Από το worldenergynews.gr
Στην χρήση ενός νέου καυσίμου που εκπέμπει έως και 3% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα λόγω της περιεκτικότητας σε μεθανόλη 15% και 5% βιοαιθανόλης, προχώρησαν Eni και Fiat Chrysler Automobiles (FCA).
Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν στο πλαίσιο συμφωνίας που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2017 και η προκύπτουσα φόρμουλα από τη..
συνεργασία αυτή, συμβάλλει απτά στη μείωση των εκπομπών και της ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Το δελτίο Τύπου της Eni υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι: «Το καύσιμο σχεδιάστηκε για να μειώσει τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές CO2 και είναι συμβατό με την πλειοψηφία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων που πωλούνται από το 2001 και μετά, τα οποία αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 60% των βενζινοκίνητων οχημάτων στην Ιταλία, που αντιστοιχούν σε περίπου 12 εκατομμύρια οχήματα».
Παράλληλα, τα «αυτοκίνητα ενοικιάστηκαν περίπου 9.000 φορές και έκαναν 50.000 χλμ. κατά τη διάρκεια των 13 μηνών της δοκιμής χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα, αποδεικνύοντας τη μείωση των εκπομπών και καλύτερες επιδόσεις ως αποτέλεσμα του υψηλού αριθμού οκτανίων».
Τέλος, η Eni και η FCA εργάζονται για τη βελτίωση της φόρμουλας Α20 ακόμη περισσότερο αυξάνοντας την ποσότητα των συστατικών υδρογονανθράκων από ανανεώσιμες πηγές, με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε τροχούς.
Στην χρήση ενός νέου καυσίμου που εκπέμπει έως και 3% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα λόγω της περιεκτικότητας σε μεθανόλη 15% και 5% βιοαιθανόλης, προχώρησαν Eni και Fiat Chrysler Automobiles (FCA).
Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν στο πλαίσιο συμφωνίας που υπογράφηκε τον Νοέμβριο του 2017 και η προκύπτουσα φόρμουλα από τη..
συνεργασία αυτή, συμβάλλει απτά στη μείωση των εκπομπών και της ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Το δελτίο Τύπου της Eni υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι: «Το καύσιμο σχεδιάστηκε για να μειώσει τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές CO2 και είναι συμβατό με την πλειοψηφία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων που πωλούνται από το 2001 και μετά, τα οποία αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 60% των βενζινοκίνητων οχημάτων στην Ιταλία, που αντιστοιχούν σε περίπου 12 εκατομμύρια οχήματα».
Παράλληλα, τα «αυτοκίνητα ενοικιάστηκαν περίπου 9.000 φορές και έκαναν 50.000 χλμ. κατά τη διάρκεια των 13 μηνών της δοκιμής χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα, αποδεικνύοντας τη μείωση των εκπομπών και καλύτερες επιδόσεις ως αποτέλεσμα του υψηλού αριθμού οκτανίων».
Τέλος, η Eni και η FCA εργάζονται για τη βελτίωση της φόρμουλας Α20 ακόμη περισσότερο αυξάνοντας την ποσότητα των συστατικών υδρογονανθράκων από ανανεώσιμες πηγές, με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε τροχούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου