Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ιδιωτικοποιούνται οι συντάξεις: 360 ευρώ από το κράτος και... ασφάλεια ζωής για παραπάνω

Ιδιωτικοποιούνται οι συντάξεις: 360 ευρώ από το κράτος και... ασφάλεια ζωής για παραπάνω
Τεκτονικές αλλαγές ετοιμάζονται στο συνταξιοδοτικό τομέα με τις ευλογίες της τρόικας και την υπογραφή του μεγάλου πολυεθνικού ασφαλιστικού και θεσμικού οικονομικού παράγοντα της Γερμανίας Allianz Group. Επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα του «ΘΕΜΑτος» πριν από τέσσερις εβδομάδες, όταν μιλούσε για σχέδιο παρέμβασης της ομάδας του κ. Ολι Ρεν στις συντάξεις με σκοπό τη δραστική μείωσή τους κάτω από τον μέσο όρο των 903 ευρώ/μήνα, το υπουργείο Εργασίας διά χειρός της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που κυρίαρχα αποτελείται από ξένες πολυεθνικές, έλαβε και επεξεργάζεται σχέδιο στο οποίο η εθνική σύνταξη θα φτάνει μόλις τα 360 ευρώ.

Μάλιστα το ίδιο σχέδιο μιλάει για «δεύτερο πυλώνα συνταξιοδότησης» με τη συμμετοχή ιδιωτικών ασφαλιστικών επιχειρήσεων και τραπεζών, προτείνοντας δηλαδή το πέρασμα της ασφάλισής μας σε συγκεκριμένα επιχειρηματικά κέντρα. Εγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο υπουργός Εργασίας κ. Γιάννης Βρούτσης έχει γνώση του συγκεκριμένου σχεδίου, καθώς του το έχει ήδη αναλύσει ο κ. Πολ Τόμσεν και ίσως να υπάρχει μάλιστα και καταρχήν συμφωνία.

Σύμφωνα λοιπόν με τη μελέτη της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που συζητήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη σε κλειστή συνέλευση, εκτιμάται πως η ελληνική αγορά είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να σηκώσει δεκάδες επαγγελματικά ταμεία. Υπό το φάσμα της κατάρρευσης, λοιπόν, τονίζεται ότι θα πρέπει να κατοχυρωθούν εθνικές συντάξεις ύψους έως 360 ευρώ, τις οποίες σαφώς θα εγγυάται το Ελληνικό Δημόσιο μέσω των Ταμείων, όμως σε δεύτερη φάση θα δραστηριοποιούνται οι ιδιωτικές εταιρείες. Οι κρατήσεις στην πρώτη φάση θα αφορούν και τους δύο συμβαλλόμενους (εργοδότη και εργαζόμενο), ενώ ο ιδιωτικός πυλώνας ασφάλισης θα είναι υποχρεωτικός. Κάτι δηλαδή σαν τις ασφαλίσεις οχημάτων, οι οποίες διά νόμου είναι επιβεβλημένες στους οδηγούς. Το περίεργο βέβαια σε αυτό το νέο σύστημα είναι πως στον δεύτερο πυλώνα οι εργοδότες δεν θα έχουν καμία συμμετοχή παρά μόνο οι μεμονωμένοι ασφαλισμένοι. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 

 ΠΗΓΗ:newmoney.gr/

Ακόμα περιμένουμε τα λεφτά των Αζέρων

Ακόμα περιμένουμε τα λεφτά των Αζέρων
Σε αδιέξοδο οδηγεί τη συμφωνία η Ευρωπαϊκή Ένωση

Ποιος είπε ότι στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων είναι όλα ρόδινα; Η Κυβέρνηση από την πλευρά της πέτυχε τη μία και μοναδική αποκρατικοποίηση από το 2010 οπότε και η χώρα μας γνώρισε τον θαυμαστό κόσμο των μνημονίων με τους μεγαλεπήβολους στόχους που έθεταν οι εταίροι μας. Μιλάμε για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΣΦΑ, ωστόσο, όπως τα γεγονότα μαρτυρούν, ίσως βιάστηκε λίγο να πανηγυρίσει.

Με τη συμφωνία να έχει επιτευχθεί, η Ελλάδα αναμένει ακόμα να εισπράξει το αντίστοιχο τίμημα από την Αζέρικη εταιρεία Socar, αν και κάτι τέτοιο δεν δείχνει καθόλου εύκολο με τα εμπόδια να έρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε.

Η διαδικασία είναι πιο περίπλοκη από ότι μπορούσε το ΤΑΪΠΕΔ και η Κυβέρνηση να φανταστεί ιδίως τώρα με το νέο καθεστώς ενεργειακών οδηγιών σύμφωνα με το οποίο εξετάζεται και περνάει από κόσκινο η μεταβίβαση ενός εθνικού διαχειριστή κράτους μέλους σε εταιρεία που προέρχεται από χώρα εκτός ΕΕ.

Η ολοκλήρωση πώληση θα πρέπει να περάσει από τέσσερις φορείς τόσο σε εθνικό όσο και σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο. Πρόκειται για εγκρίσεις που πρέπει να προέλθουν από το Ελεγκτικό Συνέδριο, την πιστοποίηση του ΔΕΣΦΑ από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας όπως προβλέπεται από το τρίτο ενεργειακό πακέτο, την έγκριση της μεταβίβασης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε. και τέλος την έγκριση από την Επιτροπή Ενέργειας της Ε.Ε.

Πρόκειται για διαδικασίες αρκετά χρονοβόρες – κάποιες τρέχουν παράλληλα – και οι οποίες εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, όταν και θα εισπραχθεί από την ελληνική πλευρά το τίμημα των 400 εκατ. ευρώ που θα πάει στο ταμείο για το χρέος (188,8 εκατ. ευρώ) αλλά και στα ΕΛΠΕ (212,2 εκατ. ευρώ).

Για το μεσοδιάστημα πάντως, ήδη η Socar έχει προτείνει στο ΤΑΙΠΕΔ και το ελληνικό δημόσιο να υπάρξει μια συμφωνία για τις βασικές αρχές της μεταβατικής περιόδου, προκειμένου να υπάρξει μια αρμονική και αποτελεσματική μετάβαση στο νέο μετοχικό statusquo της εταιρείας. Η πρόταση αυτή, που αφορά σε διάφορα τρέχοντα θέματα της μεταβατικής διοίκησης ήδη μελετάται από την ελληνική πλευρά. Πρέπει να σημειωθεί εξάλλου ότι και οι πρόσφατες επισκέψεις στελεχών της Socar, που συναντήθηκαν τόσο με εκπροσώπους της κυβέρνησης (ΥΠΕΚΑ) όσο και με τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, εντάσσονται ακριβώς στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις απαραίτητες εγκρίσεις, κυρίως των ευρωπαϊκών αρχών. 
ΠΗΓΗ:dealnews.gr

ΕΛΠΕ: Το μυστήριο των «χαμένων» 72 εκατ. λίτρων καυσίμων


Μια σκοτεινή υπόθεση, που ανάγεται στην περίοδο 2001-2005, και για την οποία πάντως το υπουργείο Οικονομικών έχει διευκρινίσει ότι δεν αφορά λαθρεμπορία καυσίμων, φέρνει τη διοίκηση των Ελληνικών Πετρελαίων αντιμέτωπη στις δικαστικές αίθουσες με το Ελληνικό Δημόσιο.

Η πρώτη σχετική δίκη έγινε τον Ιανουάριο και μέσα στο επόμενο διάστημα τα ΕΛ.ΠΕ. περιμένουν την κρίσιμη απόφαση, όχι μόνο για τα εκατομμύρια ευρώ που διακυβεύονται, αλλά και για την αποκατάσταση της... εταιρικής τιμής του ομίλου, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που η κοινή γνώμη αντιδρά έντονα σε κάθε δημόσια συζήτηση για φοροδιαφυγή των ισχυρών.

Το νήμα της περίεργης αυτής υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται το τελευταίο δίμηνο του 2008, όταν οι τελωνειακές αρχές του Πειραιά εξέδωσαν πράξεις καταλογισμού πρόσθετων φόρων εις βάρος των ΕΛ.ΠΕ., ύψους περίπου 40 εκατ. ευρώ, διαπιστώνοντας ότι από τις αποθήκες καυσίμων του διυλιστηρίου έλειπαν περισσότερα από 70 εκατομμύρια λίτρα (!) καυσίμων (το μεγαλύτερο μέρος του διαπιστωθέντος ελλείμματος, πάνω από 45 εκατ. λίτρα, αφορούσε, σύμφωνα με το Τελωνείο, ναυτιλιακό πετρέλαιο).

Τι έγιναν αυτές οι τεράστιες ποσότητες καυσίμων που φέρονται, σύμφωνα με τις τελωνειακές αρχές, να «εξαφανίσθηκαν» από τις αποθήκες των ΕΛ.ΠΕ.; Παρότι η κοινή λογική δυσκολεύεται να το... χωνέψει, το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών ισχυρίζεται ότι τα καύσιμα μεν διαπιστώθηκε ότι «χάθηκαν», αλλά, ωστόσο, δέχεται πως δεν αποτέλεσαν, ακολούθως, αντικείμενο λαθραίας διακίνησης (συνεπώς, απλώς... εξαϋλώθηκαν!).

Όπως έχει δηλώσει ο αρμόδιος υφυπουργός Οικονομικών, Γ. Μαυραγάνης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, «στην εν λόγω καταλογιστική πράξη δεν διαπιστώθηκαν λαθρεμπορικές παραβάσεις και συνεπώς στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει ποινικό αδίκημα (σ.σ.: αδίκημα λαθρεμπορίας, σε βαθμό κακουργήματος) αλλά μόνο τελωνειακή οφειλή».

Παραδόξως, λοιπόν, το υπουργείο Οικονομικών διαπιστώνει την έλλειψη μιας τεράστιας ποσότητας καυσίμων από ελεγχόμενες, φορολογικές αποθήκες του μεγαλύτερου διυλιστηρίου της χώρας, αλλά δέχεται ότι τα καύσιμα δεν διοχετεύθηκαν στη μαύρη αγορά καυσίμων, αλλά απλώς... χάθηκαν και με την καταβολή των διαφυγόντων φόρων η υπόθεση κλείνει, από την πλευρά του Δημοσίου.

Η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ., όμως, στις δημοσιευμένες ετήσιες οικονομικές εκθέσεις της από το 2012 και μετά (νωρίτερα δεν προέβαλε, δημόσια τουλάχιστον, αυτό τον ισχυρισμό) δίνει μια άλλη εξήγηση για τα φερόμενα, κατά το Τελωνείο, τεράστια ελλείμματα καυσίμων της περιόδου 2001-2005: για όλα φταίει το ηλεκτρονικό σύστημα των Τελωνείων!

Όπως ισχυρίζεται η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ. (σελ. 32 των οικονομικών καταστάσεων α’ εξαμήνου 2013),

Τα «ελλείμματα» οφείλονταν σε λογιστικές διαφορές που προέκυψαν κατά την εφαρμογή το 2001 του νέου ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης από τις τελωνειακές αρχές και όχι λόγω ύπαρξης πραγματικών ελλειμμάτων.

 Επιπρόσθετα τόσο οι εσωτερικές διαδικασίες της Εταιρείας όσο και ανεξάρτητοι ορκωτοί ελεγκτές επιβεβαίωσαν πέραν κάθε λογικής αμφιβολίας ότι δεν υπάρχουν ελλείμματα και τα λογιστικά βιβλία είναι σε συμφωνία με τα στοιχεία των επίσημων απογραφών, γεγονός με το οποίο συνάδουν και όλοι φορολογικοί έλεγχοι που αφορούν στις συγκεκριμένες περιόδους.

Το Τελωνείο, από την πλευρά του, απορρίπτει αυτούς τους ισχυρισμούς και, όπως σημειώνεται από τα ΕΛ.ΠΕ. στις τελευταίες τους οικονομικές καταστάσεις, «προχώρησε σε παρακράτηση ποσού 54 εκατ. ευρώ (σύνολο καταλογισθέντων ποσών πλέον προσαυξήσεων), παρά την ύπαρξη αντίθετης προσωρινής δικαστικής πράξης υπέρ της Εταιρείας, έναντι ποσών που είχαν βεβαιωθεί για επιστροφή».

Η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ. απαντά σκληρά, κάνοντας λόγο για «κατάχρηση εξουσίας» από πλευρά των τελωνειακών αρχών και δηλώνει ότι στο τέλος θα δικαιωθεί από τα δικαστήρια και θα πάρει πίσω ολόκληρο το ποσό των 54 εκατ. ευρώ, για το οποίο μάλιστα, ακριβώς επειδή προεξοφλείται απόλυτη επικράτηση έναντι του Δημοσίου στις δικαστικές αίθουσες, δεν έχει σχηματισθεί από τον όμιλο λογιστική πρόβλεψη για απώλεια έστω και ενός ευρώ.

Το «κουβάρι» αυτής της πρωτοφανούς αντιπαράθεσης μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και της κραταιάς εταιρείας πετρελαίων, που ελέγχουν από κοινού ο Σπ. Λάτσης και το Ελληνικό Δημόσιο, καλείται τώρα να ξεμπλέξει η Δικαιοσύνη, σε μια δικαστική διαμάχη, που θα κριθεί σε πολλές διαδοχικές δίκες.

Ήδη τον Ιανουάριο, στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά συζητήθηκε έφεση των ΕΛ.ΠΕ. κατά των πρόσθετων φόρων που καταλογίσθηκαν από φορολογικό έλεγχο, για την περίοδο 2002-2005, μέρος των οποίων ανάγεται στις καταλογιστικές πράξεις που είχε εκδώσει το Τελωνείο για τα «χαμένα» καύσιμα. Η συνέχεια επί των... δικαστικών αιθουσών. 
ΠΗΓΗ:sofokleous10.gr

"ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ" ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ 100.000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Σύνταξη στα 50 έτη με 18 χρόνια υπηρεσίας


Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο» υπάρχει παραθυράκι στη νομοθεσία που δίνει δυνατότητα εξόδου από το δημόσιο στα 50 έτη με 18 χρόνια υπηρεσίας και αφορά 100.000 υπαλλήλους οι οποίοι μπορεί να έχουν κέρδος έως και επτά έτη από την αναγνώριση σπουδών και τέκων.

Περίπου 90.000 με 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι έχουν κλειδώσει τις προϋποθέσεις για άμεση συνταξιοδότηση. Πρόκειται για άνδρες και γυναίκες υπαλλήλους που έχουν συμπληρώσει είτε 35ετία και αποχωρούν χωρίς όριο ηλικίας είτε με 27,5 χρόνια (γυναίκες), εφόσον είχαν ανήλικο παιδί στα 17,5 έτη υπηρεσίας τους, είτε με 25ετία και όριο ηλικίας 55 - 60 ετών.

Όπως γράφει η εφημερίδα το μυστικό της κατοχύρωσης σύνταξης από το Δημόσιο όμως με 18 χρόνια δεν έχει να κάνει μόνο με τις νομοθετημένες ευνοϊκές προϋποθέσεις συνταξιοδότησης, αλλά και με το γεγονός ότι ειδικά στο Δημόσιο - και όχι στον ιδιωτικό τομέα - ο χρόνος των παιδιών είναι επιπλέον όλων των άλλων χρόνων που αναγνωρίζονται.

Έτσι άνδρας υπάλληλος που ασφαλίστηκε για πρώτη φορά πριν από το 1993 και έχει 18 χρόνια το 2011 στο Δημόσιο, με δύο παιδιά, μπορεί να αναγνωρίσει 4 έτη (σπουδές, στρατιωτική θητεία) και επιπλέον άλλα 3 χρόνια λόγω παιδιών. Έτσι με τα 7 έτη που αναγνωρίζει, τα 18 πραγματικά χρόνια της υπηρεσίας του γίνονται 25 και έτσι κατοχυρώνει το δικαίωμα να πάρει σύνταξη στα 52 με ανήλικο παιδί.

Τις ευνοϊκές προϋποθέσεις για έξοδο από το Δημόσιο μπορούν να αξιοποιήσουν ακόμη και οι υπάλληλοι που διορίστηκαν μετά το 1993 αλλά είχαν προϋπηρεσία έστω και για ένα μήνα στον ιδιωτικό τομέα, πριν από το 1993.

Ακόμη πιο ευνοϊκές όμως είναι οι προϋποθέσεις για δεκάδες χιλιάδες γυναίκες δημοσίους υπαλλήλους που διορίστηκαν στο Δημόσιο πριν από το 1983 καθώς με 17,5 έτη υπηρεσίας ως το 2001 έχουν κλειδώσει τη συνταξιοδότηση χωρίς όριο ηλικίας με συνολική υπηρεσία 24 ετών και 6 μηνών.
 ΠΗΓΗ:defencenet.gr

Αρνούνται να διανείμουν πετρέλαιο θέρμανσης οι βενζινοπώλες

petrelaio 22
Δεν έχει ξεκαθαρίσει το πώς και το αν θα δοθεί επίδομα

Οκτώ μέρες πριν ξεκινήσει επίσημα η διανομή του πετρελαίου θέρμανσης, όλα είναι στον άερα…

Το Υπουργείο Οικονομικών δεν έχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του για το επίδομα θέρμανσης, που όπως φαίνεται θα έχει τιμή εκκίνησης τα 1,30 ευρώ.

Οι βενζινοπώλες βλέποντας το τεφτέρι να μην έχει ούτε μια παραγγελία, αποφάσισαν να απέχουν από τη διανομή πετρελαίου θέρμανσης που ξεκινά στις 15 Οκτωβρίου.

Αντιδράσεις από ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ

Μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανση ζητούν από την κυβέρνηση οι υπεύθυνοι του τομέα Ενέργειας του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος και Ευγενία Ουζουνίδου.

Ειδικότερα, ζητούν ο ΕΦΚ να φθάσει στα επίπεδα του 2011, δηλαδή στα 0,21 € στα 1.000 λίτρα, συμπληρώνοντας πως «αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης να διαμορφωθεί στα 0,90 € περίπου το λίτρο από το 1,30 € που είναι σήμερα».

Οι δύο βουλευτές σημειώνουν ότι αρκεί η κυβέρνηση να κάνει δεκτή τη σχετική τροπολογία που έχει καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ στο νομοσχέδιο για τις ΑΠΕ και θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στην ολομέλεια της Βουλής.

Όπως σημειώνουν, η εξίσωση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης και θέρμανσης οδήγησε τα νοικοκυριά «να μειώσουν δραματικά την κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης με αποτέλεσμα από τη μια πλευρά οι πολίτες να στερούνται, εν μέσω χειμώνα, το αγαθό της θέρμανσης και από την άλλη το Δημόσιο να μην έχει όφελος από αύξηση των φορολογικών εσόδων».

Λανθασμένο μέτρο χαρακτήρισε η ΔΗΜΑΡ την εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης πετρελαίου για θέρμανση και κίνηση, ζητώντας την κατάργησή του.

Όπως επισημαίνεται, το μέτρο επιβάρυνε τις συνθήκες διαβίωσης των πολιτών, είχε αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και αρνητική δημοσιονομική επίπτωση, ενώ οι προτεινόμενες βελτιώσεις είναι ατελέσφορες.

«Η αντιμετώπιση της λαθρεμπορίας πρέπει να γίνει μέσα από την ενεργοποίηση των σχετικών ελεγκτικών μηχανισμών. Η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Δημοκρατικής Αριστεράς έχει ήδη καταθέσει τροπολογία για την κατάργηση του μέτρου», ανακοίνωσε η Δημοκρατική Αριστερά.

 ΠΗΓΗ:olympia.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΙΑΙΑΣ-ΕΝΩΤΙΚΗΣ Σ.Κ


Συναδέλφισσες, οι 
Μετά από τρία χρόνια προσπαθειών και αγώνων, µε το Σωµατείο µας να στέκεται όρθιο κόντρα στην 
µνηµονιακή καταιγίδα των αντεργατικών µέτρων και την οικονοµική και κοινωνική κρίση που βιώνει η 
Ελληνική κοινωνία, καλούµαστε να κρίνουµε την ∆ιοίκηση αυτής της τριετίας. 
Αύριο Τρίτη 8 Οκτωβρίου, από τις 6.00 πµ και µέχρι το απόγευµα στις 6.00 µµ, ψηφίζουµε για 
∆ιοικητικό και Οικονοµικό Απολογισµό της χρονιάς που πέρασε, καθώς και για την Κεντρική 
Εφορευτική Επιτροπή (ΚΕΦΕΠ), που θα έχει την ευθύνη των εκλογών για την νέα διοίκηση του 
Σωµατείου µας. Τέλος θα ψηφίσουµε και για την Εκπροσώπησή µας στην ΓΣΕΕ (µέσω Οµοσπονδίας 
ή Εργατικών Κέντρων). 
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. 
Με την µαζική συµµετοχή µας στις ψηφοφορίες, κατοχυρώνουµε την νοµιµότητα και την εγκυρότητα 
των διαδικασιών του Σωµατείου, κυρίως όµως στέλνουµε µήνυµα δύναµης και ενότητας των 
εργαζοµένων στα ΕΛΠΕ προς όλες τις κατευθύνσεις. 
Την Τρίτη Ψηφίζουµε ΝΑΙ στον Απολογισµό των αγώνων των εργαζοµένων. 
Ψηφίζουµε ΝΑΙ στην Ενότητα. ∆ηλώνουµε µε τον πιο κατηγορηµατικό τρόπο πως θα 
υπερασπιστούµε ξανά, όπου και όποτε χρειαστεί τις εργασιακές µας σχέσεις και τα δικαιώµατά µας, 
απέναντι σε όποιον τα στοχοποιεί, µε την ίδια δύναµη και πίστη για το δίκιο µας όπως το κάναµε και 
µέχρι σήµερα. 
Για όλα τα υπόλοιπα, την εµφάνιση όλων αυτών των «ανεξάρτητων κινήσεων και κινηµάτων»!!!, 
καθώς και για τις διάφορες υποσχέσεις που µοιράζουν … απλόχερα!!!, αλλά και τις φοβερές και 
τροµερές κατηγορίες ενάντια στα όσα έγιναν στα τρία αυτά χρόνια, θα µιλήσουµε αναλυτικά σε νέα 
µας ανακοίνωση. 
Άλλωστε οι εργαζόµενοι γνωρίζουν πολύ καλά ποιοι πάλευαν καθηµερινά και για την Σύµβαση και τα 
εργασιακά µας δικαιώµατα, σε όλα τα µέτωπα που χρειάστηκε να συγκρουστούµε, αλλά και για τα 
καθηµερινά που δυσκολεύουν τη ζωή µας περισσότερο, λόγω της κρίσης που βιώνουµε και εµείς 
όπως όλοι οι Έλληνες. 
Αύριο λοιπόν ψηφίζουµε: 
ΝΑΙ για ∆ιοικητικό και Οικονοµικό Απολογισµό του Σωµατείου µας. 
Εκλέγουµε την ΚΕΦΕΠ για τις εκλογές της νέας ∆ιοίκησης του ΠΣΕΕΠ που θα γίνουν σε δύο 
εβδοµάδες. Επιλέγουµε την εκπροσώπησή µας για την ΓΣΕΕ µέσω της Οµοσπονδίας. 
Η µαζική συµµετοχή µας είναι δύναµη για το Σωµατείο. 

ANAKOINΩΣΗ ΠΣΕΕΠ

 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 

 Αύριο Τρίτη 08/10/13 στα κατά τόπους γραφεία του ΠΣΕΕΠ και από ώρες 06:00 έως 18:00, πραγµατοποιείται η Γενική µας Συνέλευση, στην οποία ψηφίζουµε για: 
• ΕΓΚΡΙΣΗ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 
• ΕΚΛΟΓΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 
• ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗ ΓΣΕΕ 
Ειδικά για τους συναδέλφους που ψηφίζουν στο Μαρούσι, η ψηφοφορία θα διεξαχθεί από τις 09:00 έως 17:00 στην αίθουσα ορκωτών λογιστών (δίπλα στην αίθουσα εκπαίδευσης, -1 όροφος). 
 Καλούµε όλους τους συναδέλφους να συµµετέχουν µαζικά στις παραπάνω ψηφοφορίες.