Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Παπαθανασίου: Θα τιμήσω στο ακέραιο την αποστολή που μου ανατέθηκε στα ΕΛΠΕ


Παραμένει στη θέση που προσφάτως ανέλαβε, ως πρόεδρος του ΔΣ των ΕΛΠΕ, ο Γιάννης Παπαθανασίου δηλώνοντας ότι επιλέγει να τιμήσει στο ακέραιο την αποστολή που του ανατέθηκε, δουλεύοντας με σοβαρότητα και συνέπεια.
Λόγω της σημερινής παραίτησης του Άρη Σπηλιωτόπουλου από το βουλευτικό του αξίωμα προκειμένου να διεκδικήσει το Δήμο Αθηναίων, και με βάσει τα εκλογικά αποτελέσματα του 2012, ο κ. Παπαθανασίου είναι ο πρώτος επιλαχών για να λάβει τη χηρεύουσα βουλευτική έδρα της Β’ Περιφέρειας Αθηνών.
Όπως ο ίδιος δηλώνει, «ο κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος ανακοίνωσε σήμερα την παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα προκειμένου να διεκδικήσει το Δήμο Αθηναίων. Με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών του Ιουνίου 2012, είμαι ο πρώτος επιλαχών για να καταλάβω τη βουλευτική έδρα που μένει κενή στη Β’ Περιφέρεια Αθήνας.
Ωστόσο, λόγω της πρόσφατης ανάληψης των καθηκόντων μου ως Προέδρου του Δ.Σ. των Ελληνικών Πετρελαίων, δεν θεωρώ σωστό να αποδεχθώ τη θέση στη Βουλή.
Είναι επιλογή μου να τιμήσω στο ακέραιο την αποστολή που μου ανατέθηκε, δουλεύοντας με σοβαρότητα και συνέπεια, όπως έχω πράξει στο σύνολο της πολιτικής μου διαδρομής».

ΠΗΓΗ:energypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου