Από το naftemporiki.gr
Πρόσω ολοταχώς βάζει η Ελλάδα προκειμένου να προλάβει τον ανταγωνισμό για τα δίκτυα διανομής φυσικού αερίου ως ναυτιλιακό καύσιμο. Η Δυτική Μεσόγειος, στη Βαρκελώνη έχει ήδη τις εγκαταστάσεις για να εφοδιάζει πλοία με φυσικό αέριο, ενώ και η Ιταλία ξεκίνησε την κατασκευή ενός μικρού πλοίου εφοδιασμού «LNG bunker vessel». Η χώρα μας με πρωτοβουλία της ΔΕΠΑ προχωρά ταχέως στην..
κατασκευή του πρώτου LNG bunker vessel, με το βλέμμα στραμμένο και στα δύο μεγάλα πελάγη της χώρας, το Αιγαίο και το Ιόνιο.
Σε πρώτη φάση, το πλοίο, αξίας 40 εκατ. ευρώ, που θα κατασκευαστεί, αφού η ΔΕΠΑ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) υπέγραψαν συμφωνία για τη χρηματοδότηση, με ποσό έως 20 εκατ. ευρώ, της κατασκευής ενός νέου πλοίου τροφοδοσίας LNG για ναυτιλιακή χρήση (LNG bunkering vessel) στην Ελλάδα, που θα έχει έδρα τον Πειραιά και θα εξυπηρετεί τα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά και ενδεχομένως και σε άλλα λιμάνια που θα αναπτύξουν τις απαραίτητες υποδομές. Τα πλοία που θα εξυπηρετούνται στο μέλλον θα είναι κυρίως πλοία της ακτοπλοΐας, κρουαζιερόπλοια αλλά και containerships.
Ο Πειραιάς είναι ήδη ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη στην εξυπηρέτηση containerships και φιλοδοξεί να μετατραπεί σε κέντρο κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, ενώ η χώρα μας διαθέτει τον μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό στόλο στην Ευρώπη. Εφόσον τα νέα πλοία αποκτήσουν σταδιακά μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το φυσικό αέριο σαν καύσιμο, το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να κατακτήσει παγκόσμια φήμη και ως κέντρο εφοδιασμού πλοίων με ναυτιλιακά καύσιμα
Πρόσω ολοταχώς βάζει η Ελλάδα προκειμένου να προλάβει τον ανταγωνισμό για τα δίκτυα διανομής φυσικού αερίου ως ναυτιλιακό καύσιμο. Η Δυτική Μεσόγειος, στη Βαρκελώνη έχει ήδη τις εγκαταστάσεις για να εφοδιάζει πλοία με φυσικό αέριο, ενώ και η Ιταλία ξεκίνησε την κατασκευή ενός μικρού πλοίου εφοδιασμού «LNG bunker vessel». Η χώρα μας με πρωτοβουλία της ΔΕΠΑ προχωρά ταχέως στην..
κατασκευή του πρώτου LNG bunker vessel, με το βλέμμα στραμμένο και στα δύο μεγάλα πελάγη της χώρας, το Αιγαίο και το Ιόνιο.
Σε πρώτη φάση, το πλοίο, αξίας 40 εκατ. ευρώ, που θα κατασκευαστεί, αφού η ΔΕΠΑ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) υπέγραψαν συμφωνία για τη χρηματοδότηση, με ποσό έως 20 εκατ. ευρώ, της κατασκευής ενός νέου πλοίου τροφοδοσίας LNG για ναυτιλιακή χρήση (LNG bunkering vessel) στην Ελλάδα, που θα έχει έδρα τον Πειραιά και θα εξυπηρετεί τα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά και ενδεχομένως και σε άλλα λιμάνια που θα αναπτύξουν τις απαραίτητες υποδομές. Τα πλοία που θα εξυπηρετούνται στο μέλλον θα είναι κυρίως πλοία της ακτοπλοΐας, κρουαζιερόπλοια αλλά και containerships.
Ο Πειραιάς είναι ήδη ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη στην εξυπηρέτηση containerships και φιλοδοξεί να μετατραπεί σε κέντρο κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, ενώ η χώρα μας διαθέτει τον μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό στόλο στην Ευρώπη. Εφόσον τα νέα πλοία αποκτήσουν σταδιακά μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το φυσικό αέριο σαν καύσιμο, το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να κατακτήσει παγκόσμια φήμη και ως κέντρο εφοδιασμού πλοίων με ναυτιλιακά καύσιμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου