Με ένα αποκαλυπτικό οικονομικό ρεπορτάζ για τις προθέσεις των Συγκυβερνώντων η εφημερίδα του Ν. Χατζηνικολάου προσφέρει την πραγματική πολιτική είδηση.
Το ρεπορτάζ της «Real News» αναφέρει ότι «σε χρόνο ρεκόρ, έως το τέλος Αυγούστου η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει 77 νομοθετικές ρυθμίσεις προκειμένου να αρθούν τα «γραφειοκρατικά» εμπόδια και να ανοίξει ο δρόμος των αποκρατικοποιήσεων για όλα τα φιλέτα του Δημοσίου». Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται στρατηγικού χαρακτήρα για την ελληνική οικονομία, ασφάλεια και ανάπτυξη, επιχειρήσεις και οργανισμοί, καθώς και άκρως επικερδείς τομείς της οικονομικής δραστηριότητας, καθαρά πολιτικού χαρακτήρα. Μεταξύ αυτών εμφανίζονται να είναι: ΟΠΑΠ, Κρατικά Λαχεία, ΕΛΤΑ, ΕΛΠΕ, ΔΕΗ, λιμάνια , αεροδρόμια, ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΟΔΙΕ, ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, Εγνατία Οδός, ΛΑΡΚΟ, πλήθος ακινήτων του Δημοσίου, IBC, Αφάντου Ρόδου, Κασσιόπη Κέρκυρας, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν… συμμαζεύεται!
Το πιο τρομακτικό της υπόθεσης, το οποίο δείχνει ακριβώς την πολιτική φύση της Συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, είναι η άκρως προβληματική συνταγματικά θέση να καταργηθεί το ελάχιστο ποσοστό που έπρεπε να διατηρεί το Δημόσιο και το οποίο κυμαινόταν γύρω στο 51%. Και ακόμη χειρότερα, να εξαφανιστεί ή να τροποποιηθεί το άρθρο 11 του ν. 3136/2008 , το οποίο προνοούσε πως για τις εταιρείες στρατηγικού χαρακτήρα και ιδιαίτερα όταν έχουν να κάνουν με εθνικά δίκτυα υποδομών, για να αποκτήσει ιδιώτης ποσοστό άνω του 20% έπρεπε να δώσει την έγκρισή της η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων. Εδώ φωτογραφίζονται: τα ΕΛΠΑ, η ΔΕΗ, ο ΟΠΑΠ , οι ανά την Ελλάδα οργανισμοί λιμένων, η ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ κ.α.
Τι σημαίνουν όλα αυτά στο επίπεδο της πολιτικής δομής; Σίγουρα κάτι διαφορετικό από αυτό που προσεγγίζουν τα ΜΜΕ και τα κόμματα της αντιπολίτευσης μέχρι αυτή τη στιγμή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου