Τρίτη 11 Ιουλίου 2023

Digital Exclusive: Πανδημική αναταραχή των διυλιστηρίων—Η ζήτηση βενζίνης της KNPC: Ευκαιρίες και προκλήσεις

 




Η πανδημία COVID-19 θεωρείται μια από τις εξαιρετικά δύσκολες περιόδους στην ιστορία της βιομηχανίας πετρελαίου και φυσικού αερίου. Τα διυλιστήρια σε όλο τον κόσμο αντιμετώπισαν δύσκολες περιόδους κατά τη λειτουργία των μονάδων τους με τη δυναμικότητά τους και αναγκάστηκαν να κλείσουν προσωρινά τις μονάδες τους στις εγκαταστάσεις τους. Αυτά τα απροσδόκητα περιβάλλοντα πρόσθεσαν..

σημαντική πίεση στους όγκους παραγωγής των διυλιστηρίων και στα περιθώρια κέρδους για να επιβιώσουν σε αυτήν την προκλητική κατάσταση της αγοράς, αναγκάζοντας τα διυλιστήρια να προσαρμοστούν και να αυτοσχεδιάσουν. Οι απαράμιλλες καραντίνες και τα lockdown που επιβλήθηκαν λόγω του COVID-19 είχαν σοβαρές συνέπειες στη ζήτηση καυσίμων και στις τιμές του πετρελαίου.

Η ζήτηση βενζίνης μειώθηκε δραστικά κατά τη διάρκεια της επιδημίας, αναγκάζοντας τα διυλιστήρια να προσαρμόσουν τις λειτουργίες των μονάδων. Οι μονάδες παραγωγής βενζίνης στραγγίστηκαν. Ωστόσο, ορισμένοι είχαν ευελιξία. Οι μονάδες καταλυτικής πυρόλυσης ρευστού (FCC) και αναμόρφωσης νάφθας είναι εξαιρετικά ευέλικτες, καθώς διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της οικονομίας του διυλιστηρίου. Η μονάδα FCC (FCCU) μετατρέπει το πετρέλαιο/βενζίνη κενού (VGO/CGO), αναβαθμίζοντας τις πρώτες ύλες σε καύσιμα υψηλής αξίας και πρώτες ύλες χημικών, που ενισχύουν την αξία των σχιστόλιθων προϊόντων διυλιστηρίου. Επιπλέον, η αναμόρφωση της νάφθας, ο ισομερισμός και η αλκυλίωση έχουν σημαντική συμβολή στην παραγωγή βενζίνης.

Σε αυτό το άρθρο, γίνεται μια ολοκληρωμένη ανάλυση των δυσκολιών και των προκλήσεων που αντιμετώπισε η Kuwait National Petroleum Co. (KNPC) για την αντιμετώπιση της μείωσης της ζήτησης βενζίνης και την προσαρμογή των μονάδων στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της επιδημίας COVID19 στη βελτίωση της παραγωγής βενζίνης. Κατά τη διάρκεια της επιδημίας, η ζήτηση βενζίνης μειώθηκε δραστικά, αναγκάζοντας τη μείωση της απόδοσης της μονάδας και τη διακοπή λειτουργίας. Αυτή η περίοδος συνέπεσε με την έναρξη λειτουργίας του έργου Clean Fuel Project (CFP) της KNPC, το οποίο περιλάμβανε νέες μονάδες παραγωγής βενζίνης. Ακολουθεί μια λεπτομερής περιγραφή του αντίκτυπου που είχε η επιδημία στη ζήτηση βενζίνης στο Κουβέιτ και πώς η KNPC μετατράπηκε από εισαγωγέας βενζίνης σε εξαγωγέας αυτού του εμπορεύματος.

KNPC: Εισαγωγή στη βενζίνη. Η KNPC διαθέτει δύο διυλιστήρια: το Mina Abdullah (MAB) και το Mina Al-Ahmadi (MAA). Και τα δύο διυλιστήρια διαθέτουν σύγχρονες μονάδες για την παραγωγή καυσίμων καθαρής καύσης σύμφωνα με τα πρότυπα Euro-V.

Πριν από την ολοκλήρωση της ΚΑΠ, τα διυλιστήρια MAA και Shuaiba (SHU) ήταν οι κύριοι παραγωγοί βενζίνης, με το καθένα να παράγει τρεις διαφορετικές ποιότητες. Σύμφωνα με τα σχέδια της KNPC, το διυλιστήριο SHU έκλεισε τον Φεβρουάριο του 2017, αφήνοντας το διυλιστήριο MAA να είναι ο μόνος παραγωγός βενζίνης στο Κουβέιτ. Μετά το κλείσιμο του διυλιστηρίου SHU, η Kuwait Integrated Petroleum Industries Co. (KIPIC) ανέθεσε σε λειτουργία το διυλιστήριο Al-Zour στις αρχές του 2023. Το διυλιστήριο Al-Zour σχεδιάστηκε από την Kuwait Petroleum Corp. (KPC) να παρέχει πρώτη ύλη για τους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας του Κουβέιτ. καθώς και αντικατάσταση του διυλιστηρίου SHU.

Η KNPC παράγει τρεις διαφορετικές ποιότητες βενζίνης οκτανίων: UL-91, UL-95 και UL-98. Ενώ το διυλιστήριο MAA παράγει και τις τρεις ποιότητες, το διυλιστήριο SHU μπόρεσε να παράγει μόνο UL-91 από τη μονάδα αναμόρφωσης 15.800 bpd (ένα συστατικό ανάμειξης βενζίνης).

Διάφορα ρεύματα διυλιστηρίων αναμειγνύονται για την παραγωγή βενζίνης διαφορετικών ποιοτήτων. Οι κύριες ροές είναι:

1. Reformate που παράγεται στις μονάδες καταλυτικής αναμόρφωσης 1 και 2 του διυλιστηρίου MAA. Αυτές οι μονάδες παράγουν υψηλή βαθμολογία οκτανίων και υψηλή αρωματική περιεκτικότητα.

2. Ελαφρά νάφθα με καταλυτική διάσπαση και βαριά νάφθα που παράγονται σε FCCU, με μέτρια ποσότητα οκτανίων (με μονάδα επεξεργασίας γλυκαντικών), υψηλή περιεκτικότητα σε ολεφίνες (αλκένια) και μέτρια επίπεδα αρωματικών.

3. Ελαφριά νάφθα υδρογονοπυρόλυσης που παράγεται σε μονάδα υδρογονοπυρόλυσης, με μέτρια προς χαμηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια και χαμηλά αρωματικά επίπεδα.

4. Coker light νάφθα που εισάγεται από το διυλιστήριο MAB. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια, υψηλή περιεκτικότητα σε ολεφίνες και χαμηλό επίπεδο αρωματικών ουσιών.

5. Ευθύγραμμη νάφθα απευθείας από τις μονάδες αργού πετρελαίου 1, 2 και 3. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια, χαμηλή περιεκτικότητα σε αρωματικά και χωρίς ολεφίνες (αλκένια), τα οποία τροφοδοτούν τις μονάδες αναμόρφωσης.

6. Αλκυλικό που παράγεται σε μονάδα αλκυλίωσης, με υψηλή περιεκτικότητα σε οκτάνια, η οποία είναι καθαρή παραφίνη.

7. Το MTBE προστίθεται στη βενζίνη για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων και να αποτρέψει το χτύπημα του κινητήρα. Επιπλέον, το οξυγόνο που υπάρχει στο MTBE βοηθά τη βενζίνη να καίει πιο ολοκληρωμένα—το όριο όγκου MTBE είναι 10%.

Η αναμόρφωση υψηλού οκτανίου είναι το κύριο συστατικό της βενζίνης, το οποίο παράγεται σε δύο πανομοιότυπες διαδικασίες πλατφόρμας. Κάθε αμαξοστοιχία διεργασίας αποτελείται από έναν υδροεπεξεργαστή νάφθας (NHT), έναν διαχωριστή νάφθας και έναν εξέδρα CCR. Ο στόχος του συμπλέγματος είναι η παραγωγή αναμορφώματος με RON 102, MON 90,06 και μέγιστη περιεκτικότητα σε βενζόλιο 1 vol%. Οι ιδιότητες της κύριας ροής βενζίνης φαίνονται στους ΠΙΝΑΚΕΣ 1 και 2.


ΠΙΝΑΚΑΣ 1. Ποιότητες ροής βενζίνης











ΠΙΝΑΚΑΣ 2. Ποιότητες ροής βενζίνης.





 







Κάθε τρένο με πλατφόρμα έχει χωρητικότητα 18.000 bpd. Η απόδοση του CCR μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τη ζήτηση βενζίνης. Πριν από το 2001, οι απαιτήσεις βενζίνης ικανοποιούνταν συνήθως από έναν αναμορφωτή. Ωστόσο, οι λειτουργίες του δεύτερου μεταρρυθμιστή ενδέχεται να απαιτούνται σύμφωνα με την οδηγία για τις απαιτήσεις εξαγωγής για αναμόρφωση της KPC ή στην περίπτωση διακοπής λειτουργίας της FCCU ( Εικ. 1 ). Μετά το 2003, η εγχώρια ζήτηση αυξήθηκε σταθερά έως ότου ξεπέρασε τον ρυθμό παραγωγής των διυλιστηρίων της χώρας, οδηγώντας σε συνεχείς εισαγωγές βενζίνης και MTBE μέχρι την έναρξη λειτουργίας του CFP το 2020.





ΣΥΚΟ. 1. Παραγωγή βενζίνης στα διυλιστήρια της KNPC.


Η ελαφριά και η βαριά βενζίνη FCC είναι προϊόντα από την FCCU—αναφέρονται επίσης ως ελαφριά και βαριά νάφθα FCC. Η FCCU 40.000 bpd έχει δύο ροές που αντιμετωπίζονται χωριστά σε μονάδες επεξεργασίας Merox για την απομάκρυνση των μερκαπτάνων. Και τα δύο ρεύματα έχουν μέτρια βαθμολογία οκτανίων 92 RON και 93,1 RON, αντίστοιχα, με υψηλή περιεκτικότητα σε ολεφίνες (αλκένια) και μέτρια επίπεδα αρωματικών. Αν και και τα δύο συστατικά είναι εξαιρετικά στην ανάμειξη βενζίνης, η ανάμειξη βαριάς νάφθας FCC είναι περιορισμένη λόγω της υψηλής πυκνότητάς της και της εξαιρετικά χαμηλής ανάκτησης απόσταξης.

Το αλκυλικό παράγεται στη μονάδα αλκυλίωσης, η οποία αποτελεί μέρος του μπλοκ MAFP (MTBE, αλκυλίωση, FCC). Το ραφινάρισμα C 4 που δεν αντέδρασε από τη μονάδα MTBE τροφοδοτείται στη μονάδα αλκυλίωσης για να παραχθεί αλκυλικό - ο ρυθμός παραγωγής είναι 3.900 bpd. Το αλκυλικό παράγεται με την αντίδραση ισοβουτενίου και ελαφρών ολεφινών παρουσία καταλυτών θειικού οξέος. Το αλκυλικό προϊόν έχει εύρος βρασμού βενζίνης. Έχει υψηλή βαθμολογία οκτανίων έως και 97 RON και είναι ένα εξαιρετικό συστατικό ανάμειξης στη βενζίνη.

Το MTBE παράγεται στη μονάδα MTBE, η οποία αποτελεί μέρος του μπλοκ MAFP. Η τροφοδοσία είναι η συνολική ροή πυθμένα C 4 s του διαχωριστή C 3 / C 4 στη μονάδα διαχωριστή υγραερίου (LPG) FCC. Αυτή η μονάδα μετατρέπει το μεγαλύτερο μέρος του ισοβουτενίου στο ρεύμα C 4 σε MTBE. Αυτό επιτυγχάνεται με αντίδραση μεθανόλης και ισοβουτενίου παρουσία καταλύτη τύπου ιοντοανταλλακτικής ρητίνης. Το MTBE χρησιμοποιείται στη βενζίνη ως πρόσθετο για την ενίσχυση της βαθμολογίας οκτανίων και τη βελτίωση της καύσης.

Τα εξαρτήματα βενζίνης αναμειγνύονται για να πληρούν τις απαιτήσεις προδιαγραφών του προϊόντος, οι οποίες έχουν χειμερινές και καλοκαιρινές προδιαγραφές. Οι τυπικές προδιαγραφές του προϊόντος συνοψίζονται στον ΠΙΝΑΚΑ 3.


ΠΙΝΑΚΑΣ 3. Προδιαγραφές βενζίνης



 







Παραγωγή βενζίνης μετά την CFP. Η CFP της KNPC αφορούσε την αναβάθμιση και την ενοποίηση των διυλιστηρίων MAB και MAA και το κλείσιμο του διυλιστηρίου SHU. Το έργο αύξησε τη συνδυασμένη δυναμικότητα των διυλιστηρίων από 736.000 bpd σε 800.000 bpd και μείωσε την περιεκτικότητα των προϊόντων πετρελαίου σε θείο στα 10 μέρη ανά εκατομμύριο (ppm). Ορισμένες εγκαταστάσεις στο γειτονικό διυλιστήριο SHU ανακαινίστηκαν επίσης ως μέρος του έργου. Επιλεγμένες εκτός έδρας εγκαταστάσεις του διυλιστηρίου —συμπεριλαμβανομένης της αποθήκευσης, της ανάμειξης και της αποστολής/υλικοτεχνικής υποστήριξης— ενσωματώθηκαν στις λειτουργίες του διυλιστηρίου MAA και MAB.

Μετά την ολοκλήρωση της ΚΑΠ, η χώρα μπόρεσε να παράγει βενζίνη εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις ανάμειξης βενζίνης αναβαθμίστηκαν ώστε να τηρούν τις προδιαγραφές EURO V της KPC και αυξήθηκε η παραγωγή. Στο έργο συμπεριλήφθηκαν διαφορετικά ρεύματα για τη μείωση του αρωματικού περιεχομένου και τον περιορισμό της παρουσίας βενζολίου. Τα ακόλουθα συστατικά μείγματος προστέθηκαν για την παραγωγή διαφορετικών ποιοτήτων βενζίνης:

1. Μονάδες CCR 1/2 και μονάδα επεξεργασίας LPG για την απομάκρυνση των χλωριδίων και του κορεσμού υδρογόνου των ολεφινών στο συνδυασμένο ρεύμα LPG από τον αποβουτανιοποιητή της μονάδας πλατφόρμας. Ο κύριος σκοπός του είναι να μειώσει το αναμορφωμένο RVP από 6 psi σε 2,5 psi για να επιτρέψει την ανάμειξη ισομερών υψηλών οκτανίων και ισοπεντανίου, κάτι που είναι απαραίτητο για την τήρηση των προδιαγραφών RVP της βενζίνης, ειδικά το καλοκαίρι.

2. Μια μονάδα FCC NHT για την επιλεκτική αποθείωση της πυρολυμένης νάφθας σε μέγιστο 10 ppm θείου σε καθένα από τα δύο ρεύματα FCCU.

3. Μια μονάδα αποϊσοπεντανιστή για το διαχωρισμό του ισοπεντανίου από το ρεύμα της φυσικής βενζίνης μέσω μιας στήλης κλασματοποίησης και για την παροχή επαρκούς ισοπεντάνιου για την κάλυψη των απαιτήσεων ανάμειξης βενζίνης. Πρωταρχικός στόχος της μονάδας είναι να αναβαθμίσει το ισοπεντάνιο σε βενζίνη αντί για υγραέριο, αυξάνοντας έτσι την παραγωγή βενζίνης και τηρώντας τα όρια αρωματικών.

4. Μια μονάδα ισοπεντανιστή Merox για την απομάκρυνση των μερκαπτανών από το ρεύμα ισοπεντανίου για να πληροί την προδιαγραφή θείου CFP των 10 ppm.

5. Μια μονάδα αποϊσοβουτανοποιητή για την παροχή στοιχειώδους ισοβουτάνιου που απαιτείται για την ανανέωση αλκυλίωσης για μεγαλύτερη χωρητικότητα. Η τροφοδοσία στη μονάδα αποϊσοβουτανοποιητή είναι το βουτάνιο πεδίου που παράγεται από τα τρένα LPG στο διυλιστήριο MAA.

6. Μια μονάδα ισομερισμού για την παραγωγή ισομερούς (RON 87.5) από ελαφριά νάφθα για ανάμειξη μογκά για την αύξηση της παραγωγής βενζίνης και την τήρηση του ορίου αρωματικών.

7. Η ελαφριά νάφθα από την υδρογονοπυρόλυση του MAB μεταφέρεται στη μονάδα ισομερισμού του διυλιστηρίου MAA για να αυξηθεί η παραγωγή βενζίνης.

8. Η μονάδα CCR του διυλιστηρίου MAB σχεδιάστηκε για να παράγει reformate με RON 102 για την αναβάθμιση της νάφθας και την αύξηση της παραγωγής βενζίνης.

9. Ένα νέο μπλέντερ mogas 230.000 bpd κατασκευάστηκε για να καλύψει τη μεγαλύτερη ζήτηση. Το υπάρχον μπλέντερ βενζίνης 50.000 bpd τροποποιήθηκε για να παρέχει νέα εξαρτήματα που απαιτούνται για τις συνταγές μιγμάτων. Και τα δύο μπλέντερ μπορούν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα.

Οι ιδιότητες των ρευμάτων βενζίνης μετά την CFP περιγράφονται λεπτομερώς στον ΠΙΝΑΚΑ 4.


ΠΙΝΑΚΑΣ 4. Ιδιότητες ρευμάτων βενζίνης μετά την CFP




 




Ο COVID-19 και τα διυλιστήρια της KNPC αλλάζουν σε ζήτηση και τιμές. Η πανδημία του COVID-19 ήταν μια παγκόσμια κρίση, με τα έθνη σε όλο τον κόσμο να αντιμετωπίζουν πρωτοφανή επίπεδα διαταραχών. Η βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία. Οι λειτουργίες διακόπηκαν και η παραγωγή μειώθηκε σημαντικά λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας του εργατικού δυναμικού, των υγειονομικών κανονισμών και της μειωμένης ζήτησης καυσίμων και πετροχημικών. Αρκετές εταιρείες έχουν δημιουργήσει συστήματα για να προστατεύουν τους εργαζομένους τους και να εκτελούν τις δραστηριότητές τους με ασφάλεια για να μετριάσουν την κρίση. Οι προσπάθειες περιορισμού του ιού έχουν διαταράξει το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό και τις αλυσίδες εφοδιασμού υλικών.

Η KNPC, όπως και άλλες επιχειρήσεις, δεν έμεινε άτρωτη στις προκλήσεις που προκάλεσαν οι επιπτώσεις του COVID-19. Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και τα lockdown επηρέασαν βαθιά την εγχώρια ζήτηση βενζίνης του Κουβέιτ, η οποία περιόρισε τις δραστηριότητες των διυλιστηρίων να επεξεργάζονται αργό πετρέλαιο στη μέγιστη δυναμικότητα.

Οι τιμές του πετρελαίου μειώθηκαν δραστικά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2020 λόγω της πτώσης της ζήτησης, της αύξησης της προσφοράς αργού πετρελαίου και της μειωμένης ικανότητας αποθήκευσης. Προκάλεσε τόσο έντονη πτώση της τιμής του αργού πετρελαίου που, στις 20 Απριλίου , το αργό πετρέλαιο διαπραγματεύτηκε σε αρνητική τιμή στην ενδοημερήσια αγορά συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης. Οι τιμές παραγωγού του αργού πετρελαίου μειώθηκαν κατά 34% και 48,8% τον Μάρτιο του 2020 και τον Απρίλιο του 2020, αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, η παγκόσμια ζήτηση βενζίνης παρουσίασε επίσης σημαντική πτώση. Ως αποτέλεσμα, η παραγωγή βενζίνης μειώθηκε επίσης στις περισσότερες χώρες. Όταν εφαρμόστηκαν μερικές απαγορεύσεις κυκλοφορίας στο Κουβέιτ, η κατανάλωση βενζίνης έπεσε σε χαμηλά επίπεδα ρεκόρ ( Εικόνα 2 ).







ΣΥΚΟ. 2. Η ζήτηση εγχώριων mogas (βενζίνη) του Κουβέιτ κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.


Με τη σειρά του, αυτό επηρέασε τις μονάδες παραγωγής βενζίνης στα διυλιστήρια της KNPC. Η εγχώρια ζήτηση βενζίνης μειώθηκε από τα προ-πανδημικά επίπεδα των 10.000 tpd σε 4.000 tpd και έφτασε στο χαμηλότερο των 2.400 tpd τον Μάιο του 2020 ( Εικόνα 3 ).






ΣΥΚΟ. 3. Ζήτηση και παραγωγή βενζίνης στο Κουβέιτ, Οκτώβριος 2018–Δεκέμβριος 2022.


Από τον Μάιο του 2020 έως τον Αύγουστο του 2020, όλες οι εισαγωγές βενζίνης σταμάτησαν. Οι FCCU λειτουργούσαν με δυναμικότητα εκκαθάρισης και ένας από τους μεταρρυθμιστές της νάφθας παρέμεινε σε αδράνεια. Κατά συνέπεια, οι εξαγωγές νάφθας αυξήθηκαν ( Εικ. 4 ).







ΣΥΚΟ. 4. Παραγωγή νάφθας και βενζίνης της KNPC, Ιανουάριος 2020–Ιούνιος 2020.


Επιπλέον, οι τιμές της νάφθας και της βενζίνης μειώθηκαν δραματικά, με τα περιθώρια να έφτασαν σε ιστορικό χαμηλό τον Απρίλιο του 2020 ( Εικόνα 5 ). Λόγω της μειωμένης εγχώριας ζήτησης και της έλλειψης διαθέσιμων επιλογών εξαγωγής, το διυλιστήριο MAA έπρεπε να μειώσει τη χρησιμοποίηση ή να κλείσει τις μονάδες του για να καλύψει τη μειωμένη ζήτηση.







ΣΥΚΟ. 5. Τιμές νάφθας και βενζίνης KNPC, Ιούνιος 2020–Ιούνιος 2020.


Οι λειτουργίες της μονάδας έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαχείριση κρίσεων ζήτησης. Μονάδες όπως ο αναμορφωτής νάφθας και η FCCU έχουν λειτουργική ευελιξία όσον αφορά την απόδοση της μονάδας και διατηρήθηκαν σε δυναμικότητα εκκαθάρισης. Ωστόσο, μετά την άρση των περιορισμών COVID-19, η εγχώρια ζήτηση βενζίνης του Κουβέιτ αυξήθηκε σταθερά και η KNPC αύξησε την παραγωγή για να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Αν και χρειάζονταν εισαγωγές βενζίνης για να γεφυρωθεί το χάσμα προσφοράς και ζήτησης της χώρας, η ολοκλήρωση της CFP επέτρεψε στην KNPC να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα κατά 40%. Αυτή η αύξηση -από την προσθήκη μονάδας CCR στο διυλιστήριο MAB και τη χρήση μονάδων ισομερισμού, αλκυλίωσης και απο-ισοπεντανιστή- έπαιξε σημαντικό ρόλο στην παροχή ευελιξίας στην κάλυψη της τοπικής ζήτησης και στην εξαγωγή της πλεονάζουσας παραγωγής.

Ωστόσο, οι εξαγωγές βενζίνης δεν ήταν ελκυστικές λόγω του χαμηλού περιθωρίου νάφθα-βενζίνης. Ως εκ τούτου, τα σχέδια μετά την πανδημία επικεντρώθηκαν αποκλειστικά στην κάλυψη της εγχώριας ζήτησης. Αυτά τα οικονομικά δεδομένα άλλαξαν το 2022 λόγω των παγκόσμιων πολιτικών γεγονότων και των κυρώσεων σε διάφορα έθνη, τα οποία αύξησαν τα περιθώρια κέρδους των διυλιστηρίων σε υψηλά ρεκόρ.

Κατά το 2022, η KNPC κατάφερε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς και να εξάγει πλεονάζουσες ποσότητες βενζίνης. Τα εξαγόμενα φορτία—μη οξυγονούχα ποιότητες και ονομασίες 92 οκτανίων— στάλθηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές. Από τον Αύγουστο του 2022, πολλά φορτία βενζίνης έχουν εξαχθεί με επιτυχία. Ο κύριος μοχλός ήταν η σημαντική διαφορά στο περιθώριο κέρδους νάφθας-βενζίνης, το οποίο ήταν ένα ελκυστικό θεμελιώδες στοιχείο της αγοράς.

Πάρε μακριά. Η πανδημία COVID-19 είχε τεράστιο αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία, ειδικά στη διακοπή των αλυσίδων εφοδιασμού και της παγκόσμιας ζήτησης καυσίμων. Τα διυλιστήρια αντιμετώπισαν προκλήσεις στη διατήρηση των εργασιών λόγω των περιορισμών κίνησης και των δραστικών αλλαγών στα πρότυπα ζήτησης. Η μείωση της ζήτησης απαιτούσε μεγαλύτερη ευελιξία στις εργασίες του διυλιστηρίου.

Η δραστική αλλαγή στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον οδήγησε σε οικονομικές απώλειες και αρκετά διυλιστήρια αναγκάστηκαν να κλείσουν τη λειτουργία τους. Ως εκ τούτου, τα διυλιστήρια πρέπει να έχουν σχέδια, στρατηγικές και ενσωματωμένη ευελιξία για να αντισταθμίσουν τις δυσμενείς συνθήκες και να αξιοποιήσουν ευνοϊκές ευκαιρίες.


ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ


Η αφοσίωση και η απαιτητική εργασία του έμπειρου προσωπικού της KNPC για την ανάπτυξη της εταιρείας για την ενίσχυση της συνολικής κερδοφορίας των διυλιστηρίων της KNPC.


Οι συγγραφείς

Matar, MB - Kuwait National Petroleum Co., Ahmadi, Κουβέιτ

Ο Mohammad B. Matar είναι χημικός μηχανικός και επικεφαλής της ομάδας για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό στο KNPC. Έχει εμπειρία σε εργασίες διυλιστηρίων, σχεδιασμού και μηχανικής διεργασιών.


DA Alqallaf - Kuwait National Petroleum Co., Ahmadi, Κουβέιτ

Ο DALAL A. ALQALLAF είναι Ανώτερος Μηχανικός στο τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού στο διυλιστήριο MAA της KNPC. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον επιχειρησιακό σχεδιασμό και συμμετέχει σε αρκετές μελέτες με ξεχωριστούς ρόλους.


I. Alesmail - Kuwait National Petroleum Co., Ahmadi, Κουβέιτ

Ο IBRAHIM ALESMAIL είναι χημικός μηχανικός στο διυλιστήριο MAA της KNPC και εργάζεται στο τμήμα επιχειρησιακού σχεδιασμού.


F. Al-Mutairi - Kuwait National Petroleum Co., Ahmadi, Κουβέιτ

Ο FAISAL AL-MUTAIRI είναι χημικός μηχανικός στο διυλιστήριο MAA της KNPC και εργάζεται στο τμήμα επιχειρησιακού σχεδιασμού.


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου