Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Που πήγαν τα λεφτά του ταμείου Μολυβιάτη ;

euro_xrima_fotia_pirkagia_daneia_aftodioikisi_0
Στοιχεία με τα συνολικά ποσά χρηματοδοτήσεων έργων από τον Λογαριασμό Αρωγής Πυροπλήκτων (πρώην ΕΤΕΑ- Ταμείο Μολυβιάτη) διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, μετά από αίτημα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με το έγγραφο, μετά την κατάργηση του ΕΤΕΑ (Ειδικό Ταμείο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών), το ταμειακό υπόλοιπο που προέκυψε ήταν ύψους 118.324.384,80 ευρώ, περιήλθε το 2011 στην αρμοδιότητα του υπουργού Οικονομικών και μεταφέρθηκε από τους λογαριασμούς που τηρούσε το ΕΤΕΑ στον «Λογαριασμό Αρωγής Πυρόπληκτων», ο οποίος είχε συσταθεί στην ΤτΕ ειδικά για τη συγκέντρωση δωρεών υπέρ πυροπλήκτων.

Ο κ. Στουρνάρας ενημερώνει τους βουλευτές ότι «ο λογαριασμός αυτός πιστώθηκε επίσης με το ποσό των 2.079.480,04 ευρώ το οποίο προέρχεται από τόκους (συνολική πίστωση 120.404.620,84 ευρώ). Αφότου περιήλθε στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους η παραπάνω αρμοδιότητα μεταφοράς των αιτούμενων ποσών, έχουν ικανοποιηθεί από τη Δ24-Λογαριασμών του Δημοσίου, έως και την 10η Απριλίου του 2013, όλες οι υποβληθείσες αιτήσεις χρηματοδότησης των φορέων συνολικού ύψους 27.686.811,45 ευρώ. Το υπόλοιπο του λογαριασμού Αρωγής Πυροπλήκτων ανερχόταν στις 10 Απριλίου του 2013, στο ποσό των 92.717.809,39 ευρώ (120.404.620,84)».


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 ΠΗΓΗ:olympia.gr/

ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΛΥΔΩΡΑ ΚΑΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ OFFSHORE ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ – ΦΩΤΙΑ!


Εξοργίστηκε ο τ. υπουργός από την θρασύτατη απάντηση του διορισμένου υπουργού οικονομικών…

Σύσταση και δράση offshore εταιρειών στην Ελλάδα.

Στις 10-6-2013 είχα υποβάλλει ερώτηση προς το Υπουργείο Οικονομικών ζητώντας πληροφορίες σχετικά με την σύσταση και δράση εξωχώριων-υπεράκτιων (offshore) εταιρειών στην Ελλάδα. Οφείλω να ομολογήσω από την απάντησή σας ότι εξεπλάγην τόσο με τον αριθμό των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα όσο και με το σχεδόν 0,5% αυτών που έχετε ελέγξει μέχρι σήμερα! Κρίνω μάλιστα πως η πλειοψηφία των ερωτημάτων μου, κατά τρόπο κοινοβουλευτικά αντιδεοντολογικό, δεν απαντήθηκε ποτέ. Γι’ αυτό τον λόγο θεωρώ σκόπιμο να επανέλθω με νέα ερώτηση, η οποία συμπεριλαμβάνει τόσο τα αναπάντητα ερωτήματα όσο και νέα διευκρινιστικά επί τη βάσει των απαντήσεών σας.

Ειδικότερα, στην ερώτησή μου σας είχα αναφέρει πως υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τον έλεγχο ως προς την σύσταση εκατοντάδων υπεράκτιων, εξωχώριων ή offshore εταιρειών σε περιοχές της Ελλάδας, όπως στα Νέα Στείρα και στην Κύμη Ευβοίας, στο Κρανίδι Αργολίδας και αλλαχού, ενώ αναζητούνται στοιχεία από τις αρμόδιες Αρχές για την ύπαρξη παρόμοιων εταιρειών στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στην Κέρκυρα, στην Κρήτη και στο Βόρειο Αιγαίο. Σας είχα ζητήσει μάλιστα να μας πληροφορήσετε εάν τηρείται κατάλογος με τις offshore εταιρείες που έχουν συσταθεί και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, ποιός είναι ο αριθμός τους, πού έχουν έδρα, πόσες από αυτές έχουν ελεγχθεί και ποιά είναι τα έσοδα που έχουν αποδοθεί από αυτούς τους ελέγχους στο δημόσιο. Η απάντησή σας ήταν πως:

«Με τις Α.Υ.Ο. που δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ Β΄3067/20-11-2012 και στο ΦΕΚ Β΄2604/25-9-2012, ανατέθηκε στο ΔΕΚ Αθηνών η διενέργεια τακτικού φορολογικού ελέγχου όλων των ανέλεγκτων χρήσεων 24 εξωχώριων εταιρειών της Δ.Ο.Υ. Κύμης και των 161 εξωχώριων εταιρειών της Δ.Ο.Υ. Κρανιδίου αντίστοιχα.



Με αφορμή τις ανωτέρω υποθέσεις καταγράφηκαν οι off-shore εταιρείες με ακίνητα στην Ελλάδα και έχουν καταγραφεί συνολικά 6.575 αλλοδαπές εταιρείες εκμετάλλευσης ακινήτων στην Ελλάδα.



Περαιτέρω, στο πλαίσιο σχεδίου για το φορολογικό έλεγχο των εξωχώριων εταιρειών της χώρας, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, έχουν προτεραιοποιηθεί και αποσταλεί για έλεγχο σχετικές υποθέσεις στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες, για αρκετές από τις οποίες έχει ήδη ολοκληρωθεί ο έλεγχος και έχουν προκύψει οριστικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα στοιχεία από το ΟΠΣ ELENXIS και την ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, στο σύνολο της χώρας διενεργείται έλεγχος σε 315 εταιρείες, εκ των οποίων έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος σε τριάντα τέσσερις (34) υποθέσεις, για τις οποίες έχουν βεβαιωθεί συνολικά 40.068.785,61€.
 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 

ΠΗΓΗ:olympia.gr

ΑΔΕΔΥ: Σύσκεψη για κινητοποιήσεις εν όψει «καυτού» Σεπτέμβρη


Αποφάσεις για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων ενάντια στο «συνεχιζόμενο πογκρόμ απολύσεων δεκάδων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων αναμένεται να λάβει η ΑΔΕΔΥ, η συγκαλεί σήμερα σύσκεψη με τις ομοσπονδίες

Για την Πέμπτη 29 Αυγούστου έχει ήδη αποφασιστεί απεργιακή κινητοποίηση κινητοποίηση και συλλαλητήριο στην Αθήνα, ενώ την Παρασκευή πρόκειται να συνέλθει το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ προκεμένου να προγραμματίσει κινητοποιήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στη διαδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στη ΔΕΘ.

Όπως τονίζει η ΑΔΕΔΥ, η κυβέρνηση «επιβάλλει την πλήρη διάλυση των δημοσίων υπηρεσιών, με άμεση εκτέλεση -ιδιαίτερα αυτή την περίοδο- της Παιδείας, της Υγείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σπεύδοντας να υλοποιήσει κάθε απαίτηση της τρόικας, των δανειστών τοκογλύφων που ζητούν "αίμα" για να μας δώσουν "σε δόσεις" την επόμενη δόση».

Προειδοποιεί δε ότι «δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια μπροστά στο "θάνατο" των δημοσίων υπηρεσιών και στην 'εκατόμβη" των απολύσεων». 
ΠΗΓΗ:.topontiki.gr

"Οχι" από Κομισιόν σε ενιαία πώληση ΛΑΡΚΟ, «ξεχωριστοί» διαγωνισμοί για εργοστάσιο και μεταλλεία


Μέσω δύο διαγωνισμών θα πραγματοποιηθεί κατά πάσα πιθανότητα η πώληση της ΛΑΡΚΟ και αυτό διότι η Κομισιόν δεν δέχεται την πρόταση της κυβέρνησης για πώληση της ΛΑΡΚΟ ως ενιαίας, παρά μόνο εφόσον το Δημόσιο επιστρέψει τα 130 εκατ. ευρώ που έχουν δοθεί στην εταιρεία ως κρατικές ενισχύσεις.
Κάτι τέτοιο ωστόσο δεν συζητείται, συνεπώς η ελληνική πλευρά προχωρά αναγκαστικά σε πώληση της εταιρείας ξεχωριστά, μέσω δύο διαφορετικών διαγωνισμών : Έναν πρώτο για το εργοστάσιο της Λάρυμνας στη Φθιώτιδα, και έναν δεύτερο για τα τέσσερα ανά την Ελλάδα μεταλλεία.
Δεδομένου όμως ότι οι ενδιαφερόμενοι έχουν διαμηνύσει στην ελληνική κυβέρνηση ότι επιθυμούν να αγοράσουν μαζί με το εργοστάσιο και τα μεταλλεία, η ελληνική πλευρά έχει ζητήσει από την Κομισιόν το εξής… παράδοξο : Να δώσει την έγκρισή της ώστε εκείνος που θα αγοράσει το εργοστάσιο της Λάρυμνας στη Φθιώτιδα, να μπορέσει να αγοράσει ταυτόχρονα και τα ορυχεία. Όποιος δηλαδή που θα πλειοδοτήσει για το εργοστάσιο, να μπορέσει να δώσει και την καλύτερη προσφορά για τα ορυχεία.
Το όλο εγχείρημα θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο, και κάποιοι έχουν αρχίσει να βλέπουν πίσω απ’ όλα αυτά το οριστικό σπάσιμο της εταιρείας, απολύσεις, και κλείσιμο μονάδων. Εξάλλου, η εταιρεία πρόκειται να εκκαθαρισθεί εν λειτουργία, που σημαίνει ότι ο εκκαθαριστής έχει τη δυνατότητα να θέσει τέλος στην ισχύ των συμβάσεων εργασίας του προσωπικού.
Στη σημερινή συνάντηση στο υπ. Οικονομικών, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 7 μμ, θα μετέχει ο αρμόδιος υφυπουργός ΠΕΚΑ Ασημάκης Παπαγεωργίου, καθώς και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Γιάννης Εμίρης.
Για τη ΛΑΡΚΟ είχε προηγηθεί την περασμένη εβδομάδα  συνάντηση στο  υπουργείο Οικονομικών  (Στουρνάρας, Παπαγεωργίου, Εμίρης) μαζί με   τους  συμβούλους  που  έχει  προσλάβει  το  Δημόσιο (την Price Waterhouse Coopers).
Κρίσιμες συσκέψεις και για ΕΑΣ - ΕΛΒΟ
Πέρα από το θέμα της ΛΑΡΚΟ, σήμερα αναμένεται να ληφθούν καθοριστικής σημασίας αποφάσεις και για τις ΕΑΣ και ΕΛΒΟ, καθώς μέχρι το Σάββατο 31 Αυγούστου πρέπει να έχει καταλήξει στο οριστικό σχέδιο αναδιάρθρωσης των τριών εταιρειών, κάτι που αποτελεί επιταγή του μνημονίου.

Και στις τρεις περιπτώσεις, οδηγούμαστε σε εκκαθάριση εν λειτουργία, χωρίς ωστόσο να έχουν αποκλειστεί περικοπές και απολύσεις προσωπικού, κλείσιμο εργοστασίων και πώληση «σπαστά», δηλαδή μόνο των καλών στοιχείων του ενεργητικού τους.

Κάθε μία από τις τρεις εταιρείες αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση γι’ αυτό και σήμερα στο υπ. Οικονομικών έχουν προγραμματιστεί τρεις διαφορετικές συσκέψεις (στις 2 μμ η σύσκεψη για ΕΑΣ, στις 3.30 μμ για ΕΛΒΟ και στις 7 μμ για ΛΑΡΚΟ).

Θυμίζουμε ότι η εξυγίανση της ΛΑΡΚΟ, όπως επίσης των ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, αποτελούν ένα από τα τέσσερα συνολικά προαπαιτούμενα της τρόικας για τη δόση του Σεπτεμβρίου (μαζί με διαθεσιμότητα, κώδικα δικηγόρων και χρέη ΕΥΔΑΠ/ΕΥΑΘ). 
ΠΗΓΗ:energypress.gr

Ωρα αποφάσεων για ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ

Ωρα αποφάσεων για ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ - Ο κίνδυνος «ξαφνικού θανάτου»
Οριστικές αποφάσεις για το μέλλον των αμυντικών βιομηχανιών της χώρας (ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ), αναμένεται να ληφθούν εντός της εβδομάδας, στο πλαίσιο της υλοποίησης των προαπαιτούμενων για την εκταμίευση της τελευταίας υποδόσης ύψους 1 δισ. ευρώ.
Οι ηγεσίες των συναρμοδίων υπουργείων καλούνται να καταλήξουν στην καλύτερη δυνατή λύση έτσι ώστε να προχωρήσει η εξυγίανσή τους χωρίς να κλείσουν, όπως άλλωστε προτείνεται και απ' την πλευρά των συμβούλων που έχει ορίσει το Δημόσιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, βασική κατεύθυνση της κυβέρνησης (χωρίς να έχει αποκλειστεί ακόμη και το λουκέτο για κάποια από τις επιχειρήσεις) είναι να προχωρήσει η αναδιάρθρωσή τους και να αναζητηθούν επενδυτές, οι οποίοι θα ήθελαν να αναλάβουν τη διαχείρισή τους με το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο.

Ειδικά για ΕΛΒΟ και τα ΕΑΣ υπάρχει και ο παράγοντας της διατήρησης των επιχειρήσεων για λόγους εθνικής ασφάλειας.

Σήμερα, εκτός απροόπτου, πρόκειται να συνεχιστούν οι συσκέψεις του οικονομικού επιτελείου που ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα, όπως και η αλληλογραφία με την Κομισιόν για την περίπτωση της ΛΑΡΚΟ, με στόχο να υπάρξουν οριστικές αποφάσεις έως το τέλος Αυγούστου, καθώς όλες οι εκκρεμότητες με τα προαπαιτούμενα θα πρέπει να κλείσουν για να μην δημιουργηθεί «εμπλοκή» με την εκταμίευση της υποδόσης στις αρχές Οκτωβρίου.

Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής στις τρείς επιχειρήσεις είναι η εξής:

-Στην περίπτωση των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων, στόχος είναι να προχωρήσει η εκκαθάριση της εταιρείας εν λειτουργία.

Σύμφωνα με το σχέδιο αναδιάρθρωσης που έχουν ετοιμάσει οι σύμβουλοι, προτείνεται μεταξύ άλλων η συρρίκνωση της επιχείρησης κατά 80% σε σχέση με τη σημερινή της μορφή.

Η εταιρεία διαθέτει εγκαταστάσεις σε Υμηττό, Αίγιο, Ελευσίνα, Μάντρα και Λαύριο, ενώ απασχολεί περίπου 850 εργαζόμενους. Επίσης, έχει δύο θυγατρικές εταιρείες. Την "Ηλεκτρομηχανική Κύμης" και την "Μεταλλοβιομηχανική Ηπείρου", που κατασκευάζει τους δίσκους για το ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ειδικά για την εταιρεία στην Ηπειρο υπάρχει ενδιαφέρον από αγοραστές.

Επίσης, το υπουργείο Άμυνας επιμένει ότι η εταιρεία θα πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί καθώς υπάρχουν λόγοι εθνικής ασφάλειας που εξυπηρετεί. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2013, η εταιρεία εμφάνισε έλλειμμα 84,38 εκατ. ευρώ το 2011, το οποίο αναμένεται να υποχωρήσει στα 45 εκατ. ευρώ φέτος, εξαιτίας κυρίως της μείωσης των δαπανών.

- Η ΕΛΒΟ, αποτελεί μια από τις ΔΕΚΟ με τις καλύτερες προοπτικές. Το προσωπικό της έχει ήδη περιοριστεί στα 300 άτομα από 800 άτομα, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια έχει χρειαστεί το Δημόσιο να διαθέσει συνολικά 90 εκατ. ευρώ στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση.

Η πρόταση που υπάρχει για την ΕΛΒΟ είναι να τοποθετηθεί εκκαθαριστής, ο οποίος θα ξεκινήσει τη διαδικασία διαγραφής χρεών και πώλησης μονάδων της εταιρείας. Το οικονομικό επιτελείο θεωρεί ότι μπορούν ορισμένα κομμάτια της επιχείρησης να παραμείνουν κρατικά. Φέτος η εταιρεία θα παρουσιάσει έλλειμμα 15 εκατ. ευρώ από 21,29 εκατ. ευρώ που ήταν το 2011.

-Μπλεγμένη είναι η υπόθεση της ΛΑΡΚΟ λόγω και της εμπλοκής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία διαφωνεί με την ενιαία πώληση των εργοστασίων και των ορυχείων της ΛΑΡΚΟ και ζητά από την Ελλάδα να τακτοποιήσει την υπόθεση παράνομων κρατικών ενισχύσεων ύψους 130 εκατ. ευρώ εάν θέλει να αποκρατικοποιήσει ενιαία την ΛΑΡΚΟ. Από την άλλη πλευρά, στο οικονομικό επιτελείο θεωρούν ότι εάν δεν πωληθεί ενιαία η επιχείρηση (δηλαδή μόνο το εργοστάσιο, χωρίς τα ορυχεία) δεν θα υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον.

Στην περίπτωση της ΛΑΡΚΟ δεν έχει αποκλειστεί ούτε το ενδεχόμενο του «λουκέτου».
 ΠΗΓΗ:euro2day.gr

Συνάντηση υπουργού Ανάπτυξης-βενζινοπωλών τη Δευτέρα


Με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης θα συναντηθεί τη Δευτέρα το μεσημέρι (στις 12:00) η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα πρακτικά προβλήματα που διαπιστώνει στην εγκατάσταση και την εύρυθμη λειτουργία των συστημάτων εισροών- εκροών στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Η συνάντηση θα γίνει μία ημέρα πριν από την εκπνοή της προθεσμίας για την εγκατάσταση των συστημάτων στα πρατήρια. Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι τα περισσότερα από τα προβλήματα δημιουργήθηκαν από τη μεγάλη καθυστέρηση της έκδοσης, από την Πολιτεία, της προκήρυξης του προγράμματος Δράσης «Εκσυγχρονισμός Πρατηρίων Υγρών Καυσίμων».

ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Γαλλία: Επικίνδυνο το γνωστό αναλγητικό Voltaren


Οι κίνδυνοι της χρήσης του γνωστού αναλγητικού αντιφλεγμονώδους Voltaren επισημαίνονται σε δημοσίευμα της γαλλικής έκδοσης της Huffington Post, οι οποίοι ώθησαν τον γαλλικό ΕΟΦ να ζητήσει μείωση τη συνταγογράφηση του φαρμάκου λόγω επικινδυνότητας σε περιπτώσεις ασθενών που έχουν ιστορικό καρδιαγγειακών παθήσεων.

Οι κίνδυνοι είχαν επισημανθεί και στο παρελθόν από διεθνή επιστημονική έρευνα, η οποία επιβεβαίωνε ότι δύο συνηθισμένα μη-στεροειδή αναλγητικά και αντιφλεγμονώδη, το Iμπουπροφέν (Advil) και το Ντικλοφενάκ (Voltaren), μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιολογικών προβλημάτων.

Οι επιστήμονες ανέλυσαν τις περιπτώσεις άνω των 353.000 ασθενών με βάση 639 κλινικές δοκιμές και εστίασαν την προσοχή τους σε μεγάλες ημερήσιες δοσολογίες (τουλάχιστον 150 μιλιγκράμ Ντικλοφενάκ και 2.400 μιλιγκράμ Ιμπουπροφέν). Όπως διαπίστωσαν, για κάθε 1.000 άτομα που έπαιρναν τα φάρμακα, υπήρχαν τρία πρόσθετα εμφράγματα (εκ των οποίων το ένα θανατηφόρο) και τέσσερα πρόσθετα περιστατικά καρδιοπάθειας, καθώς επίσης αρκετές περιπτώσεις στομαχικής αιμορραγίας.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι εξαιτίας των εν λόγω φαρμάκων αυξάνει από οκτώ σε 11 ανά 1.000 ανθρώπους ο αριθμός των εμφραγμάτων κάθε χρόνο. «Ποσοστό τρία τοις χιλίοις ετησίως ακούγεται αρκετά μικρός κίνδυνος, όμως αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσουν οι ασθενείς», δήλωναν.

Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει κανείς να διστάζει να παίρνει ακόμα και χωρίς συνταγή τα συγκεκριμένα φάρμακα για σύντομο διάστημα, για παράδειγμα εξαιτίας περιστασιακών πονοκεφάλων ή μυικών πόνων. Οι επιστήμονες, όμως, προσθέτουν ότι όσοι ήδη έχουν καρδιολογικά προβλήματα ή κινδυνεύουν να αποκτήσουν (π.χ. λόγω υψηλής χοληστερόλης ή αρτηριακής πίεσης), θα αυξήσουν περαιτέρω τον κίνδυνο στο βαθμό που παίρνουν τα φάρμακα αυτά για καιρό και σε μεγάλες δόσεις. Όπως είπε, ίσως αυτοί οι ασθενείς θα έπρεπε παράλληλα να παίρνουν στατίνες, που μειώνουν τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.

Η νέα μελέτη συμπέρανε ότι ένα τρίτο φάρμακο, το «Ναπροξέν», που επίσης δρα σαν την ασπιρίνη ως αντιπηκτικό του αίματος, εμφανίζει μικρότερο κίνδυνο καρδιολογικών επιπλοκών σε σχέση με το «Ιμπουπροφέν» (εμπορική ονομασία Advil) και το «ντικλοφενάκ» (Voltaren), γι' αυτό μερικοί γιατροί, άλλωστε, το προτιμούν ήδη σε ασθενείς υψηλού καρδιαγγειακού κινδύνου. Ένα παρόμοιο φάρμακο, το Vioxx της αμερικανικής φαρμακοβιομηχανίας Merck, είχε αποσυρθεί από την αγορά το 2004, εξαιτίας παρεμφερών ανησυχιών για επιπτώσεις στην καρδιά.

ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Στην επιφάνεια σχέδιο ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών από το 1960


Το σχέδιο της ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών με την ηπειρωτική χώρα επανέφερε στο προσκήνιο το πρόσφατο μπλακ άουτ στην Σαντορίνη.
Σύμφωνα με την Καθημερινή της Κυριακής το σχέδιο χρονολογείται από την δεκαετία του 1960 αλλά έχει μείνει στα χαρτιά.
Και αυτό, παρά το γεγονός, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ότι το κόστος διασύνδεσης των νησιών ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, όσο δηλαδή πληρώνουν σε δύο μόνο χρόνια (700 εκατ. ευρώ ετησίως) όλοι οι Έλληνες καταναλωτές μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ για να καλυφθεί το αυξημένο κόστος παραγωγής ρεύματος από τις τοπικές μονάδες που λειτουργούν με πετρέλαιο ή μαζούτ.
Από τη μη διασύνδεση των νησιών χάνουν οι καταναλωτές, η ΔΕΗ, η τοπική και η εθνική οικονομία και ο τουρισμός, επωφελούνται όμως όσοι ενοικιάζουν μονάδες ηλεκτροπαραγωγής στη ΔΕΗ και όσοι μεταφέρουν και πωλούν καύσιμα για την λειτουργία τους.
Πάντως, το μπλακ άουτ της Σαντορίνης επισπεύδει τις διαδικασίες για την ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης, έργο για το οποίο η χώρα μας έχει δεσμευθεί και μέσω του μνημονίου.
Οι υπουργοί ΠΕΚΑ και Ανάπτυξης Γιάννης Μανιάτης και Κωστής Χατζηδάκης θα εξετάσουν τη Δευτέρα τη δυνατότητα ένταξης του έργου στα συγχρηματοδοτούμενα (ΣΔΙΤ).
Πηγή: Καθημερινή 
ΠΗΓΗ:news247.gr