Από το greeklignite.blogspot.gr
Ο Tennet είναι ένας απ' τους 4 διαχειριστές δικτύου μεταφοράς ηλεκτρισμού της Γερμανίας (κι επίσης ο διαχειριστής δικτύου της Ολλανδίας). Είναι ένας απ' τους διαχειριστές που κλήθηκαν ν' αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν την παράνοια των πολιτικών, που επέτρεψαν την αθρόα και εντελώς απρογραμμάτιστη εγκατάσταση αιολικών σ' όλη τη Γερμανική επικράτεια, με μοιραίο αποτέλεσμα η ανάπτυξη του δικτύου μεταφοράς να μη μπορεί να παρακολουθήσει την ανάπτυξη των αιολικών. Πολύ χαρακτηριστικό το διπλανό γραφικό του CLEW, δείχνει τα αιολικά να είναι συγκεντρωμένα ως επί το πλείστον στο Βορρά, τη βιομηχανία ως επί το πλείστον στο Νότο κι ένα τεράστιο απαγορευτικό στα δίκτυα μεταφοράς από Βορρά προς Νότο.
Αυτή η ανισορροπία προσφοράς και ζήτησης ηλεκτρισμού αποσταθεροποιεί το σύστημα μεταφοράς, αυξάνοντας τον κίνδυνο μπλακ άουτ, όπως είχαμε δει στα "Απλά μαθήματα δικτύων απ' την Καλιφόρνια". Στα σύγχρονα συστήματα υπάρχουν τρόποι αποτροπής του κινδύνου, πχ ο Tennet είτε ζητά από ανεμογεννήτριες ..
Από το naftemporiki.gr
Μικρά ιπτάμενα drones, τα οποία θα περιπολούν τους φυλασσόμενους χώρους και, όταν εντοπίζουν εισβολέα, θα τον φωτίζουν με προβολείς, παράγοντας δυνατούς ήχους και θα ενημερώνουν σχετικά τους αρμόδιους, είναι η πρόταση της startup Aptonomy όσον αφορά τη φύλαξη χώρων στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Η προσέγγιση αυτή, εκτιμά η εταιρεία, είναι πιο φθηνή σε σχέση με τους ανθρώπους- φύλακες («σεκιουριτάδες»), όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του MIT Technology Review. Τα drones είναι επίσης σε θέση να κινούνται πιο γρήγορα, και για αυτό είναι πιο αποτελεσματικά από τον κλασικό συνδυασμό φρουρών - καμερών - συναγερμών.
Ο Μιχαήλ Πιβτοράικο, συνιδρυτής της εταιρείας, εκτιμά ότι ..
Από το newsauto.gr
Το «άθλημα» για το οποίο μιλάμε είναι γνωστό της πάσης, όμως επειδή είναι αδύνατο να ασχοληθούμε με όλα τα είδη κλοπής, σήμερα η δημοσιογραφική έρευνα προσεγγίζει το πρόβλημα της νοθείας στα καύσιμα, η οποία ταλανίζει, εκτός από την τσέπη του καταναλωτή και τον κινητήρα των οχημάτων χιλιάδων οδηγών.
Του Γιάννη Τσιρογιάννη (giannistsirogiannis@hotmail.com)
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή.
Τα βασικά στάδια στη διακίνηση των υγρών καυσίμων είναι: το διυλιστήριο, η εγκατάσταση της εταιρίας εμπορίας πετρελαιοειδών, η μεταφορά (το βυτιοφόρο, το πλοίο) και ο προορισμός δηλ. το πρατήριο, το εργοστάσιο κ.λπ. Σε όλα τα στάδια υπάρχει ..
Από το philenews.com
Κατά τον Πλάτωνα «κύκνειον άσμα» είναι η τελευταία δραστηριότητα ή πράξη πριν το τέλος! Πράγματι διαβάσαμε στον Φιλελεύθερο του Σαββάτου 10/9/2016 με πηχυαίους τίτλους ότι «Αρχίζει η αποξήλωση των διυλιστηρίων». Για πολλούς αναγνώστες αυτή η είδηση δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, μάλλον στα αφτιά πολλών ακούεται ευχάριστα γιατί όπως προγραμματίζεται θα απελευθερωθεί μια μεγάλη περιοχή περιλαμβανομένων των ιδιωτικών εγκαταστάσεων των Εταιρειών Πετρελαιοειδών στο παραλιακό μέτωπο της Λάρνακας, όπου θα μπορούν να γίνουν μελλοντικές αναπτύξεις γης, ιδίως ως λέγεται στον τουριστικό τομέα. Όμως για τους πρώην εργαζομένους του Κυπριακού Διυλιστηρίου Πετρελαίου Λτδ η εξέλιξη αυτή προκαλεί μια ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση, καθότι φέρνει ..