Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016

Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο παντός εδάφους που κατασκευάστηκε το 1974 έμεινε μόνο στα δύο πρώτα κομμάτια

Αποτέλεσμα εικόνας για Το Πρώτο Ελληνικό Αυτοκίνητο Παντός Εδάφους που Κατασκευάστηκε το 1974 Έμεινε Μόνο στα Δύο Πρώτα Κομμάτια
Από το praktoreio-sport.gr
Το όραμα του Γιάννη Γουλανδρή που ήθελε να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο παντός εδάφους (SUV) να διαθέτει τις ανέσεις μιας τετράθυρης λιμουζίνας, να έχει τη δυναμική ενός ισχυρού τζιπ και αισθητικά στοιχεία της εποχής του 1930, τελικά πραγματοποιήθηκε το 1974. Το ελληνικό δημιούργημα που οραματίστηκε ο Ελληνας εφοπλιστής ονομάστηκε Neorion Chicago. Ονομασία που προήλθε από τα ναυπηγεία στο Νεώριο της Σύρου, αφού κατασκευάστηκε στον συγκεκριμένο χώρο, έχοντας ως έμβλημα την άγκυρα, που ήταν σήμα των ναυπηγείων. Παράλληλα το Neorion Chicago έγινε το δεύτερο πολυτελές SUV αυτοκίνητο στον κόσμο μετά το Range Rover.

Η αρχική ιδέα, ήταν να κατασκευαστεί ένα πολυτελές αυτοκίνητο παντός εδάφους με έντονη κλίση προς ένα επιβατικό. Η προσπάθεια υλοποίησης της κατασκευής ξεκίνησε ..

Η σύμβαση της Κοινοπραξίας στο θαλάσσιο οικόπεδο 2 και το μέλλον των ελληνικών υδρογονανθράκων

Απο το lygeros.org
Από τον Νοέμβριο του 2014 που προκηρύχθηκε ο Διαγωνισμός των 20 θαλάσσιων οικοπέδων στο Ιόνιο Πέλαγος και Νότια της Κρήτης είχαμε επισημάνει την ανάγκη και τα χαρακτηριστικά της διαγωνιστικής διαδικασίας να είναι συμβατά με τα διεθνώς κρατούντα, ώστε να μπορέσουμε να έχουμε πολλές επενδυτικές προσφορές εκ μέρους μεγάλων πετρελαϊκών εταιρειών. Είχαμε επισημάνει ιδιαιτέρως ότι ο διαγωνισμός για να είναι ελκυστικός για μεγάλες και εύρωστες πετρελαϊκές εταιρείες έπρεπε το μέγεθος των θαλασσίων οικοπέδων να καλύπτει το γεωλογικό και οικονομικό κίνδυνο των αναμενόμενων επενδύσεων στην περιοχή.

Αντ' αυτού διαπιστώσαμε ότι το μέγεθος των προκηρυχθέντων οικοπέδων από τον προηγούμενο υπουργό ήταν σε γενικές γραμμές ομοιόμορφο και χωρίς διαφοροποίηση βάσει των γεωλογικών πληροφοριών και των αναμενόμενων γεωλογικών κινδύνων τυχόν ανακαλύψεων στην περιοχή. 

Ιδιαίτερα στο Βόρειο Ιόνιο, όπου ήδη γνωρίζαμε τους ..

ExxonMobil Κύπρου: Ερχόμαστε στην ΑΟΖ με προοπτική 30ετίας

Αποτέλεσμα εικόνας για ExxonMobil Κύπρου: Ερχόμαστε στην ΑΟΖ με προοπτική 30ετίας
Απο το philenews.com
 Η διεκδίκηση από την κοινοπραξία-μαμούθ των ExxonMobil- Qatar Petroleum, του τεμαχίου «10» της κυπριακής ΑΟΖ που έχει αναδειχθεί με βάση και το ενδιαφέρον ως ένα από τα φιλέτα του Γ΄ Γύρου Αδειοδότησης, ήταν μια από τις μεγαλύτερες θετικές εκπλήξεις του ενδιαφέροντος που επιδείχθηκε. Η ExxonMobil, ανοίγει σήμερα τα χαρτιά της στον «Φ» με τον διευθύνοντα σύμβουλό της στην Κύπρο Βαρνάβα Θεοδοσίου.

Ο κ. Θεοδοσίου είναι από δεκαετίες στέλεχος της ExxonMobil και άριστος γνώστης και των ενεργειακών θεμάτων του τόπου μας, ως διευθύνων σύμβουλος της ExxonMobil Κύπρου. Προφανώς, ενεργά αναμεμειγμένος και στην πρόταση της κοινοπραξίας που συμμετέχει η εταιρεία του, για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων έρευνας και ανάπτυξης, μελλοντικά και εκμετάλλευσης του τεμαχίου «10» και των αρκετά υποσχόμενων γεωλογικών σχηματισμών του.  Και μας αποκαλύπτει, ότι βλέπει με προοπτική 30ετίας την ανάπτυξη των υδρογονανθράκων στην Κύπρο. Όπως και ότι στόχος της, αν θα πετύχει να αναδειχθεί σε ανάδοχο των δικαιωμάτων έρευνας και ανάπτυξης του τεμαχίου «10», θα είναι η μεταφορά του φυσικού αερίου στην Κύπρο και η ανάπτυξη τερματικού υγροποίησης LNG. Όχι τυχαία και η σύμπραξή της με τον κολοσσό του LNG – την Qatar Petroleum. Βέβαια με τη διεθνή εμπειρία του αμερικανικού κολοσσού, μας υπογραμμίζει ότι στην ενέργεια τίποτα δεν επιτυγχάνεται σε μία νύκτα.

Η ExxonMobil είναι η πολυεθνική πετρελαιοειδών με ενδεχομένως την πιο μακρά παρουσία στην Κύπρο…

Επιδιώκεται νέα παράταση ενός μηνός στο "ματς" του ΔΕΣΦΑ αλλά οι οιωνοί δεν είναι καλοί...

Από το energypress.gr
Την απάντηση των Αζέρων στην ελληνική πρόταση να παρατείνουν για έναν ακόμη μήνα την εγγυητική τους επιστολή, αναμένει σήμερα η κυβέρνηση, προσδοκώντας ότι ως το τέλος Νοεμβρίου θα βρεθεί τελικά λύση στην "πολυκαιρισμένη" συμφωνία ιδιωτικοποίησης του ΔΕΣΦΑ.

Αλλά οι οιωνοί δεν είναι οι καλύτεροι, η SOCAR και η SNAM συνεχίζουν να θεωρούν πως το 66% του ΔΕΣΦΑ κοστίζει αρκετά λιγότερο από 400 εκατ. ευρώ μετά την ρύθμιση Σκουρλέτη, γεγονός που σημαίνει ότι ακόμη και αν υπάρξει "δεύτερη ευκαιρία", ουδείς μπορεί να διαβεβαιώσει ότι δεν θα πρόκειται απλά για παράταση του θρίλερ με αμφίβολες προοπτικές.

Υπό αυτή την έννοια, η σημερινή συνάντηση των τριών εμπλεκομένων πλευρών αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Οχι μόνο επειδή εκπνέει..

Σημαντική αβεβαιότητα επικρατεί γύρω από τις τιμές του αργού πετρελαίου

Αποτέλεσμα εικόνας για Σημαντική αβεβαιότητα επικρατεί γύρω από τις τιμές του αργού πετρελαίου
Από το naftikachronika.gr
Η Παγκόσμια Τράπεζα, δημοσίευσε τις «προβλέψεις» της για τις τιμές του αργού πετρελαίου της για το 2017. Η τιμή που εικάζει είναι μάλλον πιο «αισιόδοξη» και πλησιάζει τα 55 $ το βαρέλι, από την προηγούμενη εκτίμηση της για $ 53 ανά βαρέλι. Η τιμή για το 2017 θα είναι όμως σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα προβλέψεις της εξαιρετικά χαμηλότερη.

Η Τράπεζα εστιάστηκε σε πρόσφατες ανακοινώσεις της αλλά και στο σχέδιο..

Γιατί τα στοιχήματα για το πετρέλαιο "βλέπουν" μείωση των τιμών

Αποτέλεσμα εικόνας για πετρελαιο
Από το newmoney.gr
Η ολοένα και αυξανόμενη λίστα των χωρών του OPEC που θέλουν να μην συμπεριληφθούν στην προτεινόμενη μείωση της παραγωγής οδηγεί τους αναλυτές σε αναμονή μειωμένων τιμών αργού στο εγγύς μέλλον.

Τα "στοιχήματα" για πτώση του WTI αυξήθηκαν, τη στιγμή που το Ιράκ προστέθηκε στη λίστα των Iράν, Νιγηρίας και Λιβύης, προσπαθώντας να μην συμπεριληφθεί στη λίστα των χωρών που θα μειώσουν την παραγωγή τους.

Ο OPEC είχε ήδη δώσει ..

Οι δυνάμεις της εργασίας και της επιχειρηματικότητας απαιτούν εμφατικά την ενίσχυση του θεσμού των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων Πανελλήνια Συνδρομητική Έρευνα κοινής γνώμης της Metron Analysis για τη ΓΣΕΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για γσεε
Από το gsee.gr
Το 61% των Ελλήνων πολιτών κρίνουν αναγκαία την ενδυνάμωση των Ελεύθερων Συλλογικών Διαπραγματεύσεων σε όλους τους κλάδους απασχόλησης και τη διάρθρωση της πραγματικής οικονομίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα Πανελλήνιας Συνδρομητικής Έρευνας που διενήργησε η Metron Analysis για λογαριασμό της ΓΣΕΕ στο πεδίο της αγοράς εργασίας.

Η Τηλεφωνική Έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σταθμισμένο δείγμα (φύλο, ηλικία, ψήφο στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές) 1.205 ατόμων ηλικίας από 18 και άνω.

Η ενίσχυση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας καταγράφεται ως..

Η κρίση οδηγεί σε ραγδαία αύξηση των εργατικών ατυχημάτων


Από το newmoney.gr
Ραγδαία αύξηση καταγράφουν τα εργατικά ατυχήματα στη χώρα μας, θανατηφόρα και μη, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η ΕΛΣΤΑΤ. Μία εξέλιξη πάντως που χρονικά συνδέεται τόσο με το «ξήλωμα» των εργασιακών σχέσεων με τη μεταρρύθμιση του 2012, την ιδιαίτερα υψηλή ανεργία που επικρατεί στη χώρα μας αλλά και τις καταγγελίες των Εργατικών Συνδικάτων για μείωση των μέτρων ασφαλείας σε μία προσπάθεια περικοπής του λειτουργικού κόστους επιχειρήσεων. 

Η έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ αφορά το έτος 2014 και είναι άκρως αποκαλυπτική για τα ατυχήματα – δυστυχήματα που συνέβησαν, αναδεικνύοντας παράλληλα τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα, τους κλάδους αλλά και τους συνήθεις τραυματισμούς. Ανατριχιαστικό επίσης είναι οι τρόποι με τους οποίους εργάτες βρήκαν τραγικό θάνατο στη δουλειά τους..