Από το worldenergynews.gr
Το ενεργειακό ταμείο της Νότιας Αφρικής South Africa’s Central Energy Fund (CEF)), που συνεργάζεται με τη Saudi Aramco, αναμένει 300.000 βαρέλια ημερησίως από το διυλιστήριο αργού πετρελαίου κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Νότιας Αφρικής μέχρι το 2028, καθιστώντας το το μεγαλύτερο διυλιστήριο της περιοχής σύμφωνα με τον CEO του ομίλου.
Οι εργασίες για το έργο βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά οι ενδείξεις είναι ότι θα κοστίσει περίπου 10 δις. δολάρια δήλωσε..
ο Kholly Zono, προσθέτοντας ότι το κόστος αυτό απέκλειε την ανάπτυξη ενός σχετικού πετροχημικού συγκροτήματος στο Richards Bay.
Ο πρώην υπουργός Ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας Khalid al-Falih είχε ανακοινώσει το project τον Ιανουάριο, πριν από τα σχέδια της Saudi Aramco, της μεγαλύτερης πετρελαϊκής εταιρείας στον κόσμο, να προχωρήσει σε δημόσια εγγραφή.
"Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε μια πολύ ισχυρή επιχειρηματική υπόθεση για να προσελκύσουμε επενδύσεις και χρηματοδότηση από τραπεζίτες", δήλωσε ο Zono στο περιθώριο μιας διάσκεψης για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο στο Κέιπ Τάουν.
"Αυτό το διυλιστήριο όχι μόνο θα αυξήσει την ικανότητα για τη Νότια Αφρική, αλλά και την περιοχή", είπε, προσθέτοντας ότι θα χρηματοδοτηθεί μέσω ενός συνδυασμού χρέους και κεφαλαίων.
Μια προκαταρκτική μελέτη σκοπιμότητας θα ολοκληρωθεί τις επόμενες εβδομάδες, μετά την οποία μια λεπτομερέστερη μελέτη σκοπιμότητας θα σταθεροποιήσει τις εκτιμήσεις του σχεδιασμού και του κόστους κεφαλαίου, ακολουθούμενη από πρωτοποριακή μηχανική και σχεδιασμό.
«Εξετάζουμε τη λειτουργία του διυλιστηρίου μέχρι το 2027/28», δήλωσε ο Zono.
Το νέο διυλιστήριο θα μειώσει την ανάγκη για εισαγωγές εξευγενισμένων προϊόντων και θα ενισχύσει τη δεσπόζουσα θέση της Σαουδικής Αραβίας στον πετρελαϊκό τομέα της Νότιας Αφρικής.
Το βασίλειο του Κόλπου προμηθεύει ήδη περίπου το 40% του αργού πετρελαίου που καταναλώνεται στη Νότια Αφρική, η οποία είναι καθαρός εισαγωγέας πετρελαϊκών προϊόντων.
Το διυλιστήριο έχει σχεδιαστεί για να δέχεται άλλους τύπους αργού και να παράγει καύσιμα σύμφωνα με τους επικείμενους κανονισμούς της Νότιας Αφρικής για τα καθαρά καύσιμα με βάση τις προδιαγραφές Euro V, δήλωσε ο Zono.
Η Νότια Αφρική έχει μιλήσει για την κατασκευή ενός νέου διυλιστηρίου για περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά αγωνιζόταν να βρει επενδυτές.
Η πλέον βιομηχανοποιημένη οικονομία της Αφρικής έχει έξι διυλιστήρια, τέσσερα με αργό πετρέλαιο και δύο με συνθετικά καύσιμα ως πρώτη ύλη. Η Royal Dutch Shell, η BP, η Total και η Sasol συγκαταλέγονται στις σημαντικότερες επιχειρήσεις διύλισης.
Ο Zono δήλωσε ότι το νέο διυλιστήριο δεν θα θέσει σε κίνδυνο το διυλιστήριο Mossel Bay-gas-to-liquid (GTL) το οποίο εκμεταλλεύεται η θυγατρική της CEF PetroSA, εν μέσω φόβων ότι η μονάδα θα μπορούσε να παραμείνει κλειστή.
Η εθνική πετρελαϊκή εταιρεία της Νότιας Αφρικής, PetroSA, ανακοίνωσε το Σεπτέμβριο ότι το ναυαρχίδα του διυλιστηρίου GTL θα μπορούσε να εξαντλήσει τις εγχώριες προμήθειες μέχρι τα τέλη του 2020.
"Το διυλιστήριο στο Mossel Bay θα συνεχίσει να λειτουργεί και δεν υπάρχει πρόθεση να κλείσει", δήλωσε ο Zono.
Το ενεργειακό ταμείο της Νότιας Αφρικής South Africa’s Central Energy Fund (CEF)), που συνεργάζεται με τη Saudi Aramco, αναμένει 300.000 βαρέλια ημερησίως από το διυλιστήριο αργού πετρελαίου κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Νότιας Αφρικής μέχρι το 2028, καθιστώντας το το μεγαλύτερο διυλιστήριο της περιοχής σύμφωνα με τον CEO του ομίλου.
Οι εργασίες για το έργο βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά οι ενδείξεις είναι ότι θα κοστίσει περίπου 10 δις. δολάρια δήλωσε..
ο Kholly Zono, προσθέτοντας ότι το κόστος αυτό απέκλειε την ανάπτυξη ενός σχετικού πετροχημικού συγκροτήματος στο Richards Bay.
Ο πρώην υπουργός Ενέργειας της Σαουδικής Αραβίας Khalid al-Falih είχε ανακοινώσει το project τον Ιανουάριο, πριν από τα σχέδια της Saudi Aramco, της μεγαλύτερης πετρελαϊκής εταιρείας στον κόσμο, να προχωρήσει σε δημόσια εγγραφή.
"Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε μια πολύ ισχυρή επιχειρηματική υπόθεση για να προσελκύσουμε επενδύσεις και χρηματοδότηση από τραπεζίτες", δήλωσε ο Zono στο περιθώριο μιας διάσκεψης για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο στο Κέιπ Τάουν.
"Αυτό το διυλιστήριο όχι μόνο θα αυξήσει την ικανότητα για τη Νότια Αφρική, αλλά και την περιοχή", είπε, προσθέτοντας ότι θα χρηματοδοτηθεί μέσω ενός συνδυασμού χρέους και κεφαλαίων.
Μια προκαταρκτική μελέτη σκοπιμότητας θα ολοκληρωθεί τις επόμενες εβδομάδες, μετά την οποία μια λεπτομερέστερη μελέτη σκοπιμότητας θα σταθεροποιήσει τις εκτιμήσεις του σχεδιασμού και του κόστους κεφαλαίου, ακολουθούμενη από πρωτοποριακή μηχανική και σχεδιασμό.
«Εξετάζουμε τη λειτουργία του διυλιστηρίου μέχρι το 2027/28», δήλωσε ο Zono.
Το νέο διυλιστήριο θα μειώσει την ανάγκη για εισαγωγές εξευγενισμένων προϊόντων και θα ενισχύσει τη δεσπόζουσα θέση της Σαουδικής Αραβίας στον πετρελαϊκό τομέα της Νότιας Αφρικής.
Το βασίλειο του Κόλπου προμηθεύει ήδη περίπου το 40% του αργού πετρελαίου που καταναλώνεται στη Νότια Αφρική, η οποία είναι καθαρός εισαγωγέας πετρελαϊκών προϊόντων.
Το διυλιστήριο έχει σχεδιαστεί για να δέχεται άλλους τύπους αργού και να παράγει καύσιμα σύμφωνα με τους επικείμενους κανονισμούς της Νότιας Αφρικής για τα καθαρά καύσιμα με βάση τις προδιαγραφές Euro V, δήλωσε ο Zono.
Η Νότια Αφρική έχει μιλήσει για την κατασκευή ενός νέου διυλιστηρίου για περισσότερο από μια δεκαετία, αλλά αγωνιζόταν να βρει επενδυτές.
Η πλέον βιομηχανοποιημένη οικονομία της Αφρικής έχει έξι διυλιστήρια, τέσσερα με αργό πετρέλαιο και δύο με συνθετικά καύσιμα ως πρώτη ύλη. Η Royal Dutch Shell, η BP, η Total και η Sasol συγκαταλέγονται στις σημαντικότερες επιχειρήσεις διύλισης.
Ο Zono δήλωσε ότι το νέο διυλιστήριο δεν θα θέσει σε κίνδυνο το διυλιστήριο Mossel Bay-gas-to-liquid (GTL) το οποίο εκμεταλλεύεται η θυγατρική της CEF PetroSA, εν μέσω φόβων ότι η μονάδα θα μπορούσε να παραμείνει κλειστή.
Η εθνική πετρελαϊκή εταιρεία της Νότιας Αφρικής, PetroSA, ανακοίνωσε το Σεπτέμβριο ότι το ναυαρχίδα του διυλιστηρίου GTL θα μπορούσε να εξαντλήσει τις εγχώριες προμήθειες μέχρι τα τέλη του 2020.
"Το διυλιστήριο στο Mossel Bay θα συνεχίσει να λειτουργεί και δεν υπάρχει πρόθεση να κλείσει", δήλωσε ο Zono.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου