Από το energia.gr
Σε μια περίοδο κατά την οποία η βιωσιμότητα των Μέσων Ενημέρωσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα διαφημιστικά τους έσοδα, ορισμένα επιλέγουν να τα περιορίσουν από μόνα τους, αποκλείοντας συγκεκριμένες εταιρείες από το πελατολόγιό τους. Κι αυτό, πέρα από τις δυσκολίες που μπορεί να επιφέρει, σε πρακτικό επίπεδο, λέειι πολλά για τη φιλοσοφία του Μέσου.
Ο Guardian ενημέρωσε το κοινό του ότι..
σταματά να φιλοξενεί διαφημίσεις από εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, τόσο στο site του όσο και στα έντυπα Guardian και Observer, για να γίνει ο πρώτος μεγάλος μιντιακός όμιλος που παύει να αντλεί έσοδα από επιχειρήσεις ορυκτών καυσίμων. Η απόφαση αυτή, που ελήφθη στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας του βρετανικού Μέσου, να μειώσει το δικό του αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα στον πλανήτη και να αυξήσει την ενημέρωση που παρέχει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ανακοινώθηκε την περασμένη Τετάρτη. Το ότι ήταν μια δύσκολη απόφαση, το αποδεικνύει το γεγονός ότι τα διαφημιστικά έσοδά του αναλογούν στο 40% των συνολικών εσόδων του ομίλου.
Η Greenpeace αντέδρασε θετικά στην εν λόγω πρωτοβουλία, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι αποτελεί μια «τολμηρή κίνηση» ως προς το «τέλος της νομιμότητας των ορυκτών καυσίμων» και συμπληρώνοντας πως «άλλα μέσα ενημέρωσης, τεχνών και αθλητισμού θα πρέπει να ακολουθήσουν τον Guardian και να τελειώσουν με τις διαφημίσεις από εταιρείες ορυκτών καυσίμων».
Σε μια περίοδο κατά την οποία η βιωσιμότητα των Μέσων Ενημέρωσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα διαφημιστικά τους έσοδα, ορισμένα επιλέγουν να τα περιορίσουν από μόνα τους, αποκλείοντας συγκεκριμένες εταιρείες από το πελατολόγιό τους. Κι αυτό, πέρα από τις δυσκολίες που μπορεί να επιφέρει, σε πρακτικό επίπεδο, λέειι πολλά για τη φιλοσοφία του Μέσου.
Ο Guardian ενημέρωσε το κοινό του ότι..
σταματά να φιλοξενεί διαφημίσεις από εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, τόσο στο site του όσο και στα έντυπα Guardian και Observer, για να γίνει ο πρώτος μεγάλος μιντιακός όμιλος που παύει να αντλεί έσοδα από επιχειρήσεις ορυκτών καυσίμων. Η απόφαση αυτή, που ελήφθη στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας του βρετανικού Μέσου, να μειώσει το δικό του αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα στον πλανήτη και να αυξήσει την ενημέρωση που παρέχει για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ανακοινώθηκε την περασμένη Τετάρτη. Το ότι ήταν μια δύσκολη απόφαση, το αποδεικνύει το γεγονός ότι τα διαφημιστικά έσοδά του αναλογούν στο 40% των συνολικών εσόδων του ομίλου.
Η Greenpeace αντέδρασε θετικά στην εν λόγω πρωτοβουλία, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι αποτελεί μια «τολμηρή κίνηση» ως προς το «τέλος της νομιμότητας των ορυκτών καυσίμων» και συμπληρώνοντας πως «άλλα μέσα ενημέρωσης, τεχνών και αθλητισμού θα πρέπει να ακολουθήσουν τον Guardian και να τελειώσουν με τις διαφημίσεις από εταιρείες ορυκτών καυσίμων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου