Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Σ. Σταυρίδης: Δεν μετάνιωσα για το ταξίδι με το jet του Δ. Μελισσανίδη


Στην ορθότητα της απόφασής του να αποδεχθεί να ταξιδέψει στην Κεφαλονιά με το ιδιωτικό αεροπλάνο του επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη επέμεινε, παρά το θόρυβο που δημιουργήθηκε, ο τέως πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιος Σταυρίδης. 

«Δεν είμαι μοναχός για να κρύβομαι» δήλωσε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ ο κ. Σταυρίδης, εκφράζοντας πάντως τη λύπη του που έφερε σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση με το θέμα που ανέκυψε. 

«Καθόλου δεν μετάνιωσα, κάθε άλλο μάλιστα, ό,τι κάνω είναι με απόλυτη διαφάνεια και έχει μια πρακτικότητα (...) Ήταν επιλογή μου, όχι ελαφρότητα, να δεχθώ τη μεταφορά με το αεροπλάνο του Μελισσανίδη, θέλω να είμαι διαφανέστατος και να μην ντρέπομαι γι’ αυτό που κάνω. Δε θα γίνω μοναχός στα καλά καθούμενα επειδή πήρα τη θέση του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ. Ήμουν πρόεδρος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας έχω εγκάρδιες σχέσεις με όλους αυτούς τους επιχειρηματίες» επισήμανε. 

«Συμφωνώ για τα ερωτικά που δημιουργούνται στην κοινή γνώμη, αλλά βουλιάξαμε τη χώρα υπηρετώντας το δήθεν την υποκρισία. Κράτησα πάρα πολύ υψηλό επίπεδο σχέσεων, δε θα με κάνει να ντρέπομαι να χαιρετίσω πχ. τον Κόκκλα η οποιονδήποτε μπας και μου πει κάποιος κάτι. Η ουσία κάνει τη διαφορά, και το φαίνεσθαι έχει σημασία, αλλά το δευτερεύον είναι το φαίνεσθαι» σημείωσε μεταξύ άλλων μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Πρόσθεσε ότι ο κ. Στουρνάρας έγινε αποδέκτης της πίεσης μιας ολόκληρης κοινωνίας, και αποκάλυψε ότι ο υπουργός Οικονομικών του τηλεφώνησε. «Με πήρε τηλέφωνο, και μου είπε ΄με λύπη μου πρέπει να σου ζητήσω την παραίτησή σου΄. Δεν μου είπε το λόγο ήταν φανερός, τού ζήτησα να την ζητήσει δημόσια και ότι η παραίτησή μου είναι αμέσως στο τραπέζι, δεν μπορούσα να αρνηθώ ούτε δευτερόλεπτο». 

«Το τελευταίο πράγμα που μπορούν να πουν για μένα είναι ότι χρηματίστηκα. Είναι αστείο» σχολίασε. Και τόνισε ότι άφησε τη δουλειά του για να παίρνει 35.000 ευρώ το χρόνο, στο ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή 2.900 ευρώ το μήνα.


ΠΗΓΗ:.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου