Ερώτηση προς τους υπουργούς Οικονομικών, Υποδομών, Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης κατέθεσε ο γραμματέας της Συμφωνίας για τη Νέα Ελλάδα, Χρήστος Αηδόνης, ζητώντας να μάθει γιατί καθυστερούν τα μέτρα για την πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων, με αποτέλεσμα να χάνει το κράτος δύο δισ. ευρώ ετησίως.
Ο κ. Αηδόνης επισημαίνει ότι «έως τις 27 Μαρτίου θα είχε εγκατασταθεί το σύστημα εισροών-εκροών σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη, έως τις 27 Σεπτεμβρίου στα πρατήρια της Λάρισας, Αχαΐας, Ηρακλείου, Μαγνησίας και Ιωαννίνων και έως τις 27 Μαρτίου 2014 στην υπόλοιπη χώρα. Το σύστημα εισροών-εκροών θα συνδέεται με τη ΓΓΠΣ -η ολοκλήρωση του πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης της δράσης είχε προγραμματιστεί για αρχές Ιουνίου. Ωστόσο, ακόμη εκκρεμεί η απόφαση της εγκατάστασης συστήματος εισροών-εκροών στα διυλιστήρια και τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων».
Αναφέρει επίσης ότι, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης, έως τέλος Ιουνίου 2013 θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των GPS σε βυτιοφόρα και πλωτά μέσα μεταφοράς καυσίμων και να έχουν καθοριστεί οι προδιαγραφές του συστήματος.
Ο κ. Αηδόνης ρωτά τους υπουργούς:
1. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εγκατάσταση συστημάτων εισροών-εκροών στα πρατήρια σύμφωνα με τις παραπάνω δεσμεύσεις της κυβέρνησης;
2. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης προκειμένου να λαμβάνει ενημερώσεις από τα συστήματα εισροών-εκροών;
3.Σε πιο στάδιο βρίσκεται η εγκατάσταση των GPS τόσο στα βυτιοφόρα όσο και τα πλωτά μέσα μεταφοράς καυσίμων καθώς και οι προδιαγραφές αυτών;
4. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το σύστημα ιχνηθέτησης καυσίμων;
5. Για ποιο λόγο δεν έχει ληφθεί ακόμη η απόφαση για την εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών στα διυλιστήρια και τις εταιρίες εμπορίας καυσίμων;
6. Ποιος είναι ο λόγος της καθυστέρησης της ολοκλήρωσης της δέσμης μέτρων που προβλέπει ο Νόμος 4072/2012;
ΠΗΓΗ:energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου