Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΝΕΟΥ ΔΣ ΠΟΕΠΔΧΒ


Διαβάστε την ανακοίνωση για την συγκρότηση του νέου Δ.Σ  ΠΟΕΠΔΧΒ 

ΠΗΓΗ:poedxb.gr

Ποινική δίωξη για το «ναυάγιο» της κατασκευής του εργοστασίου της ΔΕΗ στη Ρόδο


Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε βάρος υπηρεσιακών παραγόντων της ΔΕΗ για το θέμα του «ναυαγίου» της κατασκευής του νέου εργοστασίου της εταιρείας στη νότια Ρόδο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η αντεισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ρόδου Σοφία- Μαρία Βαΐτση, άσκησε ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για απιστία από κοινού για ζημία, το συνολικό ύψος της οποίας, σύμφωνα με τη δικογραφία, ανέρχεται σε 74 εκατομμύρια ευρώ.
Η ποινική δίωξη στρέφεται εναντίον των Τάκη Αθανασόπουλου και Αρθούρου Ζερβού πρώην και νυν πρόεδρων και διευθύνοντων συμβούλων της ΔΕΗ, καθώς και τεσσάρων μελών του συμβουλίου της εταιρείας.
Η εξέλιξη αυτή σημειώθηκε μετά την ολοκλήρωση της προκαταρκτικής εξέτασης που είχε παραγγείλει στις 17 Δεκεμβρίου 2012 ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Ρόδου Κωνσταντίνος Μπούτσικος. Η εισαγγελική παρέμβαση είχε προκληθεί με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου αλλά και την επερώτηση στη Βουλή, 13 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, στην οποία γινόταν λόγος για «κορύφωση ενός σκανδάλου», ενώ αφήνονταν και πολλά υπονοούμενα για τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ (του Ταμείου αξιοποίησης της περιουσίας του Δημοσίου). Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν προκύψει από τη δικαστική έρευνα που ακολούθησε, η ΔΕΗ αποφάσισε την ανέγερση νέου εργοστασίου στη νότια Ρόδο και συγκεκριμένα στη θέση «Πλάκα στενή» στην Κατταβιά. Για τον σκοπό αυτόν ξεκίνησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, μεταξύ των οποίων και η κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων για την έκδοση αδειών από την Πολεοδομία αλλά και την έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης. Ωστόσο, χωρίς να ληφθούν οι εγκρίσεις, αυτές η ΔΕΗ έσπευσε να συνάψει σύμβαση μίσθωσης με την Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου για το ακίνητο που απαιτούνταν στη θέση «Πλάκα στενή» το οποίο και ενοικίασε για χρονικό διάστημα ενός έτους και τριών μηνών. Για τη μίσθωση, η ΔΕΗ φέρεται να κατέβαλε το ποσό των 115.000 ευρώ για τους 15 μήνες.
Ακολούθησε η απόρριψη της έγκρισης από την Πολεοδομία με το αιτιολογικό ότι η ΔΕΗ ήταν μισθωτής και όχι ιδιοκτήτης του ακινήτου, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει η αγορά της έκτασης από την ΚΕΔ στην οποία και κατεβλήθη το ποσό των 3 εκατ. 300 χιλιάδων ευρώ, ενώ η ΔΕΗ πλήρωσε και τα έξοδα που έγιναν (συνολικό ποσό 3.440.000 ευρώ).
Ακολούθως, η ΔΕΗ προχώρησε στη σύναψη σύμβασης με την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η οποία είχε και την ευθύνη να φέρει από το εξωτερικό όλα τα απαραίτητα μηχανήματα.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εγκατέστησε μηχανήματα και προσωπικό για να ξεκινήσουν οι εργασίες, και για τα δύο χρόνια που διήρκησαν όλα αυτά η ΔΕΗ κατέβαλε στην παραπάνω εταιρεία το συνολικό ποσό των 66.700.000 ευρώ.
Παρά όμως τα έξοδα αυτά, εργοστάσιο δεν έγινε αφού ως γνωστόν ουδέποτε εκδόθηκαν οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ το θέμα μπλόκαρε με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας στο οποίο είχε προσφύγει και ο περιβαλλοντικός σύλλογος της περιοχής.
Μετά το «πάγωμα» των εργασιών η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσέφυγε στη Δικαιοσύνη ζητώντας αποζημίωση από τη ΔΕΗ ύψους 10 εκατ. ευρώ για αθέτηση της συμφωνίας. Η υπόθεση τελικά έκλεισε εξωδικαστικά με τη ΔΕΗ να καταβάλει το ποσό των 4.250.000 ευρώ (σε φιλικό διακανονισμό).

ΠΗΓΗ:.energypress.gr

Η επιδίωξη πρωτογενούς πλεονάσματος το 1904


Κατά τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα στην Ελλάδα επικρατούσε μεγάλη πολιτική αστάθεια. Έτσι σε διάστημα τεσσάρων ετών (1901 – 1904) σχηματίστηκαν επτά βραχύβιες κυβερνήσεις. Το βασικό αίτιο της αστάθειας ήταν τα οξυμμένα οικονομικά προβλήματα της χώρας. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα ανέλαβε την 6η Δεκεμβρίου 1903 ( για τρίτη φορά μέσα σε μια τετραετία) τη διακυβέρνηση ο Γεώργιος Θεοτόκης. Το έλλειμμα του προϋπολογισμού είχε φτάσει τα 10.000.000 χρυσές δραχμές και τα δημοσιονομικά της χώρας απειλούνταν με τεράστια επιβάρυνση, τόσο εξαιτίας των υπέρογκων δαπανών για το στράτευμα όσο και των μυστικών κονδυλίων υπέρ του αντάρτικου αγώνα στη Μακεδονία, ο οποίος είχε ξεσπάσει και πάλι με σφοδρότητα το 1903 – 1904 ( Τάσος Βουρνάς, Ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας (1821 – 1909), εκδόσεις αδελφών Τολίδη, Αθήνα, σ. 571). Για την αντιμετώπιση της κατάστασης η κυβέρνηση εξήγγειλε ευρύ πρόγραμμα οικονομιών.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΗΓΗ:papaioannou-giannis.net/

Economist: Διημερίδα για ενέργεια, δίκτυα, ενεργειακό βιομηχανικό κόστος στις 17-18/2


Η Δικηγορική Εταιρεία «Μεταξάς & Συνεργάτες» είναι επίσημος υποστηρικτής του GREEK EU PRESIDENCY SUMMIT του Economist με θέμα «The Sea of Europe: Routing the map for economic growth», το οποίο θα λάβει χώρα στο Hyatt Regency Thessaloniki την 17-18 Φεβρουαρίου 2014 και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας στην ΕΕ.
Η θεματική του Συνεδρίου επικεντρώνεται στην ανάδειξη των υποδομών και υπηρεσιών δικτύου σε νευραλγικούς τομείς της οικονομίας με κύρια έμφαση στην ενέργεια και στις τηλεπικοινωνίες. Παράλληλα, έμφαση δίδεται στην παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Connecting Europe Facility” το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη των Ευρωπαϊκών ενεργειακών και τηλεπικοινωνιακών δικτύων καθώς και των Ευρωπαϊκών δικτύων μεταφορών μέσω μιας σημαντικής χρηματοδότησης επενδύσεων αξίας €50 δισεκατομμυρίων προς βελτίωση των ενεργειακών, μεταφορικών και ψηφιακών δικτύων. Επιπλέον, αυτή η σημαντική πρωτοβουλία της ΕΕ είναι σχεδιασμένη, ώστε να βοηθήσει στη δημιουργία θέσεων εργασίας, ωθώντας την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα σε μία εποχή που η Ευρώπη το έχει ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε.
Ανάμεσα στους εξέχοντες ομιλητές του Συνεδρίου συγκαταλέγονται ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών κ. Ευ. Βενιζέλος, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ. Τσίπρας, οι Επίτροποι της ΕΕ κ. S. Kallas και κα. Μ. Δαμανάκη, ο υπουργός ΠΕΚΑ κ. Μανιάτης, ο CEO του TAP K. Tungland κ.ά. Στο πάνελ που σχετίζεται με τις εξελίξεις της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας θα συμμετέχουν ο Πρόεδρος της ΔΕΗ κ. Α. Ζερβός και ο Διευθύνων Εταίρος της Δικηγορικής Εταιρείας "Μεταξάς & Συνεργάτες", Δρ. Α. Μεταξάς.
Για περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την Agenda και τους ομιλητές του εξόχως ενδιαφέροντος αυτού Συνεδρίου που τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Προεδρίας (http://www.metaxaslaw.gr/en/news/620-economist).

ΠΗΓΗ:energypress.gr

ANAKOINΩΣΗ ΣΚΕΕΠ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Στις 08.02.14 πραγματοποιήθηκε Διοικητικό και Γενικό Συμβούλιο του ΠΣΕΕΠ. Όπως ορίζει το Καταστατικό του Σωματείου, το Διοικητικό Συμβούλιο εισηγήθηκε στο Γενικό Συμβούλιο την ΟΜΟΦΩΝΗ απόφασή του για πολυήμερες, έως και διαρκείας, απεργιακές κινητοποιήσεις. Το Γενικό Συμβούλιο, μετά τις τοποθετήσεις όλων των Παρατάξεων, ενέκρινε και υπερψήφισε ΟΜΟΦΩΝΑ την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου δίνοντας του την ευχέρεια να προχωρήσει στον καλύτερο δυνατό προγραμματισμό και σχεδιασμό της δράσης του.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η ώρα που τα λόγια σταματούν και οι πράξεις αρχίζουν έφτασε. Την δυσκολία του εγχειρήματος την αντιλαμβάνονται όλοι. Ο καθένας μόνος του δεν μπορεί να πετύχει πολλά. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να πετύχουμε τα ΠΑΝΤΑ. Σίγουρα ο δρόμος θα είναι δύσκολος και θα απαιτηθούν θυσίες από όλους μας. Το τελείωμα της διαδρομής όμως δεν πρέπει να είναι τίποτε άλλο εκτός από την υπεράσπιση της αξιοπρέπειας και του ήδη κατακερματισμένου εισοδήματος μας.  Πρέπει λοιπόν να αντισταθούμε με όλες μας τις δυνάμεις. Θα είναι κρίμα να χάσουμε τον αγώνα εξαιτίας δικών μας λαθών και παραλείψεων. Σήμερα υπάρχουν  δύο επιλογές. Ή να δώσουμε τον αγώνα αποφασισμένοι, με υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια ή να συμβιβαστούμε με την καταστροφή μας.
Οι εργαζόμενοι γνωρίζουμε να υπερασπιζομαστε τα κεκτημένα που χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια με σκληρούς αγώνες. Το έχουμε κάνει στο παρελθόν και θα το κάνουμε με την ίδια θέρμη και τώρα. Ας αγωνιστούμε γιατί το οφείλουμε στον εαυτό μας και στις οικογένειες μας.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ

ΣΚΕΕΠ


Πάνω από τα 100 δολάρια η τιμή του πετρελαίου


Άνω των 100 δολαρίων το βαρέλι διαπραγματεύεται η τιμή του πετρελαίου, οδεύοντας προς το υψηλότερο κλείσιμο μέχρι στιγμής εντός του 2014, καθώς οι traders αναμένουν τα οικονομικά στοιχεία που θα ανακοινωθούν εντός της εβδομάδας, αλλά και την κατάθεση για τη νομισματική πολιτική της νέας προέδρου της Fed, Janet Yellen, προκειμένου να αναζητήσουν σημάδια για την κατεύθυνση των τιμών.

Η τιμή του πιο ενεργού συμβολαίου του αργού, τύπου light sweet, παραδόσεως Μαρτίου ενισχύεται κατά 37 cents ή 0,36% στα 100,26 δολ. το βαρέλι έχοντας νωρίτερα στις προσυνεδριακές συναλλαγές ανέλθει στο υψηλό των 100,46 δολ. 

Σε επίπεδο πιο ενεργού συμβολαίου, η τιμή έχει να βρεθεί σε τόσο υψηλά επίπεδα από τις 27/12/2013 σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet. 

Την Παρασκευή οι τιμές «σκαρφάλωσαν» κατά 2,1% για να διαμορφωθούν στα 99,88 δολ. το βαρέλι, ενώ άγγιξαν για λίγο τα 100,06 δολ. λίγα λεπτά πριν το κλείσιμο του Nymex. 

Σύμφωνα με τον Matt Smith αναλυτή της αγοράς εμπορευμάτων στην Schneider Electric η ομιλία της Yellen την Τρίτη στο Κογκρέσο θα αποτελέσει σημείο-κλειδί. «Μια θέση υπέρ των χαμηλών επιτοκίων θα αποδυναμώσει το δολάριο και θα ενισχύσει το πετρέλαιο» σημειώνει. 

Τα στοιχεία των αποθεμάτων πετρελαίου που θα δημοσιοποιηθούν την Τετάρτη από την Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας, επίσης μπορεί να αποτελέσουν ανοδικό καταλύτη, συμπληρώνει ο ίδιος. 

Όσον αφορά το αργό τύπου brent, το συμβόλαιο του Μαρτίου υποχώρεί κατά 63 cents ή 0,6%, στα 108,94 δολ. το βαρέλι στο χρηματιστήριο ICE του Λονδίνου.

Τα futures Μαρτίου της βενζίνης υποχωρούν κατά 10 cent, ή 0,4% στα 2,74 δολ. το γαλόνι μετά την άνοδο κατά 2,5% που σημείωσαν την Παρασκευή. Το μελλοντικά συμβόλαια Μαρτίου για το πετρέλαιο θέρμανσης υποχωρούν κατά 4 cents (ή 1,2%) και διαμορφώθηκαν στα 3,01 δολ. το γαλόνι μετά την αύξηση κα΄τα 1,8% που σημειώθηκε την Παρασκευή. 

Τα futures του φυσικού αερίου είναι και πάλι υπό πίεση, «παρότι υπήρξε πάλι ένα κρύο ξεκίνημα της εβδομάδας καθώς οι traders βλέπουν πέραν της κορύφωσης και προς το τέλος της περιόδου θέρμανσης των κατοικιών», σημειώνει Colin Cieszynski, αναλυτής αγοράς στην CMC Markets. 


ΠΗΓΗ.capital.gr

Οι προβλέψεις της BP και οι επενδύσεις της επόμενης 20ετίας


Πριν από έναν περίπου μήνα ο πετρελαϊκός κολοσσός της BP έδωσε στη δημοσιότητα μία έκθεση με προβλέψεις για το πως αναμένεται να διαμορφωθεί ο παγκόσμιος ενεργειακός χάρτης έως το 2035. 

Για τους επενδυτές που επενδύουν με μακροχρόνιες βλέψεις, παρόμοιες εκθέσεις, οι οποίες αναλύουν μεγα-τάσεις που μπορούν να μεταμορφώσουν την παγκόσμια οικονομία, παρουσιάζουν πάντα ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ειδικά όταν πρόκειται για για θέματα ενέργειας, τα οποία έχουν άμεσες επιπτώσεις και στο πεδίο των παγκόσμιων γεωπολιτικών ισορροπιών. 

Στην έκτασης 96 σελίδων έκθεση-παρουσίαση της BP, με τίτλο “BP Outlook 2035”, είναι πολλά τα σημεία στα οποία θα μπορούσε να εστιάσει κανείς το ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, η πρόβλεψη ότι μέσα στις επόμενες 2 δεκαετίες οι ΗΠΑ θα είναι ενεργειακά αυτάρκεις, ή ότι η Ευρώπη θα είναι ακόμα πιο εξαρτημένη από το φυσικό αέριο καλύπτοντας μέσω εισαγωγών το 84% των αναγκών της, από 66% σήμερα, ασφαλώς δεν περνούν απαρατήρητες. 

Ωστόσο η ίδια έκθεση παρουσιάζει και ένα πιο ειδικό ενδιαφέρον, καθώς προβλέπει ότι σε 20 περίπου χρόνια από σήμερα, ο παγκόσμιος στόλος οχημάτων (εμπορικής χρήσης και επιβατηγά Ι.Χ.) θα έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα... 

Συγκεκριμένα, οι αναλυτές της BP προβλέπουν ότι ο αριθμός των οχημάτων ανά τον κόσμο θα “εκτοξευθεί” στα επίπεδα των 2,3 δισεκατομμυρίων, από 1,1 δισεκατομμύρια που είναι σήμερα, με το 86% αυτής της τεράστιας αύξησης να προέρχεται από αναδυόμενες οικονομίες. Αντίθετα, κάποιες “ώριμες” αγορές θα βρεθούν στα όρια του κορεσμού. 

Στις δύο πολυπληθέστερες οικονομίες, της Κίνας και της Ινδίας, προβλέπεται ότι η αναλογία οχημάτων ανά 1.000 κατοίκους θα αυξηθεί κατακόρυφα. Στην Κίνα από το 80 στο 360 (με ρυθμό αύξησης 6,9% ετησίως) και στην Ινδία από 20 σε 130 (με ρυθμό αύξησης 8,4% ετησίως). 

Μία τάση άμεσα συνδεδεμένη με τα παραπάνω, είναι η ενεργειακή αποδοτικότητα των οχημάτων. Η BP προβλέπει ότι θα βελτιώνεται με ρυθμό 2,5-3% ετησίως στις ΗΠΑ, την Ε.Ε. και την Κίνα. Και αυτό θα επιτυγχάνεται μέσα από μία σειρά καινοτομιών και βελτιώσεων, όπως π.χ. η κατασκευή ελαφρύτερων οχημάτων ή η μεγαλύτερη διείσδυση υβριδικών οχημάτων στον παγκόσμιο στόλο. Μέχρι το 2035 οι πωλήσεις συμβατικών οχημάτων θα αντιπροσωπεύουν μόλις το 25% των συνολικών πωλήσεων, ενώ τα υβριδικά θα κυριαρχούν. 

Η ζήτηση για πετρέλαιο, μόνο για τις οδικές μεταφορές, θα βρίσκεται στα επίπεδα των 40 εκατ. βαρελιών ημερησίως, ενώ ο ρόλος των εναλλακτικών καυσίμων αναμένεται να είναι περιορισμένος, είτε λόγω εμποδίων που θα αντιμετωπίζει π.χ. η αγορά βιοκαυσίμων ή η αγορά του συμπιεσμένου/υγροποιημένου φυσικού αερίου, είτε λόγω του υψηλού, ακόμα και τότε, κόστους των μπαταριών. Μετά το 2030 ωστόσο, η αύξηση στη ζήτηση των εναλλακτικών καυσίμων αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από την αύξηση της ζήτησης για πετρέλαιο.

Όλα τα παραπάνω, στον βαθμό που μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστες τόσο μακροπρόθεσμες προβλέψεις, μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν έναν “χάρτη” για τον επενδυτή, ο οποίος θα επιλέξει να τοποθετηθεί σε σχετικές μετοχές ή εμπορεύματα και να αγνοήσει σε έναν βαθμό τις όποιες βραχυπρόθεσμες ή μεσοπρόθεσμες τάσεις. 

Σε αυτή την περίπτωση, το πεδίο των δυνητικών επιλογών είναι τεράστιο. Σε ό,τι αφορά τα εμπορεύματα για παράδειγμα, παρατηρείται ήδη από σήμερα (για την ακρίβεια, εδώ και κάποια χρόνια) η τάση υποκατάστασης της χρήσης χάλυβα στην αυτοκινητοβιομηχανία από άλλα, ελαφρύτερα υλικά, όπως το αλουμίνιο, και πιο πρόσφατα από σύνθετα μίγματα από ίνες άνθρακα και πολυμερή. Είναι επίσης εμφανές, ότι παράλληλα με την διόγκωση του παγκόσμιου στόλου οχημάτων θα αυξηθεί και η ζήτηση για ελαστικά. Άλλα πεδία ενδιαφέροντος αφορούν την κατασκευή κυψελών καυσίμου, αλλά και μπαταριών, πεδία όπου τα τελευταία χρόνια οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. 

Με κάθε ένα από τα παραπάνω παραδείγματα, σχετίζονται δεκάδες ή εκατοντάδες εταιρείες τις οποίες θα άξιζε κανείς να αναζητήσει και των οποίων οι μετοχές πιθανότατα παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον, με βάση και τις εντυπωσιακές προβλέψεις της BP. 

Σχεδόν αυτονόητα, ψηλά στη σχετική “λίστα” θα βρίσκονται και οι μετοχές των ίδιων των αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες είναι βέβαιο ότι θα δώσουν σκληρότατη μάχη για να αποσπάσουν τα μεγαλύτερα δυνατά μερίδια αγοράς, ειδικά στις αναδυόμενες οικονομίες και ειδικά στην Κίνα και την Ινδία. 

Υπάρχουν επίσης εταιρείες, με αποκλειστικό αντικείμενο την ενεργειακή αποδοτικότητα, και θα ήταν μάλλον λογικό να αναμένει κάποιος ότι είτε οι πατέντες τους, είτε οι ίδιες οι εταιρείες, θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε... μήλον της έριδος για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Από τις παραπάνω εξελίξεις δεν μένει ανεπηρέαστος ούτε ο κλάδος των ηλεκτρονικών ειδών. Όχι μόνο διότι ενσωματώνονται σε νέα οχήματα -όλο και πιο συχνά και όλο και πιο εξελιγμένα- συστήματα ψυχαγωγίας, αλλά και επειδή τα αυτοκίνητα του μέλλοντος (όπως διαφαίνεται από σήμερα) θα μοιάζουν περισσότερο με ηλεκτρονικούς υπολογιστές παρά με... αυτοκίνητα. Συσκευές και υπηρεσίες τηλεματικής, μέχρι και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που σήμερα θυμίζουν επιστημονική φαντασία, είναι πολύ πιθανό μέσα στις επόμενες 2 δεκαετίες να αποτελούν βασικό εξοπλισμό σε ένα σημαντικό κομμάτι του παγκόσμιου στόλου οχημάτων. 

Η διόγκωση που προβλέπει η BP μέχρι το 2035 είναι τόσο μεγάλη, που ισοδυναμεί με τη δημιουργία μίας εντελώς νέας αγοράς. Ακόμα και αν η αύξηση του αριθμού των οχημάτων αποδειχθεί μικρότερη, οι ευκαιρίες που δημιουργούνται δεν μπορούν εύκολα να αγνοηθούν. 

* Δείτε  ολόκληρη την έκθεση της BP (στα αγγλικά).


ΠΗΓΗ.capital.gr