Από το worldenergynews.gr
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών κατέληξε σε συμφωνία την Παρασκευή 13/4/ για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το συμβιβαστικό σχέδιο, το οποίο θα μειώσει τις εκπομπές τουλάχιστον κατά 50% έως το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008, ήταν χαμηλότερα από πιο φιλόδοξους στόχους που είχαν τεθεί.
Οι αντιπρόσωποι, δήλωσαν..
σύμφωνα με το Reuters, ότι οι αντιδράσεις ορισμένων χωρών - συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Σαουδικής Αραβίας και του Παναμά – έχουν περιορίσει αυτό που θα μπορούσε να επιτευχθεί στη σύνοδο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.
"Ο ΙΜΟ θα έπρεπε και θα μπορούσε να προχωρήσει περισσότερο", δήλωσε ο Bill Hemmings, διευθυντής ναυτιλίας και πράσινων εκστρατειών Transport & Environment.
"Αυτή η απόφαση θέτει τη ναυτιλία σε μια ελπιδοφόρο οδό."
Η σύμβουλος της Greenpeace, Veronica Frank, δήλωσε ότι το σχέδιο «απέχει πολύ από το τέλειο αλλά η κατεύθυνση είναι πλέον σαφής - η σταδιακή κατάργηση των εκπομπών άνθρακα».
"Αυτή η μείωση των εκπομπών άνθρακα πρέπει να ξεκινήσει τώρα. Οι στόχοι βελτιώνονται στην πορεία. Χωρίς συγκεκριμένα και επείγοντα μέτρα για τη μείωση των εκπομπών από τη ναυτιλία τώρα, η φιλοδοξία του Παρισιού για περιορισμό της αύξησης της θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς θα καταστεί απρόσιτη".
Η ναυτιλιακή ένωση BIMCO χαρακτήρισε την απόφαση ως "επίτευγμα ορόσημο".
Ο ναυτιλιακός τομέας, μαζί με την αεροπορία, απέφυγαν τους ειδικούς στόχους μείωσης των εκπομπών στη συμφωνία του Παρισιού στα τέλη του 2015 που έχει ως στόχο τον περιορισμό της μέσης παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας σε "αρκετά κάτω από" 2 βαθμούς Κελσίου από το 2020.
Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί με τις Νήσους Μάρσαλ, το δεύτερο μεγαλύτερο μητρώο πλοίων στον κόσμο, υποστήριξαν έναν στόχο μείωσης των εκπομπών κατά 70% έως 100% μέχρι το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών κατέληξε σε συμφωνία την Παρασκευή 13/4/ για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Το συμβιβαστικό σχέδιο, το οποίο θα μειώσει τις εκπομπές τουλάχιστον κατά 50% έως το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008, ήταν χαμηλότερα από πιο φιλόδοξους στόχους που είχαν τεθεί.
Οι αντιπρόσωποι, δήλωσαν..
σύμφωνα με το Reuters, ότι οι αντιδράσεις ορισμένων χωρών - συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, της Σαουδικής Αραβίας και του Παναμά – έχουν περιορίσει αυτό που θα μπορούσε να επιτευχθεί στη σύνοδο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.
"Ο ΙΜΟ θα έπρεπε και θα μπορούσε να προχωρήσει περισσότερο", δήλωσε ο Bill Hemmings, διευθυντής ναυτιλίας και πράσινων εκστρατειών Transport & Environment.
"Αυτή η απόφαση θέτει τη ναυτιλία σε μια ελπιδοφόρο οδό."
Η σύμβουλος της Greenpeace, Veronica Frank, δήλωσε ότι το σχέδιο «απέχει πολύ από το τέλειο αλλά η κατεύθυνση είναι πλέον σαφής - η σταδιακή κατάργηση των εκπομπών άνθρακα».
"Αυτή η μείωση των εκπομπών άνθρακα πρέπει να ξεκινήσει τώρα. Οι στόχοι βελτιώνονται στην πορεία. Χωρίς συγκεκριμένα και επείγοντα μέτρα για τη μείωση των εκπομπών από τη ναυτιλία τώρα, η φιλοδοξία του Παρισιού για περιορισμό της αύξησης της θερμοκρασίας στους 1,5 βαθμούς θα καταστεί απρόσιτη".
Η ναυτιλιακή ένωση BIMCO χαρακτήρισε την απόφαση ως "επίτευγμα ορόσημο".
Ο ναυτιλιακός τομέας, μαζί με την αεροπορία, απέφυγαν τους ειδικούς στόχους μείωσης των εκπομπών στη συμφωνία του Παρισιού στα τέλη του 2015 που έχει ως στόχο τον περιορισμό της μέσης παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας σε "αρκετά κάτω από" 2 βαθμούς Κελσίου από το 2020.
Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μαζί με τις Νήσους Μάρσαλ, το δεύτερο μεγαλύτερο μητρώο πλοίων στον κόσμο, υποστήριξαν έναν στόχο μείωσης των εκπομπών κατά 70% έως 100% μέχρι το 2050 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου