Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Ανενεργά πάνω από τα 2/3 των συστημάτων εισροών- εκροών

Ανενεργά πάνω από τα 2/3 των συστημάτων εισροών- εκροών
Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έχει ότι από το σύνολο των 5.280 πρατηρίων καυσίμων που παραμένουν ανοικτά, (σ.σ.: δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι την τελευταία τριετία έκλεισαν περί τα 2.500) , τα 3.776, δηλαδή το 72%, έχουν τοποθετήσει σύστημα εισροών εκροών.
Από αυτά, τα 1.208 περίπου, δηλαδή μόλις το 32% επικοινωνεί με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ). Όπως λένε οι πληροφορίες μας, σε αρκετές περιπτώσεις το πρόβλημα δημιουργήθηκε όχι γιατί αρνήθηκαν οι πρατηριούχοι να τοποθετήσουν το σύστημα, αλλά γιατί οι εταιρίες που ήταν στη λίστα των εγκαταστατών και οι οποίες πληρούσαν τα ελάχιστα κριτήρια επαγγελματικής κατάρτισης, όπως τουλάχιστον αναφέρεται στη σχετική λίστα εγκαταστατών που εξέδωσε η αρμόδια Γενική Γραμματεία του ΥΠΑΝ, είτε δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν έγκαιρα στην αυξημένη ζήτηση, είτε δεν μπορούσαν να ολοκληρώσουν την τοποθέτηση των συστημάτων γιατί έκλεισαν.
Αρκετοί πρατηριούχοι επισημαίνουν πως παρά το γεγονός ότι έχουν υπογράψει τις σχετικές συμβάσεις με τις εταιρείες που εγκαθιστούν τα συστήματα, οι ίδιες εταιρείες αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση και ως εκ τούτου η εφαρμογή του μέτρου καθυστερεί. Μάλιστα μου λένε ότι κάποιοι πρατηριούχοι που έχουν υποστεί τις συνέπειες, πρόστιμα, απώλεια της προκαταβολής που έδωσαν και οι εταιρίες δεν ολοκλήρωσαν την εγκατάσταση ή ακόμη και αφαίρεση αδείας από τη μη έγκαιρη τοποθέτηση των συστημάτων, ετοιμάζονται να προσφύγουν στη δικαιοσύνη για να αποδείξουν ότι δεν είναι δική τους η ευθύνη αλλά των εταιρειών. Και μάλιστα αναρωτιούνται γιατί κρίθηκαν επαγγελματικά επαρκείς τόσες πολλές εταιρίες για την διεκπεραίωση ενός τόσο σημαντικού έργου που είναι ικανό να πατάξει το λαθρεμπόριο καυσίμων, όταν λίγες από τις 25 περίπου έχουν τις κατάλληλες υποδομές.


ΠΗΓΗ:fpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου