια που πωλούν τη βενζίνη σε τιμές κοντά στο 1,32, αλλά και πρατήρια με τιμές κοντά στο 1,39.
Με βάση αυτά τα στοιχεία η χώρα μας είναι λίγο πίσω από την Ιταλία και την Ολλανδία στην τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης, ενώ υπάρχουν χώρες όπως η Εσθονία και η Λετονία με την τιμή του λίτρου κοντά στο 1 ευρώ.
ΠΗΓΗ: defencenet.