Από το energypress.gr
Κοντά στη προκήρυξη διαγωνισμού για τη πρόσληψη τεχνικού συμβούλου που θα αναλάβει την κατασκευή του πλοίου LNG το οποίο θα τροφοδοτεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο άλλα πλοία στον Πειραιά και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, βρίσκεται η ΔΕΠΑ.
Η προκήρυξη του διαγωνισμού τοποθετείται εντός του πρώτου τριμήνου, ενώ την ίδια ώρα πυκνώνουν οι επαφές της ΔΕΠΑ με τους δυνητικούς πελάτες, αλλά και με τράπεζες που θα χρηματοδοτήσουν μέρος του πλάνου. Σημειωτέον ότι..
η εταιρεία έχει υπογράψει για το σκοπό αυτό σύμβαση για συγχρηματοδότηση του πλοίου από την ΕΕ.
Το σκάφος θα έχει χωρητικότητα 3.000 κ.μ. LNG περίπου, θα είναι το πρώτο αυτού του είδους σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο, θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει υγροποοιημένο αέριο και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
"H χρήση του LNG στη ναυτιλία, ιδίως σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων όπως τα σκάφη ακτοπλοΐας, αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αυστηρότερων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα ισχύουν παγκοσμίως για τα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020 (MARPOL Annex VI), αλλά και νέων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που πιθανότατα θα επιβληθούν στη συνέχεια", ανέφερε χαρακτηριστικά το Δεκέμβριο στην ανακοίνωσή της η ΔΕΠΑ.
Η εταιρεία είναι συντονιστής του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II που αποσκοπεί στην διείσδυση του LNG στη ναυτιλία, καθώς και του προγράμματος BlueHUBS που αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου και έχει σαν αντικείμενο την κατασκευή των πρώτων μέσων τροφοδοσίας LNG. Το BlueHUBS έχει προϋπολογισμό 66 εκατ., το ποσοστό συγχρηματοδότησης φθάνει στο 30% και θα υλοποιηθεί την περίοδο 2019-2022
Κοντά στη προκήρυξη διαγωνισμού για τη πρόσληψη τεχνικού συμβούλου που θα αναλάβει την κατασκευή του πλοίου LNG το οποίο θα τροφοδοτεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο άλλα πλοία στον Πειραιά και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, βρίσκεται η ΔΕΠΑ.
Η προκήρυξη του διαγωνισμού τοποθετείται εντός του πρώτου τριμήνου, ενώ την ίδια ώρα πυκνώνουν οι επαφές της ΔΕΠΑ με τους δυνητικούς πελάτες, αλλά και με τράπεζες που θα χρηματοδοτήσουν μέρος του πλάνου. Σημειωτέον ότι..
η εταιρεία έχει υπογράψει για το σκοπό αυτό σύμβαση για συγχρηματοδότηση του πλοίου από την ΕΕ.
Το σκάφος θα έχει χωρητικότητα 3.000 κ.μ. LNG περίπου, θα είναι το πρώτο αυτού του είδους σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο, θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει υγροποοιημένο αέριο και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
"H χρήση του LNG στη ναυτιλία, ιδίως σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων όπως τα σκάφη ακτοπλοΐας, αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αυστηρότερων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα ισχύουν παγκοσμίως για τα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020 (MARPOL Annex VI), αλλά και νέων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που πιθανότατα θα επιβληθούν στη συνέχεια", ανέφερε χαρακτηριστικά το Δεκέμβριο στην ανακοίνωσή της η ΔΕΠΑ.
Η εταιρεία είναι συντονιστής του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II που αποσκοπεί στην διείσδυση του LNG στη ναυτιλία, καθώς και του προγράμματος BlueHUBS που αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου και έχει σαν αντικείμενο την κατασκευή των πρώτων μέσων τροφοδοσίας LNG. Το BlueHUBS έχει προϋπολογισμό 66 εκατ., το ποσοστό συγχρηματοδότησης φθάνει στο 30% και θα υλοποιηθεί την περίοδο 2019-2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου