Από το worldenergynews.gr
Η αλλαγή της αγοράς καυσίμων πλοίων το 2020 για να οδηγήσει σε μεταβολή ~ 2Mb / d στο πετρέλαιο κίνησης
Σημαντικές θα είναι οι επιπτώσεις στην αγορά από την αλλαγή στα καύσιμα των πλοίων, με το ντίζελ να είναι αυτό που θα ωφεληθεί περισσότερο, σύμφωνα με έκθεση της UBS.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ( IMO) αποφάσισε..
τον Οκτώβριο του 2016 να εφαρμόσει σε παγκόσμιο επίπεδο χαμηλότερα όρια για το θείο στα καύσιμα πλοίων από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Σύμφωνα με την UBS το όριο θα αναγκάσει αποτελεσματικά τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων, LNG ή να εγκαταστήσουν συστήματα καθαρισμού στα πλοία για να απομακρύνουν το θείο από το μαζούτ.
Η ΕΙΑ εκτιμά το μέγεθος της αλλαγής από πετρέλαιο σε άλλο καύσιμο σε ~ 2Mb / d.
Μια έρευνα που διεξήχθη στο τέλος του προηγούμενου έτους έδειξε ότι ένα σημαντικό ποσοστό των πλοιοκτητών σκοπεύει να μεταβεί σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων από πετρέλαιο για να συμμορφωθεί με τον νέο κανόνα, τουλάχιστον αρχικά.
Ο αντίκτυπος θα είναι πολύ πιο σημαντικός από την πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ
Αυτή η αλλαγή στη ναυτιλιακή αγορά είναι σχεδόν 20 φορές πιο σημαντική από τις χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της UBS.
Εκτιμούμε ότι οι χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων (απώλεια μεριδίου αγοράς 4% ετησίως στην Ευρώπη) θα έχουν αρνητική επίπτωση ~ 100kb / d έως το 2020, ~ 450kb / d έως το 2025.
Η αλλαγή της αγοράς καυσίμων πλοίων το 2020 για να οδηγήσει σε μεταβολή ~ 2Mb / d στο πετρέλαιο κίνησης
Σημαντικές θα είναι οι επιπτώσεις στην αγορά από την αλλαγή στα καύσιμα των πλοίων, με το ντίζελ να είναι αυτό που θα ωφεληθεί περισσότερο, σύμφωνα με έκθεση της UBS.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ( IMO) αποφάσισε..
τον Οκτώβριο του 2016 να εφαρμόσει σε παγκόσμιο επίπεδο χαμηλότερα όρια για το θείο στα καύσιμα πλοίων από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Σύμφωνα με την UBS το όριο θα αναγκάσει αποτελεσματικά τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων, LNG ή να εγκαταστήσουν συστήματα καθαρισμού στα πλοία για να απομακρύνουν το θείο από το μαζούτ.
Η ΕΙΑ εκτιμά το μέγεθος της αλλαγής από πετρέλαιο σε άλλο καύσιμο σε ~ 2Mb / d.
Μια έρευνα που διεξήχθη στο τέλος του προηγούμενου έτους έδειξε ότι ένα σημαντικό ποσοστό των πλοιοκτητών σκοπεύει να μεταβεί σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων από πετρέλαιο για να συμμορφωθεί με τον νέο κανόνα, τουλάχιστον αρχικά.
Ο αντίκτυπος θα είναι πολύ πιο σημαντικός από την πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ
Αυτή η αλλαγή στη ναυτιλιακή αγορά είναι σχεδόν 20 φορές πιο σημαντική από τις χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της UBS.
Εκτιμούμε ότι οι χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων (απώλεια μεριδίου αγοράς 4% ετησίως στην Ευρώπη) θα έχουν αρνητική επίπτωση ~ 100kb / d έως το 2020, ~ 450kb / d έως το 2025.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου