Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022

Το διυλιστήριο St. Croix δεν μπορεί να επανεκκινήσει χωρίς νέα άδεια, τεχνολογία ατμοσφαιρικής ρύπανσης

 



Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ θα απαιτήσουν μια νέα άδεια Clean Air Act για ένα προβληματικό διυλιστήριο πετρελαίου στις Παρθένες Νήσους των ΗΠΑ, το οποίο θα μπορούσε να κοστίσει στους ιδιοκτήτες του εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια και να χρειαστούν τρία χρόνια ή περισσότερα για να το αποκτήσουν, δήλωσε..

η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος. Πέμπτη.

Το αδρανές διυλιστήριο St. Croix, παλαιότερα το μεγαλύτερο στο δυτικό ημισφαίριο, αναμενόταν να ενισχύσει τη συνολική προσφορά στην Καραϊβική, ένα βασικό σημείο διέλευσης για τις αποστολές πετρελαίου, αλλά έκλεισε μετά από λίγους μήνες λειτουργίας.

Η EPA έκλεισε τη λειτουργία του διυλιστηρίου, που παλαιότερα ονομαζόταν Limetree Bay, τον Μάιο του 2021 μετά από μια σειρά από εκλύσεις χημικών στο περιβάλλον που αρρώστησαν τους γειτονικούς κατοίκους.

Το διυλιστήριο πωλήθηκε για 62 εκατ. δολάρια τον Δεκέμβριο του 2021 στην West Indies Petroleum and Port Hamilton  Refining  and Transportation, μετά την πτώχευση των πρώην ιδιοκτητών ιδιωτικών μετοχών της.

Οι ιδιοκτήτες του εργοστασίου σκοπεύουν να επανεκκινήσουν την εγκατάσταση, αλλά την έχουν αφήσει να καταστραφεί, είπε η EPA τον περασμένο μήνα. Το πρακτορείο ανέφερε τη διάβρωση του εξοπλισμού που ενέχει κίνδυνο πυρκαγιάς, έκρηξης ή άλλες «καταστροφικές» εκλύσεις επικίνδυνων ουσιών.

Μια πυρκαγιά τον Αύγουστο του 2022 στο σύστημα φόρτωσης του μεταφορέα οπτάνθρακα πετρελαίου έκαιγε για δύο εβδομάδες, προκαλώντας την επιθεώρηση.

Η νέα άδεια Πρόληψης Σημαντικής Επιδείνωσης (PSD) θα απαιτούσε λεπτομερείς αναλύσεις ποιότητας του αέρα και τη χρήση της καλύτερης διαθέσιμης τεχνολογίας ελέγχου της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, δήλωσε την Πέμπτη η EPA.

Μια άδεια PSD περιορίζει τις εκπομπές σε επίπεδα που θα προέκυπταν από την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία ελέγχου της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, η οποία σύμφωνα με την EPA θα οδηγήσει πιθανότατα σε σημαντικές μειώσεις των εκπομπών οξειδίων του αζώτου και πτητικών οργανικών χημικών ουσιών και μειώσεις στο διοξείδιο του θείου, το υδρόθειο, το μονοξείδιο του άνθρακα και αιωρούμενα σωματίδια στην εγκατάσταση.

Η EPA είπε ότι η εταιρεία μπορεί να επιλέξει να εγκαταστήσει καυστήρα χαμηλών NOx, μονάδες ανάκτησης θείου ή πλυντρίδες και καταλύτες μονοξειδίου του άνθρακα. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και καλύτερες πρακτικές καύσης.

Οι νέοι ιδιοκτήτες πρέπει επίσης να διαπραγματευτούν ένα νέο διάταγμα συναίνεσης με το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ (DOJ) και να λειτουργήσουν ένα σύστημα ανάκτησης αερίων εκτόξευσης, ανέφερε η υπηρεσία τον Μάρτιο.

Ένας παλαιότερος ιδιοκτήτης, η Hovensa, χρειάστηκε να δαπανήσει 700 εκατομμύρια δολάρια σε εξοπλισμό ελέγχου της ρύπανσης, μεταξύ άλλων υποχρεώσεων μετά την παραβίαση του νόμου για τον καθαρό αέρα αυξάνοντας τις εκπομπές χωρίς προηγουμένως να λάβει προκατασκευαστικές άδειες και να εγκαταστήσει τον απαιτούμενο εξοπλισμό ελέγχου της ρύπανσης.

Η Hovensa χρεοκόπησε και έκλεισε το εργοστάσιο το επόμενο έτος. αργότερα η Limetree Bay Ventures αγόρασε το διυλιστήριο τον Δεκέμβριο του 2015. 

 (Reuters) 

Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου