Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Δικτατορία, “Δημοκρατία” και το Ελληνικό γονίδιο της αντίστασης

ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Λυπάμαι πολύ που διαπιστώνω ότι όλοι οι Έλληνες ακόμη δεν έχουμε καταλάβει τη δύναμη μας και ξανακάνουμε τα ιδία λάθη του παρελθόντος….. Και πάλι μέσα αυτή  τη τεράστια δοκιμασία που έχει μπει όλος ο ελληνισμός , όχι μόνο η Ελλάδα ,  εξακολουθούμε να μιλάμε για κόμματα , δημοκρατίες , δικτατορίες και για το τι κάναμε εγώ , εσύ , αυτός , εμείς , εσείς , αυτοί…….

Για ποιες δικτατορίες και για ποιες δημοκρατίες στην Ελλάδα μιλάτε; Ποια δημοκρατία μπορεί να έχει την ‘’τιμή’’ να ονομάζεται έτσι όταν στηρίζετε σε πολιτικούς που άλλα λένε πριν τις εκλογές και άλλα κάνουν μετά; Δημοκρατία είναι η υφαρπαγή των ψήφων των πολιτών με πονηριές , συμφέροντα  και ψέματα; Αυτό το λέγετε  δημοκρατία;  Δημοκράτες λέτε τους πολιτικούς που υποστηρίζουν τα συμφέροντα των ξένων χώρων  και ντόπιων ολιγαρχιών , είτε ανατολής είτε δύσης , και όχι των πολιτών της  χώρας ,  αρκεί αυτοί να έχουν εξουσία και χρήμα; Αυτό είναι δημοκρατία; Πες τε μου ποια είναι η διαφορά του δικτάτορα από τον πουλημένο και υποκριτή ‘’δημοκράτη’’ πολιτικό….. Και οι δυο κάνουν αυτό που τους διέταξαν και όχι αυτό που θέλουν οι πολίτες της χώρας! Η διαδικασία είναι αυτή που σας  πειράζει;


Πες τε μου ποια είναι η διαφορά μεταξύ  δικτατορίας και δυτικού τύπου δημοκρατίας στην Ελλάδα: οι μεν δικτάτορες αποφασίζουν μόνοι τους  , αλλά πάντα μετά από υπόδειξη ξένων δυνάμεων ,  να φυλακίσουν και να δολοφονήσουν τους αντιπάλους  και τους πολίτες τους  ενώ οι ‘’δημοκράτες’’ έχουν συνεργάτες ‘’του ναι σε όλα’’ και καταδικάζουν εχθρούς και φίλους στην αιώνια εθνική  υποδούλωση , οικονομική καταστροφή και εξευτελισμό και στο τέλος και φυλακή μέσω τους ΣΔΟΕ (sic)  ‘’δημοκρατικά’’!!!! Με νόμους που και στις δυο περιπτώσεις συντάσσονται από τους ξένους εντολείς  και εκτελούνται από τους  εγχώριους βρικόλακες  ,  που πίνουν το αίμα των συμπολιτών τους ,  είτε με τη μέθοδο του ‘’αποφασίζομεν και διατάσομεν’’ είτε με τη μέθοδο του κατεπείγοντος  μεσάνυχτα παραμονή δεκαπενταύγουστου  και τώρα τελευταία με ‘’πράξη νομοθετικού περιεχομένου’’ Σαμάρο-δημοκρατικά  (είναι νέο είδος αυτό…)…


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


ΠΗΓΗ:olympia.gr/

Πύρ και μανία η Greenpeace με Βενιζέλο. Άνοιξε την πόρτα για αμερικάνικο μεταλλαγμένο προιόν στην Ευρώπη.


Πύρ και μανία είναι η Greenpeace, οικολογικές οργανώσεις και ευρωπαϊκά πράσινα κόμματα με την "εξυπηρέτηση" Βενιζέλου στην ψηφοφορία σχετικά με το αμερικανικό προϊόν Pioneer 1507, καλαμπόκι που φέρει επιπλέον γονίδια ώστε να παράγει μια εντομοκτόνο ουσία.


Σε επιστολή τους, 12 Υπουργοί (της Αυστρίας, Βουλγαρίας, Κύπρου, Γαλλίας, Ουγγαρίας, Ιταλίας, Λετονίας, Λιθουανίας, Λουξεμβούργου, Πολωνίας, Σλοβενίας και Μάλτας), τονίζουν τις νομικές, πολιτικές και επιστημονικές ανησυχίες γύρω από την έγκριση του μεταλλαγμένου καλαμποκιού, ενώ επαναλαμβάνουν και την έντονη αντίθεση σημαντικής πλειοψηφίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και των κρατών μελών σε αυτή.


Από την επιστολή αυτή απουσιάζουν οι υπογραφές του Έλληνα Υπουργού και άλλων έξι κρατών που είχαν επίσης απορρίψει την πρόταση στην ψηφοφορία της 11ης Φεβρουαρίου, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Συμβουλίου Γενικών Υποθέσεων της ΕΕ.


Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Greenpeace

«Είναι η δεύτερη ευκαιρία που χάνει ο κ. Βενιζέλος να κλείσει την πόρτα της Ευρώπης στα μεταλλαγμένα, μέσα σε λίγες ημέρες. Ήδη, αν και είχε καταψηφίσει την πρόταση στη σχετική ψηφοφορία της 11ης Φεβρουαρίου, δεν ζήτησε την απόσυρση της πρότασης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την ιδιότητά του ως προεδρεύοντος του Συμβουλίου. Έτσι έχασε μία ουσιαστική πρώτη ευκαιρία να ηγηθεί μίας ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας που τελικά λαμβάνουν άλλοι ερήμην του».



 «Η αδράνεια του κ. Βενιζέλου να αναλάβει πρωτοβουλίες για την απόρριψη του μεταλλαγμένου καλαμποκιού στην Ευρώπη προκαλεί μεγάλα ερωτηματικά. 


Η Ελλάδα στο παρελθόν, εκτός από τη σταθερά αρνητική θέση της στην απελευθέρωση μεταλλαγμένων οργανισμών, έχει αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. 


Περιμένουμε ο κ. Βενιζέλος να ανταποκριθεί στη βούληση της πλειονότητας των Ελλήνων καταναλωτών που δεν θέλουν τα μεταλλαγμένα στο πιάτο τους»,


δήλωσε η Έλενα Δανάλη, Υπεύθυνη της εκστρατείας της Greenpeace για τη Βιώσιμη Γεωργία.


Τέλος η Greenpeace καλεί τον Έλληνα Υπουργό Εξωτερικών, κ. Ευάγγελο Βενιζέλο να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλία για την απόσυρση της πρότασης για έγκριση του μεταλλαγμένου καλαμποκιού και να στηρίξει αντίστοιχες κινήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.


Η τελική απόφαση θα ληφθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μετά από την καταψήφιση της πρότασης για έγκριση του μεταλλαγμένου καλαμποκιού 1507 από το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων.

ΠΗΓΗ:lefteria-news.blogspot.gr/

Συρία: Το εμπόριο των κοιτασμάτων πετρελαίου στα χέρια της αντιπολίτευσης και οι προσπάθειες του Άσαντ

Συρία: Το εμπόριο των κοιτασμάτων πετρελαίου στα χέρια της αντιπολίτευσης και οι προσπάθειες του Άσαντ
Η Συρία έχει περίπου 2,5 δισ. βαρέλια αργού πετρελαίου, την μεγαλύτερη ποσότητα από την άποψη των αποδεδειγμένων αποθεμάτων στην Ανατολική Μεσόγειο κάνει , αλλά γενικότερα σε παγκόσμια κλίμακα είναι ένας μικρός παίκτης στον οποίο αντιστοιχεί λιγότερο από το 1% της παγκόσμιας παραγωγής .

Τα πετρελαϊκά κοιτάσματα που συγκεντρώνονται κυρίως στα ανατολικά και βορειοανατολικά της χώρας ήταν στο παρελθόν ένα κρίσιμο στοιχείο της οικονομίας της Συρίας που αντιστοιχούσε σε περισσότερο από το 25 % της οικονομικής παραγωγής της χώρας. 

Σήμερα η παραγωγή έχει μειωθεί πλέον κατά 95%, ενώ η κυβέρνηση έχει χάσει τον έλεγχο των πετρελαιοπηγών από ισλαμικές ομάδες ανταρτών.

Μόλις κατακαθίσει η σκόνη της εξέγερσης, εταιρείες εξερεύνησης και παραγωγής περιμένουν για να μελετήσουν δυναμικό της Συρίας σε πετρέλαιο από σχιστόλιθο την ποσότητα του οποίου η κυβέρνηση εκτιμούσε το 2010 στα 50 δισ. τόνους .

Η Συρία έχει και αυτή μερίδιο στο Levant Basin ή αλλιώς το κοίτασμα Λεβιάθαν όπου το Ισραήλ έχει ήδη στα χέρια του ευρήματα και ο Λίβανος ελπίζει να ξεκινήσει την εξερεύνηση του, αν καταφέρει ποτέ να εγκαταστήσει ένα νέο υπουργικό συμβούλιο για να περάσει η απαραίτητη νομοθεσία.

Από τις 10 Φεβρουαρίου η πλούσια σε κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου Deir az-Zor ελέγχεται  από την Αλ-Nusra και περίπου 10 άλλες ομάδες ανταρτών πράγμα που αφήνει εκατομμύρια Σύριους χωρίς πετρέλαιο, εκτός εάν ο Άσαντ αποφασίσει να αγοράσει πετρέλαιο από τους αντάρτες.

Από τις 13 Απριλίου η Ε.Ε ήρε την απόφαση εμπάργκο στο συριακό πετρέλαιο, αγοράζοντας απευθείας πετρέλαιο από τους αντιφρονούντες ενώ εξάγει προς αυτούς τεχνολογία και εξοπλισμό, επενδύοντας στην πετρελαϊκή βιομηχανία της Συρίας.

Σύμφωνα με την Αμερικανική γεωλογική σχολή στο κοίτασμα Λεβιάθαν υπάρχουν 122 τρισ. κυβικά πόδια φυσικού αερίου και τουλάχιστον 1,7 δισ. βαρέλια πετρέλαιο.

Στα τέλη Δεκεμβρίου η Συρία συμφώνησε με την ρωσική εταιρεία SoyuzNefteGaz συμφωνία ύψους 90 εκατ. δολαρίων για κοινή εξερεύνηση πετρελαίου στα ανοικτά των ακτών της Μεσογείου, μια συμφωνία που σύμφωνα με του πολέμιους του καθεστώτος Άσαντ θα χρησιμοποιηθεί για να πιέσει τους αντάρτες προς την κατάπαυση του πυρός.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Χρωστάμε σχεδόν όσο και οι Γερμανοί

Χρωστάμε σχεδόν όσο και οι Γερμανοί
Την ώρα που πολύς λόγος γίνεται για τα χρήματα που χρωστά η Ελλάδα, μελέτη του Bloomberg προσεγγίζει διαφορετικά το θέμα «χρέος» και δείχνει μια άλλη οπτική. Έτσι χώρες που θεωρούνται πρότυπα για την Ελλάδα και επιτυχημένα παραδείγματα δημοσιονομικής πολιτικής, βρίσκονται υψηλότερα από την Ελλάδα στο κατά κεφαλή χρέος, δηλαδή στην κατάταξη που δείχνει πόσο χρωστάει ο κάθε πολίτης της εκάστοτε χώρας.

Πρώτη στη λίστα βρίσκεται η Ιαπωνία των 127,1 εκατ. κατοίκων. Η Ιαπωνία έχει χρέος ίσο με το 242,3% του ΑΕΠ της χώρας και ο κάθε Ιάπωνας χρωστά 99.725 δολάρια.

Δεύτερη στην κατάταξη του κατά κεφαλήν χρέους βρίσκεται η Ιρλανδία. Η πρώτη χώρα που βγήκε από το μνημόνιο, με πληθυσμό 4,6 εκατ. κατοίκων έχει χρέος ίσο με το 121% του ΑΕΠ της και κάθε Ιρλανδός χρωστά 60.356 δολάρια. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ που με πληθυσμό 319,3 εκατ. έχει χρέος ίσο με το 107,3% του ΑΕΠ της και κάθε Αμερικανός χρωστά 58.604 δολάρια.

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Σιγκαπούρη. Η χώρα που σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα κατατάσσεται στην 1η θέση στον δείκτη που μετράει το πόσο φιλικό είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον και με ένα από τα υψηλότερα βιοτικά επίπεδα.

Η Σιγκαπούρη έχει χρέος ίσο με το 106,2% του ΑΕΠ της και κάθε κάτοικος από τα 5,5 εκατ, κατοίκους της χρωστά 56.980 δολάρια. Στην πέμπτη θέση βρίσκεται το Βέλγιο, με το χρέος της χώρας στο 101,2% του ΑΕΠ της, ενώ κάθε Βέλγος χρωστά 47.749 δολάρια. Έκτη στη λίστα είναι η Ιταλία με χρέος στο 133,1% του ΑΕΠ της, ενώ κάθε Ιταλός χρωστά 46,757 δολάρια.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην 12 θέση στη κατάταξη του κατά κεφαλήν χρέους με το χρέος επί του ΑΕΠ της χώρας να βρίσκεται στο 174%, ενώ κάθε Έλληνας χρωστά 38.444 δολάρια.

Η Γερμανία, η ατμομηχανή της ευρωπαϊκής οικονομίας, βρίσκεται μόλις δύο θέσεις πιο κάτω από την Ελλάδα στη λίστα με το κατά κεφαλήν χρέος. Η ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης έχει χρέος ίσο με το 78% του ΑΕΠ της και κάθε Γερμανός χρωστά 35.881 δολάρια.



ΠΗΓΗ:zougla.gr

Εκθεση-σοκ για το ελληνικό χρέος από το Ινστιτούτο Levy διαψεύδει την κυβέρνηση


Το χρέος της χώρας όχι μόνο δεν πρόκειται να μειωθεί αλλά θα φτάσει στο απίστευτο νούμερο του 208% το 2015, λόγω της λιτότητας που "κόβει τα πόδια" σε οποιαδήποτε ανατυξιακή προοπτική και συνεπώς σε αύξηση του  ΑΕΠ!

Η ετήσια μελέτη του σοβαρού και με σειρά επιτυημένων προβλέψεων (είχε διειδεί την κρίση των ενυπόθηκων δανείων στις ΗΠΑ ένα χρόνο πριν ξεσπάσει) Οικονομικού Ινστιτούτου Levy για την ελληνική οικονομία που φέρνει στο φως η "Αυγή", εκτιμάται ότι εκτός ελέγχου δεν είναι μόνο το χρέος, αλλά και η ανεργία.

Κάτι που σημαίνει ότι θα βαθαίνει η ύφεση (ήδη ακόμα και με την πρώτη "αισιόδοξη" πρόβλεψη" η ύφεση κλείνει για το 2013 στο 3,7%, ενώ οι Βρυξέλλες προβλέπουν ότι τελικά θα φτάσει το 4% καθώς δεν έχουν προσμετρηθεί ακόμα πολλά στοιχεία).

Στην έκθεση προβλέπεται ότι η κυβέρνηση θα πετύχει τον στόχο της μόνο για το έλλειμμα, ενώ εκτιμάται ότι η μείωση του ελλείμματος στο εμπορικό ισοζύγιο δεν οφείλεται στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας αλλά στα πετρελαιοειδή.

Χρησιμοποιώντας στοιχεία που δημοσιεύθηκαν ώς και το τρίτο τρίμηνο του 2013 και λαμβάνοντας υπ' όψιν όλους τους αντίστοιχους δείκτες, η έρευνα καταλήγει στο ότι οι αισιόδοξες, όπως τις χαρακτηρίζει, προβλέψεις του ΔΝΤ για επίτευξη θετικού ρυθμού μεγέθυνσης της ελληνικής οικονομίας της τάξεως του 0,6 % για το 2014, μετά από έξι χρόνια βαθιάς ύφεσης, είναι απίθανο να γίνουν πραγματικότητα.

Επίσης, με βάση τα δεδομένα για τους διαφόρους τομείς δραστηριότητας, διαβλέπουν όντως μείωση του ελλείμματος, αλλά θεωρούν ότι η αξίωση που έχει η κυβέρνηση για την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος θα αποδειχθεί ότι στην πραγματικότητα δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ευσεβής πόθος, εκτός αν ληφθούν και νέα μέτρα λιτότητας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάλυση που γίνεται για τη μείωση των κρατικών δαπανών που αναμένεται να είναι περιορισμένη κατά 8 δισ. ευρώ το 2013 σε σχέση με το 2012.

Οι μειώσεις αυτές προέρχονται κατά κύριο λόγο από περικοπές κοινωνικών παροχών (5,4 δισ. ευρώ) και μειώσεις αποζημιώσεων εργαζομένων (2,7 δισ. ευρώ).

Ακόμα, οι προβλέψεις για την επίπτωση των πολιτικών λιτότητας είναι ότι τόσο η ανεργία θα συνεχίσει να έχει αυξητικές τάσεις έως και το 2015 όσο και το δημόσιο χρέος, το οποίο θα φτάσει στο 208,02% του ΑΕΠ για το έτος 2015.

«Η κυβέρνηση φαίνεται πως θα επιτύχει τους στόχους της για το έλλειμμα, αλλά ταυτόχρονα θα αποτύχει παταγωδώς στην αποκατάσταση της μεγέθυνσης και της απασχόλησης για τα επόμενα δύο χρόνια».

Οι αναλυτές του Levy δεν μένουν μόνο στις δυσοίωνες εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις της επεκτατικής λιτότητας. Προτείνουν τρεις εναλλακτικές πολιτικές για να βγει η ελληνική οικονομία από τον φαύλο κύκλο: α) ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ, β) πάγωμα του χρέους και αναστολή της αποπληρωμής των τόκων και γ) δημιουργία ενός παράλληλου χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Α. Ένα νέο σχέδιο Μάρσαλ Η πρόταση αυτή συνεπάγεται αύξηση της κρατικής κατανάλωσης και των επενδύσεων που χρηματοδοτούνται από ειδικά κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕ) ή οποιοδήποτε άλλο όργανο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσό αυτής της εξωγενούς δημοσιονομικής βοήθειας -που έχει συζητηθεί σε πολλές συνόδους της Ευρωζώνης- έχει υποθετικά υπολογιστεί σε 30 δισ. ευρώ και χρησιμοποιείται αναλογικά περίπου κατά 2,5 δισ. ευρώ κάθε τρίμηνο. Αυτό κατά το Ινστιτούτο Levy θα βοηθούσε στη βελτίωση του συνολικού εξωτερικού ισοζυγίου, χωρίς αύξηση του δημόσιου ελλείμματος ή χρέους, δεδομένου ότι τα ποσά αυτά δεν θα είναι απαιτητά.

Η αρχική επίδραση των κινήτρων αυτών θα μπορούσε να φέρει ισχυρή μεγέθυνση του ΑΕΠ, αν και η άμεση επίπτωση στην απασχόληση θα ήταν περιορισμένη, καθώς η απασχόληση τείνει να υστερεί επί της αύξησης της παραγωγής. Το ινστιτούτο εκτιμά ότι μετά από τρία χρόνια αυτή η πολιτική που δεν στοχεύει απευθείας στην απασχόληση θα δημιουργούσε περίπου 130.000 θέσεις εργασίας, ενώ το Ελληνικό Δημόσιο θα κρατούσε το σύνολο του χρέους ανέγγιχτο και θα συνέχιζε να πληρώνει τους τόκους.

Β. Πάγωμα του χρέους και αναστολή της αποπληρωμής των τόκων. Σε αυτό το σενάριο γίνεται η υπόθεση ότι όλες οι πληρωμές τόκων από την κυβέρνηση θα ανασταλούν και τα ισοδύναμα κονδύλια θα χρησιμοποιηθούν για την αύξηση των δημοσίων επενδύσεων και την υποστήριξη της άμεσης δημιουργίας θέσεων εργασίας. Οι συγγραφείς υποθέτουν ότι οι πιστωτές θα συμφωνούσαν να ανανεώσουν ληξιπρόθεσμα χρέη λόγω του ότι η βιωσιμότητα της οικονομίας καθίσταται όλο και πιο σίγουρη όταν η μεγέθυνση αποκαθίσταται από ό,τι όταν μια οικονομία αγωνίζεται να εξέλθει από τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση. Η αγοραία αξία των δημόσιων υποχρεώσεων θεωρούν ότι δεν θα μειωθεί ανεξέλεγκτα και έτσι η επίδραση στην κατανάλωση από τις αναμενόμενες απώλειες κεφαλαίου θα είναι περιορισμένη.

Η αναστολή πληρωμής των τόκων συνεπάγεται πτώση στο εισόδημα των ομολογιούχων, ωστόσο καθώς τα ίδια κεφάλαια θα δαπανηθούν για δημόσιες επενδύσεις και κατανάλωση, θα παράξουν περισσότερο εισόδημα για χαμηλόμισθους ή ανέργους, συνεπώς το καθαρό αποτέλεσμα για τον ιδιωτικό τομέα θα είναι θετικό.

Γ. Η δημιουργία ενός παράλληλου χρηματοπιστωτικού συστήματος. Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα στον τομέα των εξαγωγών της ελληνικής οικονομίας, η εισαγωγή ενός παράλληλου χρηματοπιστωτικού συστήματος δεν θα πρέπει να αποσκοπεί κατά κύριο λόγο στην αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας των τιμών, αλλά στην αποκατάσταση της ρευστότητας στην εγχώρια αγορά, στην επανεκκίνηση των επενδύσεων, στην παροχή ρευστότητας για επεκτατική δημοσιονομική πολιτική, χωρίς έξοδο από το ευρώ και τη διατήρηση των σημερινών συμφωνιών για το ελληνικό δημόσιο χρέος.

Αντί επιλόγου, αξίζει να σημειωθεί, όπως ρητά αναφέρεται και στην έκθεση του Οικονομικού Ινστιτούτου Levy, ότι στην κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική οικονομία και κοινωνία μόνο ριζοσπαστικές λύσεις στήριξης της κοινωνίας είναι αυτές που θα μπορούσαν να βγάλουν την ελληνική οικονομία από τον φαύλο κύκλο.

ΠΗΓΗ: defencenet.gr