Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018

‘’Κυνήγι θησαυρού’’ το φυσικό αέριο στη Μεσόγειο: Τι βλέπουν οι Γερμανοί πίσω από τις διενέξεις

Από το mignatiou.com
Στα μεγάλα «παιχνίδια» που παίζονται στη Μεσόγειο αναφορικά με τα κοιτάσματα φυσικού αερίου που υπάρχουν εκεί αναφέρεται το γερμανικό περιοδικό “Der Spiegel” σε εκτενές δημοσίευμά στην ηλεκτρονική του έκδοση. 

Το κείμενο φέρει τον τίτλο «Κυνήγι για τον θησαυρό της Μεσογείου» και περιγράφει την κατάσταση τόσο νότια της Κύπρου όπου το τουρκικό πολεμικό ναυτικό κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου παρεμποδίζει την πλεύση του γεωτρύπανου της ιταλικής ΕΝΙ, όσο και στη διαφιλονικούμενη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ. 

Το γερμανικό περιοδικό αναφέρει πως στη Μεσόγειο υπάρχουν ..

Γιατί οι Τούρκοι δεν κάνουν πίσω στην επιχείρηση δίεισδυσης στην κυπριακή ΑΟΖ - Ανέβαλαν τον ενεργειακό διάλογο με την ΕΕ

Από το worldenergynews.gr
Η 22α Φεβρουαρίου του 2018 ημέρα Πέμπτη είναι η ημέρα - κλειδί για τις προθέσεις των Τούρκων καθώς λήγει η NAVTEX με την οποία έχουν δεσμεύσει την περιοχή του Οικοπέδου 3 της κυπριακής ΑΟΖ για στρατιωτικά γυμνάσια, αποκλείοντας παράλληλα και την δυνατότητα γεωτρήσεων από το πλοίο - γεωτρύπανο Saipem 12000 της ENI.

Αν η Άγκυρα ανανεώσει την NAVTEX τότε το πιο πιθανό είναι οι Κύπριοι, που τηρούν στάση αναμονής να ζητήσουν..

Ραφήνα : Σε έκταση του Δήμου η επεξεργασμένη "λάσπη" πετρελαίου της Motor Oil.

Από το rpn.gr
Στην Ελλάδα, τα διυλιστήρια πετρελαίου παράγουν περίπου 34 000 τόνους ιλύος(λάσπης)  πετρελαίου (PRS) ετησίως, ενώ οι αντίστοιχες ποσότητες PRS που παράγονται στην Ευρώπη υπολογίζονται σε περίπου 1 εκατομμύριο τόνους. Οι PRS, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε υδρογονάνθρακες και βαρέα μέταλλα, ταξινομούνται ως επικίνδυνα απόβλητα και η παραγωγή τους αυξάνει σημαντικά ..

Νέο καύσιμο από τα Ελληνικά Πετρέλαια

Από το fpress.gr
Μια πολύ σημαντική είδηση για την ναυτιλιακή κοινότητα έκρυβε η ομιλία του CEO της ΕΛΠΕ Γρηγόρη Στεργιούλη στο συνέδριο “Egypt Petroleum Show” – EGYPS 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο πριν λίγες μέρες. Ποια είναι αυτή; Η δυνατότητα των ΕΛΠΕ να παράξουν και να διαθέσουν στην αγορά από το 2020 το νέο ναυτιλιακό καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς για τις θαλάσσιες μεταφορές που έχει θεσπίσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ).

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι..