Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Τοποθέτηση του Γεν. Γραμματέα της ΓΣΕΕ κ. Νικ. Κιουτσούκη στη συνάντηση ΓΣΕΕ με αντιπροσωπεία της Ομάδας των Πρασίνων στο Γερμανικό Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο


Πραγματοποιήθηκε εχτές  επίσημη συνάντηση εργασίας μεταξύ μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΣΕΕ και αντιπροσωπείας της Ομάδας των Πρασίνων στο Γερμανικό Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο με επικεφαλής τον κ. K. Sven-Christian Kindler με στόχο την ανταλλαγή απόψεων για τις δυσμενείς επιπτώσεις των Προγραμμάτων Δημοσιονομικής Προσαρμογής τόσο στον κόσμο της μισθωτής εργασίας, όσο και στην ελληνική κοινωνία και την πραγματική οικονομία συνολικότερα.

Στο πλαίσιο της τοποθέτησής του και του διαλόγου που ακολούθησε, ο Γεν. Γραμματέας της ΓΣΕΕ, Ν. Κιουτσούκης υποστήριξε, μεταξύ άλλων, την επιτακτική ανάγκη αλλαγής του περιεχομένου της “αλληλεγγύης” υπογραμμίζοντας τις διαλυτικές συνέπειες της πενταετούς εφαρμογής των Μνημονίων για τον κοινωνικό και παραγωγικό, τη μεσαία τάξη και τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα.

«ΤοΠρόγραμμα έχει αποδεδειγμένα και ομολογημένα αποτύχει. Όσοι δεν το παραδέχονται είτε αρέσκονται στο να στρουθοκαμηλίζουν, είτε επιθυμούν να ικανοποιήσουν παιδικά όνειρα και φαντασιώσεις. Το “μείγμα” ακραίας λιτότητας και εσωτερικής υποτίμησης οδήγησε σε αποτελέσματα που παραπέμπουν περισσότερο σε “τιμωρία ή εξόντωση”, παρά σε έκφραση ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.Το Ελληνικό Ζήτημα είναι αμιγώς Ευρωπαϊκό Πρόβλημα και μόνο ως τέτοιο μπορεί να αντιμετωπιστεί στη βάση της “Περισσότερης Ευρώπης” με όρους αλληλεγγύης και αμοιβαιοποίησης. Αν εξαντλείται έτσι η “αλληλεγγύη”, τότε ανατριχιάζει κανείς και μόνο στη σκέψη του ποια μέτρα θα θεωρούνταν ως τιμωρία. Το Πρόγραμμα δημιουργεί ένα “σπιράλ” ύφεσης και κοινωνικής εξαθλίωσης “που δεν έχει γυρισμό”, διαλύει τα δημόσια έσοδα, την εγχώρια ζήτηση και τηναπασχόληση υπονομεύοντας τη βιωσιμότητα των Ασφαλιστικών Ταμείων, με:
• την υποβάθμιση του επιπέδου διαβίωσης των Ελλήνων πολιτών κατά 50% και περίπου 400 χιλιάδες οικογένειες να αναγκάζονται να ζήσουν χωρίς καθόλου εισόδημα,
• τη σωρευτική μείωση του ΑΕΠ κατά 25%,
• την εκτόξευση της ανεργίας και της ανεργίας των νέων με σχεδόν 200 χιλιάδες Έλληνες να αναγκάζονται στη μετανάστευση με χαρακτηριστικά βίαιης “διαρροής εγκεφάλων”,
• την καταστρατήγηση της εργασιακής δικαιοσύνης και ασφάλειας,την κατακρήμνιση κατά 40-50% των μισθών και συντάξεων με την ταυτόχρονη μετατροπή του Κράτους Πρόνοιας σε “Κράτους Φιλανθρωπίας”,
• το κλείσιμο περισσότερων από 240 χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας,
• τa “λουκέτα” σε μεγάλες επιχειρήσεις μεταποίησης π.χ. HellenicSteel ή τη φορολογική μετεγκατάσταση άλλων π.χ. CocaCola 3E,
• τον επταπλασιασμό τον φόρων για τα νοικοκυριά,
• τη διόγκωση της φτώχειας που απειλεί 6,3 εκατ. συμπολίτες μας
• τις “τριτοκοσμικέςκαταστάσεις” όπως ενεργειακή φτώχεια, ο υποσιτισμός εκατοντάδων χιλιάδων παιδιών, η ραγδαία αύξηση των αστέγων που διαμορφώνουν συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης.»

Ταυτόχρονα,χαρακτήρισε τη λειτουργία της Τρόικα ως “πλυντήριο” που ξεπλένει τις παράλογες και ανάλγητες υποδείξεις της οικονομικής ολιγαρχίας ενώ επισήμανε ότι απαιτείται η Ελλάδα να βγει άμεσα από το ιδιότυπο “ειδικό καθεστώς” και να σταματήσει να εξαιρείται από το Ευρωπαϊκό κοινωνικό Μοντέλο και Κεκτημένο.

«Πώς θα μπορέσει να επιστρέψει η Παραγωγική Ανασυγκρότηση και Προοπτική σε μια χώρα που οι απασχολούμενοί της υπολείπονται κατά σχεδόν 1.050.00 από τους οικονομικά μη ενεργούς και τους ανέργους. Επιβάλλονται μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές αλλαγές με αναπτυξιακή στόχευση και κοινωνικό πρόσημο που θα δημιουργούν θέσεις πλήρους και σταθερής εργασίας.»

Από τη γερμανική αντιπροσωπεία τέθηκεκαι το ζήτημα του σκίτσου της Αυγήςγια τον κ. Σόιμπλε. Ο Ν. Κιουτσούκηςεξέφρασε την πλήρη διαφωνία του με το εν λόγω σκίτσο, τόνισε, όμως, ότι ο Γερμανός Υπουργός Οικονομικών οφείλει να σταματήσει τις προκλητικές και εμπρηστικές δηλώσεις εναντίον των Ελλήνων καθώς με τους εκβιασμούς του δυναμιτίζει το κλίμα συναίνεσης, συνεννόησης και συνεργασίας κινδυνεύοντας τελικά να επιβεβαιώσει το σκίτσο.

“Οι αφορισμοί του τύπου «λυπάμαι τους Έλληνες που ψήφισαν μια ανεύθυνη κυβέρνηση» προσβάλλουν έναν ολόκληρο λαό εξοργίζοντας ακόμα και αυτούς -όπως κι εγώ- που δεν είναι ψηφοφόροι αυτής της Κυβέρνησης. Όποιος διαφωνεί με τον κ. Σόιμπλε δεν είναι aprioriανεύθυνος. Τέτοιοι χαρακτηρισμοί φανερώνουν μια πολύ χαμηλή ποιότητα δημοκρατικής αισθητικής που κυριολεκτικά του την χαρίζουμε…”


ΠΗΓΗ:gsee.gr

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ


Συγκροτήθηκε η Επιτροπή Αξιολόγησης για τα πετρέλαια της Δ. Ελλάδας


Αποφασισμένη να προχωρήσει χωρίς κωλυσιεργίες στα επόμενα στάδια του διαγωνισμού για την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στις τρείς χερσαίες περιοχές της Δ. Ελλάδας, εμφανίζεται η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, παρά τον προβληματισμό που είχε εκφραστεί προεκλογικά από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, έχει ήδη συγκροτηθεί και πρόκειται να ανακοινωθεί σύντομα η Επιτροπή Αξιολόγησης των προσφορών που έχουν υποβληθεί, ως γνωστόν, από τους ελληνικούς ομίλους ΕΛΠΕ και Energean Oil. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην Επιτροπή Αξιολόγησης έχουν τοποθετηθεί από το ΥΠΑΠΕΝ τόσο αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη, όσο και «εξωυπηρεσιακά».
Οι αιτήσεις των «μνηστήρων» θα κριθούν σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2289/1995 και «υπό το πρίσμα της συνεχούς, εμπεριστατωμένης, αποτελεσματικής και ασφαλούς έρευνας για τον εντοπισμό Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου στην Ελληνική Επικράτεια και την εκμετάλλευση αυτών των πόρων, λαμβάνοντας όμως σοβαρά υπόψη τα Περιβαλλοντικά θέματα» όπως υποστηρίζει το Υπουργείο.
Οι δύο όμιλοι, εάν οι αιτήσεις τους πληρούν τα τεχνικά και οικονομικά κριτήρια, θα κληθούν να διαπραγματευθούν ανταγωνιστικά για την περιοχή της Άρτας – Πρέβεζας, την οποία διεκδικούν και οι δύο. Οι διαπραγματεύσεις θα διεξαχθούν βάσει των ανταγωνιστικών στοιχείων και η αξιολόγηση θα ολοκληρωθεί εντός τριμήνου. Για την Αιτωλοακαρνανία έχει καταθέσει το ενδιαφέρον της μόνον η Energean, και για την Βορειοδυτική Πελοπόννησο μόνον τα ΕΛΠΕ. Για τις περιοχές αυτές οι προσφορές  θα αξιολογηθούν αυτόνομα και η αξιολόγηση θα έχει επίσης τελειώσει εντός τριμήνου.
Το υπουργείο θα συνάψει χωριστές συμβάσεις για κάθε περιοχή προς παραχώρηση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον διεθνή διαγωνισμό


ΠΗΓΗ:energypress.gr

Συγχαρητήρια στους συναδέρφους....

Αποτέλεσμα εικόνας για συγχαρητηρια
             Συγχαρητήρια στους συναδέρφους που αντιστάθηκαν και καταδίκασαν την στρατηγική της εργοδοσίας.Η ελπίδα ήρθε !!! 

ΕΛΠΕ: Στις 26/2 ανακοινώνουν τα αποτελέσματα του 2014

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΛΠΕ
Η Ελληνικά Πετρέλαια ΕΛΠΕ γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό ότι τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου 1.1.2014 - 31.12.2014 θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015 μετά τη λήξη της συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα ακολουθήσει τηλεδιάσκεψη για την ενημέρωση των αναλυτών, αναφέρεται στην ανακοίνωση.



ΠΗΓΗ:
euro2day.gr

Τριπλό «όχι» των Αζέρων σε Λαφαζάνη για TAP και φυσικό αέριο

Τριπλό «όχι» των Αζέρων σε Λαφαζάνη για TAP και φυσικό αέριο
“Πόρτα” από τους Αζέρους στα τρία αιτήματα του Παναγιώτη Λαφαζάνη για τον αγωγό TAP, με τα μηνύματα από το Μπακού να μην είναι καθόλου ενθαρρυντικά, μετά και το πρόσφατο ταξίδι του υπουργού στο Αζερμπαϊτζάν.

Σχετικά με το πρώτο “προαπαιτούμενο” για συμμετοχή της Ελλάδα στο μετοχικό κεφάλαιο της, η Socar ξεκαθαρίζει ότι αν η Ελλάδα επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο μερίδιο στην εταιρεία να.... καταβάλει εγκαίρως το τίμημα, ενώ ζητά η επιχείρηση που θα αγοράσει το ποσοστό να παρέχει εγγυήσεις ότι έχει ικανότητα πληρωμής. Αναφορικά με τη μείωση του φυσικού αερίου ένα τέτοιο ενδεχόμενο θεωρείται προς το παρόν αδύνατο, ενώ να κάτι τέτοιο μπορεί συζητηθεί μόνο μετά την έναρξη της προμήθειας αερίου, καθώς η Ελλάδα δεν αγοράζει από τους Αζέρους αέριο. Στο ζήτημα για να εισπράττει η Ελλάδα ετήσια τέλη για τη διέλευση του αγωγού επί ελληνικού εδάφους οι Αζέροιοι παραπέμπουν τον κ. Λαφαζάνη να απευθυνθεί σε επίπεδο ΕΕ.

Όπως τόνισε στο αζέρικο πρακτορείο “azernews” ο αντιπρόεδρος της Socar Ελχάντ Ναζίροφ, με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του Έλληνα υπουργού στο Μπακού, τόνισε ότι “αν η Ελλάδα επιθυμεί να αποκτήσει κάποιο μερίδιο στην εταιρεία του TAP, να βιαστεί να καταβάλει το τίμημα.Εμείς είμαστε διατεθειμένοι να πουλήσουμε μέρος του ποσοστού μας. Θέλουμε ο αγωγός να γίνει πιο ελληνικός. Ο αγοραστής όμως να είναι μια αξιόχρεη εταιρεία, ώστε να μην καθυστερήσει η κατασκευή του αγωγού”.

Μάλιστα, για τη μείωση των τιμών, υπογραμμίζει ότι «είναι αδύνατο να υπάρξει μείωση των τιμών του φυσικού αέριου”, εξηγώντας ότι «σύμφωνα με το συμβόλαιο που υπέγραψαν οι δύο πλευρές το 2013 για 25 χρόνια προβλέπει αλλαγή στις τιμές πώλησης του αερίου μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρξουν πολύ απότομες μεταβολές στις διεθνείς τιμές». Εξάλλου, όπως, τονίζει «θα μπορούσε να συζητηθεί μόνο μετά την έναρξη της προμήθειας αερίου, καθώς προς το παρόν η Ελλάδα δεν αγοράζει από εμάς αέριο, επομένως δεν τίθεται και ζήτημα αλλαγής στις τιμές». Διευκρίνισε δε ότι μια τέτοια συζήτηση δεν αφορά μόνο την Ελλάδα και το Αζερμπαϊτζάν αλλά όλες τις εταιρείες της κοινοπραξίας του αγωγού TAP, που είναι BP με 20%, Socar με 20%, Statoil με 20%, Fluxys με 19%, Enagas με 16%, Axpo με 5%.

Να σημειωθεί ότι θα προμηθευόμαστε από το 2020 αέριο και όπως προβλέπει η συμφωνία ΔΕΠΑ και Socar πρόκειται για 1 δισεκατομμύριο κυβικά μέτρα ετησίως.

Τέλος, για τα ετήσια τέλη για τη διέλευση του αγωγού επί ελληνικού εδάφους η Socar απαντά πως «πρόκειται για θέμα που δεν αφορά εμάς αλλά πρέπει να απευθυνθεί σε επίπεδο ΕΕ».Τόνισε, επίσης, ότι η SOCAR είναι σε επαφή με τη νέα ελληνική κυβέρνηση.


ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Τον έψαχνε καιρό και τον βρήκε, σε ένα πρατήριο ΕΚΟ…

Τον έψαχνε καιρό και τον βρήκε, σε ένα πρατήριο ΕΚΟ…
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός "Se psaxnei" των εταιρειών EKO και DUCATI με μεγάλο δώρο, μια Ducati Multistrada, αξίας 20.000€.

Η ΕΚΟ και η DUCATI, στο πλαίσιο της συνεργασίας που ήδη έχουν στο πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας με την ομάδα της EKO DUCATI TEAM, διοργάνωσαν διαγωνισμό μέσω Facebook, όπου οι συμμετέχοντες, με την απόδειξη της ΕΚΟ Racing 100, διεκδικούσαν μέσω κλήρωσης, εκτός του μεγάλου δώρου, 60 προπληρωμένες κάρτες EKO Racing 100 και συλλεκτικά προϊόντα εξοπλισμού Ducati. Οι αποδείξεις που συγκεντρώθηκαν ξεπέρασαν τις 36.000, με μεγάλο τυχερό, το Γιάννη Ιωάννου, 28 ετών, από τη Θήβα.

Η παράδοση της μοτοσυκλέτας πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της 12/2/2015 στο πρατήριο ΕΚΟ επί της Αττικής Οδού, παρουσία στελεχών και των δύο εταιρειών. Ο μεγάλος νικητής, Γιάννης Ιωάννου δήλωσε: "Ποτέ μου δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να αποκτήσω μια τέτοια μηχανή! Ευχαριστώ τις ΕΚΟ και DUCAΤΙ, και εύχομαι να συνεχίσουν να διοργανώνουν τέτοιους διαγωνισμούς. Επόμενος στόχος μου τώρα, είναι να πάω με τη μηχανή μου και τους φίλους μου ένα μεγάλο ταξίδι".

Καλοτάξιδη Γιάννη! Είμαστε σίγουροι πως η Ducati σου θα ξαναζωντανέψει το πάθος σου για οδήγηση!



ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Αυτές είναι μπίζνες, όχι αστεία! Follow the money, να δείτε το μέγεθος της κοροϊδίας!


Η Eurelectric είναι η Ένωση των εταιρειών ηλεκτρισμού της Ευρώπης και στο τέλος Ιανουαρίου έδωσε στη δημοσιότητα μια συνοπτική έκθεση για τις τάσεις της ηλεκτροπαραγωγής και τη μετάβαση προς μια "οικονομία χαμηλού άνθρακα", με βάση τα απολογιστικά στοιχεία 34 χωρών για το 2013 (ΕΕ-28, Σερβία, Τουρκία, Νορβηγία, Ελβετία, Ισλανδία & Ουκρανία).

Η μεγάλη πρόκληση που διαπιστώνει το όργανο των βιομηχανιών είναι η ...
προσαρμογή των συστημάτων ηλεκτροδότησης σε όλο και μεγαλύτερο μερίδιο μεταβλητής/στοχαστικής/τυχαίας -μη- παραγωγής, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια ηλεκτροδότησης με επενδύσεις σε συστήματα "χαμηλού άνθρακα". Και διαπιστώνει επίσης πως οι τιμές χονδρικής του ρεύματος είναι πολύ χαμηλές για να στηρίξουν νέες επενδύσεις, μ' αποτέλεσμα να υπάρχει στασιμότητα και έλλειμμα νέων επενδύσεων. Μέχρι το 2035 πρέπει να προστεθούν 740GW νέων εργοστασίων, καθώς η παλιά γενιά εργοστασίων ηλεκτροπαραγωγής συμπληρώνει το όριο ηλικίας, και η EURELECTRIC δεν βλέπει πώς αυτό θα επιτευχθεί.

Το πολύ-πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως έχει η πρώτη-πρώτη παράγραφος της έκθεσης: "The adoption of the EU’s 20-20-20 energy and climate policy framework back in 2009 was the first step in Europe’s global policy approach aimed at decarbonising its economy and combating global warming. This set a strong signal in favour of investment in renewable energy sources (RES): As the 20-20-20 package was being implemented, investment in variable RES peaked at levels of over € 130 billion per annum. Altogether € 470 billion went into these technologies from 2010 to 2013, showing the tremendous efforts made in meeting the RES target and initiating profound transformative changes in the power sector. - Η υιοθέτηση του πλαισίου πολιτικής 20-20-20 της ΕΕ το 2009 ήταν το πρώτο βήμα στη συνολική πολιτική της ΕΕ που στοχεύει στην απανθρακοποίηση της οικονομίας της και στην αντιμετώπιση της παγκόσμιας υπερθέρμανσης. Αυτό έθεσε ένα ισχυρό επενδυτικό σήμα προς τις ΑΠΕ: καθώς εφαρμοζόταν το πακέτο 20-20-20, οι επενδύσεις στις μεταβλητές ΑΠΕ κορυφώθηκαν σε επίπεδα άνω των 130 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως. Συνολικά 470 δισεκατομμύρια ευρώ πήγαν σ' αυτές τις τεχνολογίες απ' το 2010 μέχρι το 2013, δείχνοντας τις τρομερές προσπάθειες που έγιναν για την επίτευξη του στόχου για τις ΑΠΕ και το μετασχηματισμό της δομής της ηλεκτροπαραγωγής". 

Ζαλίζουν τα ποσά που πληρώνουμε οι Ευρωπαίοι μέσω των επενδύσεων της ηλεκτροπαραγωγής! Αυτές είναι μπίζνες, όχι αστεία! Follow the money, να δείτε το μέγεθος της κοροϊδίας! Μέσα σε μόλις 4 χρόνια 470 δισεκατομμύρια ευρώ, μιάμιση φορά όλο το Ελληνικό δημόσιο χρέος, βγήκαν απ' τις τσέπες των Ευρωπαίων πολιτών και κατευθύνθηκε κυρίως στις πολύ συγκεκριμένες τσέπες όσων παράγουν εξοπλισμό για ΑΠΕ. Κι επειδή τρώγοντας έρχεται η όρεξη, βάλτε με το νου σας πόσο θα μας κοστίσει η "επενδυτική φρενίτιδα" των νέων 740GW μέχρι το 2035! Και ποιοί θα είναι αυτοί που θα πάρουν τη μερίδα του λέοντος. Καταλάβατε τώρα γιατί με την ενέργεια δένεται όλη η ΕΕ στο άρμα των Γερμανών; Και η Ελλάδα, βεβαίως-βεβαίως; Αυτή δεν είναι εταιρική σχέση, αυτή είναι μόνιμη κοροϊδία. 

"Combating global warming" μας λέει ανερυθρίαστα η έκθεση. Ποιο warming, ποια υπερθέρμανση; Πού τη θυμήθηκαν; Την υπερθέρμανση που σταμάτησε πριν 18 χρόνια και 4 μήνες; Ας πάνε να τα πούνε στη Βοστώνη, που αναστέναξε πέρυσι με το polar vortex, πάγωσε φέτος με τη χιονοθύελλα Juno και ήδη ξαναπαγώνει από τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες των τελευταίων 30 ετών, περιμένοντας την επόμενη ιστορικά μεγάλη χιονοθύελλα. Μπρρρρρ!



ΠΗΓΗ:greeklignite.blogspot.gr

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΣΕΕ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ


Πραγματοποιήθηκε  επίσημη συνάντηση εργασίας μεταξύ μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΣΕΕ και αντιπροσωπείας της Ομάδας των Πρασίνων του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Κοινοβουλίου με επικεφαλής τον κ. K. Sven-Christian Kindler με στόχο την ανταλλαγή απόψεων για τις δυσμενείς επιπτώσεις των Προγραμμάτων Δημοσιονομικής Προσαρμογής, τόσο στον κόσμο της μισθωτής εργασίας, όσο και στην ελληνική κοινωνία και την πραγματική οικονομία συνολικότερα.
Στο πλαίσιο της τοποθέτησής και του διαλόγου που ακολούθησε, οι εκπρόσωποι της ΓΣΕΕ εστίασαν, παραθέτοντας και στοιχεία, στην αποτυχία των μνημονιακών πολιτικών και στις δραματικές συνέπειες που είχαν αυτές για κοινωνία και οικονομία, τονίζοντας την αναγκαιότητα εφαρμογής μια νέας πολιτικής που θα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη, στις επενδύσεις και στην απασχόληση, ενώ θα σέβεται τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα.
Σε μια τέτοια κατεύθυνση άποψη της Συνομοσπονδίας και των Συνδικάτων σε Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο είναι ότι θα πρέπει να δοθεί στη χώρα μας ο απαραίτητος χώρος και χρόνος για να προχωρήσει στο νέο αυτό δρόμο.


ΠΗΓΗ:gsee.gr

Η Κομισιόν βάζει "ταφόπλακα" στην εξαγορά ΔΕΣΦΑ από SOCAR - Στον "αέρα" ο TAP - Επανέρχονται οι Ρώσοι

Αποτέλεσμα εικόνας για Στον "αέρα" ο TAP -
«Ταφόπλακα» στην πολυδιαφημιζόμενη από την κυβέρνηση του Α. Σαμαρά εξαγορά του ΔΕΣΦΑ από την εταιρεία SOCAR βάζει η Κομισιόν παραπέμποντας στις καλένδες τη διερεύνηση για το κατά πόσο μπορεί να επηρεασθεί ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός, διαδικασία απαραίτητη για την ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών στους Αζέρους.

Η εμπλοκή αυτή θέτει πλέον εν αμφιβόλω και τα σχέδια για τον αγωγό TAP, αφού ΔΕΣΦΑ και TAP πήγαιναν «πακέτο», και ανοίγει ξανά διάπλατα η ενεργειακή πόρτα για τους Ρώσους που ήδη έχουν συμπεριλάβει στα σχέδια τους την Ελλάδα με το αγωγό τον οποίο θέλουν να κατασκευάσουν παρακάμπτοντας την Ουκρανία και μεταφέροντας την «πηγή» του φυσικού αερίου για την Ευρωπαϊκή Ένωση στα ελληνοτουρκικά σύνορα.

Οι εξελίξεις «τρέχουν» και φαίνεται πλέον να δημιουργούνται νέα δεδομένα μέσα από τα οποία η Ελλάδα μπορεί να ωφεληθεί. Γιατί η εξαγορά του 66% των μετοχών του ΔΕΣΦΑ από την SOCAR που προωθούσε ο Αντώνης Σαμαράς μόνο και μόνο για να δείξει πώς προχωρά σε αποκρατικοποιήσεις κάθε άλλο παρά ωφέλιμη για τη χώρα ήταν, αφού το αντίτιμο προσδιορίστηκε μόλις στα 400 εκατ. ευρώ.  

Το μείζον σε αυτή την περίπτωση είναι ότι το ναυάγιο επέρχεται όχι λόγω ελληνικής παρέμβασης από τη νέα κυβέρνηση, αλλά από την ίδια την Κομισιόν με μία απόφαση μάλιστα η οποία ελήφθη προεκλογικά και δημοσιοποιείται τώρα. 

Συγκεκριμένα με απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού που ελήφθη στις 21 Ιανουαρίου και αναρτήθηκε μόλις προ ημερών στην ιστοσελίδα της, η Κομισιόν παγώνει χωρίς συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα τη διαδικασία έρευνας που διεξήγε γύρω από τη μεταβίβαση του 66% του ΔΕΣΦΑ στη Socar αντί 400 εκατ. ευρώ.

Η έρευνα επρόκειτο να ολοκληρωθεί στις 22 Απριλίου και, όπως είχε πει ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο οποίος πρόσφατα επισκέφθηκε και το Μπακού, «οι περαιτέρω κινήσεις της κυβέρνησης για την τύχη του ΔΕΣΦΑ θα δρομολογηθούν μετά την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού, στην οποία εκκρεμεί προς εξέταση η συγκεκριμένη εξαγορά».

Στην ανακοίνωσή της, ωστόσο, η ΕΕ μιλάει για «αναστολή του χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης της έρευνας» χωρίς να αναγράφει νέο χρονοδιάγραμμα, κάτι ερμηνεύεται και ως οριστικό πάγωμα στο θέμα του ΔΕΣΦΑ, της μόνης από τις ενεργειακές ιδιωτικοποιήσεις που… έτρεχε.

Πληροφορίες από τις Βρυξέλλες αναφέρουν πώς η Κομισιόν ουδέποτε είδε με θέρμη την προοπτική να περάσει στους Αζέρους η πλειοψηφία των μετοχών του διαχειριστή του ελληνικού συστήματος αγωγών φυσικού αερίου και άφησε το θέμα να σέρνεται και τον Αντώνη Σαμαρά προφανώς να πιστεύει πώς προχωρά το success story του.

Μετά από αυτή την εξέλιξη έχει ενδιαφέρον να δούμε τις αντιδράσεις των Αζέρων, που σίγουρα δεν θα είναι ικανοποιημένοι από αυτή την εξέλιξη. Κι ο λόγος είναι απλός. Δεν κόπτονταν για τον ΔΕΣΦΑ, αλλά για το έργο κατασκευής του αγωγού TAP προκειμένου να μπούνε στην αγορά των Βαλκανίων και να δημιουργήσουν έναν κόμβο στην περιοχή.

Ο ΔΕΣΦΑ εξυπηρετούσε αυτά τα σχέδια αφού οι υποδομές που ελέγχει είναι αλληλένδετες με τη στρατηγική της SOCAR για τη δραστηριοποίησή της επί ευρωπαϊκού εδάφους. Συνεπώς θα πρέπει να αναμένονται εξελίξεις και στο θέμα του TAP με πιθανή την ακύρωση της κατασκευής του.

Σημειώνεται πώς τον ΔΕΣΦΑ είχαν διεκδικήσει και οι Ρώσοι με πολύ μεγαλύτερη προσφορά από αυτή της SOCAR, αλλά η κυβέρνηση του Α. Σαμαρά βρήκε προσχώματα δήθεν στην αντίδραση της Κομισιόν. Θυμίζεται επίσης πώς μετά την επιλογή της SOCAR οι Ρώσοι απέσυραν την προσφορά τους για την ΔΕΠΑ. Τώρα λοιπόν η Μόσχα αναμένεται να σπεύσει να εκμεταλλευτεί τα νέα δεδομένα και σαφώς μια κυβερνητική πολιτική που είναι σαφώς πιο φιλική. 

Τώρα λοιπόν αποκαλύπτεται πώς η προηγούμενη κυβέρνηση όχι εθνική στόχευση δεν είχε, αλλά κοιτούσε να ξεπουλήσει απλά ότι μπορούσε για να βάλει στα ταμεία μερικά εκατομμύρια ευρώ και να δείξει στους Ευρωπαίους ότι προχωράει τις αποκρατικοποιήσεις, σε βάρος βέβαια του δημοσίου συμφέροντος.



ΠΗΓΗ: defencenet.gr

ΒP: H σχιστολιθική επανάσταση στις ΗΠΑ θα τελειώσει μετά το 2020


Η ραγδαία αύξηση της παραγωγής πετρελαίου στις ΗΠΑ πρόκειται να τελειώσει τα επόμενα χρόνια, οδηγώντας σε επίπεδα ρεκόρ την ζήτηση για αργό από τις χώρες του ΟΠΕΚ, εκτιμά η BP σε πρόσφατη έκθεσή της.
Η εταιρεία προβλέπει ραγδαία ανάπτυξη των προμηθειών σχιστολιθικού πετρελαίου, ειδικά στις ΗΠΑ, ως το τέλος της δεκαετίας.
Στη συνέχεια, όμως, ο ρυθμός αύξησης της παραγωγής αυτού του είδους θα επιβραδυνθεί, ανοίγοντας το δρόμο για μια ανάκαμψη στο μερίδιο αγοράς των παραγωγών της Μέσης Ανατολής.
Όπως μεταδίδουν οι F.T., η BP προβλέπει ότι οι ΗΠΑ θα έχουν αυτονομία στο πετρέλαιο ως την δεκαετία του 2030. Τα επόμενα χρόνια αναμένεται να εξελιχθούν σε έναν καθαρό εξαγωγέα πετρελαίου, γράφει στην έκθεση της BP, ο Christopher Adams.
«H τρέχουσα αδυναμία στην αγορά πετρελαίου, η οποία πηγάζει σε μεγάλο βαθμό από την ισχυρή ανάπτυξη στην παραγωγή σχιστολιθικού πετρελαίου στις ΗΠΑ, αναμένεται να υποχωρήσει μετά από αρκετά χρόνια» επισημαίνει. «Αλλά στη συνέχεια, η ανάπτυξη στο σχιστολιθικό πετρέλαιο θα επιβραδυνθεί και η παραγωγή στην Μέση Ανατολή θα κερδίσει και πάλι έδαφος» προσθέτει.


ΠΗΓΗ:energypress.gr

Ταμείο Ορυκτού Πλούτου;


«Ταμείο Εθνικού Πλούτου και Κοινωνικής Ασφάλισης» θα ιδρυθεί σύμφωνα με τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης με προφανή σκοπό να εξασφαλίσει πόρους για την χρηματοδότηση των ασφαλιστικών ταμείων και την ενίσχυση της πολύπαθης κοινωνικής ασφάλισης. Σύμφωνα με κάποιες σκέψεις θα αντλήσει  σε πρώτη φάση ένα μέρος των εσόδων από την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της χώρας  (μεταλλεία, ορυχεία, χρυσός κα) ενώ σε λίγα χρόνια στον «κουμπαρά» αναμένεται  να εισέλθουν πόροι από την αξιοποίηση των ακινήτων του δημοσίου και από την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων.

Πρόκειται προφανώς για μια μετεξέλιξη του ήδη υπάρχοντος Εθνικού Ταμείου Κοινωνικής Αλληλεγγύης Γενεών» (ΕΤΚΑΓ) που συνεστήθη με τον  Ν. 4162/2013 και  αφορά τα έσοδα του Δημοσίου (μερίσματα, δικαιώματα, φορολογία) από την έρευνα και εκμετάλλευση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων.  Μάλιστα στο άρθρο 2 του ως άνω νόμου καθορίζεται περαιτέρω ότι ένα ποσοστό (μέχρι και 75%)  θα κατευθύνεται στο ασφαλιστικό σύστημα, ένα ποσοστό 20% στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ακαδημαϊκή έρευνα τη σχετική με τους ορυκτούς πόρους και ένα υπόλοιπο  5% στις τοπικές κοινωνίες. Ακολουθείται δηλαδή μια πρακτική που έχει ήδη προκριθεί και από άλλα κράτη εντός και εκτός της ΕΕ (Νορβηγία, Ολλανδία, ΗΠΑ, Μ. Βρετανία, Καναδάς και Ιρλανδία) και η οποία απαντά στις δημοσιονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα εθνικά ασφαλιστικά συστήματα διεθνώς.

Μάλιστα ορισμένοι έχουμε προτείνει ένα μικρό μέρος από τα έσοδα αυτά, σε περίπτωση επέκτασης του ταμείου και στους υπόλοιπους ορυκτούς πόρους (πχ. τις σπάνιες γαίες που σχετίζονται με θέματα Εθνικής Άμυνας και Ασφάλειας), να κατατίθεται σε Ειδικό Ταμείο για την Ενίσχυση της Εθνικής Άμυνας [1].

Εννοείται ότι το ανωτέρω ταμείο σήμερα είναι άδειο και θα έχει κάποια τύχη με την  αυστηρή προϋπόθεση ότι  θα επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες και η Ελλάδα μπορεί σε βάθος 25-30 χρόνων να έχει δημόσια έσοδα της τάξεως των 150 δισ. ευρώ, κατά τις προσδοκίες του πρώην ΥΠΕΚΑ. Εννοείται επίσης ότι πρόκειται για μια πρόβλεψη εξαιρετικά επισφαλή, δεδομένης της αβεβαιότητας τόσο σε σχέση με τα κοιτάσματα όσο και σε σχέση με το διεθνές οικονομικό περιβάλλον όπως αυτό αποτυπώνεται στις πολύ χαμηλές -απαγορευτικές σε μεγάλο βαθμό για τα δικά μας κοιτάσματα- τιμές του πετρελαίου.  Συγκριτικά αναφέρουμε ότι το Νορβηγικό Κρατικό Επενδυτικό Ταμείο (GPFG) που επενδύει (από το 1996) τα έσοδα της Χώρας από την παραγωγή υδρογονανθράκων και αερίου στη Β. Θάλασσα, διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους άνω των 800 δισ. δολαρίων.

Μέχρι σήμερα λοιπόν τα λιγοστά δυστυχώς έσοδα του δημοσίου από την εκμετάλλευση του ορυκτού μας πλούτου (λατομεία, ορυχεία, μεταλλεία, γεωθερμία, πετρέλαια κλπ) διασκορπίζονται δεξιά κι αριστερά (λογαριασμός γενικών εσόδων, ταμεία δήμων και περιφερειών, Πράσινο ταμείο κλπ) χωρίς καμία  πρόβλεψη για την επί της ουσίας περιβαλλοντική αποκατάσταση των χώρων που έχουν διαταραχθεί. Ακόμη κι αν στο παρελθόν αυτή είχε προβλεφτεί ρητά (πχ. τα ΕΤΕΡΠΣ παλιότερα) ουδέποτε είδαμε μια τέτοια ανταποδοτική εφαρμογή.

Αλλά ας δούμε τί προοπτικές υπάρχουν και ποιές θα μπορούσαν να είναι δυνητικά οι πηγές του νέου ταμείου αναφορικά με τον τομέα του ορυκτού πλούτου:

1. Μισθώματα. Μισθώματα (πάγια και αναλογικά) από δημόσια λατομεία, δημόσια μεταλλεία, γεωθερμία, υδρογονάνθρακες. Πόσα είναι αυτά ετησίως; Το άθροισμα παγίων και αναλογικών μισθωμάτων για τα δημόσια λατομεία αδρανών και μαρμάρων που βεβαιώνονται ετησίως από τις αρμόδιες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της Χώρας,  τα τελευταία χρόνια της κρίσης, δεν υπερβαίνουν τα 5-6 εκατ. ευρω. Επίσης βεβαιώνονται από το ελληνικό δημόσιο περίπου 2 εκατ. € ετησίως που αφορούν συνολικά τα έσοδα από μισθώματα των δημοσίων μεταλλείων και 2,5 εκατ. € που αφορούν τα λιγνιτωρυχεία που έχουν εκμισθωθεί σε ιδιώτες καθώς και 1,6 εκατ. € προερχόμενα από τα δημόσια ορυχεία βιομηχανικών ορυκτών. Αρα, η εκτίμηση για τα ετήσια έσοδα της Πολιτείας από μισθώματα που αφορούν λατομεία και μεταλλευτικές παραχωρήσεις (πλην υδρογονανθράκων και γεωθερμίας), είναι ετησίως  περίπου 12 εκατ. ευρω. Τα έσοδα από την γεωθερμία είναι για την υψηλή ενθαλπία περίπου 35 χιλ. ευρω ετησίως από τα μισθωμένα πεδία στην Λέσβο και Μέθανα ενώ για την χαμηλή ενθαλπία (θερμοκήπια  κλπ) δεν υπάρχουν συγκεντρωτικά στοιχεία  για τα ποσά που βεβαιώνονται από τις Απ. Διοικήσεις της Χώρας, ειδικά στην Β. Ελλάδα όπου έχουν μισθωθεί ορισμένα πεδία. Δυστυχώς, τα έσοδα από μισθώματα πάσης φύσεως είναι μικρά (αν όχι ελάχιστα) επειδή α) οι παραγωγές οι οποίες συναρτώνται με τα αναλογικά μισθώματα είναι επίσης μικρές, πολύ μικρότερες των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης των ορυκτών πόρων του τόπου μας και β) ένα μέρος των δημοσίων εσόδων αποδίδεται στα ταμεία των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) πχ. το 50% των μισθωμάτων για τα λατομεία μαρμάρων (ΦΕΚ 211 Β 1994).  Τέλος, μόνο ένα μέρος των χρημάτων που βεβαιώνονται ως δημόσια έσοδα εισπράττονται τελικά από το ελληνικό δημόσιο, ακριβώς επειδή οι εξορυκτικές επιχειρήσεις λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν προβεί σε διακανονισμούς οφειλών και είτε αδυνατούν να πληρώσουν είτε πληρώνουν σε δόσεις τις οφειλές τους προς το δημόσιο[2].

2.Τέλη (royalties). Τα τέλη υπέρ του Δημοσίου από τα καλούμενα ιδιωτικά μεταλλεία (royalties) τα οποία θεσμοθετήθηκαν για πρώτη φορά με τον Ν 4042/2012, όπως τροποποιήθηκε με τον Ν 4203/2013 και την Κ.Υ.Α. ΥΠΕΚΑ/Δ8/Δ/Φ1/ οικ.10697/2714/23.6.2014 που εξειδικεύει τον τρόπο και τα κριτήρια υπολογισμού, παρότι   η είσπραξή τους έχει αναδρομικό χαρακτήρα από 1/1/2013, δεν έχουν μέχρι σήμερα καταλογισθεί ώστε να αποφέρουν έσοδα[3].

3. Διοικητικές Κυρώσεις /Πρόστιμα.  Αφορούν παραβάσεις των διατάξεων (ΚΜΛΕ, ΚΓΕ κλπ)  ή παράνομη εκμετάλλευση-χωρίς την κατά τον νόμο άδεια. Ετησίως επιβάλλονται  από τις Επιθεωρήσεις Μεταλλείων διοικητικές  κυρώσεις ύψους περίπου 2-3 εκατ. €, ποινές που αντιστοιχούν σε όλες τις κατηγορίες των ορυκτών. Μέχρι σήμερα πιστώνονται στα ταμεία των κατά τόπους ΟΤΑ. 

Στα παραπάνω θα μπορούσαν να προστεθούν και τα έσοδα από το ειδικό τέλος υπέρ των ΟΤΑ  (5% επί της αξίας των πωλούμενων προϊόντων για τα αδρανή υλικά, άρθρο 15 Ν.2115/93 και 2% για τα βιομηχανικά ορυκτά, Ν.2130/93, άρθρο 27 παρ. 8) τα οποία πιστώνονται στα ταμεία των ΟΤΑ στην περιοχή των οποίων δραστηριοποιούνται οι εξορυκτικές επιχειρήσεις [4]. Επίσης το «λιγνιτικό τέλος»  που προβλέπεται στο άρθρο 20 του Ν. 2446/1996 και έχει οριστεί στο 0,5% του Ετήσιου Κύκλου Εργασιών της Δ.Ε.Η. Α.Ε. και το οποίο κατανέμεται στις Περιφερειακές Ενότητες Φλώρινας, Κοζάνης και Αρκαδίας και στους λεγόμενους «ενεργειακούς» Δήμους αναλογικά προς την παραχθείσα ηλεκτρική ενέργεια από τους θερμικούς λιγνιτικούς σταθμούς των ανωτέρω περιοχών. Ενδεικτικά, το συνολικό ποσό του λιγνιτικού τέλους  που κατανεμήθηκε για το 2013 ήταν περίπου 30 εκατ. €. Τέλος, θα μπορούσαν  να συνυπολογισθούν τα έσοδα υπέρ του πράσινου ταμείου (1% επί της αξίας των πωλούμενων προϊόντων) που αφορά την ένταξη λατομείων στον Ν.4001/2011. Εντούτοις, τόσο τα ανωτέρω ποσά τελών υπέρ ΟΤΑ και Περιφερειών όσο και τα ποσά που σχετίζονται με το Περιβάλλον (τυχόν κατάπτωση εγγυητικών, τέλη υπέρ του πράσινου ταμείου κλπ) προτείνεται να συνεχίσουν να αποδίδονται στους ανωτέρω αποδέκτες και όχι στο κοινό Ταμείο, διότι εξυπηρετούν την αποκατάσταση του περιβάλλοντος αλλά και την ανταπόδοση πόρων προς τους πρωτοβάθμιους και δευτεροβάθμιους ΟΤΑ. 

Από την παραπάνω ανάλυση προκύπτει ότι η αποτίμηση των ενδεχομένων εσόδων ενός Ταμείου Ορυκτού Πλούτου σε αριθμούς για τη σημερινή περίοδο είναι μάλλον απογοητευτική, και θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα  αν δεν μεγαλώσει η «πίτα» με τους υδρογονάνθρακες, ενδεχομένως το χρυσό, τις σπάνιες γαίες και τη γεωθερμία.  Μολαταύτα, η συγκέντρωση των εσόδων του ορυκτού πλούτου σε ένα ενιαίο ταμείο είναι καταρχήν προς την ορθή κατεύθυνση αρκεί φυσικά ο στόχος να περιορίζεται στα πάσης φύσεως έσοδα από την εκμίσθωση  και γενικότερα αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου και όχι από την τυχόν εκποίηση των μεταλλευτικών δικαιωμάτων, όπως ανερυθρίαστα είχε προταθεί παλιότερα από τον μνημονιακό  Ν. 3986/2011 με την τη δημιουργία εταιρείας ειδικού σκοπού (ΕΕΣ)[5]

Τα μεταλλευτικά δικαιώματα (μεταλλεία, γεωθερμία, υδρογονάνθρακες κλπ) του δημοσίου ανήκουν στην ελληνική πολιτεία και τον ελληνικό λαό, ΔΕΝ πωλούνται και ΔΕΝ μεταβιβάζονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, παρά μόνο εκμισθώνονται σε ιδιώτες για έρευνα και εκμετάλλευση με συγκεκριμένο μίσθωμα που συνομολογείται υπέρ του δημοσίου.               

Όμως για να έχουμε μισθώματα και να φτάσουμε στο σημείο να ασκούμε κοινωνική πολιτική με αυτά, όπως πχ. οι Νορβηγοί, απαιτείται πρώτα το αυτονόητο: να αναπτύξουμε τον ορυκτό μας πλούτο, να τον ερευνήσουμε πρώτα, να υπολογίσουμε το «τίμημα» της εκμετάλλευσης, να εκτιμήσουμε αν και πόσο από το «τίμημα» μπορούμε να αποδεχτούμε, να μάθουμε να μην λέμε διαρκώς είτε «ναι σε όλα» είτε  «όχι σε όλα». Να εφαρμόσουμε επιτέλους στρατηγική για τον ορυκτό μας πλούτο, μια στρατηγική  που οφείλει να είναι σταθερή και διαφανής, αλλά και με δυνατότητα αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τις εκάστοτε κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες ή για λόγους προστασίας του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος[6].                  

* Ο Δρ. Πέτρος Τζεφέρης είναι διδάκτωρ ΕΜΠ-συγγραφέας, διευθυντής ΥΠΑΠΕΝ



ΠΗΓΗ.capital.gr

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑ ΧΩΡΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΛΠΗ

BEA         ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  2014
               
                 ΝΑΙ 215, ΟΧΙ 273, ΛΕΥΚΑ 16 , ΑΚΥΡΑ 05.

                 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΠΣΕΕΠ
       
                 ΝΑΙ 224, ΟΧΙ 273, ΛΕΥΚΑ 16, ΑΚΥΡΑ 05.

                 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΤΑΑΤ

                 ΝΑΙ 229, ΟΧΙ 242, ΛΕΥΚΑ 33, ΑΚΥΡΑ 05. 


BEE         ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

                 ΝΑΙ 159, ΟΧΙ 167, ΛΕΥΚΑ 16, ΑΚΥΡΑ 04.

                ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΠΣΕΕΠ
      
                 ΝΑΙ 164, ΟΧΙ 167, ΛΕΥΚΑ 14, ΑΚΥΡΑ 05.

                ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΤΑΑΤ

                ΝΑΙ 174, ΟΧΙ 153, ΛΕΥΚΑ 19, ΑΚΥΡΑ 04. 


BEΘ       ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

               ΝΑΙ 283, ΟΧΙ 93, ΛΕΥΚΑ 09, ΑΚΥΡΑ 0.

              ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΠΣΕΕΠ

               ΝΑΙ 280, ΟΧΙ 91, ΛΕΥΚΑ 13, ΑΚΥΡΑ 01.

             ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΤΑΑΤ

              ΝΑΙ 300, ΟΧΙ 67, ΛΕΥΚΑ 18, ΑΚΥΡΑ 0


ΜΑΡΟΥΣΙ.      ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014

                         ΝΑΙ 30, ΟΧΙ 8, ΛΕΥΚΑ 3, ΑΚΥΡΑ 0.

              ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΠΣΕΕΠ

              ΝΑΙ 31, ΟΧΙ 08, ΛΕΥΚΑ 02, ΑΚΥΡΑ 0.

             ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΤΑΑΤ

              ΝΑΙ 27, ΟΧΙ 9, ΛΕΥΚΑ 05, ΑΚΥΡΑ 0. 

Ανακοίνωση ΠΣΕΕΠ για ψηφοφορίες έγκρισης Απολογισμού 2014


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μετά τη λήξη των ψηφοφοριών για την έγκριση του ∆ιοικητικού και Οικονοµικού Απολογισµού ΠΣΕΕΠ για το 2014 σας ανακοινώνουµε τα συγκεντρωτικά αποτελέσµατα των ψηφοφοριών.
Εγγεγραµµένοι 1.667, ψήφισαν 1.285, Έγκυρα 1.276.
\
∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014
ΝΑΙ 687, ΟΧΙ 545, ΛΕΥΚΑ 44, ΑΚΥΡΑ 09.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΠΣΕΕΠ
ΝΑΙ 699, ΟΧΙ 522, ΛΕΥΚΑ 53, ΑΚΥΡΑ 11.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2014 – ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015 ΤΑΑΤ
ΝΑΙ 730, ΟΧΙ 471, ΛΕΥΚΑ 75, ΑΚΥΡΑ 09. 



ΠΗΓΗ:pseep.gr