Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Η Ινδονησία πραγματοποιεί οδικές δοκιμές για βιοντίζελ με 40% φοινικέλαιο



 (Reuters) - Η Ινδονησία ξεκίνησε οδικές δοκιμές για δύο τύπους βιοντίζελ που περιέχουν 40% φοινικέλαιο, ελπίζοντας να καταλήξει μέχρι το τέλος του έτους εάν είναι βιώσιμα για δημόσια χρήση, δήλωσε το υπουργείο Ενέργειας.

Η κυβέρνηση επιβάλλει επί..

του παρόντος ότι όλο το ντίζελ που πωλείται στη χώρα πρέπει να περιέχει 30% φοινικέλαιο - το υψηλότερο υποχρεωτικό μείγμα στον κόσμο.

Ο μεγαλύτερος παραγωγός φοινικέλαιου στον κόσμο έχει μακροπρόθεσμα σχέδια να ενισχύσει τη συγκέντρωση φυτικών ελαίων στα καύσιμα για οτιδήποτε, από αυτοκίνητα μέχρι αεροπλάνα, ώστε να μπορέσει να μειώσει τις εισαγωγές καυσίμων. Πέρυσι, πραγματοποίησε την πρώτη δοκιμαστική πτήση της χρησιμοποιώντας καύσιμο τζετ αναμεμειγμένο με φοινικέλαιο. Πρόσφατα, οι αξιωματούχοι πίεσαν επίσης για υψηλότερη αναλογία για την απορρόφηση της περίσσειας προμήθειας φοινικέλαιου.

Τα καύσιμα που θα δοκιμαστούν τους επόμενους μήνες είναι το ντίζελ αναμεμειγμένο με 40% μεθυλεστέρες λιπαρών οξέων (FAME), που ονομάζεται B40, και το B30D10, το οποίο είναι ντίζελ με 30% FAME αναμεμειγμένο με 10% πράσινο ντίζελ κατασκευασμένο από εξευγενισμένο, λευκασμένο και αποσμημένο φοινικέλαιο (RBDPO).

Θα δοκιμαστούν σε 12 από τα πιο δημοφιλή μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων και επαγγελματικά οχήματα άνω των 50.000 km (31.000 μίλια) και 40.000 km, αντίστοιχα, δήλωσε ο Dadan Kusdiana, επικεφαλής ανανεώσιμων πηγών ενέργειας του υπουργείου.

«Έχουμε βελτιώσει τις προδιαγραφές καυσίμων, ώστε να είναι καλύτερες από το B30», είπε, αναφερόμενος στο βιοντίζελ που περιέχει 30% φοινικέλαιο.

Οι προσπάθειες για την αύξηση των συγκεντρώσεων FAME στο βιοντίζελ αντιμετώπισαν αντίσταση από χρήστες που παραπονιούνται ότι κάτι τέτοιο απαιτεί ειδικό χειρισμό και εξοπλισμό, καθώς το καύσιμο έχει διαλυτικό αποτέλεσμα που μπορεί να διαβρώσει τις στεγανοποιήσεις του κινητήρα και τα υλικά φλάντζας και μπορεί να στερεοποιηθεί σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Θα γίνονται διεξοδικοί έλεγχοι σε κάθε όχημα κατά τη διάρκεια και μετά τη δοκιμαστική λειτουργία για να επανεξεταστεί ο αντίκτυπος των καυσίμων σε όλα, από την ισχύ του κινητήρα, τη ροπή, την κατανάλωση καυσίμου έως τα επίπεδα εκπομπών, δήλωσαν αξιωματούχοι.

Οι αρχές είχαν προηγουμένως δηλώσει ότι το βιοντίζελ B35 θα πωλούνταν στο κοινό αυτό το μήνα, αλλά αυτό έχει καθυστερήσει επ' αόριστον. Ο Νταντάν είπε ότι μια ξεχωριστή εργαστηριακή δοκιμή B35 θα διεξαχθεί σύντομα.

Η κυβέρνηση αναμένει ότι θα καταναλωθούν τουλάχιστον 10,15 MM χιλιολίτρα βιοντίζελ το 2022 και το Β40 αναμένεται να αυξήσει τη συνολική κατανάλωση βιοντίζελ έως και 3,5 χιλιοστά χιλιοστά χιλιολίτρων ετησίως.

Η τρέχουσα παραγωγική ικανότητα της Ινδονησίας ανέρχεται σε 18 MM χιλιόλιτρα βιοντίζελ και 120.000 μετρικούς τόνους πράσινου ντίζελ.


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου