Από το energypress.gr
Περισσότερα από 112 δισεκατομμύρια ευρώ σε δαπάνες ξοδεύουν οι ευρωπαϊκές χώρες σε ετήσια βάση για την επιδότηση της παραγωγής ή κατανάλωσης πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα – συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών ελαφρύνσεων για το ντίζελ υψηλής ρύπανσης – παρά τη δέσμευση για πλήρη εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων μέχρι το 2020.
Ειδικότερα, ο τομέας των μεταφορών χρησιμοποίησε περισσότερα από 49 δις ευρώ για τη στήριξη της χρήσης ορυκτών καυσίμων, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε σήμερα (28 Σεπτεμβρίου) από το Overseas Development Institute and Climate Action Network Europe (CAN).
Η έκθεση εξέτασε τις επιδοτήσεις που δαπανώνται για τα ορυκτά καύσιμα, όπως..
Περισσότερα από 112 δισεκατομμύρια ευρώ σε δαπάνες ξοδεύουν οι ευρωπαϊκές χώρες σε ετήσια βάση για την επιδότηση της παραγωγής ή κατανάλωσης πετρελαίου, φυσικού αερίου και άνθρακα – συμπεριλαμβανομένων των φορολογικών ελαφρύνσεων για το ντίζελ υψηλής ρύπανσης – παρά τη δέσμευση για πλήρη εξάλειψη των ορυκτών καυσίμων μέχρι το 2020.
Ειδικότερα, ο τομέας των μεταφορών χρησιμοποίησε περισσότερα από 49 δις ευρώ για τη στήριξη της χρήσης ορυκτών καυσίμων, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε σήμερα (28 Σεπτεμβρίου) από το Overseas Development Institute and Climate Action Network Europe (CAN).
Η έκθεση εξέτασε τις επιδοτήσεις που δαπανώνται για τα ορυκτά καύσιμα, όπως..