Από το worldenergynews.gr
Ο νέος φορολογικός κανόνας της Κίνας που θεσπίστηκε τον Μάρτιο θα μπορούσε να αναγκάσει ορισμένα ανεξάρτητα διυλιστήρια πετρελαίου να κλείσουν, και ο τρόπος για να επιβιώσουν από τον αυστηρότερο ρυθμιστικό έλεγχο και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό είναι να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα, ανέφερε αξιωματούχος της αγοράς πετρελαίου στο Reuters.
Ο κ. Xu Yuan, γενικός διευθυντής της Haike Petrochemical, δήλωσε ότι..
οι νέοι φορολογικοί κανόνες έχουν «τεράστιο αντίκτυπο» στα περιθώρια εξευγενισμού των ανεξάρτητων μονάδων, τα οποία έχουν αποκομίσει κέρδη τα δύο προηγούμενα χρόνια, αφού το Πεκίνο τους επέτρεψε να εισάγουν αργό πετρέλαιο για πρώτη φορά από το 2015.
Από την 1η Μαρτίου, το Πεκίνο θέσπισε νέους αυστηρότερους φορολογικούς κανόνες που επιβάλλουν στα διυλιστήρια , τη συλλογή ενός φόρου κατανάλωσης 38 δολ. ανά βαρέλι βενζίνης και ενός φόρου 29 δολ. ανά βαρέλι για το ντίζελ.
Το νέο μέτρο αποσκοπεί στην εξάλειψη των παράνομων τιμολογήσεων καυσίμων που φέρεται ότι χρησιμοποιούνται από τα εργοστάσια και τους αναμικτήρες καυσίμων για να αποφύγουν τιν φόρο κατανάλωσης, λένε οι traders.
Η αυστηρή φορολογική πολιτική έρχεται καθώς οι όμιλοι Zhejiang Rongsheng και ο Dalian Hengli έχουν σχεδιαστεί να λειτουργήσουν μεγάλα συγκροτήματα διύλισης και πετροχημικών αργότερα φέτος, εντείνοντας τον ήδη σκληρό ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά καυσίμων.
"Θα δούμε έναν ανασχηματισμό της βιομηχανίας ... δεν πρόκειται για ένα εργοστάσιο που θα συγχωνευθεί με ένα άλλο, μπορεί να δούμε ότι κάποιες μονάδες αναδιπλώνονται", δήλωσε ο Xu σε μια εκδήλωση της βιομηχανίας Dongying στην επαρχία Shandong της ανατολικής Κίνας.
Ως επικεφαλής της Haike, ο Xu ανέφερε ότι τα διυλιστήρια θα προσπαθήσουν να μειώσουν το κόστος των αγορών αργού πετρελαίου, βελτιστοποιώντας το μείγμα αργού πετρελαίου και εφαρμόζοντας πιο εξελιγμένες στρατηγικές αντιστάθμισης κινδύνου όπως η εμπορία των spread
Η Haike Group, μητρική της Haike Petrochemical, εκμεταλλεύεται 120.000 βαρέλια ημερησίως δυναμικό καθαρισμού στο Shandong.
Ανεξάρτητες μονάδες, που αποτελούν το ένα πέμπτο του συνόλου των εισαγωγών αργού πετρελαίου της Κίνας, λειτουργούν σχετικά μικρές και λιγότερο εξελιγμένες εγκαταστάσεις διύλισης σε σχέση με τις κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες και οι περισσότεροι δεν έχουν την εμπειρία στην αντιστάθμιση του καυσίμου.
Ο νέος φορολογικός κανόνας της Κίνας που θεσπίστηκε τον Μάρτιο θα μπορούσε να αναγκάσει ορισμένα ανεξάρτητα διυλιστήρια πετρελαίου να κλείσουν, και ο τρόπος για να επιβιώσουν από τον αυστηρότερο ρυθμιστικό έλεγχο και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό είναι να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα, ανέφερε αξιωματούχος της αγοράς πετρελαίου στο Reuters.
Ο κ. Xu Yuan, γενικός διευθυντής της Haike Petrochemical, δήλωσε ότι..
οι νέοι φορολογικοί κανόνες έχουν «τεράστιο αντίκτυπο» στα περιθώρια εξευγενισμού των ανεξάρτητων μονάδων, τα οποία έχουν αποκομίσει κέρδη τα δύο προηγούμενα χρόνια, αφού το Πεκίνο τους επέτρεψε να εισάγουν αργό πετρέλαιο για πρώτη φορά από το 2015.
Από την 1η Μαρτίου, το Πεκίνο θέσπισε νέους αυστηρότερους φορολογικούς κανόνες που επιβάλλουν στα διυλιστήρια , τη συλλογή ενός φόρου κατανάλωσης 38 δολ. ανά βαρέλι βενζίνης και ενός φόρου 29 δολ. ανά βαρέλι για το ντίζελ.
Το νέο μέτρο αποσκοπεί στην εξάλειψη των παράνομων τιμολογήσεων καυσίμων που φέρεται ότι χρησιμοποιούνται από τα εργοστάσια και τους αναμικτήρες καυσίμων για να αποφύγουν τιν φόρο κατανάλωσης, λένε οι traders.
Η αυστηρή φορολογική πολιτική έρχεται καθώς οι όμιλοι Zhejiang Rongsheng και ο Dalian Hengli έχουν σχεδιαστεί να λειτουργήσουν μεγάλα συγκροτήματα διύλισης και πετροχημικών αργότερα φέτος, εντείνοντας τον ήδη σκληρό ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά καυσίμων.
"Θα δούμε έναν ανασχηματισμό της βιομηχανίας ... δεν πρόκειται για ένα εργοστάσιο που θα συγχωνευθεί με ένα άλλο, μπορεί να δούμε ότι κάποιες μονάδες αναδιπλώνονται", δήλωσε ο Xu σε μια εκδήλωση της βιομηχανίας Dongying στην επαρχία Shandong της ανατολικής Κίνας.
Ως επικεφαλής της Haike, ο Xu ανέφερε ότι τα διυλιστήρια θα προσπαθήσουν να μειώσουν το κόστος των αγορών αργού πετρελαίου, βελτιστοποιώντας το μείγμα αργού πετρελαίου και εφαρμόζοντας πιο εξελιγμένες στρατηγικές αντιστάθμισης κινδύνου όπως η εμπορία των spread
Η Haike Group, μητρική της Haike Petrochemical, εκμεταλλεύεται 120.000 βαρέλια ημερησίως δυναμικό καθαρισμού στο Shandong.
Ανεξάρτητες μονάδες, που αποτελούν το ένα πέμπτο του συνόλου των εισαγωγών αργού πετρελαίου της Κίνας, λειτουργούν σχετικά μικρές και λιγότερο εξελιγμένες εγκαταστάσεις διύλισης σε σχέση με τις κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες και οι περισσότεροι δεν έχουν την εμπειρία στην αντιστάθμιση του καυσίμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου