Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Απίστευτο. Νέο τσεκούρι. Ακύρωσαν τα μειωμένα τεκμήρια για Ι.Χ και σπίτια


Απίστευτο. Νέο τσεκούρι. Ακύρωσαν τα μειωμένα τεκμήρια για Ι.Χ και σπίτια

Απίστευτο. Τελικά στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο δεν πέρασαν τα μειωμένα τεκμήρια για Ι.Χ και Ακίνητα παρά το γεγονός ότι οι μειώσεις είχαν ενσωματωθεί και στο 1ο προσχέδιο του φορολογικού νομοσχεδίου και στο 2ο.Τελικώς τα τεκμήρια της επόμενης χρονιάς θα είναι ίδια με της προηγούμενης.
Αυτοκίνητα
Το αυτοκίνητο μου είναι ηλικίας έως 5 ετών
Το αυτοκίνητό μου είναι ηλικίας 5-10 ετών
Το αυτοκίνητό μου είναι ηλικίας άνω των 10 ετών

Ακίνητα
(ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακόμη επιβαρυνόμαστε με τεκμήριο ακόμη και αν νοικιάζουμε σπίτι. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες)
Μένω σε διαμέρισμα σε περιοχή με τιμή ζώνης έως 2799 ευρώ
Μένω σε διαμέρισμα σε περιοχή με τιμή ζώνης από 2800 έως 4999 ευρώ
Μένω σε διαμέρισμα σε περιοχή με τιμή ζώνης από 5000 ευρώ και πάνω
Μένω σε μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης έως 2799 ευρώ
Μένω σε μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης από 2800 έως 4999 ευρώ
Μένω σε μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης από 5000 ευρώ και πάνω
ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΕΞΟΧΙΚΗΣ Η ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
Το εξοχικό μου είναι διαμέρισμα σε περιοχή με τιμή ζώνης έως 2799 ευρώ
Το εξοχικό μου είναι διαμέρισμα σε περιοχή με τιμή ζώνης από 2800 έως 4999 ευρώ
Το εξοχικό μου είναι διαμέρισμα περιοχή με τιμή ζώνης από 5000 ευρώ και πάνω
Το εξοχικό μου είναι μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης έως 2799 ευρώ
Το εξοχικό μου είναι μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης από 2800 έως 4999 ευρώ
Το εξοχικό μου είναι μονοκατοικία σε περιοχή με τιμή ζώνης από 5000 ευρώ και πάνω
 ΠΗΓΗ:fpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου