Από το worldenergynews.gr
Σε αναμονή βρίσκονται οι ιδιοκτήτες δεξαμενοπλοίων για το αν συνεχίσουν τις συναλλαγές τους με το Ιράν, μετά την ανακοίνωση του Πρόεδρου Trump την Τρίτη ότι θα επαναφέρει μια σειρά κυρώσεων κατά της χώρας του Περσικού Κόλπου.
Σύμφωνα με το Bloomberg η επιστροφή των κυρώσεων ενδέχεται να έχει σημαντικές «διακλαδώσεις» για το ναυτιλιακό εμπόριο με το Ιράν του International Group of P&I Clubs, μια οργάνωση - ομπρέλα η οποία ..
καλύπτει το 90% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων από κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοκηλίδων.
Αυτές οι επιπτώσεις θα γίνουν εμφανείς μόλις οι εταίροι της Αμερικής δώσουν τη δική τους απάντηση στην απόφαση του Trump και όταν είναι σαφείς οι λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των μέτρων των ΗΠΑ.
Η ασφάλιση πλοίων ήταν ένα κρίσιμο εμπόδιο όταν επιβλήθηκαν οι προηγούμενες κυρώσεις στο Ιράν, καθώς οι επιχειρήσεις δεξαμενόπλοιων δεν μπορούσαν να αποκτήσουν το επίπεδο κάλυψης που θεωρείται πρότυπο σε όλη τη βιομηχανία πετρελαίου.
Αυτό σήμαινε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ήταν σε θέση να μεταφέρουν το ιρανικό πετρέλαιο γεγονός που ανάγκασε μερικούς Ασιάτες αγοραστές του αργού της χώρας της Μέσης Ανατολής να βρουν δύσκολους τρόπους αντιμετώπισης, όπως η κρατική κάλυψη.
"Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε τον αντίκτυπο, γιατί θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η απάντηση από την Ευρώπη και πόσο επιθετική θα είναι η στάση των ΗΠΑ", δήλωσε στο Bloomberg ο Brian Gallagher, επικεφαλής επενδυτικών σχέσεων στην Euronav NV, ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως.
Όταν οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις στο Ιράν το 2012, τα συνοδευτικά ευρωπαϊκά μέτρα περιόρισαν επίσης τον International Group - ο οποίος εδρεύει στο Λονδίνο - να παρέχει κάλυψη για ιρανικές αποστολές.
Αυτό απέκλεισε τον στόλο της χώρας από την κύρια αγορά ασφάλισης πλοίων καθώς και από διεθνείς ιδιοκτήτες που ήθελαν αργό πετρέλαιο από το Ιράν.
Δεν είναι ακόμη σαφές ποια πορεία θα πάρει η Ευρώπη αυτή τη φορά.
Τρεις από τους κύριους παρόχους κάλυψης στον κύριο στόλο των δεξαμενόπλοιων του Ιράν - Skuld, Swedish Club και West of England Club, δήλωσαν ότι δεν θέλουν να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες πέρα από αυτό που δημοσίευσαν στους ιστοτόπους τους, λέγοντας ότι η κατάσταση παραμένει ρευστή .
Η επιδείνωση των αμερικανικών κυρώσεων θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στους εφοπλιστές και τους ασφαλιστές τους και η Skuld και η IG παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις", αναφέρει η ο Skuld στην ιστοσελίδα του.
Η West of England Club αναφέρει ότι οποιαδήποτε δραστηριότητα θα πρέπει να σταματήσει τη στιγμή που οποιαδήποτε οντότητα ενδέχεται να βρίσκεται εκ νέου σε μια δευτερεύουσα λίστα κυρώσεων.
"Θα πρέπιε η αμερικανική κυβέρνηση να αποκαταστήσει τις εξωεδαφικές κυρώσεις της, οι οποίες ενδέχεται να έχουν σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στην ικανότητα των μη υπηκόων της να εμπορεύονται με το Ιράν και τα ιρανικά συμφέροντα", αναφέρει η Swedish Club.
Σε αναμονή βρίσκονται οι ιδιοκτήτες δεξαμενοπλοίων για το αν συνεχίσουν τις συναλλαγές τους με το Ιράν, μετά την ανακοίνωση του Πρόεδρου Trump την Τρίτη ότι θα επαναφέρει μια σειρά κυρώσεων κατά της χώρας του Περσικού Κόλπου.
Σύμφωνα με το Bloomberg η επιστροφή των κυρώσεων ενδέχεται να έχει σημαντικές «διακλαδώσεις» για το ναυτιλιακό εμπόριο με το Ιράν του International Group of P&I Clubs, μια οργάνωση - ομπρέλα η οποία ..
καλύπτει το 90% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων από κινδύνους, συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοκηλίδων.
Αυτές οι επιπτώσεις θα γίνουν εμφανείς μόλις οι εταίροι της Αμερικής δώσουν τη δική τους απάντηση στην απόφαση του Trump και όταν είναι σαφείς οι λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των μέτρων των ΗΠΑ.
Η ασφάλιση πλοίων ήταν ένα κρίσιμο εμπόδιο όταν επιβλήθηκαν οι προηγούμενες κυρώσεις στο Ιράν, καθώς οι επιχειρήσεις δεξαμενόπλοιων δεν μπορούσαν να αποκτήσουν το επίπεδο κάλυψης που θεωρείται πρότυπο σε όλη τη βιομηχανία πετρελαίου.
Αυτό σήμαινε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ήταν σε θέση να μεταφέρουν το ιρανικό πετρέλαιο γεγονός που ανάγκασε μερικούς Ασιάτες αγοραστές του αργού της χώρας της Μέσης Ανατολής να βρουν δύσκολους τρόπους αντιμετώπισης, όπως η κρατική κάλυψη.
"Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε τον αντίκτυπο, γιατί θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η απάντηση από την Ευρώπη και πόσο επιθετική θα είναι η στάση των ΗΠΑ", δήλωσε στο Bloomberg ο Brian Gallagher, επικεφαλής επενδυτικών σχέσεων στην Euronav NV, ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως.
Όταν οι ΗΠΑ επέβαλαν κυρώσεις στο Ιράν το 2012, τα συνοδευτικά ευρωπαϊκά μέτρα περιόρισαν επίσης τον International Group - ο οποίος εδρεύει στο Λονδίνο - να παρέχει κάλυψη για ιρανικές αποστολές.
Αυτό απέκλεισε τον στόλο της χώρας από την κύρια αγορά ασφάλισης πλοίων καθώς και από διεθνείς ιδιοκτήτες που ήθελαν αργό πετρέλαιο από το Ιράν.
Δεν είναι ακόμη σαφές ποια πορεία θα πάρει η Ευρώπη αυτή τη φορά.
Τρεις από τους κύριους παρόχους κάλυψης στον κύριο στόλο των δεξαμενόπλοιων του Ιράν - Skuld, Swedish Club και West of England Club, δήλωσαν ότι δεν θέλουν να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες πέρα από αυτό που δημοσίευσαν στους ιστοτόπους τους, λέγοντας ότι η κατάσταση παραμένει ρευστή .
Η επιδείνωση των αμερικανικών κυρώσεων θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στους εφοπλιστές και τους ασφαλιστές τους και η Skuld και η IG παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις", αναφέρει η ο Skuld στην ιστοσελίδα του.
Η West of England Club αναφέρει ότι οποιαδήποτε δραστηριότητα θα πρέπει να σταματήσει τη στιγμή που οποιαδήποτε οντότητα ενδέχεται να βρίσκεται εκ νέου σε μια δευτερεύουσα λίστα κυρώσεων.
"Θα πρέπιε η αμερικανική κυβέρνηση να αποκαταστήσει τις εξωεδαφικές κυρώσεις της, οι οποίες ενδέχεται να έχουν σημαντικό αρνητικό αντίκτυπο στην ικανότητα των μη υπηκόων της να εμπορεύονται με το Ιράν και τα ιρανικά συμφέροντα", αναφέρει η Swedish Club.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου