Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014
Θεοχάρους προς ΕΕ : Επιβάλλατε κυρώσεις στη Μόσχα και κάνετε το κορόιδο στην εισβολή της Τουρκίας στην ΑΟΖ της Κύπρου!
Μαθήματα εθνικής συνείδησης και προάσπισης των Κυπριακών συμφερόντων, αλλά και του Ελληνισμού, εξακολουθεί να δίνει η Ευρωβουλευτής Ελένη Θεοχάρους σε κάτι τύπους σαν τον Ευάγγελο Βενιζέλο που αποδέχθηκε έγγραφο με «εκλιπούσα» την Κυπριακή Δημοκρατία που του
κόμισαν οι Τούρκοι και ακύρωσε την αποστολή της ελληνικής φρεγάτας στην Κυπριακή ΑΟΖ για να μην κλιμακωθεί η κατάσταση και να πάει ο ίδιος στην Άγκυρα.
«Δεν πρόκειται να προχωρήσουν οι σχέσεις Τουρκίας-Ε.Ε. εάν η Τουρκία δεν σεβαστεί απόλυτα και δεν αναγνωρίσει την Κυπριακή Δημοκρατία», είπε η κ. Θεοχάρους ενώπιον της προπαρασκευαστικής συνεδρίασης της Μεικτής Διακοινοβουλευτικής Επιτροπής Τουρκίας και Ε.Ε.
«Έχουμε πόλεμο στα νερά της Κύπρου», επισήμανε η ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ και του ΕΛΚ απαντώντας τόσο στον μόνιμο αντιπρόσωπο της Τουρκίας στην Ε.Ε. Σελίμ Γενέλ όσο και στον εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν Κριστόφ Φιλορί που τόλμησε να υπερασπιστεί την τελωνειακή ένωση Τουρκίας-Ε.Ε. και να μιλήσει για αναβάθμιση των σχέσεων των δύο πλευρών σε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής.
Η Ελένη Θεοχάρους έβαλε στη θέση του τον κ. Φιλορί που ανοίγει διάλογο με την Τουρκία την ώρα που πολεμικά πλοία της Άγκυρας έχουν εισβάλει στην Κυπριακή ΑΟΖ και παραβιάζουν μαζί με το ερευνητικό σκάφος «Barbaros» τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου καταπατώντας κάθε έννοια δικαίου.
«Ξεχάστε ότι μπορεί να υπάρξει τελωνειακή ένωση όταν στα νερά της Κύπρου υπάρχει πόλεμος λόγω της δράσης του τουρκικού στόλου, ενόσω υπάρχει κατοχή και συνεχείς παραβιάσεις της Κυπριακής ΑΟΖ», τόνισε η Κύπρια Ευρωβουλευτής βάζοντας στη θέση του τον Τούρκο πρέσβη που ισχυρίστηκε ότι η έκδοση ψηφίσματος από το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο για τις τουρκικές προκλήσεις στην Κυπριακή ΑΟΖ δεν βοηθά την κατάσταση.
Όταν μάλιστα ο… Ευρωπαίος εκπρόσωπος προσπάθησε να αντιδράσει για να υπερασπιστεί την Τουρκία η κ. Θεοχάρους τον αποστόμωσε λέγοντας «και η Ρωσία είναι εξίσου σημαντική χώρα για την ΕΕ, περισσότερο σημαντική από την Τουρκία και στο εμπόριο και στην ενέργεια, αλλά της επιβλήθηκαν κυρώσεις». Πρόσθεσε πώς «πόσω μάλλον που ανάλογα μέτρα θα έπρεπε να επιβληθούν στην Τουρκία, η οποία κατέχει κράτος μέλος της ΕΕ».
Η Ελένη Θεοχάρους επεσήμανε ότι δεν μπορεί να γίνει αναβάθμιση της τελωνειακής ένωσης Τουρκίας – ΕΕ, όταν η Άγκυρα επιβάλλει εμπάργκο σε πλοία και αεροπλάνα της Κυπριακής Δημοκρατίας καθώς και σε εμπορικές συναλλαγές και δεν εφαρμόζει το πρόσθετο πρωτόκολλο, όπως και το πρωτόκολλο 10, για την ένταξη και την αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας.
«Δεν είναι δυνατό», τόνισε, «να θέλει η Άγκυρα την απελευθέρωση της βίζας από τη μια και από την άλλη, να αποκαλεί τους Κύπριους πολίτες, ως μέλη κάποιας φυλής που δεν αναγνωρίζει, υποχρεώνοντάς τους, εάν θέλουν να επισκεφθούν την Τουρκία να αποποιηθούν την υπηκοότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας και στην ουσία του Ευρωπαίου πολίτη».
Για ακόμη μία φορά η κ. Θεοχάρους έβαλε στη θέση τους τους Ευρωπαίους που υπερασπίζονται την Τουρκία ενώ αυτή ασκεί επιθετική πολιτική σε βάρος κράτους-μέλους και κατέχει παράνομα εδάφη της Κύπρου.
Το ερώτημα όμως είναι αρκεί ένας… κούκος όταν ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών και προεδρεύων της Ε.Ε. Ευάγγελος Βενιζέλος αποδέχθηκε πριν μερικούς μήνες έγγραφο της Τουρκίας που αναφέρει την Κυπριακή Δημοκρατία ως «εκλιπούσα»;
Μπορεί να μην αρκεί αλλά δίνει ελπίδες υπεράσπισης του Ελληνισμού, όπως η κοινή άσκηση των Ελλήνων αλεξιπτωτιστών με τις δυνάμεις της Εθνοφρουράς στα Κυπριακά εδάφη.
ΠΗΓΗ:olympia.gr
Το γράμμα ενός άνεργου νέου που μας ράγισε τη καρδιά!
Σήμερα γύρισα Αθήνα. Το πρωί στα ΚΤΕΛ ο πατέρας έκανε να βάλει το χέρι στην τσέπη, «Δεν χρειάζομαι» ψέλλισα και του πιασα το χέρι...
«Ε, σε παρακαλώ» μου είπε, «23 χρονών γομάρι έφτασα, ντρέπομαι που σου ζητάω όταν έχω ανάγκη, θα σου παίρνω και για καφέ;» Κοίταξε κάτω. Πια δεν έλεγε «κάτι θα βρεις»…
Μια μέρα σε μια συζήτηση μου είπαν «μικρός είσαι, τράβα μείνε με τους δικούς σου». Ωραία. Καθολική αποδοχή της ήττας. «Όταν ξεμείνω, θα πάω» είπα για να τελειώνουμε, μα έτσι ήταν όντως. Δεν πλήρωνα νοίκι, μα τα λεφτά στην τράπεζα τελειώναν. Ήμουνα τον προηγούμενο μήνα στον Ευαγγελισμό, για εξαγωγή φρονιμήτη. Σαράντα εφτά ευρώ. Κοίταξα το πορτοφόλι μου έξω από το ΜΕΤΡΟ καθώς γυρνούσα. Έξι και κάτι ψιλά μου είχαν μείνει μέχρι να μπει το επόμενο επίδομα. Ωραία.
Τι μιζέρια θεε μου… Είχα μαζέψει δυο-τρία σακουλάκια από καπνό και τον γέμιζα με λαμιώτικο ακατέργαστο. Έβηχα μια βδομάδα, «κόψτο ρε μαλάκα», «θα το κόψω για μένα, όχι για αυτούς.» Και στα τέλη του μήνα, οι έξοδοι μετριούνται σε μπριζόλες, ένα ουίσκι είναι τρεις λαιμού κι ένα μαρούλι. Δακρύβρεχτο, ξεδεκρύβραχτο έτσι είναι. Έτσι.
Γαμώ την αξιοπρέπεια μας, ίσως, ίσως αν παρακαλούσα τον… Τι κάθομαι και σκέφτομαι. Ο άντρας δεν φτιάχνεται ούτε στα μπουρδέλα ούτε στους στρατώνες. Εδώ θα φανούνε κούτελα, τέσσερις μήνες χωρίς ξυπνητήρι το πρωί και δεν έχω παιδιά, δεν έχω γυναίκα να στηρίζεται πάνω μου. Θα αντέξω. Θα πουλήσω λίγο πιο φτηνά την υπεραξία μου, λίγες περισσότερες ώρες, λίγο πιο μακριά… Προσλαμβάνουνε πτυχιούχους ΑΕΙ στα Οινόφυτα;
Δεν κλαίμε. Δακρύζουμε καμιά φορά. Σαν θυμάμαι τι λέγανε δασκάλες και συγγενείς για το μέλλον. Χωρίς λεφτά να κάνεις κάτι ενδιαφέρον και χωρίς δουλειά, νιώθω άχρηστος. Γερασμένος.
Χτυπάει το τηλέφωνο. Καθάρισα τη φωνή μου.
«Ναι πατέρα έφτασα…Όχι, έχω, μην ανηυσυχείς.»
Κώστας Βατερλός , 23 χρ. , Αττική
ΠΗΓΗ:press-gr.blogspot.gr
Ένας νεκρός από έκρηξη σε πλωτή εξέδρα εξόρυξης πετρελαίου στο Αζερμπαϊτζάν
Ένας εργαζόμενος σκοτώθηκε και άλλος ένας αγνοείται έπειτα από δυστύχημα σε μία πλωτή εξέδρα γεώτρησης και εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Κασπία Θάλασσα, στις ακτές του Αζερμπαϊτζάν, ανακοίνωσε σήμερα η δημόσια επιχείρηση ενέργειας της χώρας αυτής, η SOCAR.
«Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε στο δυστύχημα. Βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για έναν εργαζόμενο ο οποίος αγνοείται», ανέφερε στην ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, την 23η Οκτωβρίου, 4 εργαζόμενοι είχαν σκοτωθεί σε ένα δυστύχημα που είχε σημειωθεί σε μια άλλη πλωτή εξέδρα στην ίδια περιοχή. Τμήμα της εξέδρας αυτής κατέρρευσε και έπεσε στη θάλασσα, παρασύροντας και το λυόμενο που χρησίμευε ως ο κοιτώνας των εργαζομένων σε αυτήν, κατά τη διάρκεια εργασιών επισκευής.
Το δυστύχημα προκάλεσε ζημιές και πυρκαγιά σε έναν αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου για οικιακή χρήση.
Συστάθηκαν επιτροπές έρευνας και για τα δύο δυστυχήματα, σύμφωνα με την εταιρεία.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Αμπντουλάγιεφ (SOCAR) για ΔΕΣΦΑ: Εφόσον η ΕΕ κωλυσιεργεί υπάρχουν και αλλού ευκαιρίες...
Η έρευνα που διεξάγουν οι ευρωπαϊκές Αρχές για την πώληση του 66% του ΔΕΣΦΑ είναι μία φυσιολογική διαδικασία, σχολιάζει ο επικεφαλής της κρατικής εταιρείας πετρελαίου του Αζερμπαϊτζάν SOCAR, Ρόφναγκ Αμπντουλάγιεφ, σπεύδοντας όμως να στείλει ένα μήνυμα επίσπευσης της διαδικασίας προς τις Βρυξέλλες, ότι "η Ελλάδα είναι αυτή που χρειάζεται περισσότερο αυτή την επένδυση".
Σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Αζερμπαϊτζάν, APA, ο Αμπντουλάγιεφ δήλωσε: "Αυτή η διαδικασία είναι περισσότερο πολύπλοκη στις χώρες μέλη της ΕΕ. Καθώς η Ελλάδα είναι μέλος της ΕΕ, πρέπει να περάσουμε απ' αυτή τη διαδικασία και ήδη γίνεται η σχετική εργασία. Η Ελλάδα όμως είναι αυτή που χρειάζεται περισσότερο αυτό το πρότζεκτ. Διαφορετικά, υπάρχουν πολλά μέρη για να επενδύσει κανείς και ακόμα περισσότερα κερδοφόρα πρότζεκτς. Η Ελλάδα πάντως ενδιαφέρεται γι αυτό το πρότζεκτ".
ΠΗΓΗ:newmoney.gr
Με 100% η Motor Oil στη Cyclon Ελλάς
Η Cyclon Ελλάς γνωστοποιεί ότι η Motor Oil μετά την άσκηση του δικαιώματος εξαγοράς (squeeze out) κατέχει 26.664.840 μετοχές της εισηγμένης, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 100% επί των δικαιωμάτων ψήφου της.
Ειδικότερα, η Cyclon γνωστοποιεί ότι στις 7/11/2014 η εταιρεία - μέτοχός της Motor Oil ενημέρωσε ότι κατέχει το 100% επί των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρίας, μετά την άσκηση στις 6 Νοεμβρίου 2014 του δικαιώματος εξαγοράς (squeeze out) κατόπιν σχετικής έγκρισης της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (Απόφαση Δ.Σ. της ΕΚ 16/695/15.10.2014).
Πριν την κρίσιμη συναλλαγή, η Motor Oil κατείχε ποσοστό 94,21% επί των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρίας.
ΠΗΓΗ:newmoney.gr
Κέρδη 3,9 εκατ. στο γ’ τρίμηνο «βλέπει» για τα ΕΛΠΕ η IBG
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της IBG, στα 3,9 εκατ. ευρώ αναμένεται να διαμορφωθούν τα καθαρά κέρδη (clean net income) των ΕΛΠΕ στο γ’ τρίμηνο του έτους.
Την αντίστοιχη περσινή περίοδο τα ΕΛΠΕ είχαν καταγράψει κέρδη 1 εκατ. Τα EBITDA της εισηγμένης εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 113 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η χρηματιστηριακή προχωρά στην αναβάθμιση της σύστασης της εταιρείας σε «buy» από «hold», διατηρώντας την τιμή-στόχο στα 6 ευρώ.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
OPEC: Οι τιμές πετρελαίου θα ανακάμψουν μέχρι το β' μισό του 2015
Οι τιμές πετρελαίου πιθανώς θα ανακάμψουν μέχρι το δεύτερο μισό του 2015, καθώς η πρόσφατη υποχώρηση τους θα μπορούσε να πλήξει τις επενδύσεις, εκτιμά ο επικεφαλής του OPEC, σύμφωνα με το Dow Jones Newswires.
"Νομίζω ότι η τιμή θα ανακάμψει μέχρι το δεύτερο μισό του επόμενου έτους", δήλωσε ο γενικός γραμματέας του OPEC, Abdalla Salem el-Badri σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση των προοπτικών του πετρελαίου.
Η πρόσφατη υποχώρηση των τιμών – οι οποίες έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 25% τους τελευταίους τέσσερις μήνες – δεν είναι βιώσιμη "καθώς πολλές επενδύσεις θα σταματήσουν" αν οι τιμές παραμένουν στα τρέχοντα επίπεδα, πρόσθεσε.
Εάν ακυρωθούν πολλά έργα στον κλάδο της ενέργειας "η προσφορά θα υποχωρήσει και… οι τιμές θα εκτοξευτούν", προειδοποίησε.
Συνολικά, ο επικεφαλής του Οργανισμού δήλωσε ότι "η υποχώρηση δεν συμβαδίζει με τα θεμελιώδη" και έριξε το φταίξιμο στους κερδοσκόπους.
Πολλές χώρες του ΟΠΕΚ ανησυχούν ότι θα βρεθούν να εμφανίζουν ελλείμματα στους προϋπολογισμούς τους με τις τιμές στα τρέχοντα επίπεδα. Ο γενικός γραμματέας του ΟΠΕΚ σημείωσε ωστόσο ότι "ανησυχούμε αλλά δεν μας πιάνει πανικός".
"Οι παραγωγοί απόλαυσαν καλές τιμές" τα τελευταία τέσσερα χρόνια, πρόσθεσε.
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Εξαλλοι οι Βρετανοί που δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης
Οι οδηγοί ανέκαθεν υποψιάζονταν ότι εξαπατώνται, αφού κάθε φορά που αυξάνονται οι τιμές του πετρελαίου, οι πρατηριούχοι περνούν πλήρως την αύξηση του κόστους στους καταναλωτές. Όταν όμως η τιμή του πετρελαίου πέφτει, οι τιμές μειώνονται ελάχιστα.
Κάτι τέτοιο, σχολιάζει αναλυτικό ρεπορτάζ της Telegraph, συνέβη πρόσφατα. Οι τιμές του πετρελαίου υποχώρησαν περισσότερο από το ένα τέταρτο της αξίας τους, από τα 115 δολάρια ανά βαρέλι σε περίπου 84 δολάρια ανά βαρέλι.
Την ίδια περίοδο, το κόστος της βενζίνης έχει πέσει μόλις 6% ενώ οι τιμές του πετρελαίου ντίζελ έχουν επίσης υποχωρήσει οριακά.
Ειδικά στην Αγγλία, οι εταιρείες καυσίμων ισχυρίζονται ότι η επίδραση της πτώσης των παγκόσμιων τιμών του πετρελαίου δεν έχει επηρεάσει τόσο τη χώρα λόγω της αποδυνάμωσης της στερλίνας έναντι του δολαρίου.
Οι Βρετανοί οδηγοί πληρώνουν ήδη την υψηλότερη τιμή για πετρέλαιο στην Ευρώπη, στα £ 1.28 (€ 1,64) σε σύγκριση με € 1,22 στη Γαλλία, € 1,31 στη Γερμανία ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται στα € 1,32.
ΠΗΓΗ:newmoney.gr
Στα 77,91 δολάρια το βαρέλι για το αργό
Πτώση για τα futures του πετρελαίου την Πέμπτη, μετά την πρόβλεψη του ΟPEC για περιορισμό της ζήτησης ενώ οι επενδυτές συνεχίζουν να ανησυχούν για την οικονομία της ευρωζώνης.
Το αργό παράδοσης Δεκεμβρίου σημείωσε πτώση 77 σεντς ή 1% στα 77,91 δολάρια το βαρέλι.
Το Brent σημείωσε πτώση 9 σεντς ή 0,1% στα 82,86 δολάρια το βαρέλι.
Σύμφωνα με τον OPEC η ζήτηση για αργό θα σημειώσει πτώση στα 28,2 εκατ. βαρέλια την ημέρα, ενώ η ζήτηση του αργού θα σημειώσει άνοδο ξανά το 2018. Ενώ το 2017 η ζήτηση θα είναι χαμηλότερη από αυτή του 2013.
ΠΗΓΗ:newmoney.gr
Οργή Β.Πούτιν για ΗΠΑ & Σαουδική Αραβία: "Ρίχνουν τις τιμές στο πετρέλαιο για να μας διαλύσουν αλλά ... έχασαν"
Η μείωση των τιμών του πετρελαίου είναι αποτέλεσμα συνωμοσίας της Σαουδικής Αραβίας και των ΗΠΑ κατά της Ρωσίας προκειμένου να τηνπιέσουν οικονομικά, οι μεν ΗΠΑ στο μέτωπο της Ουκρανίας, οι δε Σαουδάραβες στην Συρία, η οποία επιβιώνει ακόμα ως κοσμικό καθεστώς και δεν έχει πέσει ακόμα στα νύχια των ημίτρελων δολοφόνων είτε φονταμενταλιστών, είτε τζιχαντιστών λόγω της αμέριστης ρωσικής βοήθειας.
Σε συνέντευξη του στα κινεζικά ΜΜΕ ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν "μάσησε¨" τα λόγια του, αλλά ταυτοχρόνως τόνισε ότι "Η Ρωσία έχει τρόπους να ισοσκελίσει τις απώλειες από την μείωση της τιμής του πετρελαίου που έχουν επιβάλλει ΗΠΑ και Σαουδική Αραβία: Το φυσικό αέριο θα γνωρίσει νέα υψηλά στην τιμή του εφέτος, με δεδομένο ότι έχει αρχίσει βαρύς χειμώνας στην Ευρώπη".
"Φυσικά, η προφανής αιτία για την πτώση των τιμών του πετρελαίου παγκοσμίως είναι η επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της (παγκόσμιας) οικονομίας, κάτι που σημαίνει πως η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται σε ένα ολόκληρο φάσμα χωρών", ξεκίνησε την απάντησή του ο Πούτιν για να προσθέσει άμεσα ότι "Eπιπροσθέτως, υπάρχει πάντοτε μια πολιτική συνιστώσα στην διαμόρφωση των τιμών του πετρελαίου (...). Σε ορισμένες περιόδους κρίσης, αρχίζει να δημιουργείται η αίσθηση πως είναι οι πολιτικές σκοπιμότητες αυτές που πρυτανεύουν όσον αφορά την διαμόρφωση των τιμών των ενεργειακών πόρων. Είναι σαφές ότι κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να ασκήσουν πιέσεις πάνω μας. Κάνουν λάθος".
Η τιμή του ρωσικού αργού έχει υποχωρήσει σχεδόν κατά το ένα τέταρτο από τα τέλη του Ιουνίου, γεγονός που αντανακλά την παγκόσμια τάση σε ό,τι αφορά τις τιμές του μαύρου χρυσού.
Καθώς τιμάται λίγο πάνω από τα 80 δολάρια το βαρέλι, είναι πολύ κάτω από την τιμή που επιθυμεί το Κρεμλίνο, τα 114 δολάρια δηλαδή, ώστε να ισοσκελίζεται ο ρωσικός προϋπολογισμός των 2 τρισ. δολ. και του μόλις 10% χρέους.
Αυτή η συγκυρία πλήττει τη ρωσική οικονομία, η οποία ήδη ασθμαίνει λόγω των κυρώσεων τις οποίες επέβαλε η Δύση εξαιτίας της κρίσης στην Ουκρανία και της απώλειες κεφαλαίων ύψους 85 δισ. ευρώ που αποχώρησαν από την Ρωσία μετά την ουκρανική κρίση.
Η Ρωσία εφοδιάζει την Ευρώπη με περίπου το ένα τρίτο της ενέργειας που καταναλώνει. Ήδη όμως έχει αρχίσει να διαθέτει περισσότερο πετρέλαιο στην Κίνα, και σκοπεύει να διπλασιάσει την ποσότητα που της πωλεί εντός της δεκαετίας.
Η μεγαλύτερη εταιρεία φυσικού αερίου της Ρωσίας, η Gazprom, έχει εξάλλου συμφωνήσει ήδη να αρχίσει να παραδίδει αέριο μέσω αγωγού στην Κίνα από το 2019 και σταδιακά να της διαθέτει 38 δισεκ. κυβικά μέτρα το χρόνο. Η ποσότητα αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που αγοράζει οποιαδήποτε χώρα της Ευρώπης από τη Ρωσία.
Η Ευρώπη, επιβάλλοντας κυρώσεις στη Ρωσία πυροβολεί και τα δικά της πόδια, αφού η εξάρτηση της από το ρωσικό φυσικό αέριο φθάνει το 40%. Βεβαίως, όσο εξαρτημένη είναι η Ευρώπη από το ρωσικό αέριο, άλλο τόσο εξαρτημένη είναι η ρωσική οικονομία από τα Ευρώ που αποφέρουν οι εξαγωγές αερίου.
Αυτό τουλάχιστον ισχύει επί του παρόντος, αλλά ο Βλαντιμίρ Πούτιν κάνει ότι είναι δυνατόν για να μην ισχύει μετά το 2018. Κατάφερε μετά από 10 χρόνια σκληρών διαπραγματεύσεων να υπογράψει συμφωνία με την Κίνα για την προμήθεια αερίου μέσω αγωγού και τώρα «κουνάει» επιδεικτικά τη συμφωνία αυτή στους Ευρωπαίους που τον απειλούν.
Η έναρξη κατασκευής του αγωγού «Siberian Force», στη Γιακουτία της Ανατολικής Σιβηρίας είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο ενεργειακό project. "Ξεκινάμε το μεγαλύτερο σχέδιο κατασκευής στον κόσμο. Δεν θα υπάρξει κάποιο πιο σημαντικό στο άμεσο μέλλον", υπογράμμισε ο Πούτιν και πρόσθεσε:
"Το πιο σημαντικό δεν είναι τα ρεκόρ, αλλά το ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για τη Ρωσική Ομοσπονδία, όπως και για τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνα".
Ο αγωγός θα έχει συνολικό μήκος 4.000 χιλιόμετρα και χωρητικότητα 61 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα, θα συνδέσει τα κοιτάσματα φυσικού αερίου της Ανατολικής Σιβηρίας με το ήδη υπάρχον δίκτυο και θα το επεκτείνει προς την Άπω Ανατολή έως το Χαμπαρόφσκ και το Βλαδιβοστόκ.
Το κόστος της κατασκευής του, όπως και των άλλων υποδομών που συνδέονται με τον αγωγό, εκτιμάται σε 41,8 δισεκ. ευρώ και το συμβόλαιο με την Κίνα εκτιμάται ότι θα αποφέρει στη Ρωσία περίπου 300 δισεκ. ευρώ τα επόμενα 30 χρόνια. Ο «Siberian Force» λοιπόν, είναι μια ακόμη απόδειξη του ρωσικού Imperium, που ο Πούτιν επιδεικνύει απειλητικά στους Ευρωπαίους.
Ο Πούτιν έκανε τις δηλώσεις αυτές πριν μεταβεί στο Πεκίνο για τη σύνοδο κορυφής της Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού (APEC) την επόμενη εβδομάδα και κατόπιν στο Μπρισμπέιν για τη σύνοδο κορυφής της Ομάδας των Είκοσι (G20).
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)