Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015
Στρατιωτική άσκηση για ανακατάληψη εργοστασίου από ταραξίες εργάτες
Σύμφωνα με επώνυμες καταγγελίες φαντάρων στην Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων, μυστική στρατιωτική άσκηση διεξήχθη στο 523ο Τάγμα Πεζικού στην Κοζάνη την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, στην οποία συμμετείχαν και στρατιώτες από τη μόνιμη δύναμη του στρατοπέδου, με σενάριο «την ανακατάληψη του εγκαταλελειμμένου εργοστασίου της ΑΕΒΑΛ (πρώην Βιομηχανία Λιπασμάτων), το οποίο έχουν καταλάβει ταραχοποιοί».
Αυτά ήταν τα λόγια του υποδιοικητή του στρατοπέδου, που επιχείρησε να περιγράψει στους φαντάρους την αποστολή (;) των Ενόπλων Δυνάμεων.
Η κατάληψη ενός χρεοκοπημένου εργοστασίου από τους ίδιους τους εργαζομένους δεν είναι τίποτε άλλο από την αναγνώριση του δικαιώματος «να εργαζόμαστε και να παράγουμε χωρίς αφεντικά», σε μια -άνιση συνήθως- μάχη κόντρα στην εκμετάλλευση της εργασίας και τη λεηλασία των κοινών αγαθών στον καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής.
Είναι δυνατόν όμως να αποτελούν οι εργάτες που παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους δυνητικό «εχθρό» του κράτους και του ελληνικού στρατού;
Επίσημη αντίδραση από...
Εως τις 26 Οκτωβρίου οι βελτιωμένες προσφορές από ΕΛΠΕ, Energean
Να καταθέσουν βελτιωμένες προσφορές για τα τρία χερσαία οικόπεδα μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου, κάλεσε τα ΕΛΠΕ και την Energean Oil, η αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης του ΥΠΕΝ.
Τα στελέχη των δύο εταιρειών πέρασαν χθες από την “ακρόαση” της αρμόδιας επιτροπής του υπουργείου, η οποία και τα ενημέρωσε ότι περιμένει τις βελτιωμένες προσφορές τους για τις περιοχές “Αρτα -Πρέβεζα”, “Αιτωλοακαρνανία” και “ΒΔ Πελοπόννησο”, το αργότερο μέχρι την προσεχή Δευτέρα.
Διαφορετικά θα πρέπει να δηλώσουν ως τελική την ήδη κατατεθειμένη, σε τεχνικό και οικονομικό επίπεδο (μπόνους υπογραφής, μίσθωμα Δημοσίου, κλπ), προσφορά τους.
Σε κάθε περίπτωση, μετά από...
CNBC[…μέσα θα πέσει]: Αν το πετρέλαιο διασπάσει τα 50 δολ. έρχεται επικό ράλι – Αν όχι, πτώση προς τα 40 δολ.
Εάν τον Αύγουστο είδαμε τον πυθμένα, τότε το πετρέλαιο θα κινηθεί σταδιακά προς τα 70 δολάρια ή ακόμα και τα 80 δολάρια
Μετά από ένα επεισοδιακό τρίτο τρίμηνο για το πετρέλαιο, ο αναλυτής Jim Cramer περιμένει πλέον την ανάκαμψη της τιμής του «μαύρου χρυσού».
Όπως ανέφερε ο παρουσιαστής της εκπομπής του CNBC, Mad Money, οι επενδυτές θα πρέπει να έχουν κατά νου ότι η ανάκαμψη του πετρελαίου από τα τέλη Αυγούστου ήταν μια σημαντική κινητήρια δύναμη του επικού ράλι στη χρηματιστηριακή αγορά.Γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να έχουμε μια αίσθηση για το πού το πετρέλαιο πρόκειται να κινηθεί, ανέφερε.
Έτσι, ο Cramer στράφηκε προς δύο τεχνικούς αναλυτές να διαβάσουν τις...
Απίστευτη κοροϊδία με το πετρέλαιο θέρμανσης
Ακόμη περιμένουν οι περσινοί δικαιούχοι το πετρέλαιο θέρμανσης ενώ στη λίστα αναμονής προστέθηκαν και οι φετινοί δικαιούχοι όπου θα είναι πολύ λιγότεροι αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποίησε τη μνημονιακή δέσμευση για μείωση του κονδυλίου κατά 50% (από τα 210 εκατ. ευρώ το 2014 στα 105 εκατ. ευρώ το 2015).
Τα χρήματα δεν υπάρχουν για να δοθούν τα περσινά επιδόματα και περιμένει η κυβέρνηση να πληρώσουν πρώτα οι πολίτες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις όπως είναι οι 100 δόσεις, η πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ και στη συνέχεια το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους να πάρει τα 105 εκατ. ευρώ και να κλείσει άλλη μία οικονομική τρύπα που έχει ανοίξει προκαλώντας κραδασμούς και κοινωνική αναστάτωση.
Στην κυβέρνηση ποντάρουν «στον καλό καιρό» που μέχρι σήμερα παρουσιάζεται ήπιος, με τη θερμοκρασία να διατηρείται σε υψηλά για την εποχή επίπεδα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν...
Πλήρως εξηλεκτρισμένο πλοίο από τη Σχολή Ναυπηγών του ΕΜΠ
Την τεχνολογία του Πλήρως Εξηλεκτρισμένου Πλοίου προωθεί η Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου μέσω του ερευνητικού έργου Direct Current in Ship Initiative – «DC-Ship».
Η Σχολή καλλιεργώντας εδώ και λίγα χρόνια την τεχνολογία του Πλήρως Εξηλεκτρισμένου Πλοίου, μέσω του Κέντρου Αριστείας MARINELIVE που έχει δημιουργήσει, συντονίζει το ερευνητικό έργο “DC-Ship” που χρηματοδοτείται από το πλαίσιο “ΑΡΙΣΤΕΙΑ-Ι” του ΕΣΠΑ (2007-2014)[1], και το οποίο βαίνει προς την ολοκλήρωσή του.
Η κύρια καινοτομία του έργου “DC-Ship” είναι η σε βάθος διερεύνηση ζητημάτων βελτιστοποιημένου σχεδιασμού και λειτουργίας των υπο-συστημάτων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας Συνεχούς Ρεύματος για εμπορικά πλοία, υπό το πρίσμα της εξοικονόμησης ενέργειας, βελτιστοποίησης της απόδοής τους και της φιλικότητας προς το περιβάλλον.
Για το σκοπό αυτό, έχει καταρτιστεί ένα...
«Σκληρός» εμφύλιος πόλεμος τιμών στον ΟΠΕΚ
Όταν φθάνει η στιγμή να αποφασίσουν την τιμή πώλησης πετρελαίου στους Ασιάτες αγοραστές, τα μέλη του ΟΠΕΚ δεν φαίνεται να ακολουθούν ούτε την παράδοση, ούτε να αισθάνονται κάποια αλληλεγγύη μεταξύ τους.
Σήμερα το Κουβέιτ πουλά το πετρέλαιό του στους Ασιάτες σε τιμή χαμηλότερη από αυτήν της Σ. Αραβίας, ενώ το Κατάρ έχει προχωρήσει στη μεγαλύτερη έκπτωση τιμής κατά τη διάρκεια των τελευταίων 27 μηνών, προκειμένου να ...
"Η ρύπανση είναι εντελώς διακριτό θέμα απ' την υπόθεση του κλίματος: το ένα μπορεί λυθεί και το άλλο όχι"
Ο Freeman Dyson FRS είναι παγκοσμίου φήμης φυσικός, ομότιμος καθηγητής στο πολύ γνωστό Πανεπιστήμιο Princeton των ΗΠΑ (Professor Emeritus of Mathematical Physics and Astrophysics at the Institute of Advanced Study in Princeton). Γενημμένος το 1923, πήγε στο Princeton το 1953, στο ίδιο Ινστιτούτο όπου δούλευε κι ο Αϊνστάιν, αφήνοντας γνωστό έργο στη κβαντική ηλεκτροδυναμική. Θεωρεί πως οι ανθρωπογενείς εκπομπές CO2 είναι μια απ' τις αιτίες για την υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά επίσης πως τα μοντέλα του IPCC του ΟΗΕ είναι εντελώς λαθεμένα, καθώς περιγράφουν καλά μόνο την κίνηση της ατμόσφαιρας και των ωκεανών, ενώ αποτυγχάνουν να περιγράψουν τόσο την κίνηση των νεφών και της σκόνης όσο και τη χημεία και βιολογία των δασών και της γεωργοκτηνοτροφίας. Σε μια πολύ πρόσφατη συνέντευξή του είπε χαρακτηριστικά: "It's clear now the models are wrong, but it wasn't so clear 10 years ago."
Υποστηρίζει την άποψη της προσαρμογής του ανθρώπου στο κλίμα που αλλάζει, καθώς βλέπει ως πρόβλημα την άνοδο της στάθμης των ωκεανών. Ποια λύση προτείνει; Την πρόκληση ...
Σαουδική Αραβία: Το Α΄Εξάμηνο του 2016 σε Λειτουργία το Διυλιστήριο του Τζουμπάιλ
Η Saudi Butanol, κοινοπραξία πετροχημικών εταιρειών της Σαουδικής Αραβίας, ξεκίνησε δοκιμές στη διυλιστική μονάδα στο Τζουμπάιλ και αναμένει να ξεκινήσει εμπορικές δραστηριότητες το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Οι δοκιμές θα διαρκέσουν τρεις με έξι μήνες στο διυλιστήριο , σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη η Sahara Petrochemical Company.
Το πρότζεκτ ανήκει σε όμιλο εταιρειών που αποτελείται από τις Saudi Kayan Petrochemical Company, Sadara Chemical Company (κοινοπραξία των Saudi Aramco και Dow Chemical) και Saudi Acrylic Acid Company ( SAAC). Η SAAC αποτελεί θυγατρική των Tasnee και Sahara.
Τον Μάρτιο ανακοινώθηκε, εξάλλου, ότι ...
ΠΣΕΕΠ: ΕΤΗΣΙΟΣ ∆ΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙ∆ΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΕΛ.ΠΕ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα πραγµατοποιηθεί ο ∆ιαγωνισµός Ζωγραφικής για τα παιδιά των εργαζοµένων στα ΕΛ.ΠΕ.
Στο διαγωνισµό µπορούν να λάβουν µέρος όλα τα παιδιά των εργαζοµένων στα ΕΛΠΕ ηλικίας από 5 έως 15 ετών, αγόρια και κορίτσια, χωρισµένα για τηναξιολόγηση σε τρεις (3) κατηγορίες : 5-8 ετών, 9-12 ετών και 13-15 ετών.
Η επιλογή του θέµατος είναι ελεύθερη.
Τα παιδιά µπορούν να...
Πυρκαγιά σε δεξαμενή πετρελαίου της Gazprom Neft Shelf
Φωτιά έχει ξεσπάσει σε δεξαμενή πετρελαίου 10.000 κυβικών μέτρων, στην αυτόνομη ρωσική περιοχή Khanty-Mansi, στο κοίτασμα Prirazlomnoye.
Όπως αναφέρει το TASS, αν και αρχικά η πυρκαγιά ήταν ισχυρή, ωστόσο οι πυροσβεστικές δυνάμεις -15 οχήματα και σχεδόν 60 πυροσβέστες- που έσπευσαν στην περιοχή κατάφεραν να την περιορίσουν.
Σημειωτέον, η άδεια παραγωγής στο κοίτασμα ανήκει στη Gazprom Neft Shelf, θυγατρική της Gazprom Neft.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Wood: Ποιες μετοχές μπαίνουν, ποιες βγαίνουν από τον MSCI
Η εξαμηνιαία αναπροσαρμογή των δεικτών MSCI έρχεται όλο και πιο κοντά, με τα αποτελέσματα να ανακοινώνονται στις 12 Νοεμβρίου 2015, ενώ οι τυχόν αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ την 1η Δεκεμβρίου 2015.
H Wood & Company εκτιμάει ότι οι δύο χαμένες της αναπροσαρμογής θα είναι οι Eurobank και Πειραιώς, με τις ΔΕΗ και Motor Oil να παίρνουν τις θέσεις τους στον δείκτη MSCI Greece.
Ο βασικός λόγος για την εκτόπισή τους από τον δείκτη είναι η κεφαλαιοποίησή τους σε σταθμισμένους όρους με το free float (Free Float Market Capitalization), το οποίο βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα από το ελάχιστο όριο των 400 εκατ. δολαρίων που απαιτείται για την παραμονή στον δείκτη MSCI.
H Wood & Company επισημαίνει ότι....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)