ΠΗΓΗ:larkikanea.blogspot.gr
Δευτέρα 23 Μαΐου 2016
FuelsEurope: 23 Δις Ευρώ το Χρόνο η Προστιθέμενη Αξία της Διύλισης στην Οικονομία της ΕΕ (infographics)
Ένα πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό infographics έδωσε στη δημοσιότητα η FuelsEurope για το ζωτικό ρόλο που παίζει η διύλιση για την ευρωπαϊκή οικονομία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της FuelsEurope, ο τομέας της διύλισης απασχολεί άμεσα 140.000 εργαζομένους υψηλής ειδίκευσης και αποφέρει κάθε χρόνο 23 δις ευρώ προστιθέμενη αξία στην οικονομία της ΕΕ.
Αναλυτικά, όπως φαίνεται από τα στοιχεία του παρακάτω διαγράμματος, η διύλιση προσφέρει τα παρακάτω οφέλη στην οικονομία των χωρών-μελών της ΕΕ:
Αμερικανικό ενδιαφέρον για τροφοδοσία της Ρεβυθούσας με LNG – «Ανοιχτή» σε συζητήσεις η ελληνική πλευρά
Ισχυρό αμερικανικό ενδιαφέρον για την τροφοδοσία με υγροποιημένο φυσικό αέριο του σταθμού της Ρεβυθούσας, εκφράστηκε κατά τη διάρκεια των επαφών και των συζητήσεων που έγιναν στο περιθώριο της τελετής των εγκαινίων του TAP στη Θεσσαλονίκη, όπου ως γνωστόν παρέστη ο ειδικός απεσταλμένος των ΗΠΑ για τις ενεργειακές σχέσεις Άμος Χόκσταϊν αλλά και εκπρόσωποι της αμερικάνικής εταιρίας φυσικού αερίου Cheniere.
Η Cheniere που ήδη έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να φέρει αμερικάνικο φυσικό αέριο στη Μεσόγειο τροφοδοτώντας τόσο τον πλωτό σταθμό LNG που σχεδιάζεται να γίνει στην Αλεξανδρούπολη, όσο και τον αγωγό Ελλάδας Βουλγαρίας IGB, συμμετέχοντας μάλιστα στο market test για τη δέσμευση χωρητικότητας σε αυτόν του αγωγού, επιδιώκει να αναπτύξει δραστηριότητα στην περιοχή το ταχύτερο δυνατό. Ως εκ τούτου λοιπόν προτείνει να..
Πουλά το μοναδικό της διυλιστήριο στην Ιρλανδία η Phillips 66
Στο τελικό στάδιο πώλησης του μοναδικού διυλιστηρίου πετρελαίου, που διαθέτει στην Ιρλανδία, βρίσκεται ο αμερικανικός ενεργειακός όμιλος Phillips 66, σύμφωνα με καλά πληροφορημένη πηγή του ιρλανδικού μέσου «Irish Examiner».
Σημειωτέον, το διυλιστήριο βρίσκεται στο Cork, στη νότια Ιρλανδία, και παράγει περί τα 71.000 βαρέλια πετρελαίου ημερησίως.
Κατά το «Irish Examiner», το κλείσιμο..
Το πρώτο πλοίο με εξοπλισμό για τον TAP έφτασε στην Αλεξανδρούπολη
Στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης κατέπλευσε τη Δευτέρα το πρώτο από τα 10 πλοία που μεταφέρουν εξοπλισμό και μηχανήματα για την κατασκευή του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP). «Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας του λιμένος, το ρόλο που μπορεί να παίξει, και τη συμβολή του στην τοπική ανάπτυξη», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (Ο.Λ.Α.), Χρήστος Δούκας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο M/V NORJAN μήκους 121 μ. και βυθίσματος 8,72 μ., που ελλιμενίσθηκε στην προβλήτα ΣΕΜΠΟ, είναι το πρώτο με σημαντικό βύθισμα που επισκέπτεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μετά την ολοκλήρωση της εκβάθυνσής του.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ο.Λ.Α., ο ελλιμενισμός του εν λόγω πλοίου είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς ..
"BP or not BP?": Χορηγίες που βρωμάνε πετρέλαιο...
Για μια μικρή χορηγία, ύψους 2 εκατομμυρίων λιρών το 2013, ποσό που δεν υπερβαίνει το 1% του συνόλου των ετησίων εσόδων των τεσσάρων ιδρυμάτων (0,4% για το Βρετανικό Μουσείο, 0,5% για τη Βασιλική Όπερα, 2,9% για το Εθνικό Μουσείο Προσωπογραφίας και 0,3% για την Tate), η ΒΡ "ξεπλένει" την εικόνα της, ασκώντας παράλληλα έλεγχο στο περιεχόμενο και τα μέτρα ασφαλείας των ιδρυμάτων.
Μπροστά σε μια δυσάρεστη γι' αυτούς έκπληξη βρέθηκαν ..
Έλλειψη πετρελαίου προβλέπει σε 5 χρόνια ο πρώην δ.σ. της Shell
Έλλειψη πετρελαίου στην παγκόσμια αγορά προβλέπει ο πρώην δ.σ. της Shell σε πέντε χρόνια από τώρα καθώς οι χαμηλές τιμές έχουν πλήξει τις παραγωγικές επενδύσεις στον κλάδο.
Όπως τόνισε ο Τζον Χόφμαϊστερ, «δεν θα μπορούμε να παράγουμε αρκετό πετρέλαιο σε 5-10 χρόνια για να καλύψουμε την ζήτηση. Πρέπει να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο αέριο και βιοκαύσιμα στις μεταφορές».
Ο ίδιος εκτιμά ότι οι επενδύσεις θα αυξηθούν εκ νέου σε 3-5 χρόνια από τώρα. Ταυτόχρονα, τόνισε πως οι χαμηλές τιμές θα αυξήσουν την ζήτηση μεσοπρόθεσμα.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Τα σενάρια για το μπλεγμένο κουβάρι των ενεργειακών αποκρατικοποιήσεων
Σε εικασίες παρά σε αυτό καθ' εαυτό το ψηφισθέν πολυνομοσχέδιο βασίζονται οι εκτιμήσεις για την τύχη των κρατικών επιχειρήσεων στην ενέργεια, τόσο αυτών που θα μεταβιβαστούν στο νέο υπερ-Ταμείο για να αξιοποιηθούν δίχως να πωληθούν άμεσα, όσο και εκείνων που θα αποκρατικοποιηθούν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.
Αφήνοντας αναπάντητα ερωτήματα, μια από τις "γκρίζες ζώνες" του πολυνομοσχεδίου είναι ακριβώς το εύρος των συμμετοχών που θα εισφερθούν στην Εταιρεία Συμμετοχών του Δημοσίου, τη μία από τις τέσσερις θυγατρικές του υπερ-Ταμείου, το οποίο οι βουλευτές ναι μεν ψήφισαν δίχως ωστόσο να ξέρουν τι ακριβώς θα περιλαμβάνει. Επίσης μυστικό κράτησε η κυβέρνηση και το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του ΤΑΙΠΕΔ, (Asset Development Fund-ADP), το οποίο και αγνοείται, παρά τις επίμονες ερωτήσεις εκ μέρους της αντιπολίτευσης. Το μόνο που μπορεί επομένως να κάνει κάποιος είναι να παραθέσει τις πληροφορίες και διαρροές από το υπουργείο Οικονομικών.
Αποκρατικοποιήσεις...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)