Από το worldenergynews.gr
Κατά 3,5 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα από το 2017 έως το 2035 αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση πετρελαίου στην Ινδία, αντιπροσωπεύοντας το 1/3 της παγκόσμιας αύξησης της ζήτησης πετρελαίου, δήλωσε η Wood Mackenzie σήμερα (27/8).
Ωστόσο, με μόλις 400.000 βαρέλια ημερησίως (β / δ) της προσθετικής δυναμικότητας διύλισης μέχρι το 2023, η προμήθεια διυλιστηρίου θα αποτύχει να συμβαδίσει με την αύξηση της ζήτησης, τόνισε η Wood Mackenzie.
«Πιστεύουμε ότι η πιο πιθανή κατάσταση είναι ..
ότι η Ινδία θα χρειαστεί μεταξύ 3,2 εκατομμυρίων b / d και 4,7 εκατομμυρίων b / d νέων δυνατοτήτων μέχρι το 2035 για να παραμείνει αυτάρκης στα καύσιμα των μεταφορών» ανέφερε ο διευθυντής έρευνας της Wood Mackenzie, Sushant Gupta.
«Αυτό είναι σαφώς ένα δύσκολο έργο, εκτός εάν τα εγχώρια εργοστάσια ραφιναρίσματος μπορούν να δεσμευτούν για τις προγραμματισμένες προσθήκες χωρητικότητας τους», εξήγησε.
Προκλήσεις στον πετρελαϊκό τομέα
Η Wood Mackenzie βλέπει τις αβεβαιότητες γύρω από τη ζήτηση πετρελαίου ως τον μεγαλύτερο κίνδυνο για νέα έργα διυλιστηρίων.
«Παράγοντες όπως η αύξηση του ΑΕΠ, οι εξελίξεις στον τομέα των οδικών υποδομών, η ηλεκτροδότηση του τομέα των μεταφορών και οι βελτιώσεις της απόδοσης των καυσίμων θα μπορούσαν να έχουν πολύ διαφορετικές επιπτώσεις στη ζήτηση πετρελαίου», αναφέρει η δήλωση.
Μια άλλη πρόκληση είναι να επιλέξουμε τη σωστή διαμόρφωση του διυλιστηρίου.
Σύμφωνα με την Wood Mackenzie, η νέα δυναμικότητα στην Ινδία πρέπει να επικεντρωθεί στην αύξηση των αποδόσεων βενζίνης καθώς η αναλογία ζήτησης βενζίνης προς ντίζελ αναμένεται να αυξηθεί. Οι τρέχουσες αποδόσεις του διυλιστηρίου είναι πολύ σταθμισμένες προς το ντίζελ.
Κατά 3,5 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα από το 2017 έως το 2035 αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση πετρελαίου στην Ινδία, αντιπροσωπεύοντας το 1/3 της παγκόσμιας αύξησης της ζήτησης πετρελαίου, δήλωσε η Wood Mackenzie σήμερα (27/8).
Ωστόσο, με μόλις 400.000 βαρέλια ημερησίως (β / δ) της προσθετικής δυναμικότητας διύλισης μέχρι το 2023, η προμήθεια διυλιστηρίου θα αποτύχει να συμβαδίσει με την αύξηση της ζήτησης, τόνισε η Wood Mackenzie.
«Πιστεύουμε ότι η πιο πιθανή κατάσταση είναι ..
ότι η Ινδία θα χρειαστεί μεταξύ 3,2 εκατομμυρίων b / d και 4,7 εκατομμυρίων b / d νέων δυνατοτήτων μέχρι το 2035 για να παραμείνει αυτάρκης στα καύσιμα των μεταφορών» ανέφερε ο διευθυντής έρευνας της Wood Mackenzie, Sushant Gupta.
«Αυτό είναι σαφώς ένα δύσκολο έργο, εκτός εάν τα εγχώρια εργοστάσια ραφιναρίσματος μπορούν να δεσμευτούν για τις προγραμματισμένες προσθήκες χωρητικότητας τους», εξήγησε.
Προκλήσεις στον πετρελαϊκό τομέα
Η Wood Mackenzie βλέπει τις αβεβαιότητες γύρω από τη ζήτηση πετρελαίου ως τον μεγαλύτερο κίνδυνο για νέα έργα διυλιστηρίων.
«Παράγοντες όπως η αύξηση του ΑΕΠ, οι εξελίξεις στον τομέα των οδικών υποδομών, η ηλεκτροδότηση του τομέα των μεταφορών και οι βελτιώσεις της απόδοσης των καυσίμων θα μπορούσαν να έχουν πολύ διαφορετικές επιπτώσεις στη ζήτηση πετρελαίου», αναφέρει η δήλωση.
Μια άλλη πρόκληση είναι να επιλέξουμε τη σωστή διαμόρφωση του διυλιστηρίου.
Σύμφωνα με την Wood Mackenzie, η νέα δυναμικότητα στην Ινδία πρέπει να επικεντρωθεί στην αύξηση των αποδόσεων βενζίνης καθώς η αναλογία ζήτησης βενζίνης προς ντίζελ αναμένεται να αυξηθεί. Οι τρέχουσες αποδόσεις του διυλιστηρίου είναι πολύ σταθμισμένες προς το ντίζελ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου