Από το energia.gr
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση καθώς τους τελευταίους τρεις μήνες σημείωσαν άνοδο 46,2%. Στο συγκεκριμένο διάστημα πουλήθηκαν συνολικά 110.630 ηλεκτροκίνητα οχήματα με ανοδική τάση για τα επόμενα χρόνια.
Οι χώρες που σημείωσαν πολύ..
μεγάλη αύξηση των πωλήσεων είναι η Γερμανία (+71,4%), η Γαλλία (+ 35,7%), η Ισπανία (+ 31,9%) και η Ιταλία (+ 28,6%). Δηλαδή οι χώρες που έχουν δώσει κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αλλωστε η στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκίνηση φάνηκε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου όλες οι εταιρείες αποκάλυψαν κάποιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα σε όλη την Ευρώπη είναι η ανυπαρξία πολλών σημείων φόρτισης και η αβεβαιότητα των οδηγών αν θα μπορέσουν να φθάσουν στον τελικό τους προορισμό.
Βλέποντας τις χώρες που έχουν πολύ μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι είναι αυτές που έχουν δώσει σημαντικές επιδοτήσεις. Αν και σήμερα η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θεωρείται υψηλή, εντούτοις αυτή θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια φθίνουσα πορεία, γιατί θα γίνουν φθηνότερες μπαταρίες, αλλά και γιατί θα μπουν σε μεγαλύτερη παραγωγή ανταλλακτικά, αξεσουάρ και μέρη του αυτοκινήτου που θα κατεβάσουν το κόστος.
«Το επόμενο μεγάλο γεγονός δεν είναι ότι έχουν έρθει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά να κάνουμε την συγκεκριμένη τεχνολογία προσιτή για όσο το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων», ανέφερε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου PSA, Carlos Tavares
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση καθώς τους τελευταίους τρεις μήνες σημείωσαν άνοδο 46,2%. Στο συγκεκριμένο διάστημα πουλήθηκαν συνολικά 110.630 ηλεκτροκίνητα οχήματα με ανοδική τάση για τα επόμενα χρόνια.
Οι χώρες που σημείωσαν πολύ..
μεγάλη αύξηση των πωλήσεων είναι η Γερμανία (+71,4%), η Γαλλία (+ 35,7%), η Ισπανία (+ 31,9%) και η Ιταλία (+ 28,6%). Δηλαδή οι χώρες που έχουν δώσει κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αλλωστε η στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκίνηση φάνηκε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου όλες οι εταιρείες αποκάλυψαν κάποιο ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα σε όλη την Ευρώπη είναι η ανυπαρξία πολλών σημείων φόρτισης και η αβεβαιότητα των οδηγών αν θα μπορέσουν να φθάσουν στον τελικό τους προορισμό.
Βλέποντας τις χώρες που έχουν πολύ μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι είναι αυτές που έχουν δώσει σημαντικές επιδοτήσεις. Αν και σήμερα η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θεωρείται υψηλή, εντούτοις αυτή θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια φθίνουσα πορεία, γιατί θα γίνουν φθηνότερες μπαταρίες, αλλά και γιατί θα μπουν σε μεγαλύτερη παραγωγή ανταλλακτικά, αξεσουάρ και μέρη του αυτοκινήτου που θα κατεβάσουν το κόστος.
«Το επόμενο μεγάλο γεγονός δεν είναι ότι έχουν έρθει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά να κάνουμε την συγκεκριμένη τεχνολογία προσιτή για όσο το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων», ανέφερε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου PSA, Carlos Tavares
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου