Από το energypress.gr
Οι σταθμοί LNG της Αιγύπτου στη Νταμιέτα και το Ιντκού θα παραμείνουν μια λύση χαμηλού κόστους για την εξαγωγή φυσικού αερίου από την Ανατολική Μεσόγειο, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Shell, Γκάσερ Χάντερ.
Ο ίδιος επισήμανε ότι δεν υπάρχουν πλέον πολιτικά εμπόδια για να εξαχθούν ποσότητες αερίου από την Κύπρο και το Ισραήλ μέσω της Αιγύπτου, ενώ έδωσε ..
βάρος στο Φόρουμ Φ.Α. Αν. Μεσογείου που διοργανώθηκε τον Ιανουάριο και έφερε κοντά εκπροσώπους παραγωγών και εταιρειών ολόκληρης της περιοχής.
Παράλληλα, ο Χάντερ ανέφερε ότι τα οικονομικά των σταθμών LNG στην Αίγυπτο παραμένουν θετικά, αλλά προειδοποίησε ότι πιθανά άλλα έργα αυτού του είδους στην περιοχή θα έχουν πρόβλημα. Αυτό ισχύει διότι οι παραπάνω σταθμοί κατασκευάστηκαν υπό ένα διαφορεικό εμπορικό περιβάλλον και έκτοτε τα κόστη αυξήθηκαν. “Αν θέλεις να κατασκευάσεις σταθμό σήμερα, μιλάμε για πολλά δισεκατομμύρια δολάρια”, τόνισε.
“Κατά τη γνώμη μου, είναι ερώτημα του αν μπορείς να κατασκευάσεις σταθμό φθηνότερα στην Κύπρο ή αλλού ή αν είναι καλύτερα να μεταφέρεις το αέριο. Θεωρώ ότι όλα είναι πιθανά, αλλά πιστεύω ότι αυτοί οι ανεπτυγμένοι σταθμοί που κατασκευάστηκαν στις παλιές καλές μέρες με έμπειρους διαχειριστές, στερεές υποδομές και την αγορά αερίου από πίσω, όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά συστατικά”, κατέληξε.
Οι σταθμοί LNG της Αιγύπτου στη Νταμιέτα και το Ιντκού θα παραμείνουν μια λύση χαμηλού κόστους για την εξαγωγή φυσικού αερίου από την Ανατολική Μεσόγειο, όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Shell, Γκάσερ Χάντερ.
Ο ίδιος επισήμανε ότι δεν υπάρχουν πλέον πολιτικά εμπόδια για να εξαχθούν ποσότητες αερίου από την Κύπρο και το Ισραήλ μέσω της Αιγύπτου, ενώ έδωσε ..
βάρος στο Φόρουμ Φ.Α. Αν. Μεσογείου που διοργανώθηκε τον Ιανουάριο και έφερε κοντά εκπροσώπους παραγωγών και εταιρειών ολόκληρης της περιοχής.
Παράλληλα, ο Χάντερ ανέφερε ότι τα οικονομικά των σταθμών LNG στην Αίγυπτο παραμένουν θετικά, αλλά προειδοποίησε ότι πιθανά άλλα έργα αυτού του είδους στην περιοχή θα έχουν πρόβλημα. Αυτό ισχύει διότι οι παραπάνω σταθμοί κατασκευάστηκαν υπό ένα διαφορεικό εμπορικό περιβάλλον και έκτοτε τα κόστη αυξήθηκαν. “Αν θέλεις να κατασκευάσεις σταθμό σήμερα, μιλάμε για πολλά δισεκατομμύρια δολάρια”, τόνισε.
“Κατά τη γνώμη μου, είναι ερώτημα του αν μπορείς να κατασκευάσεις σταθμό φθηνότερα στην Κύπρο ή αλλού ή αν είναι καλύτερα να μεταφέρεις το αέριο. Θεωρώ ότι όλα είναι πιθανά, αλλά πιστεύω ότι αυτοί οι ανεπτυγμένοι σταθμοί που κατασκευάστηκαν στις παλιές καλές μέρες με έμπειρους διαχειριστές, στερεές υποδομές και την αγορά αερίου από πίσω, όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά συστατικά”, κατέληξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου