Από το energia.gr
Τουλάχιστον επιπλέον δύο εκατομμύρια σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων χρειάζεται να προστεθούν -ως το 2025- στα υπάρχοντα σήμερα 100.000 σημεία προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της ΕΕ, εκτιμά η Κομισιόν.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφερόμενη στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ και την ανάπτυξή τους τα επόμενα χρόνια, εκτιμά ότι..
η χαμηλή -μέχρι στιγμής- πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων γεννά έντονη ανησυχία ότι η μείωση των ρύπων κατά 30% το 2030 θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα.
Σύμφωνα με τον επίτροπο της ΕΕ για την κλιματική αλλαγή, Μιγκέλ Αρίας Κανιέτε, ο στόχος για εγκατάσταση ετησίως 700.000 νέων σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που θα σήμαινε συνολικά 8,4 εκατομμύρια νέα σημεία χρέωσης τα επόμενα 12 χρόνια ή 84 φορές περισσότερα σημεία από ό,τι υπάρχουν σήμερα, αποτελεί μη ρεαλιστικό στόχο.
Παρά το γεγονός ότι η ΕΕ έχει θέσει τους στόχους της, εντούτοις πολλές χώρες ακόμη δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Σύμφωνα με μελέτη που έχει γίνει από την ACEA, καταδεικνύεται ότι από όλα τα σημεία φόρτισης που υπάρχουν σήμερα στην ΕΕ, το 76% συγκεντρώνεται σε τέσσερις μόνο χώρες που καλύπτουν μόνο το 27% της συνολικής επιφάνειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, δε θα πρέπει να παραγνωριστεί το γεγονός ότι σε μια μεγάλη σε έκταση χώρα -όπως είναι η Ρουμανία- υπάρχουν μόνο 114 σημεία φόρτισης.
Το σίγουρο είναι ότι οι μελλοντικές μειώσεις CO2 εξαρτώνται από τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ οι μεγαλύτερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εξαρτώνται από το δίκτυο φόρτισης που υπάρχει σε μία χώρα. Συνεπώς, η νομοθεσία για το CO2 πρέπει να συνδέει αυτά τα δύο στοιχεία, αν οι επικεφαλής θελήσουν να υλοποιήσουν τους στόχους τους.
Τουλάχιστον επιπλέον δύο εκατομμύρια σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων χρειάζεται να προστεθούν -ως το 2025- στα υπάρχοντα σήμερα 100.000 σημεία προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της ΕΕ, εκτιμά η Κομισιόν.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφερόμενη στο θέμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ και την ανάπτυξή τους τα επόμενα χρόνια, εκτιμά ότι..
η χαμηλή -μέχρι στιγμής- πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων γεννά έντονη ανησυχία ότι η μείωση των ρύπων κατά 30% το 2030 θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα.
Σύμφωνα με τον επίτροπο της ΕΕ για την κλιματική αλλαγή, Μιγκέλ Αρίας Κανιέτε, ο στόχος για εγκατάσταση ετησίως 700.000 νέων σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάτι που θα σήμαινε συνολικά 8,4 εκατομμύρια νέα σημεία χρέωσης τα επόμενα 12 χρόνια ή 84 φορές περισσότερα σημεία από ό,τι υπάρχουν σήμερα, αποτελεί μη ρεαλιστικό στόχο.
Παρά το γεγονός ότι η ΕΕ έχει θέσει τους στόχους της, εντούτοις πολλές χώρες ακόμη δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Σύμφωνα με μελέτη που έχει γίνει από την ACEA, καταδεικνύεται ότι από όλα τα σημεία φόρτισης που υπάρχουν σήμερα στην ΕΕ, το 76% συγκεντρώνεται σε τέσσερις μόνο χώρες που καλύπτουν μόνο το 27% της συνολικής επιφάνειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, δε θα πρέπει να παραγνωριστεί το γεγονός ότι σε μια μεγάλη σε έκταση χώρα -όπως είναι η Ρουμανία- υπάρχουν μόνο 114 σημεία φόρτισης.
Το σίγουρο είναι ότι οι μελλοντικές μειώσεις CO2 εξαρτώνται από τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ οι μεγαλύτερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εξαρτώνται από το δίκτυο φόρτισης που υπάρχει σε μία χώρα. Συνεπώς, η νομοθεσία για το CO2 πρέπει να συνδέει αυτά τα δύο στοιχεία, αν οι επικεφαλής θελήσουν να υλοποιήσουν τους στόχους τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου