Από το efsyn.gr
Αν και όλη η προσοχή των αμερικανικών ΜΜΕ είναι στραμμένη στην προεκλογική εκστρατεία, στις ΗΠΑ συμβαίνουν και άλλα πράγματα, εξίσου αν όχι περισσότερο ενδιαφέροντα από τους διαξιφισμούς Χίλαρι - Τραμπ.
Οπως ένα οικολογικό και ιθαγενικό κίνημα στη Β. Ντακότα κατά της κατασκευής ενός αγωγού πετρελαίου σε συνδυασμό με απόπειρες φίμωσης και εκφοβισμού εναντίον διαδηλωτών και δημοσιογράφων.
Χθες, επρόκειτο να παραδοθεί στις Αρχές της Πολιτείας η ρεπόρτερ και παραγωγός του ιστότοπου Democracy Now Εϊμι Γκούντμαν. Στις αρχές Σεπτεμβρίου, είχε εκδοθεί εναντίον της ένταλμα σύλληψης για «καταπάτηση ξένης περιουσίας», κατηγορία στην οποία στη συνέχεια προστέθηκε η «πρόσκληση σε αναταραχή».
Λίγο νωρίτερα, στις αρχές αυτού του μήνα, είχε συλληφθεί και..
Από το liberal.gr
Το κείμενο της μεταξύ τους συμφωνίας μετόχων για τη μεταβίβαση από τη SOCAR στη SNAM ποσοστού του ΔΕΣΦΑ, εξετάζουν Αζέροι και Ιταλοί, μετά το σήμα της κυβέρνησης ότι τα επίμαχα θέματα έχουν κλείσει.
Εν αναμονή της επίσημης και τελικής πρότασης από την κυβέρνηση προς τους Αζέρους με όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες προκειμένου να ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποιήση του 66% του ΔΕΣΦΑ, οι πληροφορίες λένε ότι SOCAR και SNAM συζητούν την μεταξύ τους συμφωνία μετόχων (shareholders agreement).
Σε αυτήν θα συμπεριληφθούν αφενός το ποσοστό που θα πουλήσουν οι ..
Από το naftemporiki.gr
Ομάδα ερευνητών του University of California, Riverside, ανέπτυξε ένα σύστημα πλοήγησης που εκμεταλλεύεται υπάρχοντα σήματα στο περιβάλλον, όπως κινητής τηλεφωνίας και Wi-Fi, αντί για το GPS. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως εναλλακτική στο GPS, είτε συμπληρωματικά σε συστήματα GPS, προκειμένου να παρέχεται όσο πιο αξιόπιστη και ακριβής πλοήγηση είναι δυνατόν. Ακόμη, ενδείκνυται για χρήση από πλήρως αυτόνομα οχήματα, όπως αυτοκίνητα και αεροσκάφη (drones).
Επικεφαλής ερευνητής είναι ο Ζακ Κάσας, βοηθός καθηγητής ηλεκτρολογίας/ μηχανικής υπολογιστών στο Bourns College of Engineering του UCR. Η ομάδα του παρουσίασε την έρευνά της στην Institute of Navigation Global Navigation Satellite System Conference (ION GNSS+) στο Πόρτλαντ τον Σεπτέμβριο.
Τα περισσότερα συστήματα πλοήγησης σε αυτοκίνητα και φορητές ηλεκτρονικές συσκευές χρησιμοποιούν..
Από το greeklignite.blogspot.gr
Στον 20ο αιώνα δυο φορές η Γερμανία, αναζητώντας ζωτικό χώρο επέκτασης, αιματοκύλισε την Ευρώπη κι από εκεί όλο τον πλανήτη. Και τις δυο φορές η Γερμανία βγήκε ηττημένη και κατεστραμμένη και σώθηκε μόνο χάρη στη μεγαθυμία των νικητών, ανάμεσά τους κι η Ελλάδα, που με τη συμφωνία του Λονδίνου το 1953 της διέγραψαν το χρέος και της έδωσαν τη δυνατότητα να συμμαζέψει την οικονομία της.
Η κατάρρευση του Σοβιετικού καθεστώτος έδωσε τη δυνατότητα να επανενωθεί το 1989 η διαιρεμένη στα δυο Γερμανία. Λιγότερο από 30 χρόνια αργότερα είναι και πάλι η Γερμανία, που με την αλαζονεία της αποτελεί την πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης. Τελευταίο κρούσμα της Γερμανικής αλαζονείας η συνέντευξη στη Die Welt του γνωστού και μη εξαιρετέου Hans-Werner Sinn, του πρώην επικεφαλής του Ινστιτούτου IFO του Μονάχου και συμβούλου του Σόιμπλε, όπου επαναλαμβάνει την άποψη, που έχει διατυπώσει και παλαιότερα, πως "η Ιταλία πρέπει να εγκαταλείψει το ευρώ, το οποίο είναι πλέον μια μεγάλη αποτυχία".
Φυσικά αν η Ιταλία εγκαταλείψει το ευρώ, η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης πίσω από Γερμανία και Γαλλία, μια σειρά άλλες χώρες θα υποχρεωθούν να πράξουν το ίδιο, καθώς Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ιρλανδία δεν θα μπορούν πια να παραμείνουν σ' ένα καθαρά Γερμανοκεντρικό νομισματικό σύστημα. Η οικονομική αστάθεια θα φέρει και πολιτική αστάθεια, αποσταθεροποιώντας για ακόμα μια φορά την Ευρώπη.
Το πρόβλημα της αλαζονείας ωστόσο φαίνεται στην ανάρτηση ..
Από το lygeros.org
Πρέπει να καταλάβουμε επιτέλους ότι οι βιαστικοί του Κυπριακού, δηλαδή αυτoί που θέλουν να το λύσουν με οποιονδήποτε τρόπο, δεν είναι παρά αυτοί που ήθελαν να αποδεχτούμε το Σχέδιο Ανάν. Ήδη το 2004 ήταν έτοιμοι να παραδώσουν τα πάντα, επειδή κατά βάθος είναι απλώς ραγιάδες που δεν έχουν καμία σχέση με όσους πάλεψαν για την ελευθερία της Κύπρου. Δεν τους ενδιαφέρει ο απελευθερωτικός αγώνας, γιατί δεν πίστεψαν ποτέ σ’ αυτόν.
Κι όσο αφορά στο Κυπριακό, επειδή δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτα, για να μην έχουν ενοχές, θέλουν απλώς να αποδεχτεί ο κυπριακός λαός όσα θέλουν, για να μην μπορεί κανείς να τους κατηγορήσεις για προδοσία. Δεν θα τους βγει, όμως, διότι είναι πολλοί αυτοί που αντιστέκονται και παλεύουν πραγματικά για την πατρίδα και την ελευθερία της.
Επίσης, τώρα υπάρχει το ενεργειακό, το οποίο ακόμα και εάν δεν υπάρχει καθόλου στο πλαίσιο των ψευδοσυνομιλιών, αλλάζει ουσιαστικά όλα..
Από το energypress.gr
Οι μεγάλες πετρελαϊκές βασίζονται πλέον σε νέες τεχνολογίες, όπως τα μη επανδρωμένα οχήματα, προκειμένου να κρατήσουν χαμηλά τα κόστη τους και να αντέξουν στις χαμηλές τιμές του βαρελιού.
Όπως αναφέρει το Reuters, η πτώση της τιμής είχε ως αποτέλεσμα περικοπές δισεκατομμυρίων στον κλάδο, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να στραφούν σε πιο καινοτόμες και τολμηρές τεχνολογικές λύσεις συγκριτικά με το παρελθόν. Ένα πρώτο παράδειγμα είναι η γαλλική Total, που χρησιμοποιεί μη επανδρωμένα αεροσκάφη προκειμένου να επιθεωρήσει τις πλατφόρμες της. Προηγουμένως, η δουλειά αυτή γινόταν από συνεργεία και μηχανικούς που δένονταν με σχοινιά και κρέμονταν σε μεγάλα ύψη. Οι ομάδες αυτές αποτελούνταν από 12 άτομα και χρειάζονταν επτά επισκέψεις διάρκειας δύο εβδομάδων έκαστη. Πλέον, τα drones κάνουν την ίδια δουλειά σε δύο ημέρες έναντι ενός δέκατου του κόστους, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.
Ένα ακόμη παράδειγμα είναι..
Από το gsee.gr
Κρίσιμη εξέλιξη για τους αγώνες της ΓΣΕΕ ενάντια στα μνημονιακά μέτρα, αποτελεί η εξέταση της Προσφυγής της ΓΣΕΕ κατά των ελληνικών Κυβερνήσεων διαχρονικά από το 2010 έως και σήμερα.
Η εξέταση θα γίνει την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016 στο Στρασβούργο σε δημόσια ακρόαση ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κοινωνικών Δικαιωμάτων, αρμόδιου ελεγκτικού οργάνου του Συμβουλίου της Ευρώπης, ύστερα από σχετικό αίτημα της Συνομοσπονδίας.
Η ΓΣΕΕ με τη Συλλογική της Προσφυγή έχει ζητήσει να..